فروش پتو مینک طرح دار دونفره

پتو انواع مختلفی دارد که از انواع آن می توان پتو مینک را نام برد که به صورت ساده و طرح دار تولید می شود. این محصول دارای ابعاد و رنگ های مختلف است که از بهترین الیاف در بافت آن استفاده شده است. فروش پتو مینک طرح دار دونفره با مناسب ترین قیمت ممکن می باشد. مشتریان عزیز می توانند انواع این کالا را به صورت کلی و عمده درخواست دهند.فروش پتو مینک طرح دار دونفره

سایز بندی پتو مینک طرح دار دونفره

سایز بندی پتو مینک طرح دار دونفره پتو مینک طرح دار دونفره دارای سایزهای مختلف است که می توان در سازمان های دولتی و غیر دولتی نهایت استفاده را از آن برد. این پتو طرح و رنگ های بسیار متنوع و زیبا دارد. ویژگی های این پتو می توان به بافت بسیار نرم وزن به بیش از ۲ کیلوگرم می رسد. 

سایز استاندارد این پتو بین ۲/۵ الی ۳ کیلوگرم می باشد. الیاف به کار رفته در آن از پلی استر است که به پتو خاصیت درخشندگی می بخشد. طرح های به کار رفته در آن از انواع عناصر طبیعت می باشد. همچنین سازمان ها می توانند نام و نشان ارگان خود را بر روی آن حک کنند.

این محصول قابل شستشو است و از ویژگی های آن می توان به عدم رنگ دادن و عدم پرز دادن اشاره نمود. تولید این محصول در کشور با تکنولوژی روز و ارائه بهترین طرح ها ایجاد می شود.

قیمت پتو مینک طرح دار شکوفه

قیمت پتو مینک طرح دار شکوفه قیمت پتو مینک طرح دار شکوفه به دلیل نوسان های موجود و تحریم های ایجاد شده در حال تغییر می باشد و ثابت نیست. کیفیت از مهم ترین عوامل است که می‌ تواند در مشخص کردن قیمت تأثیرگذار باشد. کیفیت به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب به وجود می‌ آید که تولید کنندگان توجه ویژه‌ای به آن دارند.

تازه‌ ترین نرخ پتو مینک شکوفه مطابق با آخرین تغییرات در جدول مشخصی تنظیم شده و در اختیار فروشندگان و مشتریان عزیز قرار داده می شود. می‌توان در صورت خرید عمده این قیمت‌ها را به حداقل رساند.

افرادی که به طریق مستقیم این محصول را خریداری می‌کنند به دلیل عدم وجود واسطه ها و دلالان فروش هزینه‌ های بسیار کمی را برای محصول می پردازند. علاوه بر استعلام قیمت ها توسط فروشندگان در این مجموعه می توان به سفارش از آنها پرداخته و در ادامه شماره هایی قرار داده شده است که می ‌توان با استفاده از آنها محصولات مورد نظر را سفارش داد و در محل مورد نظر تحویل گرفت.

این کالا قیمت‌ های کمی را به خود اختصاص می‌ دهد و امکان خرید آن برای همه مشتریان و مصرف کنندگان عزیز وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما