خرید پتو نیکو بافت مدل یاقوت به صورت عمده

آیا شما در مورد کارخانه نیکو بافت اطلاعی دارید؟
آیا شما ابعاد و ویژگی های پتو نیکو بافت مدل یاقوت را میدانید؟
آیا شما طرح های جدید پتو نیکو بافت را دیده اید؟
آیا با پتوهای طرح دار نیکو بافت آشنایی دارید؟
آیا ویژگی های پتو نیکو بافت مدل زمرد را میدانید؟
آیا از قیمت های پتو نیکو بافت اطلاع دارید؟
پتوهای موجود در بازار بسیار متنوع هستند. پتو یاقوت نیکو بافت یکی از این پتوها است که مزایای خیلی زیادی هم دارد. در این مطلب قصد داریم مشخصات کامل این پتو را توضیح دهیم.

معرفی کارخانه نیکو بافت

معرفی کارخانه نیکو بافت

کارخانه نیکو بافت یکی از کارخانه های فعال ایران در حوزه نساجی است که در دهه ۵۰ کار خود را در شهر ساوه آغاز کرد. این کارخانه یکی از کارخانه هایی است که در نوآوری و خلاقیت پیشرو است. آنها با خلاقیت خود توانسته اند پتوهایی با کیفیت با ویژگی ها ارزنده و طرح های جدید تولید کنند که تا حد زیادی هم مورد استقبال عمده فروشان، فروشگاه های کالای خواب و پس از آنها مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. البته این کیفیت مطلوب و نوآوری در طرح هایشان باعث شده که کارخانه نیک بافت یکی از کارخانه های صادر کننده پتو به کشورهای همسایه نیز باشد. صادرات پتوهای نیکو بافت با تعداد چشم گیری به این کشورها صورت میپذیرد.
کارخانه نیکو بافت تحت نظر یک تیم مجرب و متخصص فعالیت میکند، این تیم که همگی در صنایع نساجی سر رشته دارند با ابتکار عمل هایی که به خرج داده اند، همواره سبب ارتقای سطح کیفیت محصولات تولیدی نیکو بافت و پیشرفت روز افزون این مجموعه شده اند.

معرفی مشخصات و ابعاد پتو نیکو بافت مدل یاقوت

معرفی مشخصات و ابعاد پتو نیکو بافت مدل یاقوت

پتو نیکو بافت یاقوت به شکل تک رنگ و طرح دار تولید میشود. این پتو را میتوانید هم به صورت گل برجسته و هم به صورت ساده در فروشگاه ها پیدا کنید. کارخانه، پتو نیکو بافت مدل یاقوت را در اندازه های متفاوتی تولید میکند. این پتو در دو اندازه یک نفره و دو نفره در بازار موجود است. ابعاد یک نفره آن ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر و ابعاد دو نفره آن ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر است.
وزن پتو یک نفره نیکو بافت مدل یاقوت ۲۰۰۰ گرم است. پتویی با این وزن از پتوهای سبک به حساب می آید. این سبکی پتو یاقوت کار شست و شو و جا به جایی را برای مصرف کننده راحت تر کرده است. پتو دو نفره مدل یاقوت با وزن ۲۵۰۰ گرم و جنس الیاف به کار رفته در پتو نیکو بافت مدل یاقوت از مرغوب ترین الیاف پلی استر است. در حال حاضر الیاف پلی استر یکی از پر کاربرد ترین الیاف روز حوزه نساجی هستند. این الیاف با ویژگی هایی که دارند، جنس مقبول و با کیفیتی به پتو میدهند. اکثر پتوهایی که با الیاف پلی استر تولید میشوند، تحت هیچ شرایط پرز دهی ندارند. میدانید که پرز دهی یکی از مشکلاتی است که افراد به ویژه خانم های خانه با پتوها دارند، زیرا این پرزها با چسبیدن به لباس یا فرش جلوه ای ناخوشایند ایجاد کرده، باعث میشوند که محیط خانه و اتاق خواب نامرتب جلوه کند وکثیف به نظر برسد و در بعضی از افرادی که مستعد حساسیت باشند، ممکن است سبب ایجاد حساسیت، خارش پوست، قرمز شدن پوست و…. شوند.

ویژگی های پتو نیکو بافت
پرز ندادن پتو علاوه بر به کار بردن الیاف مرغوب و عالی در تولید پتو به عوامل مهم دیگری از جمله شیوه تولید، دستگاه ها و تجهیزات به کار گرفته شده برای تولید و استانداردهای رعایت شده در کار هم بستگی دارد. در کارخانه تولید پتوی نیکو بافت تمامی این موارد به بهترین شکل ممکن رعایت میشوند که نتیجه کار یک پتو با بافت یک دست، منسجم و تراکم بالا است. این بافت یک دست و منسجم علاوه بر اینکه باعث شده است پتو نیکو بافت یاقوت پرز دهی نداشته باشد؛ سبب افزایش ماندگاری و طول عمر پتو یاقوت هم میشود. در واقع یکی از ماندگار ترین پتوهایی که در بازار میتوانید پیدا کنید پتو نیکو بافت یاقوت است.
برخی مشتریان از این موضوع که بعد از اینکه یک یا نهایت دو بار پتوی خود را شسته اند، آن پتو کاملا لطافت خود را از دست داده است و شکل آن تغییر کرده است، گله مند هستند. ما در مورد پتو نیکو بافت یاقوت این اطمینان را به شما میدهیم که پس از بارها شست و شوی پتو همچنان نرمی و لطافت اولیه خود را حفظ میکند و به هیچ عنوان تغییر شکل نمیدهد. شستن پتو نیکو بافت یاقوت را هم با دست و هم با ماشین لباس شویی میتوانید انجام دهید و مطمئن باشید که با توجه و رعایت نکات درج شده در دفترچه راهنمای شست و شوی پتو کار راحتی خواهید داشت و شست و شوی پتوی شما به آسانی انجام خواهد شد.
همان طور که گفتیم استانداردهای لازم در تولید پتوی نیکو بافت یاقوت به صورت کامل رعایت میشوند و این موضوع باعث شده است که این پتو نشان رسمی استاندارد ایران را داشته باشد. لطیف بودن پتو برای برخی مشتریان یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید به حساب می آید، چون از پتویی که میخرند به عنوان رو تختی و رو مبلی استفاده میکنند یا حتی زمانی که ما به عنوان روانداز برای خواب از پتو استفاده کنیم، لطافت پتو حس آرامش بخش و دل چسبی به ما میدهد. یکی دیگر از ویژگی های بارز پتو نیکو بافت مدل یاقوت نرم و لطیف بودن آن است. ما پتو یاقوت نیکو بافت را به آن دسته از کسانی که به دنبال یک پتوی واقعا نرم و لطیف هستند توصیه میکنیم.

تنوع در تولید نیکو بافت یاقوت
کارخانه نیکو بافت پتو یاقوت را در طرح و رنگ های بسیار متنوع، زیبا، دل نشین و زنده تهیه میکند. این طرح ها به قدری جذاب هستند که مشتری را در نگاه اول مجذوب خود میکنند. خیلی از مشتریانی که پتو نیکو بافت مدل یاقوت را خریداری کرده اند، در کنار تمام رضایتی که از کیفیت، جنس، لطافت، طرح و رنگ پتو داشته اند، از قیمت مناسب این پتو خیلی راضی بوده اند. قیمت خوب و مقرون به صرفه ای که پتو نیکو بافت یاقوت دارد در کنار کیفیت بی نظیرش باعث شده است که خیلی از خانم های جوان برای سرویس خواب و جهیزیه خود پتو یاقوت را انتخاب کنند. بسته بندی پتو یاقوت به صورت ساک زیپ دار و دسته دار است. این ساک به شیوه ای طراحی شده است که حمل و جا به جایی پتو را آسان میکند به علاوه کیفیت این ساک بسیار مناسب است و دوام بالایی دارد تا در جا به جایی ها خراب نشود. شکل ظاهری ساک نیز زیبا و دارای رنگ های جذاب است. پتو یاقوت نیکو بافت یکی از پتوهای مجموعه نیکو بافت است که به کشورهای مجاور صادر شده به سبب قیمت مناسب و کیفیت مطلوب خود مشتری های زیاد و ثابتی در خارج از کشور دارد.

معرفی طرح ها و مدل های جدید پتو نیکو بافت

معرفی طرح ها و مدل های جدید پتو نیکو بافت

با توجه به رقابت زیادی که در بازار بین تولیدی های مختلف کالای خواب و پتو وجود دارد، این مجموعه تولیدی سعی بر این دارد که با ارائه محصولات منحصر به فرد و ممتاز، بازار را در دست بگیرد. مجموعه نیکو بافت به لطف تیم مجرب و متخصصی که در اختیار دارد توانسته است تا حد زیادی در این زمینه خوب عمل کرده و جزء برندهای مطرح بازار قرار بگیرد. پتوهای نیکو بافت در حال حاضر از پر فروش ترین و محبوب ترین پتوهای بازار هستند. برخی از مدل های جدید تولیدی نیکو بافت شامل پتو نیکو بافت مدل الماس، پتو پروانه، پتو زمرد، پتو نوجوان پسرانه، پتو دخترانه نوجوان و… هستند. در ادامه ویژگی ها و مزایای این پتوها را برای شما بازگو میکنیم. پس پیشنهاد میکنم تا انتها همراه ما باشید.

پتو نیکو بافت مدل الماس

پتو نیکو بافت مدل الماس

پتو نیکو بافت الماس با الیاف پلی استر تولید میشود که در مورد الیاف پلی استر و خواص آن کامل توضیح داده ایم. الماس نام بسیار مناسبی برای این پتو است، چراکه کیفیت و دوام این پتو مثل الماس بی نظیر است. از طرفی رنگ های به کار برده شده در پتو الماس بسیار مرغوب و زنده هستند این پتو مثل الماس در منزل شما میدرخشد. پتو نیکو بافت مدل الماس با اندازه ها و ابعاد تک نفره و دو نفره تولید میشود. ابعاد یک نفره پتو الماس ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر و ابعاد دو نفره آن ۲۲۰ در ۲۳۰ سانتی متر است.

پتو نیکو بافت مدل پروانه

پتو نیکو بافت مدل پروانه

پتو پروانه از جمله پتوهای مورد علاقه خانم ها است. نام گذاری این پتو هم بسیار خوب بوده است. طرح های این پتو مثل پروانه زیباست، رنگ های دل نشین و شادی که دارد برای داشتن یک اتاق خواب جذاب بسیار کارآمد است. تنوع طرح های پتو پروانه بسیار زیاد است یه طوری که برای هر فردی و با هر سلیقه ای یکی از این طرح ها جالب به نظر برسد و میتواند آن طرح را انتخاب کند. پتو پروانه ابعاد یک نفره و دو نفره با طرح های معمولی و گل برجسته تولید و راهی بازار میشود. ابعاد یک نفره آن ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر و ابعاد دو نفره آن ۲۱۰ در ۲۳۵ سانتی متر و با وزن ۳۰۰۰ گرم است.

پتو نیکو بافت مدل زمرد

پتو نیکو بافت مدل زمرد

پتو زمرد که در انواع یک نفره با ابعاد ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر و دو نفره با ابعاد سانتی متر تولید میشود. پتو زمرد یکی از خوش قیمت ترین پتوهای موجود در بازار ایران است. این پتو اصلا پرز دهی نداشته و شما با خیال آسوده میتوانید از ان به عنوان روانداز، رو تختی، رو مبلی و… استفاده کنید. پتوی نیکو بافت مدل زمرد در انواع تک رنگ و طرح دار، گل برجسته و ساده برای مشتریان تولید میشود که تنوع بسیار زیادی هم در طرح و رنگ دارد. این پتو جزء پتوهای صادراتی مجموعه نیکو بافت است. بسته بندی پتو زمرد به سبب صادراتی بودن، بسیار با دوام و دارای طرح و رنگ های متنوع بوده، دارای بسته بندی زیپ دار و دسته دار است که کار جا به جایی را برای مصرف کنندگان خود راحت تر میکند. قابلیت شست و شو با دست و ماشین لباس شویی را دارد، شستن پتو زمرد برای حفظ تار و پود آن بهتر است که با آب ۳۰ درجه سانتی گراد انجام شود. پتو زمرد گرمای مناسب و کافی ایجاد میکند و برای استفاده در هوای سرد زمستان بسیار مناسب است. همچنین از نرمی و لطافت بی نظیری برخوردار است که با شست و شو لطافت خود را از دست نداده، کماکان آن را حفظ میکند.

پتو نیکو بافت مدل دخترانه نوجوان

پتو نیکو بافت مدل دخترانه نوجوان

پتو نیکو بافت مدل دخترانه نوجوان با ابعاد تک نفره ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر از الیاف با کیفیت پلی استر و مناسب نوجوانان تولید میشود. پتو دخترانه نیکو بافت طرح و رنگ های بسیار شاد دارد که متناسب این گروه سنی بوده، دارای تنوع بسیار زیاد است. توسط گروه تولیدی نیکو بافت برای دختران نوجوان و خوش سلیقه کشورمان تهیه شده است. پتو نیکو بافت دخترانه کاملا ضد حساسیت و آنتی باکتریال است، پرز ریزی ندارد، دو لایه است و گرمای مطلوبی ایجاد میکند.

پتو نیکو بافت مدل پسرانه نوجوان

پتو نیکو بافت مدل پسرانه نوجوان

پتو نوجوان پسرانه نیکو بافت با ابعاد یک نفره مناسب برای این رده سنی تولید شده است. جنس الیاف به کار رفته در تولید این پتو از مرغوب ترین الیاف پلی استر است. پتو نیکو بافت پسرانه دارای طرح هایی متناسب با این رده سنی و پسران نوجوان است. اغلب شخصیت های کارتونی و مورد علاقه نوجوانان طرح روی پتوهای پسرانه است. همینطور پتوهایی با طرح های ورزشی و فوتبالی که استقبال خیلی زیادی هم از آنها میشود. پتو نوجوان پسرانه نیکو بافت دو لایه و ضد حساسیت است و گرمای کافی را ایجاد میکند. این منسوج در انواع گل برجسته و معمولی به بازار عرضه میشوند.
قیمت و نحوه خرید پتو نیکو بافت
برای خرید پتوهای نیکو بافت مناسب ترین راه مراجعه به سایت تولیدی نیکو بافت است. با مراجعه به سایت و مقایسه تمامی انواع پتوهای این مجموعه و قیمت های آنها میتوانید یک انتخاب آگاهانه داشته باشید. قیمت گذاری های موجود در سایت قیمت مستقیم و بی واسطه تولیدی نیکو بافت است که همگی قیمت های مناسب و مقرون به صرفه ای دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما