تولید کنندگان پتو مسافرتی آنتیک

پتو یکی از اقلام و وسایل ضروری برای زندگی انسان است و مانند هر وسیله شخصی دیگری باید هر پتو مختص به یک فرد مجزا باشد. همان طور که میدانید پتو در انواع بسیار زیادی و همچنین نام های متعددی طراحی و تولید میشود. یکی از برندها و مارک های تولید کننده پتو، کارخانه تولیدی پتوی مسافرتی آنتیک است که علاوه بر اینکه از کیفیت مطلوبی برخوردار است، بسیار نرم و لطیف بوده و این ویژگی در آنها موجب جلب نظر بسیاری از مشریان و خریداران شده است.
توجه داشته باشید که میتوانید انواع پتوی مسافرتی آنتیک را به دو صورت حضوری و اینترنتی خریداری نمایید. اگر هدف شما خرید به صورت حضوری است میتوانید از طریق نمایندگی هایی که در سراسر کشور وجود دارد، اقدام کنید و اگر قصد خرید به صورت اینترنتی را دارید میتوانید از طریق سایت های معتبر و فروشگاه های آنلاینی که وجود دارند اقدام کنید.
در ادامه این مقاله به سوالاتی که ممکن است برای شما عزیزان پیش بیاید پاسخ خواهیم داد مانند:
– راهنمای انتخاب پتو مسافرتی آنتیک چیست؟
– ابعاد پتو مسافرتی دو نفره آنتیک چه قدر است؟
– مدل های مختلف پتو مسافرتی آنتیک از چه قرار اند؟
– شرکت عرضه پتو مسافرتی آنتیک کدام است؟

پتو مسافرتی آنتیک

با ما همراه باشید تا در طول این مقاله بتوانید پاسخ هر یک از این سوال ها را بیابید و بتوانید بهترین انتخاب ممکن را در زمینه انتخاب پتوی مسافرتی آنتیک داشته باشید و با استفاده از عنوان هایی که در ادامه ذکر میشود، بتوانید اطلاعات و آگاهی خود را ارتقا داده و با راهنمایی های مربوطه بهترین خرید را تجربه کنید.
انواع پتوهای سفری جنسی ترکیبی دارند به این منظور که الیاف تشکیل دهنده آنها ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی است. توجه داشته باشید که در بازار خرید و فروش منسوجات، پتوهایی که الیاف تشکیل دهنده آنها ۱۰۰ % از پنبه خالص باشد، بسیار کم یاب بوده و به ندرت پیدا میشوند. پتو مسافرتی آنتیک ضمن اینکه از لطافت و نرمی فوق العاده ای برخوردار اند، خاصیت گرما دهی بسیار زیادی دارند و میتوانند گرمای بدن انسان را در خود حفظ کنن . این دسته از پتوها نسبت به پتو مسافرتی پشمی پرز کمتری دارند و برای چهار فصل مناسب اند؛ یعنی برای فصول سرد سال مانند زمستان و پاییز به عنوان یک وسیله گرم کننده و در فصول گرم سال مانند تابستان و بهار به عنوان یک رو انداز مناسب به کار میروند.
قبل از پرداختن به موضوع اصلی باید بدانید که تیم پر قدرت دیبافت مفتخر این است که انواع پتوها از جمله پتو مسافرتی آنتیک را به صورت عمده و تکی و البته با قیمت خرید مستقیم از کارخانه به فروش میرساند. همچنین بیان این نکته را لازم میدانیم که شما میتوانید به دو صورت حضوری و اینترنتی اقدام به خرید انواع پتو از جمله پتو مسافرتی پنبه ای نمایید؛ علاوه بر آن قبل از خرید خود توصیه میکنیم با مشاوران فروش ما تماس حاصل نمایید و از قیمت روز و واقعی انواع پتوها با خبر شوید و متناسب با میزان بودجه تان خریدی مطمئن را تجربه کنید.

 راهنمای انتخاب پتو مسافرتی آنتیک
راهنمای انتخاب پتو مسافرتی آنتیک

در ادامه نکاتی را شرح خواهیم داد که توجه به آنها و رعایت شان هنگام خرید پتو سفری الزامی است و به شما در انتخاب صحیح تر کمک شایانی میکند. به عبارتی دیگر راهنمای انتخاب پتو مسافرتی آنتیک را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.
توجه کنید که پتو قابلیت شست و شو را داشته باشد: از آنجا که پتوها به ویژه پتوهای سفری در معرض تماس با بدن انسان هستند، برای رعایت بهداشت فردی و عمومی باید در هفته حداقل یک بار شسته شوند؛ بنابراین پتویی مناسب خرید است که روی برچسب مراقبتی آن عبارت قابل شست و شو درج شده باشد. شما میتوانید پتوهایی که قابل شستن هستند را به دو صورت دستی یا به کمک ماشین لباس شویی بشویید.

تنوع رنگ پتو مسافرتی آنتیک
به طرح و رنگ پتوی مد نظرتان توجه کنید: چرا که طرح و رنگ ظاهری پتو میتواند به صورت مستقیم روح و روان انسان را تحت تاثیر خود قرار دهد. بنابراین اگر هدف شما تجربه کردن خوابی پر از آرامش است، به شما توصیه میکنیم به هیچ وجه پتوهایی با رنگ های تند و تیز را انتخاب نکنید. چراکه آرامش شما را به هم زده و باعث ایجاد هیجان کاذب میشود. انتخاب پتوهایی با رنگ های ملایم مانند صورتی روشن، گل بهی، سبز روشن، لیمویی و… و به طور کلی رنگ های پاستیلی میتواند خوابی پر از آرامش خاطر را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر هدف شما خرید پتو سفری برای کودکتان است، باز هم همین امر صدق میکند و باید از خرید پتوهایی با طرح های کارتونی خطرناک اجتناب کنید.
بر اساس نیاز و میزان بودجه تان خرید نمایید: همان طور که قبلا اشاره کردیم پتوهای سفری در انواع و برندهای متنوعی طراحی و تولید میشوند و همین امر منجر به تفاوت قیمت ها شده است. در خرید هر نوع محصولی از جمله پتو که جزئی از محصولات کالای خواب است قیمت یک پارامتر مهم برای خریداران بوده است، به گونه ای که گاهی اوقات در اثر به توافق نرسیدن سر قیمت، یک معامله لغو شده است. بنابراین شما باید مطابق با میزان بودجه تان و میزان هزینه ای که میخواهید بپردازید باید یک برند از پتوهای سفری را انتخاب کنید که با میزان پول شما هماهنگی و هم خوانی داشته باشد.
قبل از خرید باید سایز پتویی را که میخواهید خریداری نمایید تعیین کنید: پتوهای سفری در سه سایز مختلف یک نفره، دو نفره و کودک عرضه میشوند که شما میتوانید مطابق با نیازتان، به خرید آنها اقدام کنید.

ابعاد پتو مسافرتی دو نفره آنتیک

ابعاد پتو مسافرتی دو نفره آنتیک

همان طور که قبلا اشاره کردیم پتوی مسافرتی آنتیک یکی از انواع مختلف پتوهای سفری است. پتوهای آنتیک جز پتوهای مسافرتی دسته بندی میشوند و به دلیل وزن و حجم کمی که دارند جا به جایی و حمل و نقل آنها به سادگی میسر است.
پتوهای مسافرتی آنتیک در دو سایز مختلف یک نفره و دو نفره به فروش میرسند و همان طور که از نامش پیدا است پتوهای یک نفره مناسب برای استفاده یک نفر و پتوهای دو نفره آنتیک قابل استفاده برای دو نفر هستند. پتوهای یک نفره تیسا در ابعاد ۲۲۰ در ۱۵۰ سانتی متر و هم چنین وزنی معادل ۱۵۰۰ گرم تولید و عرضه میشوند. از آنجا که در ساخت و تهیه پتوهای مسافرتی یک نفره مدل آنتیک، الیاف کمتری به کار رفته، ضمن اینکه قیمت پایین تری دارند، از فروش بیشتری نیز نسبت به پتوهای مسافرتی آنتیک دو نفره برخوردار اند.

مدل های مختلف پتو مسافرتی آنتیک

مدل های مختلف این مدل پتو مسافرتی

یکی از انواع مختلف پتو، پتوی سفری است که با توجه به متقاضیان زیادی که دارد، توسط تولیدی های مختلف در سطح کشور، به صورت عمده و انبوه و البته در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید میشود. کارخانه تولید کننده پتوهای مسافرتی آنتیک، این پتوها را در انواع مختلفی عرضه و آماده فروش میکند که هر یک از انواع پتوهای نرمینه دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود بوده و با قیمتی مقرون به صرفه عرضه میشوند.
پتوی مسافرتی یا همان پتوی سفری همان طور که از نامش پیدا است مناسب سفر بوده و این ویژگی از این پتوها ایجاب میکند که بسیار سبک و کم حجم باشند تا در هنگام سفر به راحتی جا به جا و حمل و نقل شوند، ضمن اینکه فضای کمی را اشغال کنند.

معمولا مواد اولیه تشکیل دهنده پتوهای سفری از الیاف مصنوعی بوده و در سطح خود پرزهایی دارند. پتوهای سفری جزء پتوهای ارزان قیمت دسته بندی میشوند و البته نکته مهم این است که این پتوها از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند. پتوهای مسافرتی موسوم به پتوهای سفری از قیمت بسیار مناسب و ارزانی برخوردار اند؛ به گونه ای که عموم مردم توان خرید حداقل یکی از آن را دارند. پتو مسافرتی پشمی، پتو مسافرتی ارگانیک و پتو مسافرتی پنبه ای گونه های مختلفی از انواع پتوی سفری هستند.

شرکت عرضه پتو مسافرتی آنتیک

شرکت عرضه این محصول

کارگاه تولید کننده پتوی مسافرتی آنتیک محصولات خود را به گونه ای طراحی و تولید میکند که برای تمامی رده های سنی قابل استفاده باشد. الیاف به کار رفته در ساخت و تولید محصولات پتو آنتیک، درجه یک و طبیعی بوده و با استفاده از مدرن ترین و بروز ترین ابزار آلات بافندگی تولید میشوند؛ همین امر موجب شده که نسبت به رقیبان خود محصولات پر فروش تری داشته باشد.
قیمت، فاکتوری مهم برای هر خریدار است. بهتر است بدانید گاهی این فاکتور به قدری مهم بوده است که در صورتی که فروشنده و خریدار در تعیین آن به توافق نرسند منجر به لغو معامله میشود. پس برای جلوگیری از این امر بهتر است خریدار هر محصول از جمله پتوی نرمینه از میزان بودجه خود اطلاع داشته باشد و طبق آن به خرید خود اقدام کند. همان طور که میدانید عوامل متعددی روی قیمت نهایی هر محصولی از جمله پتوی مسافرتی آنتیک تأثیر گذار است، بنابراین نمیتوان یک قیمت ثابت و معینی را برای انواع مختلفی از آن عنوان کرد.
به این نکنه توجه داشته باشید که خرید کارخانه ای و مستقیم از آنجا که واسطه های فروش را حذف میکند، میتواند برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد. چراکه وجود واسطه های فروش در خصوص عرضه هر محصولی باعث افزایش قیمت آن محصول میشود، چون هر واسطه ای از فروش محصول انتظار درآمدزایی و سود را دارد، اما خرید از درب کارخانه و به صورت مستقیم این مزیت را دارد که باعث میشود هزینه های شما مقرون به صرفه شود و هزینه کمتری را بپردازید.
پتوی مسافرتی پنبه ای را میتوان به دو صورت تکی و عمده خریداری کرد. برای خرید انبوه و عمده این پتو در سراسر ایران نمایندگی های پخش فعالی وجود دارد که خدمات را به شما عزیزان ارائه میدهند. خرید عمده نسبت به خرید تکی مزایای بیشتری دارد، مثلا واسطه های فروش کم میشوند و این منجر به کاهش هزینه میشود. در سراسر کشور نمایندگی های این برند در سطح شهرهای مختلف در حال فعالیت هستند و شما میتوانید با مراجه به این نمایندگی ها خرید خود را به قیمت کارخانه و بدون واسطه انجام دهید.

سخن پایانی

این بحث و مقال این است که گروه تولیدی دیبا بافت نگار قم افتخار این را دارد که با مشاوران زبده و آگاه در زمینه فروش در خدمت مشتریان عزیز باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما