شرکت عرضه پتو برجسته نرمینه

تولید پتو برجسته نرمینه به چه صورت است؟ انواع پتو نرمینه برجسته کدامند؟ شرکت عرضه محصولات خواب برجسته نرمینه در کجا وجود دارد؟ قیمت انواع پتو برجسته نرمینه به چه صورت است؟ نحوه خرید کالاهای خواب برجسته نرمینه به چه صورت است؟ جهت دریافت پاسخ سوالات مذکور در زمینه این پتو مرغوب و با کیفیت تولید داخلی کشورمان و دریافت پاسخ هر گونه سوال دیگر در این زمینه، لطفا تا پایان محتوا همراه ما باشید.
پتو، وسیله ای است که ما را از هوای سرد محیط اطراف دور نگه میدارد و محصولی عمدتا برای خواب و استراحت است. امروزه شرکت های زیادی در این زمینه، تاسیس و پتو برجسته نرمینه را عرضه کرده اند. در این محتوا میخواهیم یکی از برترین پتوهای پرفروش تولید شده داخلی کشور را مورد بررسی قرار دهیم و از جوانب گوناگون آن را توضیح دهیم.
شرکت تولیدی و عرضه کننده پتو برجسته نرمینه یکی از شرکت هایی است که توانسته است، حرفی در مقابل برندهای خارجی یا برندهای داخلی دیگر کشور باشد، این پتو با داشتن ویژگی های مطلوب توانسته است به سطح گسترده ای فروش برساند و در انواع و جنس های مختلف از این محصول را در بازار مشاهده کنیم. پتو برجسته نرمینه از تولیدات متنوع شرکت نرمینه است که توانسته است به صورت گسترده سطح فروش را شامل خود سازد و روز به روز تقاضای خرید این محصول افزایش یابد، با گسترش آوازه کیفیت و مرغوبیت این محصول شرکت تولیدی تصمیم گرفت در تمامی شهرهای کشور نمایندگی های فروش به صورت مستقیم تاسیس کند تا بتواند این پتو را به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

شرکت عرضه پتو برجسته نرمینه
امروزه متاسفانه بسیاری از برندهای تقلبی باعث شده اند بازار منسوجات خواب مانند پتو، دارای تلاطم شود و در این میان علاوه بر ضرر مالی شخص خریدار کننده، سلامتی وی به خطر افتد، زیرا همه انسان ها به طور میانگین حدود یک سوم از شبانه روز را صرف خواب میکنند و تنها وسیله ای است که بعد از لباس راحتی، با بدن ما بیشتر در تماس است و اگر از جنس نا مرغوب و حساسیت زا در هنگام خواب استفاده کنیم باعث میشود دچار حساسیت پوستی یا بیماری های پوستی مانند اگزما شویم.
در این صورت کارخانه تولیدی علاوه بر ایجاد نمایندگی های فروش مستقیم این کالا در شهرهای مختلف، تصمیم گرفت این محصولات را به صورت مستقیم بر روی سایت شرکت تولیدی نرمینه قرار دهد تا خریداران بتوانند انواع این محصولات به همراه طرح و رنگ و اندازه دلخواه خود را از طریق کارخانه و سایت شرکت مشاهده و سپس اقدام به خرید نمایند؛ همچنین جهت خرید این محصول میتوانید با شماره های درج شده درون سایت شرکت تولیدی تماس حاصل کنید تا کارشناسان بخش فروش و مالی این محصولات را به همراه تنوع و قیمت آنها برایتان شرح دهند. مزیت سفارش اینترنتی این محصول از کارخانه تولیدی بدین صورت است که از جنس خریداری شده خود اطمینان دارید و با قیمت مقرون به صرفه تری این محصول را خریداری میکنید.

نکاتی جالب درباره پتو برجسته

نکاتی جالب درباره پتو برجسته

امروزه انواع برندهای پتویی در بازار پتو وجود دارند، در این میان یکی از پرفروش ترین برندهای تولید شده پتو شامل برند پتو برجسته نرمینه است که به صورت مستقیم توسط کارخانه به بازار عرضه شده است. این محصول دارای طرح های متنوعی است، از طرح های متنوع این محصولات میتوان به طرح سه بعدی، طرح گل برجسته، طرح برجسته، طرح فانتزی، طرح عروسکی و… اشاره کرد، در این میان طرحی که بسیار پرفروش تر است طرح شخصیت های کارتونی است. این طرح برای نوزادان و کودکان بسیار مناسب است و والدین با خرید پتو نرمینه برجسته طرح کارتونی مانند طرح آنا و السا، میکی موس، تام و جری، ماشین ها و… میتوانند هدیه ای زیبا و متناسب با تخت و دکور فرزند به آنها ببخشند. طرح این محصولات بسیار با دوام و لطیف بوده به صورتی که من نویسنده نمیتوانم به خوبی از لطافت و طراحی این محصولات توضیح دهم و کافی است خودتان به عینه آنها را لمس و استفاده کنید تا به حقیقت این موضوع پی ببرید، در ادامه نگاهی به روند تولید پتو برجسته نرمینه می اندازیم.
شرکت عرضه کننده پتو برجسته نرمینه برای تولید این محصول ابتدا الیاف های ابریشم و پنبه و پلی استر ویسکوز را با یکدیگر به صورت لایه لایه ترکیب و تار و پود میکند تا بافت یک پارچه پتو بدست آید؛ بدیهی است که این لایه ها هر چقدر بیشتر باشند و با لطافت و تراکم بیشتری بافته شوند؛ منجر به تولید محصول با ضخامت مناسب و کیفیت عالی میشود؛ در ادامه پتو بافته شده به مرحله بافندگی میرود و با استفاده از ماشین بافندگی چله هایی بر روی پتو و سوزن این دستگاه ایجاد میشود، تا پتوی تولید شده گردش هوا درون خود داشته باشد و به همین ترتیب دارای بوی بد به مرور زمان نشود، البته پتوها و روتختی یا سایر منسوجات خواب که برای خواب به کار میروند به مرور زمان میکروب به خود جذب میکنند و برای رفع میکروب ها باید آنها را در طی مدت زمان هایی مشخص شست و شو کنید، به همین دلیل این پتو این ویژگی را دارد.

نکاتی جالب درباره پتو برجسته
در ادامه پتو به مرحله ریسندگی هدایت میشود تا با استفاده از ماشین ریسندگی این چله ها به خوبی به یکدیگر ترکیب شوند و بافت یکدست و یک پارچه ای را برای پتو ایجاد کنند، سپس پتو به مرحله تثبیت رنگ هدایت میشود با استفاده از تثبیتی که بر روی پتو ایجاد میشود قابلیت شست و شو و استفاده مداوم را بدون هیچ گونه آسیبی به پتو و بافت آن داشته باشد. در این میان میتوان به پرفروش ترین رنگ های پتو برجسته نرمینه اشاره داشت که شامل رنگ های پسته ای، لیمویی، آبی، قرمز، صورتی، مشکی و کرم است، این رنگ ها بسیار زیبا و و انعطاف پذیر هستند، به صورتی که هر چقدر آن را با ماشین لباس شویی یا به صورت دستی بشویید دچار رنگ رفتگی و آب رفت نخواهند شد.
سپس پتو به مرحله شابلون طرح هدایت میشود در این بخش با استفاده از طرح هایی که توسط گرافیست های داخلی ایجاد شده است، بر روی پتو طرح های جذاب و سه بعدی ایجاد میشود تا برای تمامی رده های سنی کاربرد داشته باشد، در نهایت در این بخش به مرحله ترمیم میرود. مرحله ترمیم چیست؟ در بخش ترمیم نیروهای انسانی با استفاده از بررسی های دقیق و چشمی به خوبی پتوها را بازرسی میکنند تا دارای لایه های بیشتر نباشند در صورت تایید آنها به مرحله بعد که دستگاه برش و استریلیزه است، پتوها میروند و با استفاده از مواد ضد عفونی پتوها پاکیزه میشوند، سپس در ابعاد متنوع، مانند پتو برجسته نرمینه تک نفره شامل ابعاد ۱۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر و وزن ۶۰۰ گرم و پتو برجسته نرمینه دو نفره شامل ابعاد ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر و وزن ۱۲۰۰ گرم است و بسته بندی شده و سپس به اقصا نقاط کشور به صورت دریایی، زمینی، هوایی ارسال میشود.
این محصول با داشتن وزن سبک و تراکم بالای الیاف ها و لایه های الیاف به کار رفته درونش به خوبی توانسته است، گرما را درون خود محبوس کند و به خوبی گرمای مناسبی را برای مصرف کننده ایجاد نماید. این محصول به دلیل داشتن طراحی و رنگ و کیفیت بالا، توانسته است، جزو منسوجات صادراتی به شمار روند و در طی سال های اخیر، سهم عمده ای از این پتو به کشور هایی نظیر عراق، ارمنستان، ترکیه، چین، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان و… ارسال میشود؛ تاجران با صادرات این محصول توانسته اند، علاوه بر کسب سود زیاد برای خود، زمینه اشتغال بسیاری از هموطنان عزیزمان را فراهم سازند و ارزآوری گسترده ای را به درون کشور رقم بزنند، خریداران این محصول با خرید به صورت عرضه مستقیم از کارخانه توانسته اند در خرید این محصولات با قیمت منصفانه تری اقدام کنند.

آشنایی با پتوهای دستباف

آشنایی با پتوهای دستباف

از زمان های قدیم پتوها تولید میشدند تا در فصول سرد سال مانند فصل تابستان، زمستان و… مورد استفاده قرار گیرند. قبل از خرید پتو ابتدا فرد خریدار باید موقعیت اقلیمی خود را مشخص کند، به عنوان مثال فردی که در شرایط آب و هوایی سرد و خشک است، باید از پتو برجسته نرمینه ضخیم استفاده کند و اگر فردی در منطقه ای است که سرمای کمتری دارد باید از پتوهای سبک و نازک تری استفاده نماید. پتوهای دستباف از هنرهای اصیل تولید داخل کشور است، با گسترش جمعیت و نیاز روز افزون به پتو، شرکت های تولیدی در ادامه راه دستباف ها گام نهادند و توانستند محصولات متنوعی را در گستره قیمتی و رنگی بالا تولید و به صورت مستقیم به بازار عرضه کنند. پتوهای دستباف از الیاف های طبیعی تولید میشوند و ضخامت بیشتری دارند؛ پتو دستباف طرح برجسته همانند قالی دستباف است، هر چقدر وسایل خانگی دستباف باشند به همین نسبت از قیمت و کیفیت بالاتری برخوردار اند. امروزه شرکت های تولیدی پتو با استفاده از ماشین آلات صنعتی اقدام به تولید این محصولات کرده اند. تولید پتو دستباف بسیار با کیفیت است و با داشتن ضخامت مناسب، گرمای بیشتری را درون خود حبس میکند، از ویژگی هایی که میتوان به این پتو اشاره کرد، ضد حساسیت بودن آن است و به دلیل مواد به کار رفته طبیعی و الیاف های طبیعی درونش باعث شده است جزو محصولات ضد حساسیت به شمار رود.

اطلاعاتی در مورد پتو

اطلاعاتی در مورد پتو

همانطور که گفته شد پتو وسیله ای است که مارا از سرمای اطراف دور نگاه میدارد. شرکت تولیدی و عرضه پتو برجسته نرمینه با استفاده از نیرو های برجسته و ماشین آلات مدرن صنعتی توانسته است محصولات جدید و مدرنی را تولید سازد. این پتو وزن سبکی دارد و در طرح های مختلفی مانند برجسته سه بعدی تولید میشود. هر چقدر طرح سه بعدی این پتوها عمیق تر باشد، در نتیجه از کیفیت بیشتری برخوردار اند؛ برای دریافت اطلاعاتی بیشتر در زمینه انواع این پتو و دریافت سوالات دیگر در این زمینه لطفا، به سایت شرکت تولیدی پتو برجسته نرمینه مراجعه نمایید.

توزیع کنندگان برتر انواع پتو برجسته نرمینه

توزیع کنندگان برتر انواع پتو برجسته نرمینه

شرکت تولیدی پتو برجسته نرمینه با استفاده از دستگاه های مدرن توانسته است، محصولات متنوعی را تولید سازد. امروزه کارخانه تولیدی در تلاش هستند با تار و پود کردن الیاف های گوناگون به یکدیگر محصولات متنوعی را تولید و به بازار توزیع کنند. توزیع کنندگان برتر انواع پتو برجسته نرمینه؛ در بسیاری از شهرهای کشور مانند تهران، اصفهان، یزد، کرمان، قم، تبریز، اردبیل، خراسان رضوی و… هستند که این محصولات را به صورت مستقیم به بازار عرضه میکنند تا خریداران این محصولات، بتوانند با قیمت مقرون به صرفه تری آن را خریداری کنند.
پتو شیک
پتو برجسته نرمینه با داشتن طراحی های متنوع و شیک؛ جزو پتوهای لوکس و اشرافی به شمار میرود، این پتو با داشتن طرح زیبا و برجسته جزو پرفروش ترین محصولات در بازار داخلی و خارجی به شمار میرود. امروزه قیمت منسوجات پتویی و خواب بسیار افزایش یافته است و در این میان قدرت مردم در خرید این محصولات کاهش یافته است، به همین سبب کارخانه تولیدی پتو نرمینه با توزیع محصولاتش به صورت متنوع و با گستره قیمتی بالا توانسته است قدرت خرید مردم را افزایش دهد و بتوانند با بودجه مورد نظر خود نسبت به خرید این محصولات اقدام کنند. این پتو در طرح ها و رنگ بندی های متنوع وجود دارد از جمله رنگ های این محصول شامل تک رنگ، دو رنگ، ترکیب رنگ و .. هستند که با استفاده از آنها زیبایی خاصی به اتاق و دکوراسیون خانه تان میبخشید.
پتو گل دار
از تولیدات متنوع این محصولات میتوان به پتو گل دار اشاره کرد. پتو گل دار همانطور که از اسمش مشخص است دارای گل های ساده یا برجسته بر روی خودش است. طرح گل سه بعدی و برجسته این محصولات، بسیار پرفروش تر و پرطرفدارتر از سایر محصولات است؛ از جمله گل های این محصولات میتوان به گل لاله، گل رز، گل محمدی، گل یاس و… اشاره کرد که با لمس آنها طراوت و شادابی زیادی به شما میبخشد و میتوانید با دیدن این طرح ها، قبل خواب از احساس خوشایندتری برخوردار شوید. این پتوها قابلیت شست و شو دارد و به هیچ عنوان با شست وشو آنها آسیبی به طرح گلشان نمیرسد و همانند روز اولیه کیفیت مطلوب خود را حفظ میکنند.

4

  1. خیلی جنسش لطیف بود در عین حال اصلا نازک نبود، گل برجسته و کاملا شبیه تصویری که سفارش داده بودم. البته فقط یک طرفش طرح داره و اون سمتش ساده است.

  2. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت ادمین گرامی سایت. سوالی دارم خدمتتون آیا امکان خرید به صورت عمده وجود دارد؟ اگر تعداد زیاد این محصول رو خریداری کنیم قیمت نهایی چند درصد پایین تر از قیمت جزئی محاسبه میشه؟ خیلی متشکرم از سایت خوبتون.

  3. خرید عمده این محصولات باعث مقرون به صرفه‌تر شدنش میشم.
    توصیه میکنم شما هم به صورت عمده و با خیال راحت از این مجموعه خرید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما