قیمت انواع پتوهای لیلیان نقره ای

از پتوهای لیلیان نقره ای چه میدانید؟
آیا انواع پتوهای لیلیان نقره ای را میشناسید؟
تا چه اندازه با پتوهای لیلیان نقره ای آشنا هستید ؟
آیا قیمت انواع پتوهای لیلیان نقره ای را میدانید؟
همه انسان ها به طور میانگین به هشت ساعت خواب شبانه روزی برای سلامت روح و روان خویش و داشتن یک روز پر انرژی نیاز دارند. همین امر سبب شده تا خواب، به عنوان یکی از مهم ترین رویکردهای زیستی به شمار برود و در این میان داشتن بهترین کالاهای خواب، از جمله پتوهای گرم و نرم که از قیمت های مناسبی نیز برخوردار هستند، ارزش محسوب میشود.
شرکت لیلیان به خوبی از عهده این امر برآمده است و با عرضه انواع پتوها، از جمله؛ انواع پتوهای لیلیان نقره ای با قیمت های شگفت انگیز و مناسب خرید برای تمامی اقشار جامعه، پرچمدار این عرصه بوده است. پاسخ سوالاتی که در ابتدای مقاله مطرح شد و هر آنچه که در ذهن شما در مورد انواع پتوهای لیلیان نقره ای و قیمت عرضه آن در بازار، وجود دارد را در ادامه این مقاله خواهیم داد.

پتو لیلان نقره ای
از شیک ترین و مشتری پسندترین پتوهای موجود در بازار، انواع پتوهای لیلیان نقره ای هستند که با قیمت مناسب عرضه میشوند. اما نکته حائز اهمیت پتوهای لیلیان نقره ای این است که در ساخت این پتوها از بهترین ابزار و ماشین آلات بهره گرفته شده و سبک تولید این دست از پتوها، از نوع سنگین بوده است. لذا تمامی کارکنان زبده و توانمند این مجموعه در تلاش هستند؛ تا لطیف ترین و مرغوب ترین پتوها از جمله پتوهای لیلیان نقره ای را با قیمتی مناسب به مقدار انبوه، تولید کرده و در اختیار عموم مردم بگذارند. پتوهای لیلیان نقره ای در انواع طبیعی و مصنوعی وارد بازار فروش میشوند و در امر قیمت گذاری، همان طور که همه شما مطلعید، هرچه مواد تولید کننده کالا مرغوب تر باشد، قیمت نیز بیشتر میشود، این امر در خصوص قیمت انواع پتوهای لیلیان نقره ای نیز صدق میکند.
اما از آنجا که میتوان این کالا را به صورت خرید مستقیم از درب کارخانه، هم به صورت عمده و هم تکی خریداری نمود، پس با قیمت به صرفه تری به دست مشتریان عزیز میرسد که همین باعث محبوبیت بیش از پیش این کالا شده است. مرغوبیت بسیار زیاد این پتوها و قیمت مناسب و به صرفه و همچنین سهولت در خرید، باعث شده که انواع پتوهای لیلیان نقره ای از پرفروش ترین و محبوب ترین کالاهای برند ما محسوب شوند.
لازم به ذکر است که کارخانه پتوی لیلیان یزد، برای خرید انواع پتوها، بخصوص انواع پتوهای لیلیان نقره ای، با قیمت های مناسب در سراسر ایران نمایندگی دارد. همچنین شما مشتریان عزیز میتوانید با یک تماس ساده با کارکنان فعال و دلسوز این کارخانه و آگاه شدن از قیمت روز، منسوج ما را با قیمت مناسب درب منزل خود تحویل بگیرید.

تولید پتو لیلیان
همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم، کارخانه لیلیان در تولیدات خود از بهترین ماشین آلات و نیروی کار فعال و خستگی ناپذیر و همچنین بهترین مواد اولیه استفاده از بهترین الیاف بهره میبرد.
پتوهای لیلیان در انواع: پریما، ممتاز، هدیه و سورینا در اختیار طرفداران خود قرار میگیرند. برای قیمت گذاری، لازم است که نوع کالای مصرفی مان را از نظر تنوع در طرح و نقش، ساده یا سه بعدی بودن و همچنین سایز و اندازه انتخاب کنیم و سپس جهت خرید کالا اقدام نماییم. اما اینها تنها دلیل انتخاب این کالا، از سوی طرفداران نیست بلکه ویژگی های مهم دیگر این محصول از جمله اینکه:
– ظرفیت شست و شوی بالایی دارند و در شست و شوهای دستی و ماشینی، دچار رنگ پریدگی نمیشوند.
– از رنگ ثابت برخوردار هستند و خیال خریدار را از بابت رنگ پس ندادن راحت میکنند.
– در دوخت این محصول از بهترین نخ ها استفاده شده و همین امر سبب دوختی بادوام و ماندگار شده است.
– تنوع در طرح و نقش و تولید باب سلیقه تمامی سنین اعم از کودک، نوجوان و بزرگسال.
– استفاده از الیاف مناسب و ارگانیک که اگزما و حساسیت های پوستی را به همراه ندارند.
تمامی مواردی که به آنها اشاره شده، به همراه سهولت در خرید و قیمت مناسب انواع پتوهای لیلیان نقره ای، سبب رضایت مشتری و اعتماد به این برند شده است و بازار خرید این محصول را روز به روز داغ تر میکند. هرچند دانستن تمامی این مطالب در خصوص انواع پتوهای لیلیان نقره ای و قیمت مناسب آنها، قطعا برای خرید شما را ترغیب میکند. اما باز هم در ادامه مطلب هر آنچه که باید از لیلیان بدانید را بازگو میکنیم تا هیچ گونه شک و شبهه ای در این خصوص نداشته و با اطمینان کامل خریدی مناسب سلیقه و درآمد خود انجام دهید.

همه چیز درباره لیلیان

همه چیز درباره لیلیان

رسیدن از ریسندگی، به تولید بروز ترین پتوها از جمله پتوهای نقره ای و هدیه با طرح و نقش دلخواه مشتریان؛ خود به تنهایی، گواه آن است که این کارخانه تا چه اندازه توانسته در دل عموم مردم نفوذ کرده و جایگاه خود را به عنوان معتبرترین و معروف ترین برند این عرصه پیدا کند.
از زمان آغاز به کار این کارخانه که از سال ۱۳۸۳بوده و عمده فعالیت آن تولید پارچه و کتان بوده است؛ تا به امروز که تولید بروز ترین و مرغوب ترین کالاهای خواب خاورمیانه را بر عهده دارد. اساس و شالوده این کار بر مشتری مداری و جلب رضایت مشتری بوده که همین امر سبب تعالی و پیشرفت روز افزون این مجموعه شده است.
تا آنجا که نه تنها در تولید ملی بلکه در عرصه صادرات کالا هم پرشکوه ظاهر‌شده و توانسته با صادر کردن این محصول، در مسئله اشتغال جوانان نیز تا حدودی که در توانش هست، سهیم بوده و در بازار ارز داخلی هم نقش پررنگی ایفا کند همچنین به خوبی توانسته در بازار خارجی نیز مشتریان ثابت خود را به دست آورد.
کارخانه لیلیان بافت یزد با عرضه بهترین و مرغوب ترین کالاهای خواب از جمله انواع پتوهای لیلیان نقره ای با قیمتی مناسب و به صرفه و در نظر داشتن درآمد تمامی اقشار جامعه نشان داده است که در وهله اول راحتی و رضایت مشتریان خود را شرط قرارداده و با در نظر گرفتن شرایط آنان و اوضاع اقتصادی شان دست به تولید انواع پتو، چه از نوع مصنوعی (که در تولید آنها نیز بهترین الیاف با کمترین هزینه به کار رفته است) و چه طبیعی زده و بهترین های خود را به بازار فروش عرضه دارد.

راهنمای تخصصی خرید انواع پتو

راهنمای تخصصی خرید انواع پتو

در خرید پتو مهم است نکاتی رعایت شود که بعدها سبب پشیمانی و نارضایتی از خرید نشود. همانطور که همه میدانیم پتو مهم ترین کالای خواب است. علاقه وافر همگی به این کالا چه در فصل گرم سال و چه در فصل های سرد امری مشهود است. از آنجا که، ما یک سوم از شبانه روز را به خواب خود اختصاص میدهیم راحتی ما شرط اول انتخاب پتو بوده است، پس مناسب ترین پتو همان پتویی است که راحتی ما را در بردارد … اما برای خرید پتو لازم است نکاتی را رعایت کنیم تا رضایت کامل ما را در بر داشته باشد.
وضعیت اقتصادی: اول از همه در انتخاب پتو بودجه خودتان را در نظر بگیرید و بر این اساس پتوی باب میلتان را انتخاب کنید. در حال حاضر انواع پتو با قیمت های مختلف که بسته به سلیقه در طرح، رنگ و اندازه دلخواه مشتریان است، در بازار موجود است که پیشنهاد ما برای خرید، انواع پتوهای لیلیان نقره ای است که با قیمت مناسب در انواع طرح و نقش عرضه میشوند.
اندازه پتو: مهم است که بسته به اینکه پتوی مورد نظرتان در چه اندازه و برای چند نفر قرار است مورد استفاده قرار گیرد، خریداری شود. هم اکنون در بازار، انواع پتو در اندازه های دونفره، یک نفره و همچنین پتوی کودک در اختیار عموم مردم قرار گرفته است؛ شما نیز میتوانید بسته به نیاز خودتان پتوی مورد نظرتان را تهیه کنید که در این میان کارخانه لیلیان با تولید انواع پتوهای نقره ای با قیمت مناسب و در اندازه های مختلف توانسته همه نیازهای مشتریان خود را پاسخ دهد.

انواع پتو لیلیان نقره ای
طرح و نقش: از آنجا که پتو، از کالاهای مصرفی خانه محسوب میشود و باب میل و سلیقه بانوان هر خانواده انتخاب میشود، پس مانند تمامی کالاهای خانه، طرح، رنگ، و نوع آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است، توصیه میشود در هنگام خرید، کالا را مطابق رنگ و طرح سایر وسایل اتاق خواب، انتخاب کنید تا جلوه زیبایی به اتاق خوابتان ببخشد. در این میان پتوی لیلیان نقره ای که در انواع طرح، نقش و با قیمت مناسب تولید میشود، بهترین گزینه برای خرید به حساب می آید.
طرح و نقش: شاید از خودتان بپرسید که سن افراد چه اهمیتی میتواند در انتخاب پتو داشته باشد، اما لازم به ذکر است که تاکید کنم، از جمله فاکتورهای مهم در خرید پتو توجه به سن افراد است چراکه شما نمیتوانید مثلا برای خرید پتوی یک دختر بچه از پتوهایی با طرح انیمیشن های پسرانه یا حتی ترسناک استفاده کنید، چون میتواند بر روحیه آن تأثیر گذاشته و حتی سبب کابوس و ایجاد حس ناامنی در هنگام خواب آن کودک شود. پس بهتر است در خرید پتو جنسیت و سن افراد را نیز ملاک قرار دهیم، مثلا برای تهیه پتوی مناسب یک دختر بچه، میتوانیم از انواع پتوهای لیلیان نقره ای با طرح های کودکانه با قیمت مناسب استفاده کنیم.
ظرفیت شستشو: از مهم ترین ویژگی های که حتما زمان خرید باید ملاک انتخاب خود قرار دهید؛ این است که پتوی شما ظرفیت شست و شوی دستی و ماشینی را دارد یا خیر؛ برای دانستن این مهم حتما از فروشنده سوال کنید یا در قسمت درج مشخصات دقت کنید که چنین خصوصیتی را روی محصول نوشته اند یا ننوشته اند، و بر اساس آن خرید خود را انجام دهید.

گرم ترین انواع پتو چه مشخصاتی دارند

گرم ترین انواع پتو چه مشخصاتی دارند

اگر جزء آن دسته از افراد محسوب میشوید که به شدت سرمایی هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب پتوهایی است که گرم و نرم بودن بارزترین ویژگی آنها محسوب میشود. پتوهای پنبه ای، پشم شیشه و دو لایه از جمله مهم ترین این پتوها هستند.
پتوهای پنبه ای: در دو دسته دو لایه و یک لایه برای تمامی افراد گرم طلب تولید میشوند و به دلیل امکان اگزما و حساسیت های پوستی و تنفسی، کمتر از الیاف پنبه در ساختشان استفاده میشود و به جای آن الیاف صنعتی و صد البته ارگانیک و مرغوب به کار میرود که همین امر سبب گرم و نرم شدن این جنس پتو میشود.
پتوهای دولایه: همان طور که از اسمشان پیداست از دولایه ساخته شده و همین امر هم سبب گرمای زیاد این پتوها شده است. کارخانه لیلیان با تولید انواع پتوهای لیلیان نقره ای همراه با قیمتی مناسب در این زمینه هم فعال بوده و پتوهای دو لایه در انواع طرح و رنگ را به بازار عرضه داشته است که با اندکی جست و جو و بررسی قیمت انواع پتوهای نقره ای لیلیان متوجه میشوید که بهترین گزینه برای خریدن پتوهای دو لایه محسوب میشود.
پتوهای پشم شیشه: جنس این نوع از پتوها همانند پتوهای پشمی از پشم است و ضخامت آنها نیز بسیار زیاد است. پس برای آن دسته از افرادی که به دنبال پتوهای گرم و ضخیم هستند، بهترین گزینه محسوب میشوند. شما برای خرید راحت تر این دست از پتوها میتوانید سری به لیست انواع پتوهای لیلیان نقره ای که با قیمت های به صرفه موجودند بزنید و پتوی پشمی مورد نظر خود را در هر طرح و نقشی که میپسندید خریداری کنید.

توزیع کنندگان انواع پتوهای لیلیان نقره ای

توزیع کنندگان انواع پتوهای لیلیان نقره ای

شرکت لیلیان نقره ای پتوهای خود را هم به صورت عمده و تکی و جعبه ای به فروش میرساند. در این میان تمام تلاش خود را به کار میگیرد تا رضایت مشتریان را جلب نماید و پاسخگوی تمامی سوالاتی که در رابطه با این برند دارید است.
اما نکته حائز اهمیت فروش محصولات پتوی لیلیان نقره ای این مطلب است که این برند، فروش خود را به میزان عمده و تکی به فروش میرساند. شما در میزان مورد نظر خود میتوانید آن را سفارش دهید. با توجه به قیمت بسیار مناسب انواع پتو لیلیان نقره ای، در کنار کیفیت و محبوبیت بسیار بالای آن بدون شک خرید عمده آن برای شما گزینه بهتری خواهد بود.

2

  1. واقعا ممنونم از مجموعه خوبتون که این همه تنوع طرح و جنس و طرح داره
    عالیه کاراتون

  2. سلام خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید. لطفا در سایت خود قیمت را قرار دهید تا بتوانیم مقایسه ی قیمت با دیگر جاها داشته باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما