توزیع مستقیم پتو سربازی ارزان

توزیع مستقیم پتو سربازی ارزان به صورت عمده از مراکز پخش و کارخانه های تولیدی این پتو صورت می گیره. مواد اولیه تشکیل دهنده این پتو در هر برند بسته به تشخیص تولید کنندگان این پتو درصد این الیاف و نخ پلی استر متفاوته و همین باعث می شه که قیمت اون در برند های مختلف متفاوت باشه. اما چیزی که در تمام این برند ها مشترکه اینه که قیمت پتو سربازی در هر حال، ارزان ترین نوع پتو هست. اما قطعا نوسانات بازار هم باعث میشه هیچ وقت این کالا قیمت ثابتی نداشته باشه و هر بار به روز بشه.
توزیع مستقیم پتو سربازی ارزان همیشه و همواره از در کارخونه و کارگاه های پتو بافی تا نهادهای فروش یا فروشگاه های مخصوص نظامی صورت می گیره. پتوهای سربازی قبلا بیشتر توی پادگان ها و ارگان های مخصوص نظامی مورد استفاده قرار می گرفت اما حالا به خاطر ارزان بودن، تنوع طرح ها و نوع بافت و الیاف مرغوب به عنوان مصارف شخصی توی خونه های ویلایی به عنوان پتوی دم دستی و حتی برای رانندگان ترانزیت که مسیرهای سخت و طولانی رو توی زمستان های سرد سپری می کنن، هم مورد استفاده قرار می گیره. مواد اولیه تشکیل دهنده این پتوها الیاف و نخ پلی استره که در هر برند بسته به تشخیص تولید کنندگان این پتو درصد این الیاف و نخ پلی استر متفاوت هست. و همین باعث می شه که قیمت این پتو در برند های مختلف متفادت باشه اما چیزی که در تمام برند های تولید پتو سربازی مشترکه همین ارزان بودن این پتو هست.
توزیع مستقیم پتو سربازی ارزان به بازار های جهانی از جمله کشورهای عراق، سوریه، لبنان و کشورهای حاشیه خلیج فارس هم صورت می گیره.

 

توزیع مستقیم پتو سربازی ارزان

مشخصات مهم پتو سربازی

پتوهای سربازی پتوهایی هستند عموما ساده که در بیشترین نوع خودشون به طور نمدی و کاملا مناسب برای شرایط سخت نظامی تولید می شن. با الیاف پلی استر با بهترین کیفیت به صورت طرحدار چریکی، ببری وساده و مشکی با وزن ۲۰۰۰ گرم وبه طور معمول توی ابعاد ۱۵۰ در ۲۲۰ سانتیمتر.
پتوی سربازی به خاطر حجم کمی که داره به راحتی حمل می شه و جای کمی رو اشغال می کنه، حتی از ویژگی های خیلی خوبه این پتو می شه به قابلیت رول شدنش اشاره کرد که به راحتی روی کوله سربازان می تونه قرار بگیره. گرما رو به خوبی نگه می داره، نسبت به سایر پتوهای دارای الیاف مصنوعی نرمی و لطافت و ثبات رنگ و سایز بیشتری داره، پتوهای سربازی نمدی مقابل تابش مستقیم آفتاب مقاومت زیادی دارن و از اون به عنوان روتختی هم استفاده می کنن. پتوهای سربازی قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی و دست رو دارن. در بیشترین نوع خودشون ضد حساسیت بوده و دارای کشش و استقامت بسیار زیادی هست. این پتوها غالبا با دستگاه های خارزنی، خارزنی شدن و به همین دلیل عایق گرمایی خوبی به حساب میان. دور دوزی این پتوها با پارچه های ساتن انجام شده.
پتو سربازی ارزان بوده و توزیع مستقیم این پتو از در کارخونه و کارگاه های پتو بافی به صورت حضوری و البته از طریق اینترنت و فروش اینترنتی به صورت غیرحضوری انجام می شه.

منظور از پتو سربازی چیست

منظور از پتو سربازی چیست

منظور از پتو سربازی پتوهایی هست که مناسب زندگی در شرایط سخت تولید شده باشن. پتوهایی که زیبایی و تنوع طرح در اون ملاک نیست و کیفیت و استقامت و قدرت نگه دارندگی گرما در اون اهمیت بیشتری داره.
تنوع طرح در پتوهای سربازی به خاطر کارکرد محدودی که دارن زیاد مورد توجه تولید کنندگان و طراحان این پتو نیست اما همان طرح های متنوع، تونسته زیبایی خاصی به این نوع پتو بده. پتوهای سربازی در انواع گلدار با طرح های چریکی و دیجیتال، ببری، چهارخونه، نمدی ساده و مشکی، تولید و به فروش می رسن. پتوهای سربازی قبلا بیشتر توی پادگان ها و ارگان های مخصوص نظامی مورد استفاده قرار می گرفت اما حالا به خاطر ارزان بودن، تنوع طرح ها و نوع بافت و الیاف مرغوب به عنوان مصارف شخصی توی خونه های ویلایی به عنوان پتوی دم دستی و حتی برای رانندگان ترانزیت که مسیرهای سخت و طولانی رو توی زمستان های سرد سپری می کنن، هم مورد استفاده قرار می گیره. قابلیت کشسانی و تثبیت رنگ و سایز زیادی داره و با شست و شوهای مداوم ماشین لباسشویی یا دست کیفیت خودش رو هم چنان حفظ می کنه.

چه پتویی برای من مناسب است

چه پتویی برای من مناسب است

اینکه چه پتویی برای هر فردی مناسب باشه بسته به کارکرد پتو، ویژگی بدنی و سن و جنس هر فرد داره. پتوها در انواع یک نفره، دو نفره، کادویی یا دخترانه و پسرانه و عروسکی بچگانه و حتی بسته به میزان گرمایی که تولید کنن به یک لایه و دو لایه تقسیم می شن. حتی اینکه فرد بدن حساسی داشته باشه یا نه می تونه در انتخاب نوع پتو که پنبه ای، پشم شیشه، یا نمدی و پشم باشه تاثیر داره. پتوهای دو نفره گل برجسته در طرح و رنگ های بسیار متنوع و زیبا می تونه برای تخت های دو نفره زوج های جوون مناسب باشه. پتوهای مسافرتی سبک برای افراد میان سال که سنگینی پتو ممکنه اون ها رو اذیت بکنه و حتی پتوهای ارزان برای کسانی که رفت و آمدهای زیادی توی خونه هاشون دارن و نمی تونن هزینه زیادی برای پتوهای مهمونی بپردازن.

مزیت خرید بی واسطه پتو سربازی ارزان

مزیت خرید بی واسطه پتو سربازی ارزان

پتو سربازی نمدی یکی دیگه از انواع پتوهای پرفروش هست که به صورت عمده و بی واسطه از مراکز پخش و کارخانه های تولیدی این پتو به صورت ارزان به فروش می رسه. پتوهای سربازی ارزان قبلا بیشتر توی پادگان ها و ارگان های مخصوص نظامی مورد استفاده قرار می گرفت اما حالا به خاطر تنوع طرح ها و نوع بافت و الیاف مرغوب به عنوان مصارف شخصی به عنوان پتوی دم دستی و حتی برای رانندگانی که مسیرهای سخت و طولانی رو توی جاده های سرد سپری می کنن، هم مورد استفاده قرار می گیره. پس برای خیلی ها می تونه قیمت ارزان این پتو مهم باشه. و اگر خرید این کالا بی واسطه و از در کارخونه و کارگاه های پتو بافی صورت بگیره که قطعا با قیمت پایین تری می شه اون رو تهیه کرد.
امروزه با وجود سایت هایی که خدمات فروش رو به عهده گرفتن، مردم با فروش اینترنتی آشنایی بسیار زیادی پیدا کردن. پتوهای سربازی ارزان به طور مستقیم و بی واسطه از طریق سایت های معتبر و به صورت اینترنتی به فروش می رسن که خریدار علاوه بر هزینه کمتری که بابت خرید این محصول می ده می تونه با خیال راحت مطمئن باشه که در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه زحمت رفت و آمدی که برای خودش داشته باشه صاحب پتوی سربازی ارزان شده.
قابل ذکره که بگیم مشتریان پتو سربازی ارزان منحصر به داخل کشور نیستن و بازار فروش پتو سربازی بسیار پر رونقه و به بازار های جهانی از جمله کشورهای عراق، سوریه، لبنان و کشورهای حاشیه خلیج فارس هم صادر می شه.

مزیت خرید بی واسطه پتو سربازی ارزان

در آخر

توزیع مستقیم پتو سربازی برای تمام نیروهای نظامی ارتشی، سپاه، و ارگان ها و نهادهایی که از این پتوی مقاوم استفاده می کنن و مشتری های همیشگی این نوع پتو هستند به صورت اینترنتی و حضوری صورت می گیره. پتوهای سربازی ضخیم نیستند اما به خاطر نوع بافتی که دارن گرمای زیادی رو در خودشون نگه می دارن. پتوهای سربازی در انواع رنگ های تیره و روشن و حتی مشکی، طرح دار چریکی و ببری و با قیمتی مناسب و ارزان به فروش می رسن.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما