عرضه مستقیم پتو پریما گل برجسته

در ایران تولید کننده های بسیاری از‌ جمله پتو نگار یزد که انواع مختلفی در زمینه تولید و عرضه عمده پتو و کالای خواب سال هاست که بسیار موفق بوده و هستند. قیمت عمده در عرضه مستقیم پتو پریما گل برجسته در رنگ ها و مدل های متنوع ساده طرح برجسته رنگین و یک رنگ که الوان نام دارد باعث شده فروشندگان زیادی انواع پتو پریما نگار یزد را به بازار آورده و در اختیار مردم عزیزمان قرار بدهند و پتوهای با کیفیت نگار یزد را به صورت عمده و تکی عرضه کنند.
به دلیل کیفیت بسیار خوب مواد اولیه منسوجات عالی این کارخانه فعال سفارش پتوهای زیادی از سوی مردم برای پتو پریما نگار یزد انجام میشود. افرادی که به صورت عمده از عرضه مستقیم، پتو پریما گل برجسته را خریداری میکنند، فروشندگان کالای خواب و پتو هستند که پس از خرید این اجناس را وارد بازار کرده و به مردم در داخل و خارج کشور ارائه میدهند.

صفر تا صد پتو را بشناسید

صفر تا صد پتو را بشناسید

پتو رواندازی است هنگام خواب که در گذشته از پشم تهیه میشد. پتوها از لایه ‌های مختلفی ساخته میشوند که از بین این لایه ها، لایه های میانی به عنوان نگه دارنده گرما و لایه زیری و رویی به عنوان زیبایی پتو استفاده میشوند. در این قسمت انواع مختلف پتو را برای شما نام میبریم:
پتو پنبه ای: این روزها دیگر پتوهایی که جنس پنبه خالص دارند پیدا نمیشود. در بیشتر پتوها الیافی مانند اکرلیک و نخ پنبه و پلی استر ترکیب میشود، پتوهایی گرم و نرم که از پتوهای پشمی کمتر پرز‌ میدهند. بسیار سبک هستند و در غالب یک لایه مناسب گرم ترین هواها و دو لایه مناسب سردترین هوا ها تولید میشوند.
پتو دو لایه: پتوهای دو لایه مخصوص روزهای سرد زمستانی هستند و برای کسانی که مایل به استفاده لحاف سنگین نیستند مناسب است.
پتو ارگانیک: این پتوها با قیمت بالا به فروش میرسند و برای کسانی که دچار بیماری ها و حساسیت های پوستی و آلرژیک هستند، مناسب است. این پتوها از الیاف ارگانیک طبیعی پنبه تولید میشوند و بسیار گرم و نرم هستند.
پتوهای پشمی: این پتوها یکی از گرم ترین پتوها بوده، مخصوص افراد سرمایی است.‌ پتوهای پشمی‌ به شکل خارق العاده ای گرما را در‌ خود نگه میدارند و نسبت به پتوهای دیگر گرم تر زبر تر و سنگین تر هستند و برای کودکان و افرادی با حساسیت بالا مناسب نیستند.

صفر تا صد پتو را بشناسید

پتو پریما گل برجسته پشم شیشه ای: پتوهای پشم شیشه ای یکی از بهترین گزینه ها برای کودکان و افراد دارای حساسیت پوستی است، زیرا این پتوها تشکیل شده از یک لایه پشم شیشه در میان دو لایه پارچه بزرگتر دوخته شده میشوند که همین کار باعث میشود پوست بدن با پشم شیشه تماس نداشته باشد و اگر پارچه رویی پتو هم نخی و رنگ روشنی هم داشته باشد، امکان تماس پوست بدن و پشم شیشه به صفر میرسد. پتوهای پشم شیشه ای برعکس وزن سبکی که دارند گرمای خوبی را در‌خود نگه میدارند و همین شاخصه میتواند دلیل خوبی برای استفاده کودکان و سالمندان و همچنین‌ تمامی رده های سنی داشته باشد.
پتوهای مسافرتی: پتوهای مسافرتی کم وزن و همچنین کم حجم هستند و جاگیری کمتری دارند. جنس پتوهای مسافرتی الیاف مصنوعی است و عمر کمتری نسبت به پتوهای دیگر دارند ولی در هر‌ حال طرفداران و خریداران زیادی هم دارند و به دلیل وزن سبک به هنگام مسافرت فروش این کالا هیچ گاه متوقف نمیشود؛ همچنین این پتوها قیمت کمتری هم دارند
پتوهای بافتنی و قلاب بافی: پتوهای بافتنی کار دست هستند و در واقع کاربرد تزیینی دارند. این پتوها اگر جنس پشمی داشته باشند، گرمای فوق العاده ای دارند ولی باز هم با توجه به شکلی بافت و طرحی که دارند بیشتر جنبه تزیینی دارند.
در کل پتوهای اکرلیک امروزه جزو بهترین پتوها و ضد حساسیت ترین ها هستند و از لحاظ وزن از دیگر پتوها تناسب بهترین نسبت به نگهداری گرما دارند.

آشنایی با برندهای ایرانی پتو

آشنایی با برندهای ایرانی پتو

پتو پریما گل برجسته با طرح، اندازه، بافت، وزن، ضخامت و … مختلفی در ایران تولید شده و به صورت مستقیم در داخل و خارج کشور عرضه میشود. برندهای معتبر و موفقی در این زمینه فعالیت میکنند و سعی بر توسعه و کارآفرینی بیشتر کارخانه ها نساجی خود دارند. تولید کننده هایی از قبیل:
پتو نرمینه
پتو گلبافت
پتو نیکو باف
پتو نگار یزد
پتو شادیلون و …
خوشبختانه تولید کننده های زیادی در ایران مشغول به تولید پتو و کالای خواب هستند که با محصولات با کیفیت و گرم و نرمشان خریداران زیاد ایرانی و خارجی در خاور میانه و کشورهای دیگر دارند.

بهترین مدل پتو برای دختران

بهترین مدل پتو برای دختران

عرضه مستقیم پتو پریما گل برجسته نگار یزد علاوه بر جنس خوب و با کیفیتی که دارند ظاهری بسیار زیبا دلنشین و شاد و همچنین رنگ های شاد و زیبا دارند که این طرح ها بسیار مورد پسند دختران نوجوان بوده و از آن لذت میبرند. این پتوی جذاب و زیبا کاملا ضد حساسیت بوده و کاملا مناسب برای دختران است. کیفیت پتوهای دخترانه پریما باعث شده طرح های روی پتو بسیار زیبا و با کیفیت ظاهر شوند. همان طور که میدانید طرح‌ و رنگ روی پتو برای دختر بسیار اهمیت زیادی دارد.
دوام و ماندگاری پتو پریما گل برجسته علاوه بر صاحبان پتو که کودکان عزیز هستند برای خریداران که در واقع پدر و مادرها هستند نیز بسیار قابل اهمیت است. نرم و ضد حساسیت بودن پتو هم بسیار اهمیت دارد؛ زیرا کودک برای خواب راحت و آسوده نیاز به پتوی گرم و نرمی دارد که پتو پریما نگار یزد با طرح های زیبا و دلنشین دیگر این خواسته را برای کودک دلبندتان برآورده میکند.

توزیع کنندگان بزرگ پتو پریما گل برجسته

توزیع کنندگان بزرگ این محصول

توزیع کنندگان زیادی در زمینه عرضه مستقیم پتو پریما گل برجسته فعالیت میکنند و پس از خرید پتو از کارخانه نگار یزد محصولات را وارد بازار کرده و به دست مردم میرسانند. شرکت های فروش کالای خواب و پتوی فوق العاده ای در بازار سرتاسر ایران بسیار بوده که بعضی از این فروشگاه ها فقط به صورت حضوری کالای خود را توزیع میکنند. برخی از این فروشگاه ها به صورت آنلاین در بستر فضای مجازی این فعالیت اقتصادی را انجام میدهند ولی فروشگاه هایی که کالاهای خواب و پتوهای خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی به سرتاسر ایران و تمامی کشورهای خارجی ارسال میکند بسیار کم هستند. شرکت دیبافت با بهترین مدیریت بهترین مشاوران خرید و بهتری پرسنل اداره میشود و تمام اوقات کاری خالصانه اطلاعات جامع و کامل خود را به مشتریان عزیز ارائه میدهد.

8

  1. سلام و خسته نباشید
    من چند وقته خریدم خیلی هم راضیم کیفیتش عالیه پیشنهاد میکنم حتما

  2. من ازاین محصول به صورت عمده سفارش دادم هیچ مشکلی مثل زدگی و… درمحصولات نبود.

  3. من چندین بارمحصولاتتون روسفارش دادم هربار بهترازدفعه قبل بود واقعامرسی.

  4. Hello, from CustomData.me we are a provider of unique databases that could help your business.

    Please visit us at CustomData.me to see if we can help you.

    Regards,
    Mona

  5. سلام در ابتدا تشکر می کنم از سایت خوبتون.اگه امکان داره عکسای محصولات خودتون رو بیشتر بذارین تا ما بتونیم راحت تر انتخاب کنیم ، تنوع در محصولات باعث میشه ما بتونیم چند محصول و باهم سفارش بدیم. ممنونم.

  6. سلام وقت شما بخیر محصول رو از سایت شما خریداری کردم و طی مدت زمانی کمی به دستم رسید بسیار خوشحالم با سایت شما اشنا شدم.

  7. Hello,

    MarketGirl.biz has made available our Google Maps Database for everyone.

    I am shutting down the company to spend more time with my family.

    I wish you a prosperous new year!

    Lisa Cooper
    MarketGirl.biz

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما