سفارش عمده پتو مینک تابان یزد

کارخانه پتو تابان یزد تولید کننده پتوهای مینک است که برای پخش عمده پتو مینک تابان این شرکت، از طریق این مرکز شرایط خوبی برای خریداران محترم ایجاد شده است که صادرات پتوهای فوق هم به دلیل قیمت های بسیار مناسبی که دارند، به بسیاری از کشورها انجام شود. مراکز و فروشگاه های پتو مینک تابان یزد به عنوان پایگاهی است که شما هر آنچه در بازار پتو بخواهید بتوانید به دست آورید از این طریق میتوانید سفارش دهید و بهترین قیمت ها را دریافت کنید. پتو مینک تابان یزد از جمله تولیداتی است که به دلیل قیمت های مناسب تری که دارد از گذشته تا به امروز، همواره فروش بالایی به همراه داشته است و همچنان در حال تولید آن هستیم.
کارخانه میتواند تولید کننده پتوهایی باشد که در بازار کاربرد زیادی دارد، غالبا وزنی بسیار سبک دارند و برای مصارف سازمانی و ارگانی مناسب هستند. سفارش عمده پتو مینک برای خریداران در داخل کشور عزیزمان ایران و حتی برای خریداران کشورهای همسایه ایران با توجه به اینکه به دنبال اجناس ارزان قیمت هستند، یزد میتواند گزینه خوبی باشند زیرا تولید این منسوجات در شرکت های ایرانی به خوبی انجام میشود. برای سفارش عمده باید بر اساس نوع نیاز مشتری مشخص نمود. امروزه با توجه به اینکه بلایای طبیعی مانند: زلزله و سیل و… افزایش یافته است، نیاز به این پتوهای ارزان قیمت نیز افزایش یافته است. با فروش مستقیم خود از درب کارخانه تولید کننده پتو مینک تابان در یزد، این آمادگی را داریم که پاسخگوی شما مشتریان و خریداران محترم باشیم.
شرکت تولیدی تابان یزد این امکان را دارد که پتوهای مینک را با وزن های سبک، سنگین و متوسط تولید کند و این تنوع وزن ها به دلیل استفاده در فصول مختلف سال، تفاوت قیمت نیز دارد. به لیست قیمت پتو مینک تابان یزد نیز میتوان انواع پتوهای نمدی را هم اضافه کرد و شما برای تامین سفارش عمده در بازار، از مسیرهای غیر حضوری هم میتوانید استفاده کنید.

مشخصات پتو مینک تابان یزد

مشخصات پتو مینک تابان یزد

پتو مینک تابان یزد یکی از قدیمی ترین انواع پتو است که در بهترین کارخانجات معتبر ایران بافته میشود و بسیار گرم و لطیف است. پتوی مینک تابان یزد ضد حساسیت بوده و دارای استقامت بسیار بالایی نیز است، قابلیت شست و شو و ثبات رنگ دارد و تا دمای ۴۰ درجه سانتیگراد است، با بهترین کیفیت به دست مشتریان محترم میرسد و بسته بندی بسیار جذابی دارد. هدف مراکز تولید پتو مینک تابان یزد رضایت مشتریان عزیز بوده و ارائه با کیفیت ترین در بازار است. شرکت بافندگی پتو مینک تابان یزد با الهام از طرح های اصیل و سنتی اقدام به تولید محصولات بسیار زیبا و جدید کرده است و توانسته محصولاتی کاملا شبیه به دست بافته های هنری و سنتی با قیمتی بسیار مناسب ارائه کند و توجه خریداران محترم به فرهنگ و هنر ایرانی را به محصولات خود جلب کند. واحد طراحی بروز است و همینطور نوآور و خلاق است، کار علمی و هنری برگرفته از تحقیقات بازار و نیاز مشتریان محترم را در اولویت کاری خود قرار داده است.
شرکت بافندگی تابان یزد همنطور با الهام از طرح های اصیل و سنتی اقدام به تولید محصولات بسیار زیبا و جذاب کرده است و توانسته محصولاتی کاملا شبیه به دست بافته های هنری و سنتی با قیمت های بسیار مناسب به خریداران محترم ارائه کند و توجه علاقمندان به فرهنگ و هنر ایرانی را به محصولات خود جلب نماید. واحد طراحی بروز است، نوآوری و خلاقیت دارد، کار علمی و هنری برگرفته از تحقیقات بازار و نیاز مشتریان محترم را در اولویت کاری خود قرار داده است. شرکت بافندگی با بیش از نیم قرن تجربه به عنوان اولین تولید کننده بافته استاندارد و از بزرگترین تولید کنندگان پتوی مینک تابان یزد و روفرشی با دو برند تابان و زرین در ایران به حساب می آید. شرکت تابان یزد با بهره گیری کادر متخصص و کارشناسان ماهر و باتجربه و در اختیار داشتن ماشین آلات کاربردی، پتو مینک را با کیفیت برتر در ابعاد و سبک های متنوع و طرح های سنتی اصیل و مدرن با استفاده از مواد اولیه خوب و با کیفیت تولید و عرضه میکند.
تنوع و کیفیت بالای ، شرکت تابان را به یک برند خوشنام و با سابقه بسیار خوب تبدیل کرده و شهرت آن را به فراسوی مرزها گسترش داده است.

مشخصات پتو مینک تابان یزد

طیف تولیدات مجموعه پتو مینک بسیار زیاد است. گروه تولیدی مینک یکی از تولید کنندگان کالای خواب است که محصولاتش مشتریان داخلی و خارجی دارند و شاهد صادرات انواع پتوهای تولید شده به صورت تکی و عمده است. این کارخانه تولید پتوی مینک تابان یزد صادرات این محصول را به کشورهای همسایه نیز میکند. به ویژه کشور عراق؛ گروه تولیدی پتوی مینک تابان یزد حجم زیادی سفارش از کشور عراق برای مدل های مختلف از پتوهای خود دارد. گروه تولیدی پتوی مینک تابان یزد یکی از گروه های تولیدی کالای خواب است که در مقیاس بسیار زیادی برای ارگان های دولتی مانند مراکز درمانی و پادگان های نظامی پتو تولید میکند. پتوی مینک تابان یزد به پتوهایی میگویند که پس از اتمام مراحل تولید توسط دستگاهی مخصوص به نام دستگاه مینک در سطح رویی پتو مینک تابان یزد، خزهای مخصوصی ایجاد میکند و سپس
توسط دستگاه دیگری و در دمای معین جلا داده میشوند. پتوهای مینک تابان یزد به علت جنس الیافی که در آنها استفاده شده است، پرزدهی ندارند و بعد از شست و شو دچار آبرفت یا تغییر شکل و رنگ به هیچ عنوان نمیشوند.
اما بهتر است ما نکاتی را برای شست و شوی صحیح و حفظ کیفیت و دوام و افزایش طول عمر پتوی مینک تابان یزد خود رعایت کنیم. اولین کاری که باید انجام دهیم چک کردن برچسب شست و شوی پتو مینک تابان یزد است؛ به این دلیل که با مطالعه آن اطلاعات مفیدی راجع به نکاتی که باید رعایت کنیم به دست می آوریم. پتو مینک تابان یزد قابلیت شستن با ماشین لباس شویی و دست را دارند که در هر صورت باید با آب ۳۰ درجه سانتی گراد پتو را شست. اگر از لباس شویی استفاده میکنید باید به وزن آن دقت کنید چون هنگامی که پتو خیس است وزنش بیشتر میشود.

شیک ترین پتوها را بشناسید

شیک ترین پتوها را بشناسید

برخی از برندهای شیک ترین پتوها به شرح زیر است: پتوی نرمینه یکی از بهترین برندهای پتوی کشور است. کارخانه تولیدی این شرکت در شهر کاشان فعالیت دارد. پتوهای نرمینه دارای طرح ‌های متفاوتی همچون نسیم و سروین است. این پتوهای نرمینه در مدل‌های ژله ‌ای، گل برجسته و ساده تولید میشوند و به همین دلیل از شیک ترین پتوها به حساب می آید و همچنین ابعاد و اندازه پتوهای نرمینه مختلف است. پتوی لاله مهرگان یکی دیگر از انواع برندهای پتوی شیک است. پتوهای لاله مهرگان نیز دارای طرح ‌های متفاوتی است. نساجی لاله مهرگان در شهر قم فعالیت دارد. طرح زنبق یکی از طرح ‌های پرفروش و شیک این نساجی محسوب میشود. برند شادیلون نیز یکی دیگر از برندهای معتبرکشور است که پتوهای بسیار متفاوت و شیک تولید میکند. کارخانه تولیدی شادیلون در شهر مشهد فعالیت دارد. پتوی چیکا، پتوی نیکا و پتوی تیسا برخی از مدل ‌های پتوی شادیلون محسوب میشوند. قیمت تمامی مدل ‌های پتو یکسان نیست. عوامل گوناگونی بر میزان قیمت پتوها تأثیرگذار است. برخی از این عوامل عبارت ‌اند از:
– نوع برند و مارک شرکت تولید کننده
– ابعاد و اندازه پتو
– نوع الیاف و نخ به ‌کار رفته در پتو
– نوع طرح و مدل پتو

معرفی جامع پتوهای پنبه ای

معرفی جامع پتوهای پنبه ای

معمولا این روز‌ها دیگر پتوهایی با جنس پنبه خالص پیدا نمیشوند. هم اکنون، بیشتر پتوهای پنبه ‌ای موجود در بازار، ترکیبی از نخ پنبه و الیافی مصنوعی مانند اکریلیک و پلی استر هستند. پتوهای پنبه ای بسیار گرم و نرم هستند و کمتر از پتوهای پشمی هم پرز میدهند. این نوع محصولات که با الیاف مصنوعی اکریلیک و پلی استر ترکیب شده‌اند، بسیار سبک هستند و معمولا در ۲ مدل یک لایه و دولایه برای فصل ‌های گرم ‌تر و سرد‌تر سال عرضه میشوند. هم اکنون، بیشتر پتوهای پنبه ای، موجود در بازار، ترکیبی از نخ پنبه و الیاف، الیاف مصنوعی مانند اکریلیک و پلی استر هستند. پتوهای پنبه ای بسیار گران هستند و کمتر از پتوهای پشمی هم پرز میدهند. پتوهای پنبه ای، که با الیاف مصنوعی اکریلیک و پلی استر، ترکیب شده اند، بسیار سبک هستند و معمولاً در دو مدل یک لایه بالایی برای فصل گرم و سرد تر سال هستند.
پتوهای پنبه ای از بهترین و با کیفیت ترین پتوهای موجود در بازار اینترنتی است. پتوهای پنبه ای از گرمی و نرمی مثال زدنی برخوردار است و کیفیت و مرغوبیت بالایی دارد. پتو پنبه ای یکی از انواع محصولاتی است که امروزه کاربرد بسیار زیادی در مسافرت ها دارد. پتو از جمله نیازمندی هایی است که در بیشتر موارد جزء وابستگی های ما قرار گرفته است. خیلی از مردم بدون یک پتوی گرم و نرم نمیتوانند بخوابند. حتی بعضی از مردم در گرمای تابستان هم بدون یک روانداز سبک و راحت نمیتوانند به راحتی بخوابند. بهترین و با کیفیت ترین انواع پتو پنبه ای را میتوانید از سایت های مربوطه معتبر با قیمت های مناسب به دست آورید. برای بسیاری از کسانی که پتوی گرم و نرم در سرمای زمستان تبدیل به یک همدم و رفیق همیشگی شده است. کالایی گران بهایی که خستگی ها و تنهایی ها را در زیر سایه ان به سر میبریم.

فروش تضمینی انواع پتو مینک تابان یزد
هر فردی در حدود نیمی از لحظه های زندگی خود را با این دوست و همدم سر خواهد کرد. برخی از مردم همانطور که بیان شد در طول تمام فصل ها از پتو استفاده میکنند به همین دلیل است که تولید کنندگان آن را در طرح های چهار فصل به بازار ارائه میکنند. محبوبیت پتوی پنبه ای به دلیل این است که در طرح و رنگ های گوناگون و بسیار زیاد به بازار ارائه میشود. رشد و تنوع این محصول را میتوان کم نظیر توصیف کرد. پتوهای پنبه ای را میتوانید در سایزهای گوناگون یک نفره، دو نفره و همچنین برای کودکان تان خریداری نمایید و امروزه استقبال فراوانی از این نوع پتو پنبه ای میشود. به طور معمول پتو با جنس خالص پنبه خیلی کم در بازار پیدا میشود. بیشتر پتوهای موجود در بازار ترکیبی از پلی استر و آکریلیک با الیاف پنبه خالص تولید میگردند.
پتو پنبه ای یکی از انواع پتویی است که بسیار گرم و نرم است و نسبت به پتوهای پشمی هم کمتر پرز دهی دارند. به دلیل ترکیب با الیاف آکریلیک و پلی استر بسیار سبک است و بیشتر به طور معمول در مدل های یک لایه و دو لایه برای فصل گرم و یا سرد تولید میشوند. پتوهای پنبه ای دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند و نیز یکی از ویژگی های مهم این پتو این است که به دلیل سبک وزن بودن آن میتوان به راحتی حمل و نقل کرد.

فروش تضمینی انواع پتو مینک تابان یزد

فروش تضمینی انواع پتو مینک تابان یزد

واحد فروش تضمینیپتو مینک تابان یزد با بهره گیری از کادری باتجربه و متخصص و ساختاری علمی و کارآمد، فعالیت خود را بر اساس سه محور راهبردی بازاریابی، تحقیق و توسعه بازار و فروش، بنا نهاده و با ایجاد مراکز فروش در داخل کارخانه و دعوت از مشتریان محترم و نظرخواهی در مورد محصولات به طور همزمان با فرستادن گروه های مطالعه بازار همواره از متفاوت بودن سلیقه و شرایط بازار اطلاعات ارزشمندی به دست آورده و برای تولید محصولات جدید و منطبق با نیاز بازار جمع آوری میکنند. شرکت پتوی مینک تابان یزد با بهره گیری از یک گروه طراحی کاربلد، هنرمند و خلاق، موفق به نوآوری و تولید طرح های جدید و مدرن منطبق با سلیقه روز بازار گردید.
در بازار با خرید پتو مینک حس رضایت را صاحب میشویم. اینک قصد داریم به معرفی یک تولیدی تضمینی بپردازیم. به این صورت که این تولیدی تضمینی با رعایت قوانین و روش های خاص توانسته محصولاتی گوناگونی را پدید آورد. پا به پای ما قدم بردارید تا بهترین ها را صاحب شوید. با توجه به اینکه پتو مینک تابان یزد از جمله پتوهای مهم است پس در انتخاب این محصول نهایت دقت را بایستی داشته باشیم.

2

  1. محصولتون کیفیت خیلی خوبی داره، تصاویر هم گویای این مسئله است. فقط اگه درباره ی مواد اولیه هم توضیحاتی ذکر کنید خیلی عالی میشه.ممنونم از سایت خوبتون.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما