خرید انواع پتو تیسا طرح گل

پتو یکی از رواندازهای مورد علاقه اکثر افراد است که از دیرباز برای بشر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده است. سال هاست که طرح های مختلفی از انواع پتو به بازار می آید، اما امروزه پیشرفت بشر در همه چیز باعث شده سلیقه ها عوض شود و به دنبال کالای خواب مد روز و جدید باشند. پتو تیسا طرح گل یکی از جدیدترین نمونه هایی است که نظر سخت پسندان را نیز به خود جلب کرده است، چرا که طرح گل گلی آن بسیار جدید و شیک است. پتو متشکل از لایه های ورق بسیار نازک است که حتی نازک ترین پتوها هم از آن ضخیم تر هستند. فلسفه خرید پتو کلا به خاطرگرما بخشی و آرامش در هنگام خواب است. از این رو شرکت دیبافت یزد طرح عالی خرید انواع پتو تیسا طرح گل را آغاز کرده است که تخفیفات بسیار خوبی به خریداران ارائه میشود.

آشنایی با پتو تیسا طرح گل

آشنایی با پتو تیسا طرح گل

همه ما با پتو آشنا هستیم و کاربرد آن را نیز میدانیم، اما اگر علاقه مند باشید در این نوشته با تعدادی از خصوصیات منحصر به فرد پتویی فوق العاده زیبا و نرم و شکیل آشنا شویم تا در صورت لزوم از این نوع پتو به تهیه کنید. پتو تیسا طرح گل که گاهی به پتو لیلیان طلایی نیز شناخته میشود با سایز یک نفره تولیدشده از الیاف پلی استر است و به لحاظ فیزیکی از پتوی معمولی بسیار سبک تر و از پتوی مسافرتی ضخیم تر است و به عنوان پتوی مسافرتی بهار یا پاییز میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. اگر دقت کنید، خواهید دید که سایز یک نفره آن از پتو تک نفره های معمولی بزرگ تر است. طرح گل برجسته های کارشده بر روی آن فوق العاده شکیل و چشم نواز است. نمونه های تک رنگ آن به راحتی برای تزیین و ست کردن تخت و سایر لوازم اتاق مورد استفاده قرار میگیرد. خرید انواع پتو تیسا طرح گل میتواند یکی از بهترین خریدهای شما برای فصل سرما باشد. از ویژگی های مهم این پتو که آن را منحصر به فرد کرده است، ضد آلرژی بودن، ضد لک بودن و قابلیت شست و شوی دستی و ماشینی آن است. اگرچه قابلیت شست و شو در همه پتوها مشترک است، اما این نکته را فراموش نکنید که برخی پتوهای درجه دو و سه که به لحاظ ظاهر بسیار شبیه پتوهای خوب هستند، گاهی حتی پس از اولین شست و شو کاملاً غیر قابل استفاده میشوند، چرا که الیاف به کار رفته در آن از نوع بی کیفیت است و به راحتی پرز میشود و ظاهرش را از دست میدهد.

نکاتی جهت خرید پتو کودک

نکاتی جهت خرید پتو کودک

خرید منسوجات برای کودک نیاز به دقت بسیار بالایی دارد، چرا که منسوج با پوست کودک در تماس مستقیم است و پوست کودک بسیار نازک، لطیف و حساس است، لذا باید توجه داشته باشیم که پتویی را برای فرزندمان انتخاب کنیم که یا تافته الیاف طبیعی باشد یا اینکه الیاف مورد استفاده در آن از نوع ضد حساسیت باشد. پیشنهاد میکنیم برای فرزند دلبندتان پتو کودک تیسا را انتخاب کنید و با خیالی راحت به عنوان رواندازی نرم و گرم و صدالبته بسیار شکیل تا قد کشیدن کودک از آن استفاده کنید. این پتوی کودک از الیاف پلی استر ضد حساسیت تولید شده و کاری بی نظیر از شرکت دیبافت یزد است. متخصصان مجرب این مجموعه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز و با استفاده از بهترین دستگاه های موجود در خاورمیانه، برای راحتی و خواب آرام کودک شما از تمام علم و تجربه خود استفاده کرده اند تا اطمینان والدین همیشه دلواپس را جلب کنند و خدمتی عالی را به شما ارائه دهند.

همه چیز درباره انواع پتو

همه چیز درباره انواع پتو

همانطور که آگاه هستید، پتو نه تنها یک کالای مورد استفاده در منزل است، بلکه یک منسوج بسیار مورد نیاز در همه جاست. همه ما میدانیم که هرگاه جایی از کشورمان و حتی جهان دچار بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله یا آتش سوزی میشود، اولین چیزی که مورد نیاز این مناطق است، پتو است. چنانچه این کالا به دست افراد نرسد یا دیر به دستشان برسد، چه بسا زندگی افراد آسیب پذیر به خطر بیافتد. لذا شرکت دیبافت یزد اقدام به پخش گسترده انواع پتو کرده است و با قیمت بسیار مناسب آن را به صورت جزئی و عمده در اختیار همه افراد و ارگان ها که قصد خرید پتو با قیمت مناسب را دارند، قرار میدهد.
امروزه معمولاً پتوها از الیاف مصنوعی تولید میشوند که از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه هستند، اما ممکن است این الیاف که گاه کاملاً شیمیایی هستند و گاه ریشه آنها طبیعی است؛ با پوست بدن سازگاری نداشته باشند و موجب تحریک پوست شوند و ایجاد آلرژی کنند. در این صورت بهتر است فرد یا از پتوهای بافته شده از الیاف کاملاً ارگانیک یا اینکه از پتوهایی که الیاف مصنوعی اما ضد حساسیت دارند، استفاده کند.

همه چیز درباره انواع پتو
خرید انواع پتو تیسا طرح گل میتواند برای شما که نگران خرید پتو هستید، بسیار عالی و بجا باشد، چرا که بافته شده با الیاف ضد حساسیت است و به لحاظ قیمت نیز مقرون به صرفه است. برای اینکه شما را با انواع مختلف پتو تیسا آشنا کنیم، نمونه های مختلف این پتو را به صورت تیتروار بیان میکنیم.
– پتو تیسا طرح گل؛ نمونه های مختلف چندرنگ نقش برجسته و ساده دارد.
– پتو تیسا طرح پروانه؛ در سایز های تک نفره، دونفره و مسافرتی موجود است.
– پتو تیسا طرح قلب
– پتو تیسا مسافرتی تک نفره و دو نفره
همانطور که بیان شد از ویژگی های پتو تیسا طرح گل، کیفیت فوق العاده آن است، چرا که تولید آن از الیاف درجه یک و عالی موجود در بازار است و خریدار با اطمینان خاطر از سالم بودن و معیوب نبودن کالا به راحتی خرید پتوی خود را از این سایت انجام میدهد. پتو تیسا در تنوع و تولید بی نظیر است. علاوه بر آن شما میتوانید نظرات مشتریان و خریداران این کالا را در سایت دیبافت یزد سرچ کنید و از صحت کیفیت این کالا اطمینان یابید.

تولیدکنندگان بهترین انواع پتو تیسا طرح گل

تولیدکنندگان بهترین انواع پتو تیسا طرح گل

تولیدکنندگان طرح ها و مدل های متنوع پتو تیسا طرح گل، افرادی متخصص و متعهد هستند که برای سلامتی شما مردم ایران تمام نیرو و تخصص خود را به کار گرفته اند و رضایت مشتری در خط مقدم آنهاست.
ازطرفی شرکت پخش دیبافت نیز هوشمندانه برای جلب رضایت کامل مشتری محصولات کارخانه تیسا را که بهترین تولیدکننده پتو در میان سایر شرکت های تولیدی است، به صورت مستقیم تهیه و به شما عزیزان عرضه میکند. برای اینکه در این مورد به اطمینان برسید، پیشنهاد میکنیم سری به سایت دیبافت یزد بزنید تا با دیدن انواع بی نظیر پتو تیسا طرح گل شگفت زده شوید. به شما اطمینان میدهیم که در صورت دیدن انواع شیک و زیبای این پتو دست خالی برنخواهید گشت، چرا که قیمت های این کالا بسیار مناسب است و برای هر سلیقه و میزان بودجه ای پتویی را در نظر دارد. خرید انواع پتو تیسا طرح گل به شما تجربه حس یک خرید لوکس را هدیه خواهد داد و شما با هر بار استفاده از آن، بیشتر از پیش از خرید خود لذت خواهید برد. برای سفارش این پتوی خاص، در قسمت ثبت سفارش سایت دیبافت اطلاعات کالای مورد نظرتان را درج کنید و در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و راهنمایی با شماره های ثبت شده در آگهی تماس بگیرید.

1

  1. سلام ممنون از سایت خوبتون، لطفا آدرس نمایندگی خودتون رو در سایت درج کنید. قیمت محصولات و هزینه ارسال را نیز در سایت قرار دهید تا برای ثبت سفارش راحت تر اقدام کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما