شرکت بازرگانی پتو سربازی شتری کنفی

شرکت بازرگانی دیبافت یکی از توزیع کنندگان پتو سربازی شتری کنفی است که این پتوها را با قیمت بسیار مناسب روانه بازار میکند. شرکت بازرگانی دیبافت پتو سربازی شتری کنفی را از الیاف درجه یک تولید کرده و با مناسب ترین قیمت ممکن و با خواسته و سلیقه مشتریانش عرضه مینماید تا به خواسته مشتریانش پاسخگو باشد.
شرکت بازرگانی دیبافت پتو سربازی شتری کنفی را در سایزهای مختلف تولید میکند تا مشتریان بتوانند به راحتی این پتو را خریداری نمایند. این شرکت بازرگانی این امکان را فراهم آورده است که مشتریان بتوانند به صورت حضوری و غیر حضوری به این کالای بسیار زیبا دسترسی یابند. شرکت بازرگانی دیبافت پتو سربازی شتری کنفی را سبک و لطیف تولید میکند تا به راحتی قابل شست و شو باشد و با شست و شوی مکرر رنگ پس نمیدهد. شرکت بازرگانی دیبافت با سال ها سابقه در فروش پتو سربازی شتری کنفی و با در اختیار داشتن کادر کارآزموده و مجرب تلاش خود را در زمینه تجارت این کالای خواب کرده است تا مشتریان خارج از کشور نیز به این کالای خواب دسترسی یابند.

پتو شتری کنفی
شرکت بازرگانی پتو سربازی شتری کنفی از جمله فعالیت هایی که دارد این است که در نمایندگی های داخل و خارج از کشور شعبه های گوناگون ایجاد کرده است و کالاهایش را از گمرکات داخلی ترخیص میکند و به فروش میرساند. شرکت بازرگانی پتو سربازی شتری کنفی در ایران از استقبال بیشتری برخوردار است و فروش این پتوها در بازار ایران بیشتر به چشم میخورد‌، این پتوها با اصول بهداشتی و تجهیزات پیشرفته تولید شده اند و توسط شرکت بازرگانی دیبافت روانه بازار میشوند.
شرکت بازرگانی دیبافت پتو سربازی شتری کنفی را به شیوه‎ های متفاوتی در بازار توزیع میکند تا مورد پسند مشتریانش باشد و خرید مجددی را از این شرکت بازرگانی داشته باشند.
پتو نمدی از قابلیت گرمای بسیار بالایی برخوردار است. این پتو از الیاف طبیعی تولید شده است و بسیار نرم و لطیف است. این پتوها در مقابل شست و شو و استفاده مکرری که از آنها میشود، دوام بالایی دارند. این پتو به دلیل مرغوبیتش به کشورهای عراق، روسیه، افغانستان و… هم صادر میشود.
به دلیل اینکه پتو نمدی از پشم طبیعی تولید میشود، در فصل تابستان موجب خنکی و در فصل زمستان موجب گرما میشود. این پتو در انواع طرح ها و رنگ ها تولید میشود تا مشتریان با هر سلیقه و بودجه ای بتوانند خریدی آسان داشته باشند.

پتو شتری کنفی سربازی
پتو ساده برای کسانی که سادگی را دوست دارند، بسیار مناسب است. از پتو ساده میتوان برای ست کردن دکوراسیون اتاق خواب استفاده کرد، زیرا زیبایی و جلوه خاصی به اتاق خواب میبخشید. همچنین از این پتو به عنوان زیرانداز نیز استفاده میشود.
یکی از انواع پتوهای ساده، پتو مسافرتی است که به دلیل سبکی اش بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. این پتو بسیار پرفروش است و قیمت این پتو نسبت به پتوهای دیگر بسیار ارزان است. با خرید عمده پتو ساده شما میتوانید خریدی به صرفه را تجربه نمایید. از رنگ های گرم این پتو برای دختران و از رنگ های سردش برای پسران استفاده میشود.
پتوی نازک برای فصل تابستان بهترین گزینه است. این پتو گرمای زیادی تولید نمیکند و هوا را به راحتی از خود عبور میدهد. این پتو به دلیل سبکی اش بیشتر در مسافرت کاربرد دارد و دارای انواع جنس ها و رنگ های مختلفی است.
شما برای خرید انواع پتو میتوانید از طریق فروشگاه های اینترنتی شرکت بازرگانی دیبافت خریدی تضمینی و راحت داشته باشید که با هزینه بسیار مناسب برای شما تمام خواهد شد.

از پتو سربازی شتری کنفی چه میدانید

از پتو سربازی شتری کنفی چه میدانید

پتو سربازی شتری کنفی در مصارف خانه، بیمارستان ها و پادگان ها کاربرد فراوان دارد. این پتو با رنگ ها و طرح های مختلف و با الیاف درجه یک تولید میشود. این پتو با توجه به نیازهای ارگان ها (از لحاظ رنگ، جنس و…) تولید میشود. پتو سربازی شتری کنفی از لایه های مختلفی تولید شده است که در برابر سرما بسیار مقاوم هستند.
این پتو قابلیت شست و شو تا دمای ۳۰ درجه سانتی گراد را داراست و با بسته بندی های بسیار زیبا تحویل مشتری داده میشود. پتو سربازی شتری کنفی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و ضد آلرژی و حساسیت است. این پتو بیشتر در رنگ های قهوه ای، مشکی و خاکستری تولید میشود. این کالای خواب را میتوان به عنوان زیرانداز هم مورد استفاده قرار داد. این پتو نباید در جای مرطوب نگه داشته شود و برای تغییر رنگ ندادن این پتو نباید آن را زیر نور خورشید قرار داد.

اطلاعاتی جامع درباره پتوهای طرح دار

اطلاعاتی جامع درباره پتوهای طرح دار

پتوهای طرح دار از انواع طرح ها و رنگ های گوناگونی تولید شده اند. این پتوها بسیار نرم و لطیف هستند و مرغوبیت و قیمت این پتوها به دلیل الیافی که در آنها به کار برده شده است، متفاوت است.
پتوهای طرح دار به عنوان زیرانداز نیز کاربرد دارند و به عنوان روانداز حرارت طبیعی بدن را در حد مناسبی نگه میدارند.

بررسی طرح های انواع پتو طرح دار

بررسی طرح های انواع پتو طرح دار

انواع گوناگونی از پتوهای طرح دار وجود دارند، از آن جمله میتوان به پتو طرح دار مسافرتی، پتو طرح دار ابریشمی، پتو طرح دار کودک و… اشاره کرد.
پتو مسافرتی طرح دار: این پتو برای هر خانواده ای ضروری به نظر میرسد که از جمله کاربردهایش میتوان به سبکی اش حین مسافرت اشاره کرد. این پتو فضای زیادی را اشغال نمیکند و حمل آن بسیار آسان است و دارای طرح های برجسته، ساده، گلبافت و… است.
پتو طرح دار ابریشمی: این پتو بسیار شیک و زیبا است و از الیاف نخ پلی استر تولید شده است و قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را هم داراست. این پتو با طرح های ساده و گل برجسته روانه بازار میشود.
پتو طرحدار بچگانه: این پتو با طرح های باب اسفنجی، سیندرلا و… در بازار و فروشگاه های معتبر با توجه به سلیقه های مشتریان به فروش میرسد و ضد حساسیت و بسیار نرم و لطیف است.

توزیع کنندگان برتر انواع پتو سربازی شتری کنفی

توزیع کنندگان برتر انواع پتو سربازی شتری کنفی

یکی از توزیع کنندگان برتر انواع پتو سربازی شتری کنفی شرکت بازرگانی دیبافت است.
شما میتوانید برای خرید پتو سربازی شتری کنفی به سایتی که شرکت در اختیار شما گذاشته است مراجعه کرده و به صورت حضوری و غیرحضوری به صرفه و بدون اتلاف وقت و هزینه زیاد این کالای خواب را خریداری نمایید.
با خرید از این شرکت واسطه ای بین شما وجود ندارد و خرید این کالا برای شما بسیار مناسب خواهد بود.
شرکت بازرگانی دیبافت تمام تلاش خود را میکند تا با بهترین کیفیت و الیاف درجه یک کالاهایش را توزیع کند و مشتریانش را راضی نگه دارد.

39

  1. پتوی سربازی خیلی خوب هست رنگ بندیش عالیه من که خیلی خوشم اومده و سبک هست مشتری ها هم زیاد خریدن ۵۰ تا واقعا خوبه

  2. این پتوبرای سربازان خیلی خوب وراحتن درپادگان ازش استفاده میکنن وحملم شم راحت وراحتم شسته میشه

  3. سلام من تصمیم دارم از این سایت پتو سربازی سفارش بدم آیا شما فروش عمده هم دارین ؟ممنون میشم پاسخ بدید

    • سلام خسته نباشید
      پتوی شتری سربازی بیشتر در پادگان توسط سربازها قابل استفاده است و وزن سبک دارد برای جابجایی آسان است

  4. سلام پتو سربازی شتری کنفی رو بخرید به سربازتون هدیه بدین تا راحت بتونه خدمتش رو تموم کنه بعد از سربازی هم میتونه استفاده کنه چون میشه بعنوان زیرانداز یا پتوی مسافرتی ازش استفاده کرد قیمتس هم مناسبه

  5. سلام من تصمیم دارم از این سایت پتو سربازی سفارش بدم لطفاً نحوه سفارش دهی رو برام توضیح بدین

    • سلام ودرود من برای برادرم که سرباز است پتوی سربازی از این سایت سفارش دادم خیلی گرم و راحته و پرز نمیده و جنس خوبی داره با شستشوی زیاد هم خراب نمیشه

  6. پتو طرح دار ابریشمی این پتو بسیار شیک و زیبا هستن نحوه ثبت خرید به چه صورت راهنمایی کنید ممنونم

  7. پتوهای سربازی چون به عنوان زیر انداز هم قابل استفاده هستند، می تونه تو بازار فروش خوبی داشته باشه. در رابطه با بازار این محصول نیاز به راهنمایی های بیشتری دارم. به تازگی قصد ورود به این عرصه رو دارم. چطور می تونم با مجموعه شما همکاری داشته باشم. تعریف زیادی از مجموعه شما شنیدم.

  8. سلام وقتتون بخیر ممنون بابت سایت خوبتون
    لطفا بفرمایید نحوه ارسال به چه صورت است ممنون میشم زودتر پاسخ بدهید با تشکر

  9. سلام و خدا قوت
    ممنون از سایت خیلی خوبتون و اینکه محصولاتون واقعاً جزو اون دسته از محصولاتی که بعد از مکان مطمئن خرید بشه سایتون رو یکی از دوستان به من معرفی کرد

  10. من میخوام به صورت عمده پتو سربازی سفارش بدم لطفا راهنمایی کنید که چه کارهایی لازمه تا انجام بدم؟

  11. ضخامت این پتو ها چه اندازه هستش؟
    میخوام ببینم چقدر گرم می‌کنه
    ممنون که پاسخ میدین

  12. سلام ممنون از سایت خوبتون در واقع رقابت در دنیای فعلی بر سر کیفیت و مزیت رقابتیه و قیمت در تجارت مدرن در رده های بسیار پایینی قرار گرفته ،آرزوی موفقیت دارم برای شما.

  13. با سلام و خسته نباشید خدمت تولید کنند محترم
    انشالله که کسب و کارتون پر رونق و روزی باشه و ممنون از شما که به فکر مردم هستید و با کیفیت ترین کالا خودتان با قیمت مناسب تولید می کنید و به دست عموم مردم می رسانید

  14. در مورد پتو مسافرتی امکانش هست یه نمونه ارسال کنید و بعد از تایید به صورت عمده خریداری کنم هم خودم هم یکی از همکارام می خواستم ممنون

  15. یاد سربازی بخیر چقدر از این پتو ها استفاده میکردیم دونه ای چند درمیاد این پتو ها چند مدل ازشون دارین فقط همین رنگا رو دارین؟

  16. این پتوها ساده و مقاوم هستند .چطور میتوانم از شما خرید کنم؟ ارسال هم دارید ؟نحوه تسویه و فروش شما چگونه است؟نمایندگی شهرهای دیگر هم دارید؟

  17. سلام این پتو های سربازی شتری کنفی خیلی خیلی گرم هستند ولی ایرادی که دارن اینه خیلی پرز و مو به خودشون میگیرن و من خیلی بدم میاد از جنس این پتو ها

  18. پتوهای سربازی اغلب دارای مدل های ساده هستند که بیشتر آن ها هم رنگ قهوه ای و آبی دارند که می توانید از این سایت آن ها را سفارش دهید.

  19. سلام. شما یه جای سایتتون گفتید که این پتو رو نباید جای مرطوب نگه داریم. میتونم علتش رو بدونم؟

  20. سلام بنده کارم فروش وسایل سربازیه و میخواهم از پتو سربازی از این سایت به صورت عمده خریداری کنم لطفاََ راهنمایی کنید.

  21. سلام من میخواستم برای برادرم پتو سربازی شتری سفارش بدم.برای ثبت سفارش باید چکار کنم میشه راهنمایی کنید؟

  22. سلام وقت شما بخیر واقعا از کیفیت محصول راضی بودم و انتظار این کیفیت و قیمت را نداشتم. به بازدیدکنندگان سایت خرید از مجموعه ی شما را توصیه می کنم.

  23. با سلام
    بااین متن گفته شده اطلاعات جامع و دقیقی رو به مخاطب خودتون انتقال میدید
    ممنون از زحماتتون.

  24. نقدی که برسایتتون وارد است این است که قیمت ها به صورت دقیق درج نشده و باعث سردرگمی خریدار می ‌شود . امیدوارم در روزهای آینده شاهد رشد این سایت و محصولات خوب آن باشیم . 

  25. سلام بسته دستمون رسید خیلی قشنگه از نزدیک و خیلی دوسش دارم. خواستم ازتون تشکر کنم واقعا فوق العاده هست ممنونم از بابت جوابگویی سریع تون هم جنس عالی تون.

  26. سلام بسته دستمون رسید خیلی قشنگه از نزدیک و خیلی دوسش دارم.کیفیت عالی و تمیز. خواستم ازتون تشکر کنم واقعا فوق العاده هست ممنونم از بابت جوابگویی سریع تون

  27. این پتو ها بسیار مناسب برای سربازانی است که در جبهه های حق علیه باطل در حال نبرد با دشمنان هستند

  28. سلام
    پتو سربازی شتری کنفی از نظر اینکه بسیار جنس محکمی دارد همچنین بسیار گرم می باشد.

  29. با سلام
    پتو نمدی از قابلیت گرمای بسیار بالایی برخوردار است. این پتو از الیاف طبیعی تولید شده است و بسیار نرم و لطیف است. این پتوها در مقابل شست و شو و استفاده مکرری که از آنها میشود، دوام بالایی دارند.

  30. با سلام.این پتو برای حمل و نقل و شست و شو خیلی خوبه مخصوصا برای سرباز ها خیلی مناسبه جنسش هم که حرف نداره

  31. این مجموعه بزرگ شامل کارگاه های تولید روبالشتی ،پارچه تریکو ، بالشت، کوسن و حوله دستباف خراسان همچنین عرضه مستقیم پتو از درب کارخانه می باشد

  32. پتو نمدی از قابلیت گرمای بالایی برخوردار است. این پتو از الیاف طبیعی تولید شده است و بسیار نرم است. این پتو در مقابل شست و شو و استفاده بسیار که از آن میشود، دوام بالایی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما