شرکت پخش پتو مرینوس دبل فیس

امروزه در بازار فروش پتو، طرح ها، برندها، و جنس های مختلفی از پتو وجود دارد که به صورت گسترده عرضه میشوند. یکی از پتوهای با کیفیت و مرغوب تولید شده شامل پتو مرینوس دبل فیس است، این پتو با داشتن جنس مرغوب و ویژگی های مثبت توانسته است به خوبی خود را در میان برند های خارجی و ایرانی دیگر نشان داده و سهم عمده ای از فروش را به ثمر برساند. این کالا در صنعت نساجی کشور به شکلی خاص تولید میشود و از این رو جز با کیفیت ترین محصولات است که با نسل مدرن توانسته است خودش را وفق دهد.
با تقاضای روز افزون این پتو از سمت خریداران، شرکت تولیدی پتو مرینوس دبل فیس تصمیم گرفت، در تمامی شهرهای کشور نمایندگی های فروش تاسیس کند تا خریداران این محصول بتوانند به راحتی به خرید محصول دسترسی داشته باشند. از جمله شهرهایی که نمایندگی های این شرکت در آن وجود دارند شامل شهرهای: تهران، قم، اصفهان، شیراز، تبریز، کرمان و… که خریداران میتوانند این محصولات را از طریق این نمایندگی ها به قیمت درب کارخانه خریداری کنند.
امروزه متاسفانه بسیاری از سودجویان با پخش برند های تقلبی در میان برندهای معروف توانسته اند سود گزافی را بدست آورند. در این میان بسیاری از خریداران علاوه بر ضرر مالی، سلامتیشان نیز به خطر افتاده است. چرا که این محصول جزء منسوجات خوابی است که با پوست و بدن ما در تماس بوده و اگر جنس آن مرغوب نباشد منجر به التهاب پوستی، ایجاد جوش، لکه های پوستی، خارش بدن و… میشود. در این صورت خریداران پتو باید در انتخاب و خرید محصولات مورد نظر خود دقت داشته باشند.
شرکت پخش پتو مرینوس با فروش و پخش تضمینی محصولاتش در سراسر کشور توانسته مشکل خرید را برای مشتریان رفع کند، به صورتی که میتوانید این محصولات را به صورت مستقیم از طریق سایت تولیدی دبل فیس مرینوس خریداری کنید. فقط کافی است با تلفن همراه یا رایانه شخصی خود به شبکه اینترنت متصل شوید و با جست و جو عبارت” شرکت پخش پتو مرینوس دبل فیس” این محصول را در طرح و رنگ دلخواه خود به صورت مستقیم سفارش دهید. مزیت سفارش مستقیم این محصولات از کارخانه بدین صورت است که به صورت تضمینی آن را خریداری میکنید به صورتی که اگر از جنس خریداری شده خود رضایت نداشتید میتوانید آن را به مدت ۷ روز به شرکت مرجوع کنید.

شرکت پخش پتو مرینوس دبل فیس

آشنایی با پتو مرینوس دبل فیس

این محصول در انواع طرح و رنگ تولید و بسته بندی میشود، همه ما در طول زندگی از پتوها استفاده کرده ایم و در برخورد با یک پتوی نرم و سبک از آن استقبال میکنیم. اما در برخورد با یک پتو زبر و سنگین آن را کنار گذاشته و گاهی با استفاده از آن دچار حساسیت پوستی و خفگی میشویم. امروزه انواع برندهای پتویی در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار وجود دارند؛ یکی از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین پتوها در صنعت نساجی کشور، پتو مرینوس دبل فیس است. این پتو با داشتن جنس مقاوم و کیفیت بالا توانسته است فروش گسترده ای را از ان خود کند.
این کالای خواب به گونه ای طراحی شده که یک روی آن طرح دار و در طرف دیگر این پتو بسیار نرم و لطیف است. پتو دبل فیس جزء پتوهای دو طرفه است که از هر دو طرف آن میتوان استفاده کرد، اما نمونه دیگری از این محصول شامل پتو یک رو است که در یک طرف آن نرمی و در یک طرف آن طرح برجسته وجود دارد و به همین دلیل جز پتو های یک رو حساب میشود.
پتو مرینوس از الیاف پنبه به میزان ۸۰ ٪ و الیاف پلی استر ویسکوز به میزان ۲۰ ٪ تولید شده است. این پتو در ابتدا با استفاده از ماشین تار و پود به یکدیگر به صورت لایه لایه با ضخامت های مناسب ترکیب میشوند تا بافت اصلی و یک پارچه و یک دست پتو تشکیل شود.
در ادامه روند تولید این محصول بافت پتو تولید شده به خط بافندگی هدایت میشود تا با استفاده از جدید ترین متدهای دوخت و تولید با ماشین آلات مدرن بافندگی این پتو در خطوط زیگزاگی یا لوزی یا مثلثی بافته شود و با استفاده از سوزن چله زنی، چله هایی بر روی این پتو ایجاد شود تا گرما و تنفس را به خوبی در خود حبس کنند، در کنار این موضوع پتو باید گردش هوا داشته باشد تا بوی بد به خود نگیرد. به صورت کلی این محصول از نظر این معیار که گرما را درون خوب حبس میکند و با گردش هوای مناسب معیار مناسبی برای خرید بسیاری از مصرف کنندگان است.
در ادامه پتو به خط ریسندگی هدایت شده تا با ماشین ریسندگی این چله ها به خوبی به یکدیگر محکم شوند و بافت یکپارچه و مقاومی از پتو را ایجاد کند. سپس بافت پتو تولید شده به دستگاه تثبیت رنگ و رنگریزی هدایت شده تا با استفاده از رنگ های طبیعی، این پتو ها مزین به رنگ هایی زیبا شوند تا زیبایی آن ها دو چندان گردد. سپس در بخش طرح ریزی، طرح های برجسته و سه بعدی یا ساده ای بر روی پتو ایجاد میشود، این طرح ها تحت نظر کارشناسان بخش نقاشی و گرافیست های حرفه ای ایجاد میشود، سپس پتو به ماشین کارتر هدایت شده تا در اندازه های مختلف تک نفره و دو نفره برش داده شود.

از پتو رنگ پاستلی چه میدانید

از پتو رنگ پاستلی چه میدانید

شرکت پخش پتو مرینوس با استفاده و بهره گیری از جدید ترین رنگ ها و متدهای رنگ آمیزی توانسته، محصولاتی زیبا و با دوام را تولید سازد، یکی از رنگ های زیبای این پتوها شامل رنگ های روشن، صورتی، نعنایی و… هستند که جزء دسته ی رنگ های پاستلی به شمار میروند، این رنگ ها مونتاژ داخل کشور بوده و جذابیت واقعی دارند. استفاده از رنگ های پاستلی باعث میشود پتو جذابیت و رنگ های زیبایی به خود بگیرند، در صورتی که نحوه استفاده از این محصولات را بدانید و مطلع باشید که با دکوراسیون اتاقتان ست باشد. شرکت پخش و تولید پتو مرینوس دبل فیس، با استفاده از ترکیب رنگ های سیاه و خاکستری و بژ، توانسته رنگ هایی متناسب با سلیقه دختران مانند: رنگ های فانتزی و عروسکی به طرح های پاستلی ایجاد نماید. ترکیب این رنگ ها بسیار با دوام بوده و با قابلیت شست و شو میتوانید آنها را به راحتی به صورت دستی یا ماشینی و با استفاده از مواد شوینده بشویید.

پتویی بخرید که قابل شست و شو باشد

پتویی بخرید که قابل شست و شو باشد

یکی از معیارهای خرید و انتخاب پتو مرغوب، معیار قابلیت شست و شو آن است. در هنگام خرید، مشتریان باید به این امر توجه داشته و هنگام خرید با مشاهده مشخصات پتوی مورد نظرشان، پتویی را خریداری کنند که این ویژگی را داشته باشد و اگر قابلیت شست و شو ندارد، از خرید آن محصول اجتناب کنید. پتو مرینوس دبل فیس این قابلیت را دارد و به راحتی میتوانید آن را شست و شو کنید. شست و شو و استفاده مناسب از محصولات خواب منجر به افزایش دوام و کیفیت آنها میشود. برای افزایش عمر و دوام پتو باید آنها را در جایی دور از اجسام تیز و برنده نگهداری کنید. بعد از استفاده از منسوجات پتویی آنها را تا زده و در کمد مخصوص به رختخواب قرار دهید. پتو وسیله ای شخصی است که برای هر فرد باید مجزا باشد.
برای شست و شو پتو مرینوس دبل فیس و هر گونه پتوی دیگر آنها را با آب ولرم شست و شو کنید و برای شست و شو پتو به هیچ عنوان از آب جوش با دمای ۱۰۰ درجه سانتی گراد استفاده نکنید زیرا منجر به کاهش کیفیت و رنگ رفتگی پتو میشود؛ بعد از شست و شو پتو با استفاده از مواد نرم کننده آنها در جایی خشک قرار دهید تا خشک شود، برای خشک شدن پتو آنها را به صورت مستقیم در برابر نور خورشید یا حرارت قرار ندهید زیرا منجر به سوختن و رنگ رفتگی آنها میشود. اشعه نور خورشید دارای فرابنفش است و این اشعه میتوانید رنگ پتو را از حالت اولیه خارج سازد به همین دلیل بعد از خشک شدن آنها، سریعا جمع کنید و تا زده درون کمد قرار دهید. رعایت موارد مذکور در شست و شو و استفاده پتوها به خصوص پتو مرینوس دبل برجسته منجر به افزایش کیفیت و دوام پتو میشود، در صورتی که موارد مذکور را رعایت نکنید حتی اگر با کیفیت ترین پتو را داشته باشید منجر به کاهش کیفیت اولیه این محصول شده و به همان نسبت دیگر مثل روز اول کیفیت مرغوب خود را نخواهد داشت.

قیمت خرید انواع پتو مرینوس دبل فیس

قیمت خرید انواع پتو مرینوس دبل فیس

امروزه منسوجات پتو و خواب بسیار دارای افزایش قیمت شده اند و به همان نسبت قدرت خرید مردم در خرید این محصولات کاهش یافته است، شرکت تولیدی پتو مرینوس دبل فیس، با استفاده از تنوع در محصولات خود توانسته است این پتو با گستره رنگی و طرحی و قیمتی تولید و به بازار پخش نماید تا خریداران بتوانند با هر وضعیت مالی این محصولات را خریداری و استفاده کنند. جهت اطلاع از قیمت پتو مرینوس دبل فیس میتوانید با شماره های درج شده درون سایت شرکت تولیدی تماس حاصل کنید، تا پشتیبان های زبده شرکت، قیمت و انواع این محصولات را برایتان شرح دهند تا بتوانید پتو مورد نظر خود را با توجه به بودجه مورد نظر خود خریداری کنید.

پتو کودکانه

پتو کودکانه

از تولیدات متنوع شرکت پخش پتو مرینوس، تولید پتو کودکانه است که با جنس مرغوب و ضد حساسیت خود توانسته است والدین زیادی، آن را برای کودکان و نوزادان خود خریداری کنند. کودکان بر اساس نیاز طبیعی جسمشان به صورت میانگین ۹ الی ۱۲ ساعت میخوابند و این ساعات زیادی بوده و تقریبا نصف ۲۴ ساعت است. به همین دلیل باید از پتویی استفاده کنند تا در این ساعات به خوبی خودش را با بدن کودک وفق دهد. پتو کودکانه در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید میشود. این محصول با داشتن گرمای مناسب و محبوس کردن آن درون خود توانسته است به خوبی برای کودکان گرما را فراهم سازد. از ویژگی های دیگر این پتو میتوان به رنگ بندی متنوع، ضد حساسیت، عایق گرمایی، نرم و لطیف، قابلیت شست و شو و طرح های برجسته، طرح شخصیت های کارتونی مانند: میکی موس، تام و جری، آنا و السا، ماشین ها و… اشاره کرد. همچنین این محصولات را میتوانید به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی سفارش داد تا در طرح و چاپ عکس مورد نظرشما برای شما بافته شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما