شرکت فروش پتو دو نفره ونلون

شرکت فروش پتو دو نفره ونلون با برند نرمینه سال های سال فعالیت در زمینه عرضه و فروش داشته است و به بهترین نحو توانسته نیازهای تمامی مشتریان محترم و بازار را فراهم کند. شرکت های فروش محصولات خواب، کالاهای خود را به صورت عمده و تکی ارائه میکنند و شرکت فروش پتو دو نفره ونلون محصولات را به قیمت کارخانه در دسترس شما مشتریان محترم قرار میدهند، به این دلیل که همه افراد توان مالی برابری ندارد و بدون وجود شرکت های فروش به طور مستقیم امکان دارد توانایی خرید این محصول با کیفیت را از دست بدهند.
این شرکت ها و نمایندگی ها برای فروش مستقیم محصولات نرمینه اعم از پتو ونلون از کارخانه در بازار های موجود تهران و سایر شهرها صورت میگیرند. شرکت فروش پتو نرمینه مدل دو نفره ونلون یکی از معروف ترین شرکت ها و نمایندگی های فروش در ایران است. شرکت ها و نمایندگی های فروش محصولات نرمینه از جمله پتو ونلون در تمامی شهرها وجود دارند و شما مشتریان محترم به راحتی میتوانید به این مراکز مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت تهیه کنید.

مشخصات پتو دو نفره ونلون

مشخصات پتو دو نفره ونلون

یکی از ویژگی ها و مشخصات قابل توجه پتو دو نفره ونلون این است که جای هیچ نگرانی برای شست و شو نبوده و به راحتی این امر اتفاق می افتند؛ هم از طریق ماشین لباس شویی و نیز از طریق دست امکان پذیر است. جنس این محصول بسیار زیبا و با کیفیت ۱۰۰ % آکریلیک با وزن سنگین است و میتوانیم به شما عزیزان خریدار، تضمین جنس عالی و مرغوب این محصول را بدهیم و خیالتان را از بابت جنس این کالا راحت کنیم و قابل ذکر است این محصول بسیار گرم و نرم بوده و جزو پتوهای با وزن سنگین به حساب می آید. تنوع طرح و رنگ این محصول بسیار زیبا و مرغوب زیاد است و رنگ های بسیار شاد و آرامش بخشی در این پتو به کار رفته است از جمله: طوسی، زرشکی، بنفش کم رنگ، بژ و… و ظاهری براق و بسیار زیبا دارد.
پتو ونلون را به کسانی که بیماری پوستی و حساسیت های آزار دهنده پوستی دارند نیز معرفی میکنیم؛ به این دلیل که این محصول ضد حساسیت است و به هیچ عنوان پرز نمیدهد. این پتو برای افرادی که سلیقه خاص و متفاوتی دارند و درصدد آن هستند که محصولی خاص و لاکچری را تهیه کنند، پیشنهاد میشود. به دلیل دارا بودن ظاهر شیک، بسیار جذاب و براق، طرفداران فراوانی دارد. این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف است و غالبا با زمینه ساده و گل های برجسته تولید و راهی بازار شده است تا در دسترس شما خریداران محترم قرار بگیرد، به دلیل ظاهر زیبایی که دارد محبوبیت زیادی پیدا کرده است، پتوی ونلون به راحتی با دکوراسیون و رنگ اتاق خواب شما عزیزان ست میشود، همچنین با بسته بندی بسیار خوب و به همراه نوار دوزی شیک تولید میشود و دوخت بسیار خوب و قابل توجهی دارد.

بهترین پتو برای جهیزیه

بهترین پتو برای جهیزیه

این محصول زیبا جزو خریدهای مهم جهیزیه شما خریداران گرامی است. برای خرید این کالای باکیفیت، اول از هر چیزی باید مطابق سلیقه عروس خانم و آقا داماد قرار بگیرد و مورد پسند واقع شود و همینطور با رنگ و دکوراسیون اتاق خواب نیز باید هماهنگی داشته باشد. برند نرمینه کیفیت بسیار خوبی دارد و برای خرید جهیزیه کالای خواب نرمینه به شما عزیزان توصیه میشود. یکی دیگر از توصیه ها برای عزیزانی که قصد خرید پتو برای جهیزیه دارند این است که این محصول جزو مواردی است که بهترین کیفیت آن در کشور موجود است و نیازی نیست سراغ برندهای خارجی بروید از طرفی با این کار در هزینه های خود نیز صرفه جویی میکنید.
برای خرید پتوی جهیزیه به سراغ جنس های اعم از: پنبه ای، پشم شیشه، آرگانیک و پشمی و… بروید ولی بدانید هیچ کدام از این موارد بدون عیب و نقص نیستند به طور مثال: پتو پنبه ای گرمای قابل توجهی دارد و بسیار گرم و لطیف است و همینطور به خاطر جنس خوبی که دارد مناسب برای چهار فصل سال است و در فصول گرم و حتی سرد قابل استفاده است اما اگر بخواهید پتو ۱۰۰ % پنبه را تهیه کنید، قیمت بسیار بالایی پیدا میکند و اگر بخواهید محصولی تهیه کنید که از الیاف مصنوعی تهیه شده باشد به هیچ عنوان برای افرادی که بیماری و حساسیت های پوستی دارند توصیه نمیشود و استفاده از محصول با الیاف مصنوعی برای این افراد مشکل زا خواهد بود.
پتوی پشمی برای جهیزیه مشکلات فوق را به هیچ وجه ندارد ولی به دلیل گرمای زیادی که دارد، استفاده از این محصول در چهار فصل سال به خصوص تابستان مقدور نیست. توصیه ما به شما عزیزان برای خرید جهیزیه پتو دو نفره ونلون است. این محصول بسیار با کیفیت گرمای مناسبی داره و استفاده از این کالای خواب در چهار فصل سال امکان پذیر است و همینطور کیفیت الیاف به کار رفته در پتو ونلون بسیار خوب و تأیید شده است و به هیچ عنوان برای کسانی که بیماری پوستی و حساسیت دارند مشکلی ایجاد نمیکند و حساسیت زا نیست. رنگ محصول ذکر شده زیبا و با کیفیت ثابت است و جلوه ای شیک و مجلل دارد. پتو دو نفره ونلون خیلی کم چروک میشود، به راحتی نیز قابل تا کردن است و فضای کمی را نیز اشغال میکند. در مجموع با ویژگی های ذکر شده محصول گزینه بسیار مناسبی برای خرید جهیزیه است.

بهترین پتو برای جهیزیه
پتوهای دو لایه و خیلی گرم به هیچ عنوان برای خرید جهیزیه توصیه نمیشود چون بلا استفاده میماند و از این محصولات زیاد استفاده نمیشود زیرا در هنگام خواب باعث گرمای زیاد و عرق کردن میشود و مجبور میشوید پتو را کنار بزنید. پتوهای مسافرتی فقط در مسافرت کاربرد ندارد و زمانی که فضای خانه شما مشتریان محترم گرم است به عنوان روانداز کاربرد دارد و خرید این محصول نیز برای جهیزیه به شما عزیزان توصیه میشود. برای زندگی های امروزه که غالبا زندگی جمع و جور و آپارتمانی دارند، پتوهای قدیمی، سنتی و سنگین دیگر کاربردی ندارد و خرید این محصول فقط هزینه اضافی است. اگر با دیدن قیمت کالای خواب موجود در بازار به فکر سفارش و دوخت این محصول می افتید و فکر میکنید در این صورت هزینه های پرداختی کمتر میشود سخت در اشتباه هستید.
اندازه، جنس، وزن و طرح و رنگ محصول مورد نظر نکته های هستند که حتما باید در هنگام خرید پتو برای جهیزیه مد نظر قرار گرفته شود و تشخیص کیفیت و جنس کار راحتی نیست به همین منظور روشی به شما عزیزان در هنگام خرید پتو برای مشخص کرد جنس و کیفیت آن توصیه میشود: انگشت خود را روی محصول مورد نظر فشار دهید و منتظر عکس العمل باشید اگر سریع محصول به حالت اولیه برگشت نشان از کیفیت خوب آن است و خیالتان از این بابت راحت باشد. اگر برای لحاف مد نظرتان آن را سفارش دوخت میدهید، این نکته را مد نظر خود قرار دهید که پشم بسیار گرم تر از پنبه است ولی به این دلیل که پتو پنبه ای در ابتدای خرید خیلی پف دارد، خوابیدن با آن خیلی مطلوب و لذت بخش است.

چرا پتو الیاف طبیعی برای ما ایدئال است

چرا پتو الیاف طبیعی برای ما ایدئال است

از آنجا که در تهیه الیاف این پتوهای ارگانیک به هیچ عنوان مواد مصنوعی و شیمیایی استفاده نشده است و منشا الیاف این محصولات طبیعی است و همین عامل باعث شده است که استحکام و مقاومت کمتری پتوهای الیاف طبیعی نسبت به سایر کالاهای خواب داشته باشند. الیاف طبیعی به چند دسته تبدیل میشود که به شرح زیر است:
الیاف معدنی: این نوع الیاف کمی متفاوت نسبت به سایر الیاف است و الیاف پنبه نسوز یکی از این موارد است: این محصول در تهیه لباس آتش نشان ها استفاده میشود و این کالا میتواند گرمای زیادی را تحمل کند، قابل توجه است این الیاف به مرور زمان قابلیت خود را از دست میدهند.
الیاف گیاهی: همینطور که از اسم این الیاف هم پیداست از گیاه تهیه میشود و جنس این الیاف از سلولز است و قابل ذکر است این الیاف از قدیمی ترین الیاف به کار رفته در صنعت پارچه است و یکی از الیاف گیاهی، الیاف پنبه هست که در ادامه به شناخت این الیاف میپردازیم.
الیاف پنبه: این الیاف جزو مهم ترین الیاف گیاهی است که در صنعت پارچه و نساجی بسیار کاربرد دارد و رنگ هایی که نشان از مرغوب بودن این محصول دارند اعم از: زرد، خاکستری و سفید است. این الیاف به دلیل خاصیت آرگانیک بودنی که دارد حساسیت زا نیست و به افرادی که بیماری و حساسیت پوستی دارند به شدت توصیه میشود و این محصول بسیار گرم، نرم و لطیف است و به دلیل خاصیت جذب بالای آبی که دارند بیشتر برای تهیه حوله و پیراهن کاربرد دارد.

الیاف حیوانی: این نوع الیاف از پوشش بدن حیوانات تهیه میشود، حیواناتی نظیر: شتر، گوسفند، بز، اسب و… و پر کاربرد ترین این الیاف، مو و پشم است. این نوع الیاف گرمای بسیار خوب و زیادی دارد و مانند عایق عمل میکند و گرما را درون خود محفوظ نگه میدارد. دارای استحکام و مقاومت زیادی است و بهتر است این محصول را با آب سرد بشویید و قابل ذکر است ۳۰ % وزن خود را این محصول آرگانیک و طبیعی آب جذب میکند.
این محصولات نسبت به سایر کالاهای خواب قیمت بالاتری دارد اما به افرادی که بیماری و حساسیت های پوستی دارند توصیه میشود زیرا به هیچ عنوان حساسیت زا نیست و پرز نیز نمیدهد. این محصولات مرغوب گرما دهی بسیار خوب و قابل توجهی دارند و همینطور بسیار نرم و لطیف نیز هستند.

مراکز عرضه پتو دو نفره ونلون

مراکز عرضه پتو دو نفره ونلون

مراکز عرضه پتو ونلون نمایندگی های از شرکت نرمینه هستند که این محصولات درجه یک خواب را به طور مستقیم در اختیار شما مشتریان محترم قرار میدهند. عرضه این محصول زیبا و مرغوب به دو صورت حضوری و غیر حضوری صورت میگیرد. از طریق سایت های مربوطه معتبر با مزایا، مشخصات و سایر اطلاعات محصول مورد نظرتان آشنا شوید و پس از انتخاب کالای مدنظر، آن را سفارش دهید. این مراکز عرضه باعث میشوند محصول مورد نظرتان را با قیمت خیلی مناسب تری تهیه کنید، زیرا در این صورت واسطه ها حذف میشوند و شما مشتریان گرامی به صورت مستقیم با تولید کنندگان در ارتباط هستید.
مراکز عرضه پتو دو نفره ونلون ارائه دهنده این محصول با قیمت مناسب با طرح ها و رنگ های بسیار زیبا و متنوع است. تهیه این محصول از مراکز عرضه به صورت عمده تأثیر بسیار زیادی بر روی قیمت محصول دارد و قابل ذکر است با خرید عمده پتو دو نفره ونلون از تخفیفات ویژه ای بهره مند میشوید و این موضوع مورد توجه همگان قرار گرفته است. توسط مراکز عرضه میتوانید در هر شهری که ساکن هستید این محصول را تهیه کنید یا به طور غیر حضوری کالای مدنظرتان را سفارش دهید.

پتو قیمت مناسب

پتو قیمت مناسب

برای تهیه پتو به صورت کیلویی و با قیمت مناسب میتوانید به مراکز فروش پتو مراجعه کنید و در این مراکز میتوانید از تخفیفات بسیار خوب و استثنایی بهره مند شوید. علت پایین بودن قیمت این محصولات در خرید کیلویی این است که امکان دارد عیب های بسیار ناچیز در فروش کیلویی باشد. با خرید عمده محصول مورد نظر، از تخفیفات قابل توجهی بهره مند میشوید و قیمت محصول مورد نظر در عمده فروشی بسیار مناسب تر از محصول در خرده فروشی است. پتوی ایرانی مانند پتو ونلون نسبت به برندها و پتوهای خارجی قیمت بسیار مناسبی دارند. شعار بسیاری از شرکت های تولیدی محصولات ایرانی به شرح زیر است:
پتوهای با بهترین کیفیت
پتوهایی با کمترین قیمت
همینطور انواع متنوع و مختلف پتو نرمینه اعم از پتو ونلون را با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه میتوانید از مراکز عرضه به صورت حضوری یا غیر حضوری محصولات نرمینه به آسانی تهیه کنید و علاوه بر قیمت مناسب و ارزانی که این محصول دارد از کیفیت و نرمی و لطافت آن نیز بهره ببرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما