فروش انواع پتو صادراتی

پتو یک کالای خواب است و جزو لوازم شخصی به شمار می رود که اتفاقا افراد با آن میانه خوبی دارند. پتو انواع مختلفی دارد که از لحاظ جنس و کیفیت، ابعاد و سایز، طرح و رنگ و غیره باهم تفاوت دارند، از آن جا که افراد یک سوم ساعت روز را با این کالا سر و کار دادند باید کیفیت مناسبی داشته باشد. پتو های صادراتی دارای انواع مختلفی هستند که کیفیت فوق العاده ای دارند. فروش انواع پتو صادراتی با قیمت مناسب در سایت پتوها انجام می شود.

فروش انواع پتو صادراتی

موارد استفاده از پتو خزدار

موارد استفاده از پتو خزدار پتو خزدار از پنبه یا الیاف مصنوعی بسیار با کیفیت مانند الیاف اکریلیک یا پلی استر تولید می شود که دارای پرزهای ضخیمی است و به خز طبیعی بسیار شباهت دارد. این مدل پتو به دلیل ضخامت پرزها و گرمای فوق العاده آن برای فصل سرما و زمستان مناسب است. موارد استفاده از پتو خزدار بسیار زیاد است، ابعاد مختلف این کالا این امکان را به وجود آورده است که از آن به عنوان روتختی، شال مبل و حتی یک زیر انداز گرم برای شب های سرد زمستان استفاده کرد.

این نوع پتو در سایز های مختلف کودک، نوجوان، تک نفره و دو نفره وجود دارد و برای افرادی مناسب است که تحمل وزن سنگین لحاف های زمستانی را ندارند. الیاف این پتو بسیار مرغوب است و چون پرز یا خز آن کنده نمی شود هیچ گونه حساسیت تنفسی ایجاد نمی کند. این کالا با وجود این که گرمای بسیاری دارد اما ضد تعریق و ضد رطوبت است  و بوی عرق یا بوی نامطبوع نمی گیرد. خزهای این پتو بر اثر استفاده مداوم، نشستن روی آن، شستن و غیره خراب نمی شود و نرم و لطیف است. 

این پتو در روزهای سرد زمستانی جلوه خاصی به دکوراسیون خانه می دهد و حس گرمی را به خوبی القا می کند.

خرید عمده پتو صادراتی

خرید عمده پتو صادراتی پتو صادراتی دارای انواع بسیار مختلفی است و هرکس می تواند متناسب با نیاز خود نوع مناسب آن را تهیه کند.  انواع مختلف این کالا مانند پتو مسافرتی، پتو های دونفره رو تختی، پتوهای تک نفره نوجوان و غیره دارای بهترین و مرغوب ترین جنس هستند و در گذر زمان کیفیت آن ها کم نمی شود. از رو میزان تقاضای پتو های صادراتی بسیار بالا است و از فروش خوبی برخوردار هستند.

اگر شما به دنبال خرید یک کالای خواب لوکس و بادوام با قیمت مناسب و واقعی هستید می توانید به سایت پتوها مراجعه کنید و هر تعداد پتو که نیاز دارید سفارش دهید. خرید عمده پتو صادراتی قیمت مناسب تری دارد و از تخفیف های ویژه ای برخوردار است. شما می توانید خرید  غیر حضوری مطمئنی را در این سایت تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما