شرکت فروش پتو ونلون دو نفره

کارخانجات تولیدی فراوانی در جهت تولید پتو دو نفره ونلون برآمده اند که بسیار هم موفق عمل نموده اند و توانسته اند به خوبی نیاز بازار به این محصول را برطرف کنند. در این میان کارخانه نرمینه بافت کاشان یکی از برندهای صاحب سبک است که به خوبی از پس این مهم برآمده است. این شرکت فروش پتو دو نفره ونلون از آنجا که سیاست هایش همواره بر مشتری مداری و رفع نیاز مشتری استوار بوده، توانسته است با تولید کالای باکیفیت و مناسب جایگاه خود را میان عموم مردم تثبیت کند و از اعتبار و اعتماد خوبی برخوردار شود و در بازار فروش این کالا از صاحب نامان و فعالان این عرصه نام گیرد.
این حجم از اعتبار و اعتماد از آنجا که از مدت زمان فعالیت این برند، خیلی نمیگذرد، قابل تقدیر و ستودنی است. شرکت نرمینه بافت کاشان براساس نیازی که بازار دارد کالای خود را تولید و به بازار فروش عرضه میدارد و همواره سعی خود را در این نهاده که براساس به روز ترین طرح و رنگ هایی که در بازار روز جهانی موجودند، محصول را به دست مشتری برساند. شرکت فروش پتو دو نفره ونلون برای فروش محصولاتش روش های مختلف حضوری و غیر حضوری را برای راحتی مشتریان در نظر گرفته است.

مشخصات پتو دو نفره ونلون

مشخصات پتو دو نفره ونلون

منسوجات برند نرمینه بافت، به علت کیفیت بالایی که دارند، بسیار پرفروش ظاهر میشوند که در این بین پتو دو نفره ونلون نقش قابل توجهی در فروش زیاد آنها دارد. مشخصات پتو دو نفره ونلون به شرح زیر است.

تنوع طرح: از جمله مهم ترین ویژگی های این محصول، تنوع طرح و رنگ است که هم به صورت گل برجسته و هم به صورت ساده در بازار موجود است و در رنگ بندی، بنفش، قرمز، سبز، زرد و … که از زیبا ترین رنگ های فروش این محصول هستند، تولید میشود.
سایز دلخواه: این پتو در سایز دو نفره تولید میشود که اندازه اعلام شده توسط سازمان بهداشت جهانی ۲۴۰ در ۲۲۰ سانتی متر است و این پتو نیز در همین اندازه ارائه میشود، اما اگر این سایز دلخواه شما نبود میتوانید با ثبت سفارش سایز مورد نظری که مدنظر دارید، این کالا را تحویل بگیرید.

مشخصات پتو دو نفره ونلون
نرمی و لطافت: پتو ونلون دو نفره از لطافت و نرمی بالایی برخوردار است و به همین علت توانسته توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب نمایید.
ضخامت مناسب: در تولید پتو دو نفره ونلون ضخامت استانداردی در نظر گرفته شده است؛ از آنجا که ضخامت آن متوسط است در تمامی فصول مورد مصرف واقع میشود.
انتقال خوب گرما: پتو دو نفره ونلون در انتقال گرما بسیار سریع عمل میکند و در حفظ گرمای بدن همیشه موفق بوده و امکان ندارد با داشتن این منسوج سرمایی به درون آن نفوذ کند؛ پس با خیال راحت در اوج سرما از آن استفاده کنید.
عدم پرزدهی و ایجاد حساسیت: استفاده از الیاف پلی استری باکیفیت در تولید این پتو سبب شده که هیچ گونه پرزی در آن مشاهده نشود و همچنین این الیاف از آنجا که بسیار با کیفیت اند، برای همه‌ پوست ها مناسب اند و هیچ گونه حساسیتی حتی در پوست های حساس ایجاد نمیکنند.
قیمت مقرون به صرفه: پتو ونلون دو نفره با در برگیری تمامی این موارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و از این جهت توانسته برای همه مشتریان قابل خرید باشد.

بهترین پتو برای جهیزیه

بهترین پتو برای جهیزیه

پتو کالایی است که وجودش برای جهیزیه هر عروس و دامادی ضروری است. بهترین پتو برای جهیزیه، پتویی است که زیبا و در ست با سایر وسایل اتاق خواب تهیه شود. سعی کنید پتویی که تهیه مینمایید، لطافت را در بر بگیرد. در مرحله بعد سایز پتو حائز اهمیت است،.معمولاً برای تازه عروس و دامادها پتوهای دو نفره کارایی بیشتری دارند؛ از آنجایی که این محصول قرار است برای جهیزیه تهیه شود، بهتر است که متناسب با بودجه و هزینه ای که برای خرید آن در نظر گرفته اید تهیه شود. در ابتدای زندگی که هزینه ها بسیار گزاف است، بهتر است که خرید هایتان را اقتصادی و به صرفه انجام دهید. برای این کار پیشنهاد میکنیم که پتو دو نفره ونلون را تهیه نمایید؛ چون در ابعادی تولید شده که برای شما مناسب است و به طور قطع کارایی بالایی برایتان خواهد داشت و به نوعی این پتو بهترین پتو برای جهیزیه محسوب میشود.

چرا پتو الیاف طبیعی برای ما ایده آل است

چرا پتو الیاف طبیعی برای ما ایده آل است

امروز برای تولید پتوها از الیاف طبیعی و مصنوعی در کنار هم استفاده میشود که همین در ارزان تر کردن قیمت نهایی خرید پتوها بسیار تأثیرگذار است، اما همچنان این پتوها نتوانسته اند جایگزین مناسبی برای پتوهای با الیاف طبیعی باشند. اصولا همیشه پتو الیاف طبیعی برای ما ایده آل است. برای تولید پتوها معمولا از پشم و پنبه استفاده میشود وعلت استفاده از این دو، پف دار بودن و گرمایی است که بطور ذاتی در این محصول وجود دارد. الیاف مصنوعی هر چقدر هم باکیفیت باشند، باز هم در این زمینه به پای الیاف طبیعی نمیرسند و همواره پتوهایی که با الیاف طبیعی تولید میشوند، نسبت به الیاف مصنوعی هم گرما را بهتر منتقل میکنند و هم نرمی بهتری دارند.

 مراکز عرضه پتو دو نفره ونلون
مراکز عرضه پتو دو نفره ونلون

مراکز عرضه پتو دو نفره ونلون برای فروش محصولات خود همواره در سراسر کشور مراکز فروشی در نظر گرفته اند تا خرید این محصول با سهولت بیشتری انجام شود و مشتریان برای تهیه این محصول با هیچ گونه مشکلی مواجه نشوند. شرکت فروش پتو دو نفره ونلون روش های گوناگونی برای دسترسی راحت تر مشتریان در نظر گرفته است. شما در هر شهری میتوانید با مراجعه به این نمایندگان، پتو دو نفره ونلون را خریداری نمایید. علاوه بر این میتوانید از طریق درگاه های فروش اینترنتی، به صورت آنلاین این محصول را سفارش داده و به راحتی آن را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما