عرضه کننده پتو گلبافت بچگانه کیلویی

شرکت های زیادی با برندهای مختلف از جمله؛ گلبافت ،عرضه کننده انواع پتو بچگانه در سایز ها و طرح های متفاوت هستند. نمایندگی های پتو گلبافت بچگانه، در سرتاسر کشور وجود دارد و برای همه رده های سنی پتو ارائه می دهند.

عرضه کننده پتو گلبافت بچگانه کیلویی

جنس های مختلف پتو گلبافت بچگانه

جنس های مختلف پتو گلبافت بچگانه پتوهای گلبافت مخصوص کودکان، باید از جنسی باشند که حساسیتی برای کودک ایجاد نکنند و بسیار گرم و نرم باشند. در ادامه به برخی از جنس های مناسب پتو اشاره می کنیم.

مناسب ترین جنس پتو گلبافت بچگانه، پنبه ای می باشد که از الیاف طبیعی پنبه ساخته شده اند و به دلیل ارگانیک بودن هیچ گونه مواد شیمیایی مضری ندارند. این پتوها به دلیل وزن سبکی که دارند برای کودکان بسیار مناسب است و در دو نوع یک لایه و دو لایه تولید می شود. پتوهای پنبه ای نسبت به پتوهای دیگر قیمت بیشتری دارند.

یکی دیگر از انواع پتوی گلبافت، نوع پشمی می باشد که گرما را به خوبی نگه می دارد و برای فصل سرد مناسب است. این پتوها ساختار ارگانیکی دارند و رطوبت محل را به خوبی جذب می کنند به این صورت که اگر کودک در اثر گرما عرق کند پتوی پشمی رطوبت را جذب می کند و به صورت بخار در هوا پخش می کند. این پتوها به دلیل نداشتن الیاف مصنوعی در صورت سوختن، هیچ گونه مواد مضری متصاعد نمی کنند.

پتوهای پشم شیشه ای نیز برای کودکانی که پوست حساسی دارند مناسب است؛ زیرا لایه ای از پشم شیشه درون پارچه نخی قرار گرفته است و هیچ گونه تماسی با پوست کودک ندارد. این پتوها بسیار سبک هستند.

برای کودکان پتوهایی با الیاف پلی استر نیز توصیه می شود. این پتوها با داشتن طرح های عروسکی متنوع، فضایی آرامش بخش را در اتاق خواب برقرار می کنند.

پتوهایی با جنس ابریشم نیز بسیار نرم و لطیف است. نوعی از پتوها وجود دارند که الیاف بامبو دارند که ضدباکتری و ضد حساسیت هستند و حالت تنفسی دارند، گزینه مناسبی برای پتوی کودک می باشد.

فروش پتو گلبافت بچگانه با قیمت باورنکردنی

فروش پتو گلبافت بچگانه با قیمت باورنکردنی فروش پتو گلبافت توسط نمایندگی های شرکت گلبافت، در سرتاسر کشور انجام می شود و به دلیل تنوع رنگ و طرح فروش زیادی داشته است. بسیاری از فروشگاه های لوازم خواب، این نوع پتوها را در طرح های عروسکی و مطابق شکل موردنظر کودک عرضه می کنند.

فروش عمده پتوهای گلبافت با قیمت بسیار مناسبی ارائه می شود اگر چه بازار دارای نوساناتی است و قیمت پتو گلبافت دچار تغییراتی می شود ولی به هرحال قابل خریداری همه می باشد. سایت های فروش پتو گلبافت از طرف نمایندگی ها در این زمینه فعال هستند و به صورت عمده و خرده این محصولات را به فروش می رسانند.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما