قیمت باورنکردنی پتو یک نفره دبل فیس

از نمونه های پتو مسافرتی که سبک است و کم جا میگیرد، پتو دبل فیس است. این پتوی لطیف بسیار مورد علاقه کسانی است که به رواندازهای سنگین علاقه ندارند. یکی از ویژگی های مثبت پتو یک نفره دبل فیس قیمت باورنکردنی این پتو است.
شرکت دیبافت یزد این پتو را در سایت خود عرضه کرده است و چون این شرکت بیشتر از هر چیز به رضایت مشتری اهمیت میدهد، لذا قیمت پتو در این سایت خیلی ارزان است.
پتو یک نفره دبل فیس از پتوهای صنعتی است و الیاف آن از نخ پلی استر مونو فیلامنت تشکیل شده است که ضد حساسیت و ضد لک است و به راحتی شسته میشود، چرا که بسیار سبک است. قیمت باورنکردنی پتو یک نفره دبل فیس نیز باعث محبوبیت بیشتر این کالای خواب دوست داشتنی شده است. البته این ارزانی لذت بخش فقط در سایت شرکت دیبافت است.

اطلاعاتی جهت خرید پتو

اطلاعاتی جهت خرید پتو

برای خرید پتو ابتدا باید بدانید که چه نوع پتویی مورد نیاز شماست. ممکن است در فصل سرد سال باشید و لازم باشد پتویی ضخیم و با الیاف مصنوعی بسیار گرم تهیه کنید یا اینکه در فصل بهار یا پاییز باشید که نیاز به پتوهای بسیار گرم نیست یا اینکه اصلاً پتو را برای سفر میخواهید که در این صورت باید دقت کنید که حتماً قابل حمل و کم حجم باشد.
پس از اینکه کار نیازسنجی را انجام دادید، حالا باید بدانید که یک پتوی خوب و باکیفیت باید چه ویژگی هایی داشته باشد. از ویژگی های پتوی مرغوب این است که پرز نمیدهد و بسیار نرم است. پتو چون کالایی است که همیشه مورد شست و شو قرار میگیرد، لذا باید دقت کنید که جنس آن در هنگام شسته شدن وا نرود و الیاف آن کیفیت خود را از دست ندهد. همچین باید از ضد حساسیت بودن پتوی خود کاملاً مطمئن شوید تا به آلرژی دچار نشوید.
اکنون نوبت این است که بدانید یک پتوی اصیل و مرغوب را از کجا باید تهیه کنید. اگر کمی بررسی کنید، خواهید توانست فروشگاه های اصیل و باتجربه ای را هم در اینترنت و هم در بازارهای واقعی پیدا کنید. یکی از مجرب ترین سایت ها برای خرید شما، سایت شرکت دیبافت است.
اکنون باید بودجه خود را با نمونه ها و طرح های مد نظرتان هماهنگ کنید. در صورتی که سایت دیبافت را برای خرید پتو در نظر گرفته اید، باید بدانید که به علت قیمت های بسیار مناسب این سایت به هیچ عنوان دست خالی بر نخواهید گشت.

از پتو یک نفره دبل فیس چه می دانید

از پتو یک نفره دبل فیس چه می دانید

پتو یک نفره دبل فیس به علت سبک بودن و راحتی در حمل و نقل مورد استفاده بسیاری از ارگان ها و مکان هایی که نیاز به کالای خواب کم حجم دارند، قرار میگیرد. مثلاً رانندگان ماشین سنگین قطعاً در لوازم شخصی خود یک پتوی دبل فیس نرم و راحت دارند که در همه جا بسیار کارآمد است. همچنین برای رفتن به مسافرت در روزهای سرد سال، این کالا میتواند بسیار راه گشا باشد.
یکی دیگر از موارد مصرف پتو یک نفره دبل فیس برای استفاده کوهنوردان و طبیعت گردان است. این پتو بافته شده از الیاف مصنوعی است ولی الیاف آن به هیچ عنوان برای سلامتی مضر نیست و حتی برای افراد حساس کاملاً مناسب نیز هست، چون ضد حساسیت است و با بدن انسان سازگاری دارد. قیمت باورنکردنی پتو یک نفره دبل فیس در شرکت عرضه دیبافت یک شرایط استثنایی را برای افراد مهیا کرده که هر کسی بتواند برای خود یک نمونه از این پتوی زیبا و نرم را تهیه کند.

آشنایی با انواع مدل پتو فانتزی

آشنایی با انواع مدل پتو فانتزی

پتو یک نفره دبل فیس یکی از انواع پتوهای فانتزی است. این پتو ویژگی های خاصی دارد که آن را از سایر نمونه های پتو مسافرتی و فانتزی متمایز میکند. یکی از آنها این است که پتو یک نفره دبل فیس بسیار جذاب است چون ساخته شده از الیاف اکرلیک و مصنوعی است و با اینکه ظاهراً از دسته پتوهای مسافرتی به حساب می آید، اما بسیار گرم است و عایق خوبی برای گرماست.
نمونه هایی از انواع مختلف مدل های پتو فانتزی عبارت اند از:
– پتو فانتزی با جنس پلی استر دورو
– پتو فانتزی طرح سه بعدی
– پتو فانتزی نوزاد و کودک
– پتو فانتزی برای نوجوان در طرح های دخترانه و پسرانه

فروش ویژه پتو یک نفره دبل فیس

فروش ویژه پتو یک نفره دبل فیس

شرکت دیبافت یزد هر از چند گاهی طرح های بسیار عالی برای فروش کالای خواب خود دارد. این شرکت در بازه زمانی ده روزه طرح فروش بسیار عالی را در دست اقدام دارد. قیمت باورنکردنی پتو یک نفره دبل فیس در این طرح شما را کاملاً شگفت زده خواهد کرد.
معمولاً عوامل زیادی بر روی قیمت پتو تأثیر میگذارند که ما در اینجا چند عامل را بیان میکنیم و دلیل ارزانی پتو دبل فیس خود را نیز در ذیل آن ذکر میکنیم. عوامل تأثیرگذار بر قیمت پتو از این قرار است:
قیمت نخ خریداری شده
کیفیت مواد اولیه
میزان عرضه و تقاضای بازار
نرخ ارز
روش بافت
مدت زمان گارانتی
نوع ماشین آلات بافندگی
نوع نقش و طرح به کار رفته
نوع بسته بندی

فروش ویژه پتو یک نفره دبل فیس
هرکدام از عوامل ذکر شده میتواند در گرانی یا ارزانی پتو تأثیر مستقیم داشته باشد. یکی از دلایل ارزانی فروش این پتو در شرکت دیبافت خرید عمده و راضی بودن به سود کم به خاطر مشتری مداری است و دلیل دیگر این است که کالای عرضه شده توسط شرکت دیبافت از مواد اولیه ایرانی تهیه میشوند و لذا تأثیر مستقیم آن در قیمت نهایی کالا هویدا میشود.
شما میتوانید از سایت دیبافت پتوهای ارزان قیمت ما را خریداری کنید. قیمت باورنکردنی پتو یک نفره دبل فیس یک واقعیت شیرین است که در صورت خرید عمده میتوانید از تخفیفات کلی ما نیز استفاده کنید. برای سفارش پتو در این سایت کافی است در جدول درج شده در سایت ما اطلاعات کالا و شماره تماس خود را تایپ کنید و منتظر تماس مشاوران ما باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما