عرضه کنندگان پتو لاله مهرگان پیچک

پتو یکی از منسوجات لازم برای استراحت در شب های سرد زمستانی است، پتو چیست؟ پتو کالای خوابی است که برای ما گرما ایجاد میکند تا بتوانیم به سهولت به خواب بپردازیم، امروزه عرضه کنندگان پتو برندهای گوناگونی از پتو را تولید و به بازار عرضه کرده اند، پتو لاله مهرگان پیچک یکی از برندهای با کیفیت تولید داخلی کشور است که در طرح و رنگ های مختلف به بازار عرضه شده است. شرکت تولیدی مهرگان با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات صنعتی توانسته است پتویی با مرغوبیت بالا تولید و روانه بازار داخلی و خارجی کند.
این پتو جزو منسوجات صادراتی به شمار میرود که هر سال بیش از ۹۰۰ تن از آن به کشورهایی نظیر: ارمنستان، ترکیه، تاجیکستان، پاکستان و… صادر میشود و بازرگانان با عرضه و صادرات این محصول به کشورهای دیگر توانسته اند سود زیادی را از طریق صادرات این محصول کسب نمایند به صورتی که ارز آوری بسیار زیادی را به درون کشور ایجاد کنند، با صادرات روز افزون این محصول و گسترش صادرات آن، زمینه برای کار آفرینی بسیاری از هموطنان توانمند کشور افزایش یافت.
با گسترش تقاضای این محصول و عرضه به شهرهای مختلف، فروش پتو لاله مهرگان پیچک افزایش یافت و کارخانه تولیدی باید در تمامی استان های کشور نمایندگی های فروش تاسیس میکرد که به راحتی و سهولت در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد. شهرهای عرضه کننده این محصول شامل شهرهای: تهران، قم، اصفهان، تبریز، بیرجند و کرمان است که با تولید این محصول سپس به سراسر کشور پخش میشوند تا خریداران به سهولت بتوانند این محصولات را خریداری کنند.

عرضه کنندگان پتو لاله مهرگان پیچک
همچنین برای خرید پتو لاله مهرگان میتوانید این محصول را به صورت مستقیم از طریق عرضه کنندگان این محصول که شرکت تولیدی است آن را خریداری کنید، برای خرید این محصول کافی است به سایت شرکت مهرگان مراجعه کنید و این محصول با کیفیت را متناسب با طرح و رنگ و سلیقه خود به صورت مستقیم از کارخانه سفارش دهید تا از جنس خریداری شده خود اطمینان داشته باشید و با قیمت درب کارخانه این محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل خود دریافت کنید.
در گذشته برای خرید یک پتو با کیفیت زمان زیادی باید صرف کرد و به بازار مراجعه کرد، اما امروزه شرکت تولیدی پتو با کیفیت لاله پیچک توانسته است قابلیتی را ایجاد کند تا افرادی که میخواهند این محصولات را به صورت خرده یا عمده خریداری کنند بتوانند با صورت مستقیم با سایت شرکت در ارتباط باشند. جهت اطلاع از انواع قیمت ها و انواع مدل پتو لاله مهرگان میتوانید با پل های ارتباطی درون سایت از جمله شماره تماس و ایمیل شرکت در تماس باشید تا انواع قیمت و تنوع این محصولات را برایتان پشتیبانان زبده شرکت شرح دهند و بتوانید این محصولات را به صورت خرده یا عمده از طریق شرکت خریداری کنید.

مشخصات پتو لاله مهرگان پیچک

مشخصات پتو لاله مهرگان پیچک

امروزه در بازار شاهد تنوع در مدل پتوهای تولید شده هستیم، برخی از مدل های مختلف پتو مانند: پتو پنبه ای، پتو نخی، پتو پلی استری، پتو ابریشمی، پتو یک بار مصرف و… اشاره کرد. در این محتوا میخواهیم توضیح یکی از برندهای معروف پتویی بپردازیم و از جوانب گوناگون آن را مورد بررسی قرار دهیم.
پتو لاله مهرگان پیچک پنبه دوزی این پتو با استعمال از ۸۰ % الیاف گیاه پنبه و ۱۰ % الیاف نخ و ۱۰ % الیاف پلی استر ویسکوز تولید شده است. این پتو با داشتن جنس بسیار نرم و لطیفی که دارد که به خاطر الیاف پنبه به کار رفته در آن است.
در ادامه به توضیح روند تولید پتو پیچک مهرگان به اندازه های دو نفره یا تک نفره میپردازیم، ابتدا کارخانه تولیدی با استفاده از تار و پود کردن الیاف های پنبه و پلی استر و نخ به یکدیگر بافت یک پارچه پتو را تولید میکند و سپس این بافت یک دست به مرحله بافندگی میروند و توسط دستگاه بافندگی بافته میشوند، سپس توسط سوزن بافندگی چله هایی بر روی بافت اصلی پتو ایجاد میشود تا توسط دستگاه ریسندگی این چله ها به یکدیگر محکم شوند و در مرحله بعد پتو به بخش رنگرزی میروند که در این بخش نیروهای خبره کار میکنند و هر کسی را به این بخش اجازه وارد شدن نمیدهند.

مشخصات پتو لاله مهرگان پیچک
این پتوها با متدهای جدید و بروز رنگ زده میشوند و توسط دستگاه تثبیت رنگ، رنگ به کار رفته در آنها تثبیت می یابند؛ سپس پتو تولید شده به مرحله بعدی که طراحی است میروند و با استفاده از شابلون های طراحی شده تحت نظر کارشناسان گرافیست و طراح داخلی صورت گرفته و طرح های دلنواز بر روی این پتو را شاهد خواهیم بود؛ از جمله طرح های متنوع این محصول میتوان به طرح های گل برجسته، سه بعدی طرح برجسته، فانتزی، شخصیت های کارتونی برای کودکان مانند تام و جری، آنا و السا، میکی موس و … اشاره کرد، سپس محصول تولید شده به مرحله بعد میرود که بخش کاتر است با این دستگاه در اندازه های گوناگون تک نفره ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر و اندازه دو نفره ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر برش داده میشوند. این محصولات سپس به بخش خط استریلیزه میروند و با مواد ضد عفونی استریلیزه و سپس بسته بندی میشوند و در ابعاد کوچک به سراسر کشور ارسال میشوند.
جنس و تراکم پتو لاله مهرگان پیچک بسیار مقاوم و مستحکم است و این پتو در انواع مختلفی وجود دارد. این کالا با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است فروش بسیار گسترده ای را رقم زند و جزو محصولات ضد حساسیت باشد که برای افرادی که دچار حساسیت پوستی یا بیماری اگزما هستند گزینه مناسبی است. پتو لاله مهرگان برای تمامی سنین تولید میشود، از جمله پتو مدل نوزاد، پتو کودک، پتو نوجوانان، پتو بزرگسالان و… علت استفاده از این محصول برای نوزادان به این دلیل است که نوزادان با داشتن پوستی حساس و نازک لازم است از محصولی با ویژگی ضد حساسیت و نرم و سبک استفاده کنند. در استفاده از این پتو مجلل احساس خنکی و نرمی میکنید.

آشنایی با رنگ بندی محبوب انواع پتو لاله مهرگان

آشنایی با رنگ بندی محبوب انواع پتو لاله مهرگان

رنگ های به کار رفته در انواع پتو لاله مهرگان بسیار با دوام و زیبا هستند، این رنگ ها ضد حساسیت بوده و تمامی افراد به خصوص افرادی که دچار بیماری پوستی مانند اگزما هستند از این محصول میتوانند استفاده زیادی کنند. گستره رنگی این پتو بسیار متنوع است به صورتی که میتوانید آن را در رنگ های تک یا ترکیبی خریداری کنید، این محصول با داشتن تثبیت رنگ بالا توانسته است قابلیت شست و شو داشته باشد و بتوانید این محصول را به صورت دستی یا ماشینی با استفاده از مواد شوینده به راحتی شست و شو نمایید. رنگ و طرح این پتو بسیار دلنواز است و زیبایی زیادی به تخت خواب و دکوراسیون اتاق و منزل شما ایفا میکند.

نکاتی فوق العاده برای خرید پتو

نکاتی فوق العاده برای خرید پتو

برخی خریداران برای خرید یک پتو مناسب فقط به معیار کیفیت و قیمت دقت میکنند اما خرید یک پتو مرغوب و با کیفیت که موجب آرامش شما در هنگام خواب شود تا ساعات خواب شما افزایش یابد. همه ما در طول زندگیمان بارها از پتوها استفاده کردیم و در برخورد با یک پتو نرم و سبک از آن استقبال کردیم اما اگر پتو مورد نظرمان دارای زبری و سنگینی باشد موجب کاهش کیفیت خواب ما شده است.
امروزه پتوها با جنس های مختلفی تولید میشوند و کمتر پتو خالصی با بهره گیری از پنبه خالص به راحتی یافت میشود، اما برند لاله مهرگان پیچک توانسته است با استعمال از پنبه طبیعی این امر را ممکن سازد در حال حاضر پتوهای پنبه ای زیادی تولید و به بازار عرضه میکند. پتوهای پنبه طبیعی بسیار نرم و لطیف به همراه گرمای مناسب در فصل زمستان هستند. نکاتی که باید خریداران پتو به آن توجه داشته باشند این است که پتو وزن سبکی داشته باشد، گاهی اوقات برخی پتوها بسیار سنگین هستند و موجب میشود مصرف کننده با استفاده از آن احساس خفگی کند که موجب آزاد و اذیت آن میشود و در نتیجه آن را کنار خواهد زد و شاید در این میان دچار سرماخوردگی شود. پتوهای دو لایه لاله مهرگان پیچک بهترین انتخاب برای روزهای زمستانی به شمار میروند. خریداران پتو باید به نکته ضد حساسیت پتو توجه داشته باشند زیرا اگر یک پتویی خریداری کنند که با پوست آنها در تماس باشد، باعث میشود خارش شدید در برخی نقاط بدن و التهاب پوستی برایشان ایجاد کند، اما پتو لاله مهرگان پیچک با داشتن گردش هوا به خوبی درون خود گردش هوا دارد و از ایجاد حساسیت پوستی جلوگیری میکند.
پتوهای تولید شده شرکت در طرح های برجسته و سه بعدی وجود دارند که متناسب با دکوراسیون اتاق و خانه هستند، این پتوها قابلیت شست و شوی بالایی دارند که با عدم پرزدهی همراه هستند.

عمده فروشان انواع پتو لاله مهرگان پیچک

عمده فروشان انواع پتو لاله مهرگان پیچک

تاجران برای صادرات انواع پتو لاله مهرگان پیچک از طریق خرید عمده این محصول را خریداری کرده اند که موجب شده با قیمت کمتری آنها را خریداری کنند، خرید این محصول به صورت عمده منجر به قیمت منصفانه آنها میشود. این کالاها را میتوانید با مراجعه به سایت شرکت تولیدی در انواع طرح و رنگ میتوانید به صورت عمده سفارش دهید. عمده فروشان انواع پتو لاله مهرگان پیچک در بسیاری از استان های کشور وجود دارد. مانن: استان های تهران، کرمان، یزد، اصفهان، فارس، آذربایجان وجود دارد که خریداران عمده میتوانند این محصولات را متناسب با طرح و رنگ دلخواه خود به صورت مستقیم از این عمده فروشان خریداری کنند.
همچنین جهت خرید عمده این پتو میتوانید به صورت مستقیم از شرکت تولیدی سفارش دهید تا به صورت عمده و انبوه خریداری کنید.

پتو تابستانی

پتوهای تولید شده شرکت لاله مهرگان پیچک با دقت زیادی تولید میشوند، کشور ایران به دلیل اینکه کشوری چهار فصل است، کارخانه های تولیدی پتو باید پتوهایی تولید کنند تا مناسب برای تمامی فصول سال باشد، پتو لاله مهرگان پیچک با داشتن طراحی منحصر به فرد علاوه بر فصل زمستان، برای فصل تابستان هم کاربرد دارد و با داشتن گردش هوای مناسب از ان میتوانید برای مسافرت های خانوادگی یا دوستانه استفاده نمایید. این پتو در طرح های بهاره و گل برجسته و همچنین ساده تولید میشود و با داشتن نرمی و لطافت و ویژگی ضد آب بسیار گزینه مناسبی برای فصل تابستان که فصلی سرشار از تعریق بدن است گزینه مناسبی است. جهت خرید این پتو متناسب با طرح و سلیقه خود میتوانید به صورت مستقیم از کارخانه عرضه کننده این محصول را خریداری کنید.

عمده فروشان انواع پتو لاله مهرگان پیچک
پتو طرح خاص

یکی از تولیدات شرکت تولیدی پتو لاله مهرگان پیچک استفاده از الیاف متفاوت است که طرح های خاصی از پتو تولید شده است که امروزه خیلی افراد به سمت و سوی این طرح ها شتافته اند. از جمله طرح های خاص این پتو میتوان به طرح سه بعدی و برجسته آن اشاره کرد که زیبایی زیادی به اتاق و تخت مصرف کننده میدهد؛ هر چقدر طرح سه بعدی پتو تولید شده بیشتر باشد به همان نسبت زیبایی بیشتری در پتو ایفا میکند که جزو نکته هایی است باید خریدار به آنها توجه داشته باشد. محققان و روان پزشکان به این نکته اشاره دارند که از طرح های برجسته و رنگ های شاد مانند رنگ صورتی، گلبهی، کرم، آبی، سبز و… برای خواب استفاده کنید تا با دیدن رنگ آنها به شما احساس آرامش دهند. از طرح های خاص دیگر این پتو میتوان به طرح های فانتزی مناسب برای کودکان و دختران و طرح های شخصیت های کارتونی مانند: آنا و السا، میکی موس، تام و جری، پلنگ صورتی، هاچ زنبور عسل و… اشاره کرد که طرح های زیبایی هستند و برای پتوهای کودکان مورد استفاده واقع میشوند. طرح پتو هم باید ساده و هم آرامش بخش باشد تا آشفتگی ذهن در ساعات استراحت بسیار پایین باشد، در نتیجه ترجیحا از خرید پتوها با طرح حیوانات درنده و وحشی یا شخصیت های خشن خودداری کنید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما