فروش ویژه پتو گلبافت گل برجسته

آیا به دنبال مراکز فروش ویژه پتو دو لایه گلبافت گل برجسته هستید؟ آیا شما با انواع پتوهای کارخانه بافت پتو گلبافت آشنا هستید؟ آیا شما از کیفیت و قیمت پتو های گلبافت گل برجسته اطلاع دارید؟ آیا شما در مورد تولید کننده پتو های گلبافت گل برجسته اطلاعی دارید؟ آیا شما توزیع کنندگان پتو های گلبافت گل برجسته را می شناسید؟ آیا شما نحوه خرید پتو های گلبافت گل برجسته را می دانید؟

معرفی تولید کننده پتو گلبافت

معرفی تولید کننده پتو گلبافت گل برجسته

پتو پنبه ای های گلبافت یکی از شناخته شده ترین پتو های ایرانی هستند. کارخانه پتو گلبافت در شهر اصفهان فعالیت می کند. این تولیدی انواع مختلف پتو گلبافت ساده، گل برجسته، کودک، نوجوان، مسافرتی و… را تولید و به بازار ارائه می کند.
ابعاد پتو های گلبافت به صورت یک نفره، دو نفره، نوزادی، نوجوان و کودک هستند. الیاف استفاده شده برای تولید برخی پتو های گلبافت پلی استر صد در صد خالص، برخی دیگر پلی استر به همراه در صد کمی از الیاف دیگر و بعضی دیگر الیاف پنبه هستند.

کارخانه گلبافت دارای دستگاه های مجهز و پیشرفته ای است که یک خط تولید بی عیب و نقص را برای این کارخانه به وجود آورده است. استفاده کارخانه گلبافت از این دستگاه های پیشرفته باعث شده بتواند پتویی با تراکم بالا تولید کند.
پتو های گلبافت دارای کیفیت خیلی بالایی هستند. دوام و ماندگاری پتو های گلبافت مثال زدنی است.

پتو گلبافت گل برجسته

پتو گلبافت گل برجسته

وجود پتو های گل برجسته گلبافت در هر خانه ای لازم است. پتو گل برجسته گلبافت طرح های بسیار زیبایی دارد. زیبایی این پتو به گونه ای است که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند.
پتو های گل برجسته گلبافت با استفاده از الیاف صد در صد خالص و با کیفیت پلی استر تولید می شوند. تراکم الیاف این پتو بسیار بالاست و دارای تار و پود منسجم و به هم پیوسته ای است. دوام و ماندگاری پتو گل برجسته گلبافت بسیار بالاست.
پتو های گل برجسته گلبافت انتخاب بسیار مناسبی برای کسانی است که قصد خرید جهیزیه دارند. پتو های گلبافت با طرح و نقش های زیبایی که دارند، می توانند جهیزیه خانم های جوان را کامل تر کنند. اگر شما قصد داشته باشید که تمام پتو های خانه شما یک رنگ و یک شکل باشند، می توانید به راحتی از پتو های گلبافت استفاده کنید یا اگر دنبال خرید پتو با طرح و رنگ های متفاوت هستید نیز می توانید از بین هزاران طرح و رنگی که پتو های گلبافت دارند، پتو های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. واقعاً این پتو زیبا ترین پتویی است که می توانید برای خانه خود انتخاب کنید.

این پتو بسیار نرم و لطیف است که شما از نرمی و لطافت آن بسیار لذت خواهید برد.
پتو های گل برجسته گلبافت دارای بسته بندی ای کاملاً مناسب هستند. رنگ بندی آن ها بسیار متنوع و جذاب است. بسته بندی پتو های گل برجسته دارای دسته های محکم است که باعث می شود پتو به راحتی قابل جابجایی باشد.
پتو های گل برجسته گلبافت دارای ابعاد و اندازه های متفاوتی به شرح زیر می باشند.
پتو یک نفره گل برجسته در ابعاد یک نفره ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر مربع با وزن ۲٫۳ کیلو گرم، پتو گلبافت دو نفره گل برجسته ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر مربع با وزن ۲٫۸ کیلو گرم، پتو گلبافت گل برجسته کودک با ابعاد ۸۰ در ۱۱۰ سانتی متر مربع با وزن ۸۰۰ گرم، پتو گلبافت گل برجسته نوجوان با ابعاد ۱۴۵ در ۱۱۰ سانتی متر مربع و وزن ۲ کیلو گرم است. تمامی این پتو ها دارای طرح هایی متناسب با رده سنی مورد نطر خود طراحی و تولید می شوند. مثلاً طرح روی پتو های کودک مناسب این رده سنی و طرح روی پتو های دو نفره مناسب رده سنی که از پتو استفاده می کنند، است.

پتو گلبافت یک نفره

پتو گلبافت یک نفره

پتو یک نفره گلبافت دارای دو نوع معمولی و گل برجسته است که ویژگی ها، ابعاد و مزایای پتوی گل برجسته را به طور کامل برای شما توضیح دادیم.
پتو های گلبافت یک نفره با ابعاد ۱۶۰ در ۲۱۰ سانتی متر مربع تولید و راهی بازار می شوند. این پتو وزن ۲٫۵ کیلو گرم دارد. پتو های گلبافت با استفاده از الیاف پلی استر و با بهترین دستگاه های روز دنیا تولید می شوند. این پتو بسیار منسجم و یک دست است که باعث شده است طول عمر و دوام خیلی بیشتری نسبت به سایر پتو ها داشته باشد.
پتو های یک نفره گلبافت را می توانید به عنوان هدیه برای دوستان و آشنایان خود به ویژه عروس خانم های عزیز تهیه نمایید. چرا که این پتو رنگ های بسیار زیبایی دارد و آن قدر با کیفیت است که تا مدت ها می توان به طور مداوم از آن استفاده کرد. بدین ترتیب شما یک هدیه زیبا و با دوام به عزیزان خود داده اید. پتو های گلبافت یک نفره به دو صورت تولید می شوند: حالت اول پتو های تک رنگ گلبافت و حالت دوم پتو های طرح دار یک نفره گلبافت.
هر دو نوع این پتو بسیار خوش رنگ هستند. رنگ های جالبی که دارند باعث می شود شما اتاق خواب چشم نواز داشته باشید، چرا که بیشترین چیزی که در اتاق خواب به چشم می آید، تخت خواب و پتوی شما است.
پتو های یک نفره گلبافت علاوه بر همه مواردی که گفته شد بسیار با لطافت هستند که نرمی و لطافت آن ها شما را شگفت زده خواهد کرد.
اگر پتویی با کیفیت در عین حال نرم، لطیف، زیبا، با ابعاد مناسب و قیمت مقرون به صرفه می خواهید، پتو گلبافت را به شما پیشنهاد می کنیم.

پتو دو نفره گلبافت

پتو دو نفره گلبافت

پتو های دو نفره گلبافت نیز به صورت گل برجسته و معمولی تولید می شوند. ابعاد این پتو ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر مربع و وزن آن ۳ کیلو گرم است.
پتو های دو نفره گلبافت را به عنوان رو تختی برای تخت های دو نفره می توانید استفاده کنید. اگر مایل باشید می توانید مدل تک رنگ این پتو را خریداری نمایید که دارای رنگ بندی متنوع و جالبی است یا می توانید مدل طرح دار این پتو را بخرید که آن نیز طرح های زیبا و متنوعی دارد.
پتو دو نفره گلبافت با استفاده از الیاف پلی استر تولید می شود. این پتو بسیار با دوام است، به طوری که شما بعد از مدت ها استفاده و بار ها شستشو می بینید که پتو گلبافت همچنان شکل و ظاهر روز اول خود را دارد.
پتو های گلبافت دو نفره دارای نشان استاندارد کالا هستند که تأیید کننده کیفیت و کارایی آن ها است.
پتو های گلبافت دو نفره دارای قیمت خیلی مناسبی هستند. اگر شما قصد خرید عمده داشته باشید، بسیار برایتان با صرفه تر خواهد بود، چرا که تخفیفات و مزایای زیادی برای مشتریان از سمت مجموعه تولیدی گلبافت و نمایندگی های فروش این مجموعه در نظر گرفته شده است. مثلاً شما با خرید عمده پتو به صورت یکه تعداد سفارش شما حداقل بش از ده عدد باشد، تقریباً قیمت یک پتو را می توانید تخفیف بگیرید و در مواردی که تعداد سفارش شما بیشتر باشد، میزان تخفیف نیز بیشتر خواهد بود یا در برخی از موارد سفارشات شما بدون دریافت هزینه پست ارسال خواهد شد و مزایای دیگری که برای مشتریان در نظر گرفته شده است و شما زمان خرید می توانید از طریق تماس گرفتن با شماره های درج شده در سایت و صحبت با مشاوران فروش از تمامی مزایا و تخفیفات اطلاع پیدا کنید. تخفیفات ویژه و دوره ای محصولات گلبافت نیز در سایت اعلام خواهد شد که با مراجعه به سایت می توانید از آن ها مطلع شوید.

پتو کودک گلبافت

پتو کودک گلبافت

پتو های کودک گلبافت به دو صورت گل برجسته و معمولی تولید می شوند. طرح روی پتو های کودک گلبافت طرح های عروسکی و زیبایی هستند که می توانید برای زیبا تر کردن سرویس خواب فرزند دلبندتان از این پتو استفاده کنید.
پتو های کودک گلبافت با استفاده از الیاف پنبه مرغوب و خالص تولید می شوند. الیاف پنبه که در تولید پتوی گلبافت استفاده شده اند، باعث نرمی و لطافت دو چندان این پتو شده اند.
نکته قابل توجه در خصوص پتو های کودک و نوزاد، ضد حساسیت بودن پتو است. ضد حساسیت بودن در پتو های کودک بسیار مهم است و یکی از اصلی ترین فاکتور ها ی خرید برای خانواده ها باید باشد. چرا که بدن نوزادان و کودکان تحمل ایجاد حساسیت و عارضه های بعد از آن را ندارد. به علاوه اینکه آن ها در این سن توانایی صحبت کردن و توضیح مشکلاتی که برای آن ها به وجود می آید را ندارند، پس بهتر است که پدر و مادر عزیز جانب احتیاط را رعایت کنند و از همان ابتدا از ضد حساسیت بودن پتویی که برای فرزند خود تهیه می کنند، اطمینان حاصل کنند تا شاهد بروز هیچ گونه عارضه ای نباشند.
پتو های گلبافت کودک به واسطه الیاف مرغوب و ضد عفونی هایی که قبل از تأید روی الیاف صورت می گیرد، هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کنند و کاملاً آنتی باکتریال هستند. نه تنها پتو های کودک گلبافت بلکه تمامی پتو های تولیدی کارخانه گلبافت اعم از گل برجسته، یک نفره، دو نفره، مسافرتی، نوجوان و… ضد حساسیت هستند. حتی کسانی که بیماری های حساسیتی دارند نیز می توانند با خیال راحت این پتو ها را تهیه و استفاده نمایند.
پتو های کودک گلبافت قیمت بسیار مناسبی هم دارند تا تمامی اقشار جامعه توان خرید پتویی مناسب و زیبا برای فرزندان دلبند خود را داشته باشند.

پتو مسافرتی گلبافت

پتو مسافرتی گلبافت

پتو های مسافرتی گلبافت با ابعاد یک نفره و دو نفره تولید می شوند. ابعاد یک نفره این پتو ۱۵۰ در ۲۱۰ سانتی متر مربع و دو نفره آن ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر مربع است. پتو های مسافرتی گلبافت بسیار بادوام و مقاوم هستند و شما می توانید از آن ها با خیال آسوده در همه مکان هایی که به مسافرت می روید، استفاده کنید. این پتوها به دلیل دوام بالایی که دارند باعث می شود که زود خراب نشوند و بتوانند سال های زیادی همسفر شما باشند که البته همسفر بسیار خوبی هم هستند، چون علاوه بر اینکه دوام زیادی دارند، گرمای کاملاً مناسبی برای شما ایجاد می کنند و بسیار سبک و کم حجم هستند که حمل آن‎ها را برای شما بسیار آسان می کند.
افزون بر همه موارد گفته شده، پتو مسافرتی گلبافت قیمت خیلی خوبی دارد. این پتو در برابر شستشو بسیار مقاوم است و زمان شستشو رنگ پس نمی دهد، آبرفت ندارد و به همان شکل اولیه خود پس از بارها شستشو باقی می ماند.
پتو های مسافرتی گلبافت کاملاً دور دوزی می شوند که سبب انسجام بیشتر آن ها می شود. این پتو را هر چقدر که استفاده کنید، پرز ریزی نخواهد داشت و از روز اول مصرف تا آخرین روزی که از آن استفاده می کنید، به هیچ عنوان پرز نمی دهد.

پتو نوجوان گلبافت

پتو نوجوان گلبافت

پتو های نوجوان گلبافت با ابعاد ۱۴۵ در ۱۱۰ سانتی متر مربع و وزن ۲ کیلو گرم تولید می شوند. پتو های نوجوان گلبافت شامل دو نوع پتوی دخترانه و پسرانه هستند. مدل های نوجوان گلبافت به صورت گل برجسته و معمولی تولید می شوند.
پتو نوجوان دخترانه بیشتر دارای رنگ های شاد و طرح های فانتزی، عروسکی و گل دار است و پتو نوجوان پسرانه دارای طرح ها و رنگ های متناسب با روحیات پسر های نوجوان توسط کارخانه گلبافت تهیه و به بازار عرضه می شود.
پتو های نوجوان کاملاً ضد حساسیت هستند، این پتو دارای نشان استاندارد کالا است که این نشان ضمانت کننده کیفیت پتو های نوجوان گلبافت است و شما می توانید با خیال آسوده این پتو را خریداری نمایید.
پتو های گلبافت نوجوان واقعاً نرمی و لطافت بی نظیری دارند. نوجوانان روحیه لطیفی دارند که این نرمی پتو های گلبافت با روحیه آن ها کاملاً جور است و باعث شده که نوجوانان زیادی طرفدار پتو گلبافت شوند.

نحوه خرید پتو گلبافت

نحوه خرید پتو گلبافت گل برجسته

برای خرید پتو های گلبافت راه های زیادی وجود دارد. برای خرید می توانید آدرس نمایندگی های معتبر فروش پتو گلبافت را پیدا کنید و برای خرید و اطلاع از همه قیمت ها و مدل های این پتو به نمایندگی ها مراجعه کنید.
راه دیگری که برای خرید پتو های گلبافت دارید، تماس گرفتن با شماره های درج شده در سایت و مشاوره گرفتن از مسئول فروش تولیدی است که تعداد و مدل پتوی درخواستی خود را مشخص و به مسئول فروش اعلام نمایید تا سفارش شما در اسرع وقت برایتان ارسال شود.
شما می توانید با ثبت سفارش مستقیم از سایت نیز اقدام به خرید کنید. با مراجعه به سایت و دیدن تمام مدل ها و قیمت ها، پتوی مد نظر خود را انتخاب کنید و در قسمت فروش، ثبت سفارش خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما