عرضه کنندگان پتو چهار فصل دبل فیس

پتو یکی از ملزومات زندگی بشری است و انواع گوناگونی نیز دارد. پتوی چهار فصل یکی از معروف ترین آنها هستند، که عرضه ‌کنندگان پتو چهار فصل دبل فیس همواره بهترین کالاهای خواب را برای مشتریان خود ارائه می‌کنند. پتو چهار فصل دبل فیس همواره تمامی تلاش خود را میکنند تا محصولاتی با رنگ های متنوع را به مشتریان خود عرضه کنند تا همه خریداران این کالا با علایق و سلایق متفاوت بتوانند کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند.
عرضه‌ کنندگان پتو چهار فصل دبل فیس کالاهای خود را از مرغوب‌ ترین و باکیفیت ‌ترین مواد اولیه تولید میکنند و همواره از رنگ های تولیدی شرکت های معتبر اروپایی برای تولیدات خود استفاده میکنند و با این رنگ ها هیچ‌ گونه آسیبی را به طبیعت و محیط زیست وارد نمیکنند و همواره میتوانند گامی را در جهت حفظ و نگه داری محیط زیست برای نسل های آینده بردارند.
عرضه‌ کنندگان پتو چهار فصل دبل فیس، روابط خوبی را با تاجران و بازرگانان بین المللی دارند و به دلیل مرغوبیت بالا و کیفیت بی نظیر محصولات خود پتوهای خود را به کشورهای دیگر همچون عراق، افغانستان، پاکستان و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر میکنند و در این راه نیز بسیار موفق عمل کرده ‌اند، به طوری که برند پتو چهار فصل دبل فیس به یکی از برندهای معتبر در زمینه عرضه پتو تبدیل شده است.

عرضه کنندگان پتو چهار فصل دبل فیس
موضوع صادرات پتو به کشورهای دیگر از اهمیت خاصی برای کشورهای صادر کننده از جمله ایران برخوردار است چرا که این موضوع باعث افزایش ارزش پول ملی و رشد اقتصادی کشور میشود و دولت نیز همواره از این‌ گونه طرح ها حمایت و پشتیبانی میکند.
عرضه‌ کنندگان پتو چهار فصل دبل فیس، کالاهای خود را به ۲ روش مستقیم و بدون واسطه یا غیر مستقیم و با واسطه به خریداران خود عرضه میکنند. در این روش مشتریان میتوانند با مراجعه به نمایندگی های کارخانجات عرضه کننده این پتو کالای مورد نیاز خود را به صورت مستقیم و عمده با قیمتی کمتر از نرخ بازار و مقرون به صرفه خریداری کنند.
خرید اینترنتی از سایت‌ های عرضه کننده پتو نیز یکی دیگر از روش های مستقیم و بدون واسطه است که در این روش افراد میتوانند با مراجعه به سایت‌ های اینترنتی فروش پتو، کالای مورد نیاز خود را از بین انواع گوناگونی از پتوهای موجود در سایت انتخاب کرده و خریداری کنند. گفتنی است که خرید مستقیم و بدون واسطه از خرید غیر مستقیم بسیار بهتر و مقرون به صرفه تر است چرا که در این روش با حذف نرخ باربری و حذف واسطه مقداری از هزینه ‌های اضافی موجود بر روی پتو کاسته میشود.

اطلاعاتی درباره انواع پتو چهار فصل

اطلاعاتی درباره انواع پتو چهار فصل

امروزه پتو یکی از نیازهای ضروری زندگی هر انسانی است و مانند رواندازی است که آن را بر روی خود میکشیم و با آن سرما را از خود دور کرده و خوابی راحت و آرامش بخش را با آن تجربه میکنیم. پتوهای مختلفی در بازار وجود دارند که در انواع و اقسام گوناگون و به وسیله کارخانه ‌های متفاوتی تولید میشوند، این کارخانه‌ ها در شهرهای مختلف کشور پراکنده و این کالاهای خواب محبوب را تولید و برای فروش به بازار عرضه میکنند.
یکی از کاربردی ترین انواع پتوها، پتوهای چهار فصل دبل فیس هستند که محصولی از شرکت خزر مرینوس هستند و نوعی پتو لاکچری به حساب می ‌آیند. عرضه‌ کنندگان پتو چهار فصل دبل فیس این کالا را در رنگ های متنوع که معمولاً بیش از ۴۰ رنگ است به بازار برای فروش عرضه میکنند.
این پتوها از نخ های پلی استر مونو فیلامنت تهیه شده اند که نرمی و لطافت فوق‌ العاده زیادی را دارند و همینطور تکنولوژی به‌ کار رفته در تولید پتوی ایرانی دبل فیس به همراه شیوه بافت خود، باعث تولید گرمای مناسب برای بدن و تنظیم دمای بدن و همچنین مناسب برای استفاده در چهار فصل سال است.
از آنجایی که تولید کنندگان این پتو ایرانی باکیفیت این کالا را با رعایت قوانین و استانداردهای بین المللی تولید کرده اند، این پتوها همگی ضدحساسیت هستند و از ایجاد حساسیت‌های پوستی همچون آلرژی، اگزما، خارش و… در افراد حساس و کودکان جلوگیری میکنند و با استفاده از این جنس پتوها افراد میتوانند به حفظ سلامتی خود کمک کنند.

اطلاعاتی درباره انواع پتو چهار فصل
پتو دبل فیس، یکی از مناسب ترین پتوها برای مسافرت و طبیعت گردی است چرا که به دلیل حجم کم، سبکی و تولید گرمایی مناسب همواره انتخاب اول مسافرانی است که قصد سفر کردن را دارند. پتو دبل فیس در ابعاد گوناگون تک‌ نفره و دو نفره تولید میشود که ابعاد و اندازه پتو تک ‌نفره در حدود ۲۲۰در ۱۶۰ سانتی متر مربع و ابعاد پتوی دو نفره در حدود ۲۲۰ در ۱۸۰ سانتی متر مربع است.
پتوهای دبل فیس، به دلیل زیبایی فوق ‌العاده و رنگ های بسیار متنوع به ‌راحتی قابل استفاده به ‌عنوان روتختی یا حتی رومبلی نیز هستند. این پتوها انتخاب اول عروس خانم ها برای تهیه جهیزیه است چرا که با رنگ های بسیار متنوع خود در تزئین دکوراسیون داخلی اتاق خواب استفاده میشوند و به‌ آسانی با سرویس‌ های اتاق خواب ست میشوند.
پتوهای مسافرتی دبل فیس به‌ راحتی قابل شست و شو با دست یا ماشین لباس شویی بوده و پس از شست و شو های مکرر نیز رنگ و کیفیت خود را از دست نمیدهند و حجم آنها کاسته نمیشود یا به اصطلاح آب نمیروند. گفتنی است که این پتوها خاصیت عدم پرز دهی را دارند و مانند روز اول استفاده نرم و لطیف باقی میمانند.
پتو افرا نیز یکی از کاربردی ‌ترین پتوهای لوکس و مناسب چهار فصل است که از جنس الیاف میکرو فایبر است. بسیار نرم، لطیف، ضدحساسیت و آلرژی بوده و پوست افراد مختلف را تحریک نمیکند. گفتنی است که این پتوها با گذشت زمان کیفیت خود را از دست نمیدهند و بسیار مقاوم و بادوام هستند. پتوهای افرا در طرح و رنگ های متنوعی تولید میشوند و بعد از شست و شوهای مکرر نیز دچار تغییر رنگ نمیشوند. از آنجایی که ضخامت پتوی افرا حدود یک سانتی متر است، هنگام استفاده حس سنگینی را بر روی بدن فرد ایجاد نمیکند و خوابیدن درون این پتو حس لذت ‌بخش و آرامش‌ دهنده را به افراد انتقال میدهد.

میزان گرما دهی پتو پنبه ای چقدر است

میزان گرما دهی پتو پنبه ای چقدر است

امروزه پتو یکی از نیازهای ضروری است که افراد در طول عمر خود همواره به آن احتیاج دارند. یکی از ویژگی هایی که در هنگام خرید پتو به ‌طور ویژه ‌ای به آن توجه میشود جنس آن پتو است. بنابراین اگر به تازگی قصد خرید پتو را دارید و از بهترین جنس های پتو، نظیر جنس پنبه ‌ای اطلاع ندارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا پتو مناسب با گرمایی معتدل که مناسب همه فصول سال باشد را به شما معرفی کنیم.
اکثریت مردم در طول تمام فصل های سال همواره استفاده از پتو را به کالاهای خواب دیگر همچون لحاف، ملحفه و… ترجیح میدهند، از این رو تولید کنندگان پتو آن را در رنگ، طرح و جنس های مختلفی تولید و به بازار عرضه میکنند.
یکی از مناسب ترین انواع پتوهای موجود در بازار پتو پنبه ‌ای است که معمولاً پتو با جنس پنبه خالص خیلی کم در بازار پیدا میشود. گفتنی است که بیشتر محصولات موجود در بازار ترکیبی از پلی استر و آکریلیک با الیاف پنبه خالص هستند. پتوهای مسافرتی نیز پتویی لوکس و بسیار نرم و لطیف هستند و خاصیت گرمایی زیادی را دارند و میتوانند گرمای بدن انسان را در خود حفظ کنند.
لازم به ذکر است که این پتوهای مسافرتی پنبه ‌ای قابلیت تنفسی چشم گیری هم دارند به گونه ‌ای که از ایجاد تعریق و رطوبت بستر در هنگام خواب، جلوگیری میکنند و پرز دهی آنها نسبت به پتوهای پشمی بسیار کمتر است.
پتوهای پنبه ‌ای گرمایی مناسب و دل نشین را تولید میکنند و هنگام استفاده حس سنگینی را بر روی فرد ایجاد نمیکنند و مناسب برای استفاده در چهار فصل سال هستند. این پتو که با استفاده از جدید ترین دستگاه های پتو بافی تولید شده ‌است به ‌راحتی میتواند گرمای هوا را درون خود نگه دارد و با داشتن دوام و طول عمر زیاد، خوابیدن درون این پتوها حسی آرامش بخش را به افراد میدهد.
درآخر لازم به ذکر است که شما میتوانید با مراجعه به برترین عرضه‌ کنندگان پتو چهار فصل دبل فیس که همان مجموعه فروش دیبافت است، با بهره‌ گیری از مجرب ترین کارشناسان و مشاوران فروش، پتو باکیفیت و اصلی خود را انتخاب کرده و خرید رضایت‌ بخش را با مجموعه دیبافت تجربه نمایید.

راه افزایش عمر پتو چه چیز است

راه افزایش عمر پتو چهار فصل دبل فیس چیست

امروزه پتو برای بسیاری از افراد به یک همدم گرم‌ و نرم در تمامی روزهای سال تبدیل شده است. کالایی مهم که انسان همواره خستگی ها، رنج و غم های خود را در زیر آن سپری کرده و حدود یک‌ سوم از زندگی خود را با این یار صمیمی خواهد گذراند. بنابراین مراقبت و نگه داری از این کالای خواب برای ما اهمیت زیادی دارد. اگر به‌ تازگی قصد خرید پتو را دارید و با روش های مراقبت و نگه داری از آن آگاه نیستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا روش های نگه داری و افزایش طول عمر پتو را برایتان بیان کنیم.
یکی از مواردی که به پتوها آسیب های جبران‌ ناپذیری را وارد میکند، نگه داری پتوها در مکان نا مناسب و غیر استاندارد است چرا که این کار عمر مفید و دوام و مقاومت پتوها را کاهش میدهد. لازم است بدانیم که همواره دشمن هر کالای خوابی، نمناک بودن محل نگهداری آن است.
بنابراین باید مکانی که پتوها را در آن قرار میدهیم مرتب بررسی کرده و بهتر است که هر چند وقت یک بار نوع، تا زدن پتوها را عوض کنیم تا جای تا، بر روی پتو باقی نماند. باید از ملحفه ها برای جلوگیری از کرک برداشتن و نشستن گرد و خاک بر روی پتو استفاده کرده و همینطور با این کار باعث حفظ گرمای درون پتو نیز شویم.
از دیگر مواردی که به پتو آسیب های جبران ‌ناپذیری را وارد میکند شست و شوی غیر اصولی پتوها است. ازآنجایی‌که شست و شوی پتوها کار راحتی نیست در ابتدا باید مراقب باشیم که بی جهت مجبور به شست و شوی پتوها نشویم تا طول عمر و دوام پتوها کاهش پیدا نکند، و اگر زمانی مجبور به شست و شوی پتوهای تان شدید، در ابتدا سعی کنید که آنها را به خشک شویی بدهید؛ در غیر این صورت بهتر است که پتوها را با آب سرد و در حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتی گراد با پودر شوینده شست و شو دهید. برای راحت تر شدن کارتان بهتر است پتوهایی را خریداری کنید که قابل شست و شو در لباس شویی هستند و عبارت Machine washingبر روی آنها حک شده باشد که عرضه کنندگان پتو چهار فصل دبل فیس، همواره دارای این مزیت هستند.
لازم است بدانیم که باید پتوها را چندین بار آب کشی کردتا هیچ کفی بر روی پتوها باقی نماند و اگر با ماشین لباس شویی اقدام به شستن پتو کردید، حتما آن را روی حالت آب کشی اضافه تر تنظیم کنید. در آخر لازم به ذکر است که برای خشک کردن، پتو را نباید در برابر نور مستقیم آفتاب و حرارت زیادی قرار داد چون‌که باعث از بین رفتن رنگ‌ و روی پتو میشود.

خرید آسان انواع پتو چهار فصل دبل فیس

خرید آسان انواع پتو چهار فصل دبل فیس

پتو یکی از نیازهای ضروری و کاربردی است که همواره افراد برای فرار از سرما و به دست آوردن گرما و آرامش به آن پناه میبرند، از این رو بازار خرید و فروش پتو مخصوصاً پتوهای چهار فصل و مسافرتی رونق بسیار گسترده ‌ای را در سراسر کشور دارند که توسط عرضه ‌کنندگان پتو چهار فصل دبل فیس به بازار عرضه و به فروش میرسند. انواع پتوهای چهار فصل دبل فیس ابتدا در کارخانه ‌ها تولید میشوند و پس‌ از قیمت‌ گذاری توسط مدیرعامل وقت به وسیله عرضه ‌کنندگان پتو چهار فصل دبل فیس برای فروش به بازار انتقال داده میشوند.
قیمت انواع پتوها به عوامل متعددی ازجمله جنس پتو، ابعاد و اندازه پتو، ضخامت پتو و طرح و رنگ پتو بستگی دارد که در چند سال گذشته به دلیل ایجاد تحریم شاهد افزایش نرخ ارز و قیمت مواد اولیه تشکیل دهنده پتو و به تبع آن، شاهد افزایش قیمت در پتوهای برندهای داخلی و خارجی بوده ‌ایم.
همواره یکی از مهم ترین مواردی که در تعیین قیمت نهایی پتو تاثیر گذار است نحوه خرید آن کالا به روش مستقیم یا غیر مستقیم است. معمولاً خرید به‌صورت عمده و مستقیم یکی از باصرفه‌ ترین و آسان ترین راه های خرید انواع پتو چهار فصل است، چرا که با حذف واسطه و نرخ باربری از قیمت پتو قدری کاسته میشود از این رو بهتر است که پتوها را به قیمت عمده و به‌ طور مستقیم از کارخانه خریداری کنید.
گفتنی است افرادی که وقت کافی برای خرید حضوری را ندارند میتوانند خیلی راحت به‌صورت آنلاین و مجازی به سایت های مختلف فروش پتو که در زمینه عرضه و فروش این کالا بسیار فعال هستند مراجعه کرده و کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما