فروشگاه برتر فروش آنلاین انواع پتوهای مرغوب ایرانی

فروشگاه برتر فروش آنلاین انواع پتو های مرغوب ایرانی را می توانید از مجموعه دیبابافت نگار با بهترین امکانات تهیه کنید.

پتو های مانند کالاهای دیگر از انواع مختلفی تهیه می شوند و هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند.
حتما قبل از خرید پتو مشخص کنید که چه پتوهای و در چه ابعادی مد نظرتان هست و تک نفره می خواهید یا دونفره؟ چه سایزی های دارند؟ همچنین اگر پتوی کودک هم خواستن به سایز و ابعاد آن هم دقت کافی داشته باشید.
پتو های تک نفره در ابعاد 220*160 سانتی متر است.
پتو های دو نفره در ابعاد 220*240 یا 200*240 سانتی متر است.
سایز پتو های کودک هم در ابعاد 110*80 یا 140*110 سانتی متر.
حتما در هنگام خرید اندازه هارا چک کنید.

پتوهای مرغوب ایرانی
ایران یکی از مراکز صادرات پتو های مرغوب با کیفیت در سراسر جهان است که می توانید در هر جای دنیا که هستید آن ها را تهیه کنید.
پتوها دارای رنگ بندی و مدل های مختلفی هستند که خرید را برای همه ی عموم راحت کرده با توجه به دکوراسیون اتاق خواب می توانید پتو را با پرده و فرش اتاق خواب ست کنید.
در هنگام شستشو پتو حتما دقت باشید که به چه صورت پتوها را بشوید بهترین راه برای شستن پتو سپردن به خشکشویی هاست.
همه ی ما انسانها برای اینکه خواب راحتی داشته باشیم احتیاج به یک پتوی نرم و گرم داریم تا تن خسته ی ما را در بگیرد و تا خواب به چشمان بی آید پتو یکی از وسایل مهم زندگی است که در همه ی خانه ها از آن ها استفاده می شود. همان طور که توضیح دادیم پتو ها دارای طرح و رنگ بندی مختلف هستند.
اگر پتویی میخواین که مقرون به صرفه باشه و همه ی فصل ها از آن استفاده کنید پتوی چهار فصل تهیه کنید هم قیمت مناسبی دارند و هم برای همه ی فصل ها مناسب هستند.
ایران و چین از کشورهایی هستند که به تولید کالای خواب اهمیت زیادی می دهند و اقدام به صادرات انواع پتوها پرداخته اند، نمونه پتو های ایرانی و
چینی در بازار بسیار زیاد است که هر کدام ویژگی خاص خودشان را دارند.

انواع پتو های مرغوب ایرانی
پتو های ایرانی دارای انواع گوناگونی هستند و همچنین از مواد اولیه مرغوب تهیه می شوند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
همان طور که در بالا صحبت کردیم پتو ها انواع مختلفی دارند که می خواهیم راجب آن ها توضیح دهیم.
انواع پتو ها شامل: پتو های پشمی، پتو های پنبه ای، پتو های مسافرتی، پتو های ارگانیک، پتو های پشم شیشه ای، پتو های دولایه، پتو های بافتنی و…..
پتو های پشمی: این پتو ها برای افرادی که سرمایی هستند بسیار مناسب است زیرا این پتو ها بسیار گرم و نرم هستند و گزینه ی مناسب برای فصول سرد سال هستند.
پتو های پنبه ای: پتو هایی که از جنس پنبه خالص هستند دیگر خیلی کم پیدا می شوند بیشتر پتو های پنبه ای از ترکیب الیاف مصنوعی مانند پلی استر و اکریلیک تولید می شوند. این پتو ها بسیار گرم و نرم هستند و نسبت به پتو پشمی کمتر پرز می دهند و این پتو ها بسیار سبک هستند و اکثراً در دو مدل یک لایه و دولایه تولید می شوند پتو های دولایه مناسب فصل های سرد هستند.
پتو های مسافرتی: پتو های مسافرتی بسیار سبک و نرم هستند و از الیاف مصنوعی تهیه می شوند و فضای کمی را اشغال می کنند و گزینه ی مناسب برای سفر هستند و قیمت آن ها نیز مناسب است.
پتو های ارگانیک: پتو های ارگانیک مناسب افرادی است که دچار حساسیت و آلرژی هستند زیرا از الیاف صد در صد پنبه تولید می شوند و بدون حساسیت هستند و قیمت آن ها کمی گران است.
پتو های پشم شیشه ای: این پتوها به خاطر استفاده شده از پشم شیشه نازک و نرم هستند ولی گرمای بسیار خوبی دارند و گزینه ی مناسب برای کودکان و افراد سالمند هستند. همچنین این پتوها برای افرادی که پوست حساس دارند یا مشکل ناراحتی تنفسی دارند مناسب است.
پتو های دو لایه: پتو های دولایه برای فصل های پاییزی و زمستان گزینه خوبی است زیر این پتوها بسیار گرم هستند افرادی که سرمایی هستند پتو های دو لایه بهترین انتخاب است.
پتو های بافتنی: این پتو ها جنبه تزئینی دارند و کار دست هستند ولی اگر این پتوها از جنس پشم بافته شده باشند بسیار نرم وگرم هستند.

فروش آنلاین پتو
امروزه به دلیل مشغله های کاری فراوان اکثریت بیشتر مردم خرید خود را به صورت آنلاین انجام می دهند پتو هم جزو آن کالاهایی است که می شود به صورت آنلاین خریداری کرد.
یکی از راه های ساده برای خرید پتو به صورت اینترنتی یا آنلاین است که با صرفه جویی در زمان و بدون آنکه خسته شویم می توانیم خریدی دلچسب انجام دهید.
پتو یکی از وسایل ضروری کالای خواب است به طوری اگر پتوهای نباشند استراحت خوبی نخواهیم داشت. پس باید در خرید پتو دقت کافی داشته باشیم.

فروشگاه برتر پتوهای مرغوب
فروشگاه های زیادی هستند که برترین پتو ها را با کیفیت مرغوب وارد بازار می کنند، پتوهای که ازهمه نظر باکیفیت هستند.
نمایندگان زیادی هستند که انواع پتوها را در سراسر کشور به دست مشتریان می رسانند.
نکاتی که باید در نگهداری پتو به آن توجه داشت باشید: بهتر است هر چند وقت یکبار پتو ها را زیر نور مستقیم خورشید قرار دهید تا ضدعفونی شوند. حتما در خرید پتو توجه داشته باشید که با سایر وسایل اتاق خوابتان هم خوانی داشته باشند، بهتر است در انتخاب پتو از طرح های ساده تر و رنگ روشن انتخاب کنیم، همچنین به سایز پتو هم توجه داشته باشید که پتو دو نفره می خواهید یا تک نفره.
شما دوستان عزیز می توانید از طریق سایت دیبابافت نگار همه ی انواع پتو ها را مشاهده کنید و خرید خود را به صورت عمده انجام دهید همچنین می توانید به صورت آنلاین هم سفارش خود را ثبت کنید و هم می توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید. مشاوران ما هستند تا شما را برای خریدی هوشمندانه یاری کنند.

===============================

پتوها یکی از جمله کالاهای خواب الزامی در هر خانه ای به شمار می روند. آن ها تنوع بالایی دارند و در رنگ ها، طرح ها و همین طور سایزهای متنوعی ارائه می شوند. این محصولات را شرکت های مختلفی در ایران تولید کرده و در بازار به فروش می رسانند. این تولیدی ها برای این که بتوانند کالای را به راحتی در دسترس مشتریان قرار دهند، راه های متعددی را در پیش می گیرند. خریداران نیز در هر جایی که باشند راحت می توانند وارد فروشگاه آنلاین انواع پتوهای ایرانی شده و محصول شان را طبق سلیقه بخرند.

فروشگاه برتر فروش آنلاین انواع پتوهای مرغوب ایرانی

صاردات پتو ایرانی با بهترین قیمت

صاردات پتو ایرانی با بهترین قیمتکارخانه پتو ایرانی، محصولات خود را برای فروش، به کشورهای مختلفی صادر می کند. آن ها می کوشند تا پتو صادراتی مرغوب را آماده نمایند تا به این شکل، مشتریان بیشتری را در بازارهای جهانی بیابند. همین طور مسئله دیگری که این شرکت ها به آن توجه دارند، این است که با بهترین قیمت ها کالا را عرضه نمایند.

روی هم رفته، در این حوزه، اغلب خود تولیدی ها فعالیت می نمایند. آنان پتو ایرانی رنگی، طرح دار و همین طور در ابعاد مختلفی را به خارج از مرزها انتقال می دهند. قابل ذکر است که در کنار این شرکت ها، گروه های بازرگانی مختلفی نیز کار می کنند. آن ها به شکل مستقلانه و یا در همکاری با کارخانه جات، صادرات را انجام می دهند.

در هر صورت، پتوهایی که جهت این کار تولید می شوند، از بهترین الیاف ساخته می شوند. کیفیت مرغوبی را دارا هستند. از طرفی، سعی ارائه دهندگان بر این است تا در تنوع بالایی به عرضه پتوها بپردازند و همین چنین آن را برای گروه های سنی متفاوتی صادر کنند. این گونه است که پتو با کیفیت به دست مصرف کننده می رسد.

پتو برند ایرانی صادراتی، به کشورهایی مانند عراق، افغانستان، کشورهای حوزه خلیج فارس و همین طور برخی از ممالک اروپایی ارسال می گردد.

فروش پتو ایرانی طرحدار با تخفیف عالی

فروش پتو ایرانی طرحدار با تخفیف عالیبرای تهیه یک پتو طرح دار ایرانی آن هم با تخفیف های عالی، می شود به عرضه کنندگان مختلفی مراجعه نمود. فروش این محصولات به شکل حضوری و غیر حضوری انجام می پذیرد. با اندکی جستجو می توان مدل های جدید این پتوها را پیدا کرد که توسط شرکت های تولیدی کشورمان ساخته شده و روانه مراکز فروش گردیده اند.

در این مراکز، فروشندگانی را به سادگی می توان یافت که با تخفیف های مناسبی به عرضه کالای خود می پردازند. اما پیش از این که به بازار مراجعه کرد، خوب است تا قیمت انواع پتو را در مارک ها و همین طور طرح های مختلفی به دست آورد. پس از این کار، می شود نوع مناسب را زیر نظر گرفت و برای خرید آن وارد اقدام شد.

همین طور اگر خرید عمده پتو را انجام دهید، بی تردید فروشنده برای تان تخفیف های خوبی را در نظر می گیرد. خلاصه این که راه های زیادی در راستا وجود دارد که می شود با طی کردن آن ها به فروشنده اصلی رسید و خرید را با خیالی راحت آن ها با تضمین کیفیت انجام داد و از آن بدون دغدغه در شب های سرد زمستانی، خود را گرم نگه داشت.

در مورد طرح ها نیز در بخش های دیگر بیشتر صحبت خواهیم کرد. تنها به این مسئله اشاره کنیم که پتوها طرح های بسیار متنوعی را دارا می باشند.

بورس پتو مسافرتی شادیلون با کیفیت

بورس پتو مسافرتی شادیلون با کیفیتاز جمله برندهای مشهوری که در زمینه تولید پتو در ایران فعالیت می نماید، شادیلون است. این شرکت، با کیفیت ترین نوع پتوها را در مدل ها و همین طور سایزهای متنوعی ارائه می دهد. اما با مراجعه به بورس پتو های شادیلون می توان نوع مسافرتی آن را هم به دست آورد.

در زمینه این پتوها باید این گونه توضیح داد که آنان سبک هستند و ضخامت زیادی ندارد. یک سری از نخ های نیز به در سر و ته شان به حالت آویزان رها شده است. همین طور می شود این پتوها را در فضاهای کوچکی نیز جای داد و در هنگام مسافرت و یا پیک نیک مورد استفاده قرار داد. البته کاربرد آن ها صرفاً در سفر نیست.

بسیاری از آن در خانه نیز به عنوان روانداز و زیرانداز کار می گیرند. باید گفت، پتو مسافرتی نازک برند شادیلون را شما خواهید توانست در تنوع بالای رنگ و طرح به دست آورید.

محصولات این شرکت را عموماً نمایندگی های آن و یا سایت های معتبر اینترنتی ارائه می دهند. در هر صورت، اگر می خواهید پتوهای ارزان را تهیه نمایید، بهتر است که این نوع از کالا را تهیه کنید. شادیلون کالای خود را با تضمین کیفیت به دست مشتریان می رساند. پس در خصوص کیفیت خیال خریداران را راحت می کند.

معرفی بهترین برند های ایرانی پتو

معرفی بهترین برند های ایرانی پتو کارخانه جات متعددی در ایران وجود دارند که انواع پتو را عرضه می کنند. آن ها در اقصی نقاط کشورمان در حال فعالیت می باشند. این شرکت ها سعی شان بر این است تا در کیفیت های متفاوت و بر اساس نیاز بازار، کالای شان را بافته و در دسترس مشتریان قرار دهند. اغلب آن ها پتوها را زیر برندهای متفاوتی وارد مراکز فروش می کنند.

طبعاً بهترین برندهای ایرانی پتو، از کیفیت فوق العاده ای برخوردار می باشند. آن ها را شرکت با فناوری بالای و دستگاه های پیشرفته می سازند و در رنگ بندی های متنوع و همین طور مدل های زیادی عرضه می کند. از جمله مواردی که برندهای مطرح برای ارائه پتو درجه یک به آن اهمیت می دهند، نکات زیر می باشد:

  1. استفاده از الیاف خوب و مرغوب
  2. کیفیت عالی محصول
  3. ارائه در سر تا سر کشور
  4. رنگرزی عالی
  5. نرم، گرم و همین طور لطیف
  6. و سایر موارد دیگر

فروشگاه بزرگ پتو ایرانی ساده

فروشگاه بزرگ پتو ایرانی سادهپتو ایرانی ساده، زیبای خاص خود را دارد. تولیدی ها آن ها در در الوان بسیار زیبایی می سازند و که می تواند جلوه ای خوب داشته باشد. این پتوها را می توان با مراجعه به فروشگاه های بزرگ کالای خواب هر شهری به دست آورد. البته در چنین محصولات از الیاف متفاوتی استفاده می شود.

شما می توانید خرید پتو ایرانی ساده را در هر رنگی که بخواهید انجام دهید. فروشندگان پتو یکنفره و دونفره آن را ارائه می کنند که توسط کارخانه جات متعددی ساخته شده اند. از جمله محصولاتی که از فروش زیادی برخوردار می باشد، همین طرح ساده است. قابل ذکر است که می شود با مراجعه به نمایندگی پخش پتو، آن را راحت خریداری کرد.

شما همین طور خواهید توانست که در الوانی مانند: قرمز، آبی، فیروزه ای، زرد، قهوه ای، مشکی، و غیره آن را در هر نقطه ای از کشور که هستید به دست آورید.

این پتوها توسط وب سایت های متعدد اینترنتی که امروزه به مراکز بزرگ خرید و فروش تبدیل شده اند نیز عرضه می شوند. معتبرترین آن ها کالای شان را با بهترین کیفیت در اختیار بازدید کننده قرار می دهند.

بهترین پتو خانگی با طرح های منحصر به فرد

بهترین پتو خانگی با طرح های منحصر به فردطرح و مدل، یکی از ویژگی های اصلی پتوها به شمار می رود. امروزه در بازار ما شاهد پتو طرح جدید هستیم. این می رساند که تولیدی ها همواره سعی می نمایند تا کالای خود را در مدل های تازه ای وارد بازار کنند. این گونه هم شرایط را برای انتخاب بیشتر خریداران فراهم می آورند و هم این که از رقبای خود پیشی می گیرند.

در هر حال، پتو خانگی شیک را را طرح های منحصر به فرد می توان از راه های متفاوتی تهیه کرد. از جمله مدل های زیبای این کالای خواب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پتو طرح گل برجسته
  • پتو طرح گل معمولی
  • پتو طرح گل های ریز و درشت
  • پتو فانتزی عروسکی
  • پتو طرح لوگوی باشگاهی فوتبال
  • پتو طرح راه راه
  • و غیره مدل های دیگر

فروشنده بدون واسطه انواع پتو با قیمت عالی

فروشنده بدون واسطه انواع پتو با قیمت عالییکی از راه هایی که می شود خرید عمده و جزئی پتوها را در انواع مختلفی آن هم با قیمت عالی انجام داد، تهیه محصول بدون واسطه است. فروشندگان این چنین کالایی، اغلب خود کارخانه جاتی می باشند که در این حوزه فعال هستند.

آن ها هر کدام شان واحدهای ویژه فروش دارند که در از طریق این واحدها، پاسخگوی مشتریان شان می باشند. عمدتاً به این مراجع خریداران کلی پتو ها سر می زنند.

اما فروش مستقیم را شرکت به وسیله نمایندگی هایی که در گوشه و کنار کشور ایجاد کرده است نیز انجام می دهد. این گونه مشتریان می توانند انواع پتوهای الیاف طبیعی و مصنوعی را با نرخ های مناسبی به دست آورند.

از طرف دیگر، اغلب تولیدی ها با سایت های معتبری در زمینه ارائه مستقیم پتو همکاری می کنند که به این شکل، می شود محصولی در خور توجه را با نرخ تولیدی آن تهیه کرد.

پتو ارزان ایرانی با طرح فانتزی مخصوص کودک

پتو ارزان ایرانی با طرح فانتزی مخصوص کودکپتو ویژه نوزادی، دارای طرح های زیبا و چشم نواز می باشد. این پتوها وجه تمایز اصلی شان، رنگ بندی ها متنوع، ساختار مختلف و همین طور ابعاد کوچکترشان است.

از طرفی، برای شمایی که به دنبال پتو ارزان ایرانی مخصوص کودکان می باشید، توصیه می نماییم که برای تهیه یک کالای خوب، حتماً به مراجع اصلی و معتبر سر بزنید. این گونه نه تنها می توانید طرح های زیبای فانتزی و عروسکی این کالاها را به دست آورید، بلکه قادر خواهید بود محصولی با کیفیت را بخرید.

روی هم رفته، پتو های نوزادی را در دو نوع کلاه دار و ساده عرضه می دارند. نوع کلاه دار، شبیه سر حیواناتی مانند خرگوش، خرس و غیره طراحی شده است. این کلاه باعث می گردد تا در هنگام بیرون رفتن، سرمای کمتری به کودک برسد.

قیمت روز انواع پتو های ایرانی در کشور

قیمت روز انواع پتو های ایرانی در کشورپتوهای تولید شده ایرانی در کشورمان، به همان میزان که تنوع رنگ و طرح دارند، به همان سان هم قیمت های شان با هم دیگر فرق می کند.

برای به دست آوردن نرخ روز انواع این کالای خواب، می شود به مراجعی سر زد که در آن پتوها ارائه می شوند. این مراجع می توانند فروشگاه های سطح شهر باشند و یا سایت های اینترنتی گوناگونی که در همه جای کشورمان قابل دسترس هستند.

اما اگر به روش دوم اقدام کنید، خواهید توانست که راحت تر انواع پتوها را پیدا کرده و از سویی، نرخ های شان را سریع تر به دست آورید. در کل، پتوها را شرکت های سازنده آن ارزش گذاری می کنند. عوامل گوناگونی در این خصوص دخیل هستند که می شود به مواد اولیه، سایز، رنگ، طرح، برند تولید کننده، نحوه فروش غیره اشاره کرد.

مرکز بزرگ خرید پتو نوزادی به قیمت تولیدی

مرکز بزرگ خرید پتو نوزادی به قیمت تولیدیپتو نوزادی را مراکز بزرگ عرضه محصولات مورد نیاز کودکان ارائه می دهند. برخی از فروشگاه هایی را نیز می شود پیدا نمود که به قیمت تولیدی اقدام به عرضه چنین کالایی می کنند. از آن ها می شود خرید را انجام داد.

در هر صورت، همان گونه که پیش از این اشاره نمودیم، این پتوها در الوان و مدل های شادی ارائه می شوند. همین طور آن را بکوشید تا از مراجعی که مورد اعتماد هستند، بخرید تا به این شکل خیال تان بابت کیفیت محصول راحت باشد.

کارخانه تولید پتو های ایرانی نرمینه

کارخانه تولید پتو های ایرانی نرمینهاز جمله شرکت های معروفی که پتوهای ایرانی را وارد بازار می کند، کارخانه تولیدی نرمینه بافت است. این شرکت در سال ۱۳۸۱ کارش را در استان اصفهان آغاز کرده و از همان آوان شروع با قدرت وارد بازار شد و در کمترین زمان، به یک برند محبوب بدل گردید.

این شرکت هم اکنون محصولات خود را با استانداردهای متفاوتی از جمله گواهینامه استاندارد ملی ایران، مدیریت کیفیت، استاندارد جهانی بهداشت، ایمنی و سلامت اروپا و گواهینامه مشتری مداری تولیدی می نماید.

همین طور اگر خواسته باشیم محصولات آن را از نظر طرح و رنگ مورد بررسی قرار بدهیم، می شود به این موارد اشاره کرد:

  • پتو گل برجسته
  • پتو لوکس
  • پتو کودک
  • پتو حریر
  • و غیره

چگونه پتو ایرانی جنس خوب را بشناسیم؟

چگونه پتو ایرانی جنس خوب را بشناسیم؟یکی از دغدغه هایی که همواره مشتریان پتوهای ایرانی داشته اند، این بوده که چگونه جنس خوب را بشناسیم؟ در این جا ما چند مثال را می آوریم که شما را می تواند در این زمینه کمک کند و دیگر نگرانی ای بابت خرید این کالای خواب نداشته باشید. به این نکات توجه نمایید:

  • به برند و استاندارهای ملی توجه کنید.
  • از معتبرترین فروشگاه های خرید را انجام دهید و تضمینی آن را تهیه کنید.
  • پتو را در دست بگیرید. آن را به دو طرف بکشید. اگر زمینه آن معلوم نبود، محصول اصل است.
  • به دوخت پارچه اطراف آن دقت نمایید. نخ آن باید همرنگ زمینه پتو باشد.
  • پتوها نباید سرکجی داشته باشند. این موضوع را می توانید با دو لا کردن آن به وضوح مشاهده کنید.
  • در مورد پتوهای یک رنگ، نباید هیچ گونه تفاوتی در آن دیده شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما