فروش استثنایی پتو سه بعدی مرینوس

پتو سه بعدی مرینوس، یکی از منسوجات متنوع و به روز بازار کالاهای خواب است که این بافته مدل های متفاوتی مانند؛ پتو نوزادی، ابریشمی، ژاگارد، گلدار را به عرصه تولید رسانده و به بازار عرضه کرده است. هر کدام از این مدل های جذاب از درصد محبوبیت بالایی برخوردار بوده و طرفداران خاص خود را در بازار خرید و فروش پتو دارد.
منسوجات پتو مرینوس سه بعدی دارای ویژگی هایی همچون؛ کیفیت بالا، عدم پرزدهی، قابلیت شست و شو با ماشبن لباسشویی، داشتن دوام و ثبات، مقاومت در برابر چروک، ایجاد حس نرمی و لطافت در هنگام لمس پارچه و داشتن طرح های سه بعدی جذاب است. الیاف بکار رفته در آن طبیعی و مرغوب بوده بنابراین به مرور زمان نباید نگران کم رنگ شدن مرغوبیت و کیفیت تار و پود آن بود.
اگر به دنبال خرید پتو سه بعدی با کیفیت و در عین حال با قیمتی استثنایی هستید، پیشنهاد ما به شما اعتماد به نامی آشنا و سرشناس و خرید پتو مرینوس است. پتو سه بعدی مرینوس، به عنوان یکی از پرفروش ترین، شاخص ترین و نام دارترین پتوهای سه بعدی تولید شده در کشور به شمار می آید و نمایندگی های زیادی در سراسر کشور، به کار عرضه و فروش استثنایی پتو سه بعدی مشغول هستند.
فروش استثنایی پتو مرینوس سه بعدی، با قیمتی باورنکردنی از طریق نمایندگی های مرینوس سراسر کشور، این فرصت را به مشتریان محترم میدهد که اگر به دنبال خرید پتویی به صرفه، با طرح های به روز و جذاب و با کیفیت هستند، به راحتی بتوانند سفارشات عمده خود را چه به صورت حضوری و چه از طریق سایت های معتبر مرینوس ثبت و بدون محدودیت محصولات انتخابی خود را دریافت کنند و اینگونه سود زیادی نصیبشان شود.

آشنایی با پتوهای سه بعدی

آشنایی با پتوهای سه بعدی

پتوهای سه بعدی، مدل جدیدی از منسوجات خواب هستند. این بافته ها علی رغم مدت زمان کمی که از عرضه آن به بازار خرید و فروش میگذرد، موفق شده اند که نگاه های زیادی را به سمت خود جذب کند. پتوهای سه بعدی دارای طرح های گسترده، به روز و جذاب مانند طرح های گل گلی، فانتزی، ساده هستند که این بافته ها برای هر گروه سنی، با طرح های مختص به آن گروه تولید و چاپ میشود و میتواند با جذابیت خود، جلوه خاص و ویژه ای به اتاق خواب شما ببخشد. این بافته ها در سایز و ابعاد گوناگونی بوده و در قالب تک نفره، دو نفره، نوجوان و نوزاد به عرصه تولید میرسند. پتوهای سه بعدی، از جنس الیاف مرغوب بوده و دارای لطافت و نرمی مطلوبی است. این محصول ضد باکتری بوده و قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را نیز دارد. همچنین دارای وزنی بسیار سبک بوده و از گرمای خوب و مطلوبی برخوردار است. یکی از ویژگی های بارز و جذاب این محصولات این است که در برابر نور به صورت سایه روشن دیده میشوند. پس اگربه دنبال خرید پتویی خاص هستید، حتما به سراغ پتوهای سه بعدی بروید.

از پتو جنس مخمل بیشتر بدانید

از پتو جنس مخمل بیشتر بدانید

پتو هم مانند سایر کالاهای دیگر، از تنوع زیادی برخوردار است که انتخاب هر یک از این پتوها بسته به سلیقه و شرایط افراد دارد. در ادامه مطلب میخواهیم به معرفی پتو مخمل بپردازیم.
پتو مخمل از کیفیت ساختاری و الیاف مرغوبی بهره مند بوده و در طرح های ساده و برجسته و رنگ بندی های جذاب و متنوع به تولید و عرضه میرسد. این دسته از منسوجات بسیار نرم و لطیف بوده و در هنگام خواب سبب انتقال آرامش و راحتی به فرد میشود. این نسل از پتوها قابل استفاده در تمامی طول چهار فصل سال بوده و در سایز بندی و ابعاد تک نفره و دو نفره به بازار عرضه میشود. این بافته ها دارای وزنی سبک بوده وقابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را نیز دارد.

تاثیر پتو روی دکوراسیون اتاق خواب

تاثیر پتو سه بعدی مرینوس روی دکوراسیون اتاق خواب

درحال حاضر در بازارهای منسوجات خواب، شاهد پتوهای وارداتی و تولیدی زیادی در طرح، مدل و رنگهای متنوعی هستیم و به راحتی میتوان بافته مورد نظر خود را در هر طرح و رنگی که مورد پسند واقع میشود پیدا و خریداری کرد. اما نکته ای که حائز اهمیت است، این است که آیا هنگام خرید پتو غیر از شیک بودن طرح آن به تاثیر روان شناختی رنگ و طرح این منسوجات در ایجاد خوابی راحت توجه میکنید؟
انتخاب پتویی با رنگ و طرح مناسب، تاثیر فراوانی درایجاد آرامش قبل از خواب و کیفیت خواب دارد. تصور کنید بعد از یک روز کاری خسته کننده و پر مشغوله، میخواهید استراحتی کافی و دلچسب داشته باشید اما به علت انتخاب طرح و رنگ نادرست در پتو بیشتر دچار تشویش و شوریدگی ذهنی شده اید و نمیتوانید به آرامش روانی برسید. پس هیچگاه از اهمیت این بافته ها، در ایجاد آرامش غافل نشوید.
رنگ پتو باید ایجاد آرامش کند و متناسب با روحیات فرد و مطابق با دکوراسیون اتاق باشد. معمولا از تمام طیف های رنگی میتوان برای پتو استفاده کرد، اما بهترین و مناسب ترین انتخاب برای رنگ پتو میتواند رنگ های ملایمی نظیر؛ یاسی، صورتی، کرم و… باشد. همچنین طرح پتو باید همخوانی با دکوراسیون اتاق داشته باشد. مثلا از طرح های مدرن نمیشود در اتاق خوابی که وسایل آن کلاسیک و سلطنتی است، استفاده شود و همینطور بالعکس. اگر پتوی شما با دیوار، پرده، فرش و تختخواب شما هماهنگی نداشته باشد سبب میشود، اتاق خواب شما بهم ریخته و شلوغ به نظر برسد و نتواند آن آرامشی را که لازم است، برای شما به ارمغان بیاورد. پس در هنگام خرید این منسوجات علاوه بر زیبایی به هماهنگی آن با دکوراسیون خود، حتما توجه زیادی داشته باشید.

عرضه کنندگان ویژه پتو سه بعدی مرینوس

عرضه کنندگان ویژه پتو سه بعدی مرینوس

پتوهای طرح سه بعدی، این روزا از بازار خرید و فروش بسیار خوبی برخوردارند. در میان این تنوع زیاد پتوهای سه بعدی، پتو مرینوس با طرح و رنگ جذاب خود توانسته نظر بسیاری از مشتریان خوش سلیقه و خاص پسند را به سمت و سوی خود جلب کند. بنابراین خرید و فروش انواع پتو، توانسته به تجارتی سودآور و پر رونق تبدیل شود.
در مناطق گوناگونی از کشور، فروشگاه ها و نمایندگی های سرشناسی وجود دارند که در آن، پتوهای سه بعدی مرینوس در انواع و طرح های مختلف بصورت کلی و عمده، از طریق عرضه کنندگان ویژه پتو سه بعدی مرینوس توزیع و پخش میشوند.
عرضه کنندگان ویژه پتو سه بعدی مرینوس، افرادی با مهارت، زبده، ماهر و آگاه هستند که با فروش استثنایی پتو مرینوس سه بعدی، به نحوی احسنت و با ایجاد اعتمادسازی، به جذب مشتریان در نقاط مختلف پرداخته و به عرضه و پخش این محصولات با قیمتی باورنکردنی در سراسر کشور مشغول هستند.
فروش استثنایی پتو مرینوس سه بعدی به واسطه این عرضه کنندگان، دارای منافع بسیاری برای خریداران از جمله؛ داشتن خریدی راحت، آسان، بدون دردسر و مقرون به صرفه و ارزان تر است. این عرضه کنندگان، با ارائه محصولات مرینوس سه بعدی بصورت مستقیم و بی واسطه، با تضمین کیفیت و قیمت در جهت رضایتمندی خریداران در تلاش هستند و مشتریان محترم میتوانند، با خیالی راحت بهترین و به صرفه ترین انتخاب خود را از طریق این عرضه کنندگان داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما