بازار خرید پتو لیلیان مدل لطیف

قطعا شما مشتریان محترم در جریان هستید زمانی که کالایی توسط واسطه عرضه در بازار، خرید میشود باید هزینه های بیشتری پرداخت کنید. پتو لیلیان مدل لطیف نیز میتواند شامل همین موضوعی که مطرح شد، شود و زمانی که این محصول را از شرکت های مربوطه معتبر خریداری میکنید، در زمان پرداخت هزینه، نسبت به زمانی که از واسطه خریداری میشود باید مبلغ کمتری بپردازید. سایت های مربوطه معتبری در دسترس شما خریداران گرامی قرار گرفته است که این محصول را که با کیفیت مناسب و خوب و پایین ترین قیمت و بدون واسطه در دسترس شما قرار بگیرد. در خرید عمده یا تک این کالای معرفی شده میتوانید از طریق سایت های معتبر مدل های مختلفی از این محصول را ببینید و به طور کاملا آنلاین و بدون وجود هیچ گونه واسطه ای، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.
در ایران نمایندگی های زیادی در بازار خرید و فروش این محصول قرار دارند که عبارتند از: پتو لیلیان شهر یزد، شیراز، اصفهان، شیراز، تهران، تبریز و…
به خاطر درخواست زیاد خریداران گرامی برای محصولاتی از جمله پتو، برندهای مختلفی توسط کارخانه های تولیدی عرضه بازار خرید و فروش شده اند. مبلغ و کیفیت این محصولات به الیاف به کار رفته در پتو لیلیان مدل لطیف بستگی دارد پس در این صورت این محصولات موجود در بازار خرید و فروش به دو دسته مرغوب و نامرغوب تقسیم میشوند.
یکی از انواع پتوهای خاص و باکیفیت  موجود در بازار خرید و فروش ایران، مدل لطیف از پتو لیلیان است که میتوانید در صورت انتخاب آن را خریداری کنید و از کیفیت بالا و استحکام این محصول لذت ببرید و با خریداری این محصول ذکر شده دیگر نیازی به تعویض این کالا یا خریداری مجدد نیست. شرکت های معتبر زیادی اقدام به فروش این محصول بادوام کرده اند و ما این اطمینان و ضمانت را به طور کامل برای خریداری پتو لیلیان مدل لطیف به شما مشتریان محترم میکنیم و قطعا بعد از خریداری این محصول رضایت کافی را خواهید داشت.

خصوصیات پتو لیلیان مدل لطیف

خصوصیات پتو لیلیان مدل لطیف

کیفیت این محصول در بازار در میان فروشندگان و خریداران زبانزد است و مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. به این دلیل که این منسوجات تحت نظارت افرادی کاربلد با بهترین ماشین آلات تولید کننده در خاورمیانه به دست می آید. استفاده از الیاف عالی در بافت پتو لیلیان مدل لطیف علاوه بر بالا بودن کیفیت، خوابی راحت را به شما خریداران محترم هدیه میکند.
چند مورد از ویژگی های کیفی این منسوج به شرح زیر است:  تراکم بالای این محصول، عدم تغییر رنگ و ثابت بودن رنگ پتو و قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی یا دستی. شرکت تولیدی پتوی لیلیان مدل لطیف از سال ۱۳۸۳ شروع به کار کرده است و امروزه توانسته به تولید زیادی دست پیدا کند و در بازار در میان انواع مختلف پتوها حرفی برای گفتن داشته باشد.
یکی از مشخصات این محصول عبارت است از به کارگیری بهترین الیاف در تولید آن و همین مسئله باعث رضایت مشتریان زیادی شده است  پس با آسودگی خاطر این محصول را خریداری کنید و آن را در منزلتان استفاده کنید. قیمت این منسوج به نسبت کیفیت بالایی که دارد خوب است و ماندگاری بالایی نیز دارد که این مسئله باعث میشود چند سالی برایتان کارایی داشته باشد. خیالتان راحت، به هیچ عنوان ضرر نمیکنید.
مهم ترین ویژگی مدل لطیف از پتو لیلیان، رعایت استانداردهای جهانی است. استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های بافندگی و چاپ موجب شده است؛ با کیفیت ترین پتوی صادراتی برای شرکت های تولیدی این منسوج باشد. استفاده از الیاف عالی، بسته بندی خوب و تنوع محصولات نظر همه خریداران را به خود جلب کرده است.
زیباترین کالای اتاق خواب شما خریداران محترم، پتو و روتختی است. این کالا از نظر طرح و مدل بسیار زیبا و رویایی است. کیفیت بسیار بالایی که این منسوج دارد با قیمتی باور نکردنی که دارد، این کالا را پر فروش ترین پتو برای فروش و صادرات کرده است. جهت اطلاع از انواع مختلف مدل های این محصول با ما در تماس باشید. این محصول از پلی استر ۳۵۰ گرمی و پارچه تمام کتان ساخته شده است که ضد حساسیت، ضد باکتری و خاصیت گرمادهی بسیار بالایی دارد.

ابعاد پتو لیلیان مدل لطیف

ابعاد پتو لیلیان مدل لطیف

ابعاد این محصول به صورت دو نفره کاملاً مناسب و استاندارد است و این محصولات در سایز ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی ‌متر تولید میشوند. بعضی از مدل‌های این کالا دارای اندازه کوچک ‌تر ۱۹۵ در ۲۲۰ سانتی متر است. این محصولات به دلیل تراکم بافت در وزن بالای ۳۰۰۰ گرم برای فروش روانه بازار میشوند. تولیدی پتوی لیلیان مدل لطیف از بهترین نخ استفاده میکنند و در عین‌ حال قیمت این محصول بسیار مناسب است و این منسوج از نخ پلی ‌استر درجه ‌یک تولید شده است. پتو لیلیان مدل لطیف یک ‌نفره در ابعاد ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر تولید میشوند. وزن این منسوجات ۳۰۰۰ گرم است و برای تولید آن از پلی ‌استر بسیار باکیفیت و خوب استفاده میشود.

مدل های متنوع پتو لیلیان

مدل های متنوع پتو لیلیان

این محصول دارای تنوع بسیار زیادی است و فراوانی آن آنقدر زیاد است که میتوانید با هر سلیقه ای صاحب یکی از این پتوها در منزلتان  شوید. انواع این محصول به شرح زیر است.
پتو ابریشم لیلیان
پتو برجسته لیلیان
پتو ترنج لیلیان
پتو گلبافت لیلیان
پتو لیلیان تک رنگ
پتو لیلیان طلایی
انواع متنوع و مختلف این منسوج در دو اندازه یک نفره و دو نفره باکیفیت بسیار عالی تولید میشوند و روانه بازار برای فروش و صادرات میشوند و افراد مطابق با سلیقه و نیاز خود هر نوعی را که انتخاب کردند را میتوانند خریداری کنند. طرح و رنگ های این منسوج بسیار متنوع است و هر فرد با هر سلیقه ای این محصول را انتخاب میکند.

محل فروش پتو لیلیان مدل لطیف

محل فروش این منسوج

پتو  لیلیان مدل لطیف به علت قیمت پایینی که دارد و همینطور ویژگی های منحصر به فرد، در لطافت، نرمی و کیفیت ما این محصول را به شما عزیزان پیشنهاد میدهیم. در فروش عمده این منسوج از طریق شرکت های معتبر و کارخانجات تولیدی و بازارهای موجود در کشور میتوانید این محصول زیبا را با قیمت بسیار مناسب و با صرفه خریداری نمایید. جهت خرید عمده پتو ارزان با ما در تماس باشید تا بتوانید اطلاعات کافی را درباره این منسوج به دست آورید   .
در ایران بزرگترین و معروف ترین نمایندگی ها در زمینه پخش و عرضه این منسوج مرغوب، به طور فراوان و گسترده مشغول به کار هستند. نمایندگی پتو لیلیان مدل لطیف در تلاش است تا با کیفیت بسیار زیاد و شیک ترین نوع این منسوج را برای فروش به مشتریان خود روانه بازار کند و رضایت خریداران را در خصوص این محصول به دست آورد. خریداران محترم میتوانند با ثبت سفارش خود در سایت های مربوطه معتبر به هر تعداد که نیاز دارند محصولی که مورد پسندتان واقع شده است را خریداری کنند و این کالاهای مرغوب و باکیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا در هر نقطه از میهن بزرگ اسلامی که قرار داشته باشید بتوانید این محصول را تحویل بگیرید.
در سال های گذشته منسوجات کالای خواب و از جمله آن پتو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و با اینکه جنس و طرح این منسوج در گذر زمان دچار تغییرات زیادی شده است ولی همچنان بسیاری از کارخانجات و شرکت های تولیدی، محصولی با کیفیت و زیبا را در اختیار شما مشتریان گرامی قرار میدهند. پتوها در سایزهای متفاوتی تولید میشوند از جمله یک نفره و دو نفره و با مارک های متفاوتی روانه بازار ایران میشوند، بعضی از این مارک ها به دلیل کیفیت و زیبایی که دارند و برخی مانند برند لیلیان یکی از مارک هایی است که به دلیل زیبایی منسوجاتش از معروفیت بسیار زیادی برخوردار است و یکی از اولین گزینه ها برای هدیه دادن است. برای خرید این محصول مانند همه منسوجات دیگر میتوانید از مراکز فروش به طور مستقیم  اقدام کنید و محصولی با کیفیت را خریداری کنید.

پتو لیلیان گل برجسته

نمونه گل برجسته

یکی دیگر از منسوجات تولیدی شرکت لیلیان، پتوهای طرح برجسته است. قیمت این منسوج بیشتر از مدل‌ های ساده است و  پتوهای گل برجسته ایرانی در چندین برند مختلف و باکیفیت تولید میشوند و جهت صادرات نیز مورد استفاده قرار میگیرند. مشخصات پتوی طرح گل برجسته ایرانی به شرح زیر است: ظاهر شیک و طرح زیبا، تنوع بالای رنگ، کیفیت بالا و بافت مستحکم، تار و پود مناسب و بدون نخ ‌کشی، دارا بودن سایزها و اندازه‌ های مختلف.
قیمت این منسوج دو نفره گل برجسته ایرانی که از محصولات لیلیان عرضه بازار میشوند، شرایط بسیار خوبی را برای سفارش عمده یا تکی فراهم کرده است. میتوانید انواع مختلف پتوی گل برجسته دو نفره را از شرکت ها و کارخانه های تولیدی مربوطه و معتبر سفارش دهید. در سال های اخیر با فروش مستقیم این سایت، پتوهای متعددی را توانسته ایم در اختیار شما خریداران محترم قرار دهیم تا بتوانید خرید بی واسطه به صورت عمده را انجام دهید. شرکت های تولیدی این محصولات از تولید کنندگان منسوجات خواب ایرانی هستند که محصولات زیادی را  تولید کرده اند. این محصول به صورت ساده و گل برجسته، قابل انتخاب است و میتوانید خریداری کنید برخورداری از جدیدترین ماشین آلات توسط این کارخانجات، باعث شده است تا شاهد ارائه بهترین مدل های پتوهای ایرانی که روانه بازار میشوند باشیم.

پتو لیلیان گل برجسته
این محصول باکیفیت ایرانی با بهترین مدل ها و طرح ها و متنوع ترین ایده ها، توسط شرکت های تولیدی این کالای با ارزش در حال تولید است. ظرفیت بالای تولید این منسوج توسط کارخانجات تولیدی مربوطه معتبر این محصول به خاطر به کارگیری از تکنولوژی پیشرفته است؛ وقتی شما بخواهید به طور مستقیم پتو گل برجسته را سفارش دهید و مستقیم از کارخانه فراهم کنید، نیاز است که حجم زیادی سفارش داشته باشید و پذیرش کالاهایی که مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته است از طریق این مجموعه به سادگی امکان پذیر شده است. قیمت پتو دو نفره گل برجسته لیلیان از جمله ویژگی های رقابتی این محصول در ایران به حساب می آید که سبب شده تا در امر صادرات پتو هم بسیار مناسب به حساب آید.
اما اینکه مشتریان خرید عمده پتو گل برجسته، از چه راهی میتوانند مدل پتوهای مد نظر خود را انتخاب و سفارش دهند، از اموری است که از طریق راه های ارتباطی این سایت، پاسخ داده میشود. محصول مدل سوپر برجسته از جمله گزینه های پیشنهادی ما به شما عزیزان است برای خرید عمده و برای صادرات این محصول، از طریق سایت های مرتبط مربوطه به صورت مستقیم، در اختیار مشتریان محترم قرار گرفته است. فروش این محصول به صورت یک نفره و دو نفره کارخانه های تولیدی در جهت رفع نیاز شما عزیزان روانه بازار میشود. پتو گل برجسته ایرانی به نوبه خود، در دسته بندی گزینه های بسیار خوب و مناسب برای صادرات به حساب می آید و دلیل این امر، وجود استاندارد و ویژگی های لازم در این محصول است. اگر به دنبال پتوی لیلیان لطیف گل برجسته ایرانی هستید، با توجه به نمونه کارهای متعددی که در بازار خرید و فروش موجود است، این محصول میتواند گزینه مناسبی برای خرید و صادرات به کشورهای دیگر به علت کیفیت بالایی که دارد به حساب آید و کارخانجات و شرکت های مربوطه ارائه دهنده نمونه کارهای متعددی از این محصول هستند و همین هم به عنوان یکی از ویژگی های رقابتی این محصول به حساب می آید.

پتو لیلیان گل برجسته
در میان تولیدات پتو لیلیان، مدل سوپر برجسته هم میتواند نمونه بسیار باکیفیت، خوب و مناسبی برای خرید عمده باشد و ویژگی های بارز این محصول به شرح زیر است:
–    اندازه ۲۲۰ در۲۴۰ سانتیمتر
–    یک لایه
–    طرح برجسته
–    دوردوزی
–    بسته بندی دسته دار مقوایی
–    قابل شست و شو
داشتن ویژگی های گفته شده برای منسوجی از جمله پتو، سبب تفاوت آن با سایر منسوجات موجود در بازار است. تنوع رنگی زیادی که محصول مرغوب دارد به خوبی میتواند برای رفع نیازها و سلیقه های مختلف، مناسب باشد. اگر در عرصه پخش منسوج ذکر شده یا حتی صادرات این محصول، شما عزیزان فعالیت میکنید، تامین عمده این کالا را از کارخانه تولید کننده انجام دهید به این دلیل که انجام این کار، تا حد بسیار زیادی  میتواند شما را از بهترین قیمت های موجود در بازار کشور، برخوردار کند. در کنار این مزیت های گفته شده، میتوان به سرعت انجام معاملات این منسوج با کیفیت هم اشاره کرد که در افزایش سود آوری هم تاثیرگذار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما