سفارش پتو مینک بیمارستانی ۲٫۳ کیلویی

در بیمارستان تجهیزات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که مهمترین آنها پتو مینک بیمارستانی است.‌ ساختار این محصول منحصر به فرد بوده و از الیاف طبیعی و مصنوعی تشکیل شده است به همین دلیل دوام و ماندگاری بالایی دارد. تنوع رنگی در این منسوجات بالا بوده که هر سلیقه ای را به خوبی پوشش می‌دهد. سایز این محصولات متفاوت است که در این صورت همه افراد می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. سفارش پتو ۲.۳ کیلویی به روش های مختلف صورت می گیرد. 

سفارش پتو مینک بیمارستانی 2.3 کیلویی

مشخصات پتو مینک بیمارستانی ۲٫۳ کیلویی

مشخصات پتو مینک بیمارستانی 2.3 کیلویی پتو مینک بیمارستانی ۲.۳ کیلویی دارای مشخصاتی منحصر به فرد بوده که این امر باعث تمایز و برتری آن نسبت به نمونه های دیگر می شود. از جمله این مشخصات می توان به ضخامت های مختلف اشاره کرد که برای هر فصلی مناسب می باشد. طراحی و ترکیب رنگ این پتو منحصر به فرد بوده و اغلب خزدار هستند. طرح این محصول به صورت ساده و برجسته است که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. 

 رنگ این پتو ثابت بوده که در زمان شستشو با مواد شوینده دچار تغییر رنگ نمی شود و بافت آن افت کیفیت پیدا  نمی‌کند. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به سایز بندی آن اشاره کرد که افراد کوچک و بزرگ به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. تار و پود آن ضد حساسیت است و به پوست آسیبی نمی رساند به همین دلیل برای بیمارانی که در بیمارستان بستری می شوند بهترین گزینه است.

وزن آن سبک است و به راحتی حمل و نقل می شود. 

قیمت پتو مینک بیمارستانی در اصفهان

قیمت پتو مینک بیمارستانی در اصفهان قیمت پتو مینک اصفهان بر اساس کیفیت و نوع و برند و همچنین نحوه فروش و میزان عرضه و تقاضا مشخص می‌شود. به طوری که هر چه کیفیت بالاتر باشد علاوه بر دوام و کارایی بیشتر ارزش بالاتری را هم در بازارهای داخلی و خارجی به خود اختصاص می‌دهد. نحوه فروش از مهمترین عواملی است که بر قیمت‌گذاری این محصول تاثیر مستقیم می‌گذارد. 

 به طوری که اگر فروش به صورت عمده انجام شود قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های بسته بندی شده دارد. همین امر باعث شده تا بیشتر مردم به عرضه عمده گرایش پیدا کنند تا بتوانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

نرخ این منسوجات به صورت روزانه محاسبه می شود. تورم باعثشده تا این محصولات هم نرخ ثابتی نداشته باشند. مشتریان برای اینکه بتوانند قیمت روزانه را دنبال کنند می توانند به سایت های فروشگاهی معتبر مراجعه کرده و با مشاهده و مقایسه هزینه ها خرید ایده آل خود را انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما