شرکت عرضه عمده پتو شادیلون

آیا از خدمات شرکت های عرضه عمده پتوهای شادیلون در کشور و شهر زندگی خود اطلاع دارید؟ عرضه پتو شادیلون به چه صورت است؟ پخش عمده پتو شادیلون چگونه انجام میشود؟ شرکت عرضه کننده عمده پتو شادیلون به همراه همکاران زبده ای که دارد در تمامی استان های کشور پهناور، نمایندگی هایی دارد. جهت خرید پتوی باکیفیت شادیلون، میتوانید با مراجعه به این نمایندگی ها یا فروشگاه های عرضه کننده، این منسوج محبوب را به صورت خرده یا عمده خریداری کنید.
همچنین جهت خرید به صورت عمده از شرکت عرضه عمده پتو شادیلون، میتوانید اینترنتی سفارش دهید. در خرید اینترنتی تنها کافی است به سایت شرکت دیبافت مراجعه کنید و این پتو را سفارش دهید، مزیت خرید به این روش این است که در هنگام خرید تنوع و گستره رنگی بیشتری از پتوی شادیلون را میتوانید مشاهده کنید و با دستی باز به انتخاب و خرید پتوی مورد نظر خود بپردازید. از ویژگی دیگر خرید به صورت اینترنتی از شرکت عرضه کننده این کالا، این است که میتوانید به صورت خرده یا عمده سفارش خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان درب منزل دریافت کنید و از جنس خریداری شده خود به صورت مستقیم از شرکت تولیدی، مطمئن شوید.

از انواع پتو شادیلون چه میدانید

از انواع پتو شادیلون چه میدانید

پتو شادیلون در کارخانه تولیدی منسوجات خواب (شادیلون) تولید میشود. همه ما در روز به خواب نیاز داریم و برای داشتن یک خواب مناسب نیاز به پتو، بالشت، تشک و… داریم. پتو یکی از ملزومات خواب است که برای خواب بهتر باید جنس اعلای آن وجود داشته باشد. شرکت عرضه کننده این پتو، به صورت عمده و خرده این منسوج را تولید و بسته بندی میکند تا خریداران با توجه به مقدار نیاز خود؛ آن را خریداری کنند.
شرکت عرضه عمده به یکی از برترین برندهای مشهور پتو طی سال های اخیر تبدیل شده است، شادیلون اسم برند این شرکت است که نه تنها در داخل کشور عرصه چشم گیری داشته است؛ بلکه در سطح خارج از کشور به صورت گسترده در حال توزیع است. طرفداران این پتو منحصر به ایران نیست بلکه برند شادیلون برندی است که در نمونه طرح های مشابه رقبای خود پیشی گرفته است و حرف اول را از نظر لطافت، ظرافت و کیفیت میزند. کیفیت و مرغوبیت جنس پتو شادیلون به صورت ممتاز و برتر است که حائز اهمیت بسیاری از خریداران شده است.
پتو شادیلون با بهره گیری از الیاف های پلی استر ویسکوز، اکریلیک و پنبه و تار و پود کردن این الیاف ها به همدیگر، باعث تشکیل این منسوج فوق العاده شده است. بسیار گرم و نرم است و پرزدهی ندارد، جنس این پتو به صورتی است که برای تمامی فصول سال قابل استفاده بوده و از نوع یک لایه این پتو برای مناطق گرمسیری و از پتوی دو یا چند لایه شادیلون برای مناطق سردسیر استفاده میشود.

شرکت عرضه پتو شادیلون
شرکت عرضه کننده پتو شادیلون با به کارگیری پنبه خالص در روند تولید و ساخت این پتو باعث شده افرادی که به منسوجات پتویی حساسیت دارند، مشکلشان رفع شود و یکی از ویژگی های مورد استفاده برای پتو شادیلون همین مورد است، بخصوص برای افرادی که حساسیت پوستی یا بیماری های پوستی مانند اگزما دارند مناسب تر است.
کارخانه تولیدی عرضه کننده عمده پتو شادیلون با به کارگیری مدرن ترین ماشین آلات و تار و پود کردن الیاف های مختلف به الیاف های اصلی این پتو، باعث تولید پتوهایی نظیر پتو گلدار شادیلون و پتو گلدار برجسته شادیلون و پتو ساده شادیلون شده است. پتوی گلدار شادیلون نوعی پتوی با کیفیت است که از گل های برجسته بافته شده است. این پتو نمونه ای زیبا از پتوهای منحصر به فرد شادیلون است، جنس این پتو همانند پتوهای ساده شادیلون است، اما طراحی و رنگ بندی و دوخت آن با پتوهای ساده کمی تفاوت دارد، طراحی این پتو به صورت گلدار بوده و بر روی خود گل های طبیعی دارد که جلوه زیبایی را در پتوی شادیلون ایفا کرده است. با سفارش از طریق سایت شرکت تولیدی پتو شادیلون میتوانید گل های روی پتوی خود را متناسب با سلیقه خود سفارش دهید، به عنوان مثال میتوانید با مراجعه به سایت؛ این پتوی زیبا و حیرت انگیز را در طرح گل محمدی، گل لاله و… سفارش دهید. نمونه دیگر پتو گلدار شادیلون با گل های برجسته است، این برجستگی ها را میتوان حس و به وضوح مشاهده کرد؛ به طوری که اگر دستتان را بر روی این پتو بکشید به راحتی گل های به کار رفته در آن را لمس خواهید کرد که در حین خواب آرامش خاصی به فرد میدهد، از این رو این پتو برای تمامی رده های سنی به ویژه نوزادان و کودکان توصیه میشود. پتو ساده برجسته شادیلون نوعی دیگر از پتوهای تولید شده این شرکت است که طرفداران زیادی دارد، این پتو برای کسانی که به الیاف مصنوعی حساسیت دارند توصیه میشود، زیرا از پنبه خالص تولید شده است و قیمت نسبتا بالاتری نسبت به سایر نمونه های هم رده خود دارد.

چه پتویی برای سیسمونی بهتر است

چه پتویی برای سیسمونی بهتر است

شرکت عرضه عمده پتو شادیلون با استفاده از الیاف های طبیعی و مصنوعی باعث تولید محصولات متنوع شده است که هر کدام ویژگی و استفاده ای دارد. این شرکت برای رده سنی کودکان و نوزادان قدم ویژه ای را برداشته و محصولی جدید از پنبه تولید کرده است که از این محصول در سیسمونی ها مورد استقبال زیادی از مادران و والدین کودکان قرار گرفت. نوزادان به دلیل نیاز طبیعی بدنشان بیشتر به خوابی نیاز دارند و از این بابت میتوان گفت در هر ۲۴ ساعت از شبانه روز، تقریبا ۱۹ ساعت خواب هستند و طبیعتا بدنشان با لوازم سیسمونی و خواب مانند پتو، تشک و .. در ارتباط هست. پوست نوازادان بسیار حساس و لطیف است به طوری که اگر از پتوی مناسب و سازگار با پوست بدنشان استفاده نکنند، از همان سنین کودکی تا بزرگسالی دچار مشکلات و بیماری های پوستی میشوند، انتخاب یک پتوی مناسب و با کیفیت نکته ای است که بسیاری از والدین به آن توجه نمیکنند؛ اگر به آن توجه شود قطعا پوست فرزندتان نرم تر و لطیف تر است که در آینده دچار مشکلات پوستی نخواهد شد. شرکت عرضه کننده پتو شادیلون انواع لوازم سیسمونی نوزاد را تولید و به سراسرکشور ارسال میکند، عرضه پتوی سیسمونی نوزاد به صورت خرده یا عمده انجام میشود.
جنس پتوی سیسمونی نوزاد شادیلون با کیفیت است و این محصول منافذ تهویه و گردش هوا دارد که بوی بد به خود نمیگیرد. نوزادان به دلیل اینکه پتو را بیشتر از بزرگسالان لکه میکنند و گاهی اوقات استفراغ میکنند بر روی وسایل خواب خود، از این جهت این پتو مناسب است زیرا میتوان به صورت مکرر آن را شسته، در حین شست و شو پرز پرز نشده و بوی بد را به خودش جذب نمیکند. این پتو با داشتن الیاف پنبه اما قیمت مناسبی دارد و یک پتوی مقرون به صرفه در سیسمونی نوزاد محسوب میشود. از ویژگی های دیگر این پتو برای نوزادان داشتن رنگ طبیعی است، در تولید این پتو از رنگ های طبیعی استفاده شده است که حساسیت به نوزاد دلبندتان ندهد، رنگ های این پتو بو نداده و این پتو از تثبیت رنگ بالایی برخوردار است. به طوری که برای شست و شو به صورت دستی یا ماشینی این پتو تفاوتی نداشته و تاثیر نامطلوبی بر کیفیت و رنگ پتوی شادیلون نوزاد نمیگذارد.

بهترین مدل پتو برای جهیزیه

بهترین مدل پتو برای جهیزیه

شرکت عرضه عمده پتو شادیلون برای نوعروسان و سرویس جهیزیه آنها گام وسیعی گذاشته است، از مدرن ترین محصولات شرکت عرضه عمده این محصول میتوان به پتو جهیزیه اشاره کرد که به صورت دو نفره تولید میشوند. با قیمت های موجود در بازار برای سرویس خواب و جهیزیه عروسان خرید یک پتو برای جهیزیه مسئله خاصی برای برخی خانواده ها شده است، اما کارخانه تولیدی پتو شادیلون این مشکل را برای آنان برطرف کرده است و با قیمتی مناسب این پتو را به بازار عرضه کرده، خانواده ها میتوانند برای جهیزیه فرزند خود از این پتو استفاده کنند. این پتو از جنس پتوهای شرکت شادیلون با استفاده از الیاف پنبه، پلی استر ویسکوز و نخ ساخته شده است که منجر به تولید یک محصول یک دست و باکیفیت شده است.
در گذشته بسیاری از والدین برای تهیه جهیزیه تازه عروسان اقدام به خرید پتوهای خارجی مانند پتوهای ترک و چین میکردند که نسبت به نمونه ایرانی قیمت بالاتری داشتند و در اصل حمایت از کالای خارجی میشد. اما طی سال های اخیر شرکت عرضه کننده عمده پتو شادیلون به همراه تیم و کارشناسان زبده خود محصولی شگفت را برای جهیزیه عروس تولید کرده اند. این پتو در رقابت با پتوهای خارجی از کیفیت و جنس بالاتری برخوردار است؛ در نتیجه این شرکت تمام توان خود را برای خلق این منسوج به کار برد تا بتوانیم درصدد تولید پتوهای مرغوب در سطح خاورمیانه و جهان به رتبه برتر دست پیدا کنیم. از این رو بهتر است ایرانیان به تولیدات داخلی کشور اهمیت بیشتری داده و از این پتوها در سرویس جهیزیه فرزند خود استقبال کنند تا به کارخانه شادیلون و این تیم قوت قلب و امید بیشتری در جهت تولیدات جدید در این عرصه بپردازند. از جنبه دیگری که میتوان به این پتو نگاه کرد؛ رنگ و طرح این پتو است. پتوی شادیلون عمدتا طراحی منحصر به فردی دارد، بخصوص برای جهیزیه عروس که باید متناسب به سلیقه دو نفر که از آن استفاده میکنند باشد. طراحی ویژه این پتو توسط متخصصان برتر نقاشی ایران صورت گرفته است که به دکوراسیون منزل و تخت خواب بسیار می آید.

پخش مستقیم پتو شادیلون عمده

پخش مستقیم پتو شادیلون عمده

به صورت مستقیم و غیر مستقیم محصولات با کیفیت شادیلون را میتوان از شرکت عرضه عمده این منسوجات خریداری نمود. پخش مستقیم این پنوی زیبا به صورت خرده یا عمده صورت میگیرد. پخش مستقیم آن عمده در سراسر کشور و تمامی شهرها انجام میشود. این پتو به دلیل ویژگی های که دارد مورد استفاده عموم قرار گرفته و همین تاثیرات مثبت بوده که باعث شد نمایندگی های معتبر فروش عمده این منسوج خاص در کشور زیاد شود تا امکان سهولت و خرید آسان برای مصرف کنندگان فراهم شود. پتو شادیلون علاوه بر بازار داخلی، بازار خارجی را هم تحت تاثیر قرار داده است و هر ساله بیش از ۵۰۰ هزار تن پتو به کشورهای همسایه مانند عراق، تاجیکستان، ترکیه، افغانستان و… صادر میشود.
خریداران داخلی یا خارجی میتوانند این پتو را به صورت عمده از طریق شرکت عرضه و پخش عمده مثل شرکت دیبا بافت نگار قم خریداری کنند.

پتو شادیلون نوبافت

پتو طرح پلنگی

پتو طرح پلنگی نوعی از پتوهای شادیلون است که به طرح پلنگی موجود است، پتو طرح پلنگی طرح مدرن از پتو است که به حالت سه بعدی برجسته و ساده تولید میشود. نوع برجسته طرح پلنگی بسیار جذاب است که فقط با دیدن و لمس حضوری آن میتوان حس این پتو را به خوبی درک کرد. این پتو فروش پر رونقی را به خود اختصاص داده است. جنس این پتو از الیاف های پنبه و پلی استر است که مرغوبیت فراوانی را به این منسوج عطا کرده است.
پتو طرح پلنگی به صورت عمده عرضه میشود، زیرا خریداران زیادی را به خود جذب کرده است. این پتو ویژگی هایی مانند نرم و لطیف، طراحی زیبا، قابل شست و شو، محبوس کردن گرما درون خود و… است. پتو طرح پلنگی شادیلون بیشتر برای کودکان و نوجوانان پسر کاربرد دارد، اما برای دختران این شرکت قابلیتی را ایجاد کرده که میتوانند متناسب با طرح دلخواه خود سفارش دهند. به عنوان مثال دختران میتوانند طرح پتوی خود را با شکل آنا و السا و سایر کارتون ها سفارش دهند.

پتو شادیلون ایرانی

پتو شادیلون ایرانی

پتو شادیلون برای تمامی مکان ها استفاده میشود، این پتو در ابعاد تک نفره و دو نفره تولید میشود. این پتو وزن سبکی دارد که میتوان در مسافرت ها با خود حمل کرد، حمل این پتو بسیار آسان و سبک بوده، حجم کمی را به خود میگیرد. پتوهای شادیلون گلدار در بازار فروش داخل بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این پتو در طرح های خاص و رنگ بندی متنوعی تولید میشود؛ از این رو خریداران این پتو با دستی باز میتوانند پتوی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

11

  1. سلام پتوی شادیلون خیلی پتوی خوبی هست من از پتو راضی هستم و مشتری هاهم خیلی خیلی راضی هستند وزن خوبی دارد و هم سبک هست و سنگین عالی هست

  2. یکی ازبهترین ویژگی های این محصول وزن سبک اون هست که به راحتی میشه همه جابرد.

  3. فضای کمی که این پتو اشغال میکنه باعث شده متقاضی های زیادی داشته باشه واقعا عالیه.

  4. با سلام و وقت بخیر ، خیلی نکات خوبی رو گفته بودید حتما برای خرید به آنها دقت میکنم ، ممنون از مشاوره ی بسیار کاملتون که قبل از خرید برای راهنمایی مشتریان در سایت درج کردید.حتما به همه ی اطرافیانم سایت خوبتونو پیشنهاد میکنم. ممنون از شما

  5. سلام
    با توجه به نوسانات قیمت در بازار این بهترین فرصت برای خرید به صورت عمده از این سایت به صورت انلاین هست.

  6. سلام بنده یک ملک بسیار عالی در بهترین جای استان قم دارم برای نماییندگی چکار ی لازم است انجام بهم

    • سلام
      شما باید با مدیران فروش این مجموعه که شماره آنها در همین سایت قرار گرفته ارتباط بگیرید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما