شرکت تولید پتو مسافرتی پنبه ای

این دسته از انواع پتوهای سفری، جنسی ترکیبی دارند. به این معنی که الیاف تشکیل دهنده ی آنها ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی است. توجه داشته باشید که در بازار خرید و فروش پتوها، پتوهایی که الیاف تشکیل دهنده آنها ۱۰۰ % از پنبه خالص باشد بسیار کم یاب بوده و به ندرت پیدا میشوند. پتو مسافرتی پنبه ای ضمن اینکه از لطافت و نرمی فوق العاده ای برخوردار است، خاصیت گرمایی بسیار زیادی نیز دارند و میتوانند گرمای بدن انسان را در خود حبس کنند. این دسته از پتوها نسبت به پتو مسافرتی پشمی پرز کمتری داشته و برای چهار فصل مناسب اند؛ یعنی برای فصول سرد سال (زمستان و پاییز) به عنوان یک وسیله گرم کننده و در فصول گرم سال مانند تابستان و بهار به عنوان یک رو انداز مناسب به کار میروند.
قبل از پرداختن به موضوع اصلی باید بدانید که تیم پر قدرت دیبافت مفتخر این است که انواع پتوها از جمله پتو مسافرتی پنبه ای را به صورت عمده و تکی و با قیمت خرید مستقیم از کارخانه به فروش برساند. هم چنین بیان این نکته را لازم میدانیم که شما میتوانید به دو صورت حضوری و اینترنتی اقدام به خرید انواع پتو از جمله پتو مسافرتی پنبه ای نمایید, علاوه بر آن قبل از خرید توصیه میکنیم با مشاوران فروش ما تماس حاصل نموده و از قیمت روز و واقعی انواع پتوها با خبر شوید و متناسب با میزان بودجه تان خریدی مطمئن را تجربه کنید.
در ادامه این مقاله به سوالاتی که ممکن است برای شما عزیزان پیش بیاید پاسخ خواهیم داد مانند:
– پتو مسافرتی پنبه ای چه رنگ بندی متنوعی دارد؟ و رنگ بندی های آن از چه قرار است؟
– ویژگی های پتو مسافرتی پنبه ای و خصوصیات منحصر به فرد آن چیست؟
– نحوه شست و شوی پتو مسافرتی پنبه ای چگونه است؟
– محل خرید پتو مسافرتی پنبه ای کجا است و چگونه میتوان برای خرید آن اقدام کرد؟
– فروشندگان پتو مسافرتی چهار خانه چه کسانی هستند و فرآیند فروش آن چگونه صورت میگیرد؟

پتو مسافرتی پنبه ای

با ما همراه باشید تا در طول این مقاله بتوانید پاسخ هر یک از این سوال ها را یافته و بتوانید بهترین انتخاب ممکن را در زمینه انتخاب پتوی مسافرتی پنبه ای داشته باشید و با استفاده از عنوآن هایی که در ادامه ذکر میشود بتوانید اطلاعات و آگاهی خود را ارتقا دهید تا با راهنمایی های مربوطه بهترین خرید را تجربه کنید.
پتو یک جزء جدایی ناپذیر از زندگی انسان است و وسیله ای ضروری و شخصی است، بنابراین مانند هر وسیله شخصی دیگری باید هر پتو مختص به یک فرد مجزا باشد. بسیاری از افراد هستند که علاوه بر فصول سرد زمستان و پاییز، در فصول گرم سال یعنی تابستان و بهار نیز بدون داشتن یک رو انداز مناسب، به خواب نمیروند؛ از این رو پتوهای مسافرتی برای این دسته از افراد طراحی و تولید شده اند.
یکی از انواع مختلف پتو، پتوی مسافرتی است که با توجه به اینکه متقاضیان زیادی دارد، توسط تولیدی های مختلف در سطح کشورمان ایران به صورت عمده و انبوه و البته در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید میشود. پتوی مسافرتی یا همان پتوی سفری همان طور که از نامش پیدا است مناسب سفر بوده و این ویژگی از این نوع پتوها ایجاب میکند که بسیار سبک و کم حجم باشند، تا در هنگام سفر به راحتی جا به جا و حمل و نقل شوند، ضمن اینکه فضای کمی را اشغال کنند.
معمولا مواد اولیه تشکیل دهنده پتوهای سفری از الیاف مصنوعی بوده و در سطح خود پرزهایی دارند. پتوهای سفری جزء پتوهای ارزان قیمت دسته بندی میشوند و البته بیان این نکته حائز اهمیت است که بدانید نمیتوان گفت این پتوها از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند. پتوهای مسافرتی موسوم به پتوهای سفری از قیمت بسیار مناسب و ارزانی برخوردار هستند، به گونه ای که عموم مردم توان خرید حداقل یکی از آن را دارند.
پتو مسافرتی پشمی، پتو مسافرتی ارگانیک و پتو مسافرتی پنبه ای گونه های مختلفی از انواع پتوی سفری هستند.

رنگ بندی متنوع پتو مسافرتی پنبه ای

رنگ بندی متنوع پتو مسافرتی پنبه ای

پتو مسافرتی پنبه ای محصولی است که توسط اکثر تولید کنندگان و بافندگان پتو تهیه و عرضه میشود. یک ویژگی بارز که در خصوص پتوهای مسافرتی پنبه ای به چشم میخورد رنگ بندی متنوع آنها است. تنوع رنگ بندی این محصول به قدری بالا است که میتواند هر نوع مشتری با هر سلیقه ای را راضی نگه دارد و از این جهت مورد پسند عموم مردم قرار گرفته است.

ویژگی پتو مسافرتی پنبه ای

ویژگی پتو مسافرتی پنبه ای

حجم کمی دارد و جنس آن از الیافی ساخته شده است که به هیچ وجه پرز نمیدهد، در برچسب مراقبتی آن عبارت قابل شست و شو درج شده است و به راحتی میتوانید آن را چه به صورت دستی و چه به کمک ماشین لباس شویی بشویید. در ساخت پتو مسافرتی پنبه ای تمامی استانداردهای کیفی و کمی رعایت شده است. ضمن حجم کم، خاصیت گرمایی بسیار زیادی داشته و میتواند گرمای بدن انسان را در خود نگه دارد در تهیه و تولید الیاف آن از پلی استر استفاده شده است که موجب لطافت و نرمی فوق العاده آن شده است، به طوری که هنگامی که این پتو را لمس می کنید به شما حس و حال بسیار خوبی را القا می کند. همان طور که قبلا اشاره کردیم پتو مسافرتی پنبه ای جزء پتوهای سبک وزن دسته بندی شده و حمل و نقل آنها بسیار آسان است.
صحبت از پتوی پنبه ای و پشمی نا خود آگاه ذهن ما را به سمت و سوی فصول سرد سال از جمله زمستان می کشاند اما به این نکته توجه داشته باشید که امروزه این پتو، پتویی استراتژیک و کاربردی برای سایر فصول معتدل نیز است.
پتوی مسافرتی پنبه ای با وجود این که خاصیت گرمایی بسیار زیادی که دارد اما در مقابل از قابلیت تنفسی چشم گیری هم برخوردار است به گونه ای که مانع از تعریق و رطوبت بستر خواب می شود.

پتو مسافرتی متنوع

صحبت از پتوی پنبه ای و پشمی ناخود آگاه ذهن ما را به سمت و سوی فصول سرد سال از جمله زمستان میکشاند، اما به این نکته توجه داشته باشید که امروزه این پتو، پتویی استراتژیک و کاربردی برای سایر فصول معتدل نیز هست. پتوی مسافرتی پنبه ای با وجود خاصیت گرمایی بسیار زیادی که دارد، در مقابل از قابلیت تنفسی چشم گیری هم برخوردار است. به گونه ای که مانع از تعریق و رطوبت بستر خواب میشود.
کالای خواب دیبا بافت علاوه بر تضمین کیفیت محصولات عرضه شده، بلکه تمامی قیمت هایی که ارائه میکند کاملا واقعی است. خرید پتوی مسافرتی پنبه ای از تیم پر قدرت دیبا بافت امکان پذیر است و شما میتوانید علاوه بر خرید و سفارش آنلاین محصولات کالای خواب از قیمت روز و لحظه ای انواع پتوها از جمله پتوی مسافرتی پنبه ای مطلع شوید. پس کافی است که شما از محصولات تولیدی دیبا بافت دیدن نمایید، سفارشات خود را ثبت کرده یا با مشاوران فروش ما در تماس باشید تا ما در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما را پیگیری کنیم و پاسخ گوی شما باشیم.
اگر بخواهیم ویژگی های بارز پتوی مسافرتی پنبه ای را به اختصار و اجمال معرفی کنیم، باید بگوییم که پتویی است بسیار ارزان و سبک به گونه ای که حمل و نقل آن به سادگی امکان پذیر است، ضمن این که تار و پود آن از الیاف طبیعی پنبه به صورت ظریف تری ساخته شده است.
توجه داشته باشید که پتوی مسافرتی پنبه ای طرف داران خاص خود را دارد و میتواند تجارتی پر رونق و پر سود را برای شما ایجاد کند.

نحوه شست و شوی پتو مسافرتی پنبه ای

نحوه شست و شوی پتو مسافرتی پنبه ای

قبل از شستن هر وسیله ای مانند پتو یا لباس باید به برچسب مراقبتی آن توجه کنید و در صورتی که در برچسب مراقبتی آن عبارت قابل شست و شو درج شده باشد، شما مجاز به این کار خواهید بود.
همان طور که قبلا اشاره کردیم پتو مسافرتی پنبه ای به گونه ای طراحی و تولید شده اند که به راحتی قابل شستشو هستند و شما می توانید به دو روش دستی و یا به کمک ماشین لباس شویی آنها را بشویید.
از آن جا که پتو با بدن انسان در تماس است، برای رعایت بهداشت فردی و عمومی شستن آن هر چند وقت یک بار الزامی است.
اگر بخواهیم گفته هایمان را جمع بندی کنیم باید بگوییم به طور کلی توجه کنید که پتو قابلیت شستشو را داشته باشد: از آن جا که پتوها به ویژه پتوهای سفری در معرض تماس با بدن انسان هستند برای رعایت بهداشت فردی و عمومی باید در هفته حداقل یک بار شسته شوند بنابراین پتویی مناسب خرید است که روی برچسب مراقبتی آن عبارت قابل شستشو درج شده باشد. شما می توانید پتوهایی که قابل شستشو هستند را به دو صورت دستی و یا به کمک ماشین لباس شویی بشویید.

محل خرید پتو مسافرتی پنبه ای

محل خرید پتو مسافرتی پنبه ای

به این نکنه توجه داشته باشید که خرید کارخانه ای و مستقیم از آنجا که واسطه های فروش را حذف میکند، میتواند برای شما بسیار مقرون به صرفه نیز باشد؛ چراکه وجود واسطه های فروش در خصوص عرضه هر محصولی باعث افزایش قیمت آن محصول میشود. چون هر واسطه ای از فروش محصول انتظار درآمد زایی و سود را دارد، اما خرید از درب کارخانه و به صورت مستقیم این مزیت را دارد که باعث میشود هزینه های شما مقرون به صرفه شود و هزینه کمتری را بپردازید.
پتوی مسافرتی پنبه ای را میتوان به دو صورت تکی و عمده خریداری کرد. برای خرید انبوه و عمده این پتو در سراسر ایران نمایندگی های پخش فعالی وجود دارد که خدمات را به شما عزیزان ارائه میدهند. خرید عمده نسبت به خرید تکی مزایای بیشتری دارد، مثلا واسطه های فروش کم شده و این منجر به کاهش هزینه میشود. در سراسر کشور نمایندگی های این برند در سطح شهرهای مختلف در حال فعالیت هستند و شما میتوانید با مراجه به این نمایندگی ها خرید خود را به قیمت کارخانه و بدون واسطه انجام دهید.

پتو مسافرتی

سخن پایانی

به پایان این مقاله رسیدیم. در آخر از تک تک شما عزیزان سپاس گزاریم که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید و وقت گران بهای خود را در اختیار ما گذاشتید.
امیدواریم این مقاله برای شما کارآمد بوده باشد و توانسته باشیم پاسخگوی شما عزیزان باشیم و شما بتوانید با استفاده از عنوان هایی که در این مقاله شرح داده شد، بهترین انتخاب را در زمینه انتخاب انواع پتوی مسافرتی پنبه ای داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما