قیمت خرید پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا

تولید کنندگان پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا برای تولید طرح های به کار رفته بر روی پتوهای خود، از رنگ های تولیدی شرکت های اروپایی استفاده میکنند که هم کیفیت بالایی را دارند و هم باعث افزایش کیفیت و طول عمر این محصولات میشود. استفاده از رنگ های تولیدی شرکت های معتبر اروپایی مزایای بسیاری را دارد که یکی از این امتیازات حفظ محیط زیست و عدم آسیب رسانی به محیط اطراف است که با استفاده از این محصولات مرغوب و باکیفیت میتوانیم، سهم کوچکی در حفظ محیط زیست خود داشته باشیم و محیط زیست را برای آیندگان سالم و سلامت نگه داریم.
کیفیت و مرغوبیت پتوی لاله مهرگان مدل اسپانیا، آنچنان زیاد است که علاوه بر انحصار بازار داخلی توانسته بازارهای کشورهای خارجی نظیر عراق، افغانستان، پاکستان و کشورهای حوزه خلیج فارس را به تصرف خود درآورد و به یکی از پرفروش ‌ترین برندهای پتو در این کشورها تبدیل شود که این مسئله بر قیمت خرید پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا، بسیار تاثیر گذار بوده و باعث افزایش انگیزه و فعالیت پرسنل این کارخانه در جهت بهبود ارائه خدمات و کیفیت کالاهای تولیدی این کارخانه است.

مشخصات پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا

مشخصات پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا

پتو لاله مهرگان، یکی از باکیفیت ترین و زیبا ترین پتوهای موجود در بازار است که جنس بسیار مرغوبی دارد و از الیاف آکریلیک پلی استر ساخته شده است که این یکی از تعیین کننده ترین عوامل در قیمت خرید پتو لاله است. این الیاف در افزایش سطح براقی پتو، افزایش کیفیت و همچنین افزایش وزن پتو بسیار موثر است.
از آنجایی که پتوهای تولیدی کارخانه لاله مهرگان، همگی از الیاف ارگانیک و درجه یک ساخته شده اند همه این محصولات ضد حساسیت هستند و از بروز بیماری ‌های پوستی تنفسی در مصرف کنندگان جلوگیری میکنند و برای استفاده افراد حساس، سالمندان و به ویژه کودکان بسیار با اهمیت هستند؛ چون که کودکان پوست حساسی دارند و به راحتی به جوش و بیماری های پوستی مبتلا میشوند.
پتوها همچنین خاصیت جلوگیری از پیری زود رس و به وجود آمدن چین و چروک ها در پوست را دارند و افراد با استفاده از این پتوها متوجه گذران عمر خود و به وجود آمدن چین و چروک را نمیشوند و صورتی جوان و شاداب را خواهند داشت و این عامل در قیمت خرید پتو مهرگان ، تاثیر زیادی را دارد.
این پتو بسیار نرم و لطیف است و تراکم بالایی را دارد و بالاترین وزن را در بین همه تولیدات این شرکت دارد. گرمای زیادی را تولید میکند از این ‌رو یکی از بهترین گزینه ها برای فرار از سرمای سخت زمستان است. در ابعاد متفاوت تک نفره، دو نفره و بچگانه تولید میشوند که پتو تک نفره دارای ابعاد ۲۲۰ در۱۶۰ و وزنی در حدود ۳۰۰۰ گرم و پتو دو نفره دارای ابعاد ۲۴۰ در۲۲۰ و وزنی در حدود ۵۵۰۰ گرم و پتوهای کودکان نیز در ابعاد و وزن های متفاوتی تولید میشوند.
گفتنی است که پتوهای لاله به راحتی شسته و خشک میشوند و پس از شست و شوهای مکرر نیز رنگ و کیفیت خود را از دست نمیدهند، پرزهای پتو کنده نمیشود و مانند روز اول استفاده، نرم و لطیف باقی میمانند و دچار پارگی و چروکیدگی نمیشوند.

در انتخاب پتو دقت کنید

در انتخاب پتو دقت کنید

امروزه پتو یکی از مهم ترین وسایل مصرفی و کاربردی در هر خانه ای است و خریداران زیادی را دارد. پتو وسیله ای شخصی است و هر کسی پتوی مخصوص به خود را دارد.
۱٫ ابعاد و اندازه: برای خرید پتوی مناسب ابتدا باید ابعاد و اندازه آن را در نظر گرفت
۲٫ جنس پتو: سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که کیفیت و جنس خوبی را داشته باشد و از الیاف طبیعی و ارگانیک ساخته شده باشد.
۳٫ قابلیت شست و شو پتو: همواره پتویی را انتخاب کنید که به راحتی شسته و خشک شود و با شست و شوهای مکرر رنگ و کیفیت خود را از دست ندهد و چروک نیز نشود.
۴٫ رنگ و طرح: رنگ و طرح اتاق خواب موضوعی شخصی و مربوط به سلیقه شما است، اما بد نیست با وسایل منزل هماهنگی داشته باشد.
۵٫ قابلیت تحریک پوست: سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که حساسیت زا و محرک پوست نباشد

چه طرح پتویی بخریم

چه طرح پتویی بخریم

امروزه پتو یکی از مهم ترین وسایل برای زندگی هر کسی به شمار می آید و چون پتو جزو وسایل شخصی هر کسی به شمار می آید، هر فردی پتوی مخصوص به خود را دارد. دختر خانم ها معمولا در هنگام خرید پتو، به پتوهایی با تناژ رنگی صورتی، قرمز، نارنجی، یاسی و در نقش و طرح های قلب، عروسک، گل، شخصیت های کارتونی مورد علاقه دختران و… علاقه مند هستند
والدین در هنگام خرید پتو برای پسران خود، با توجه به سلیقه و شخصیت فرزندان شان، بیشتر تمایل به خرید پتوهایی با تناژ رنگ قهوه ای، آبی و خاکستری که در طرح های موتور، ماشین، ورزشکاران معروف و… هستند علاقمند اند. خرید پتو برای جهیزیه یکی از سخت ترین انتخاب های زوجین جوان است چرا که باید پتویی را انتخاب کنند که مطابق با سلیقه عروس و داماد باشد و بتواند با دکوراسیون اتاق خواب به راحتی ست شود. لازم به ذکر است که در هنگام خرید پتو برای کودکان خود همواره از خرید پتوهایی با طرح های ترسناک و خشونت زا خودداری کرده و سعی کنید پتوهایی با طرح های دلپسند و رنگ های شاد خریداری کنید.

تولید کنندگان پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا

تولید کنندگان پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا

تولید کنندگان پتو لاله مهرگان پتوهای خود را از مواد درجه یک و مرغوب تولید میکنند که در این زمینه به افتخارات زیادی نیز رسیده است که از جمله این افتخارات میتوان به دریافت نشان استاندارد iso 9008 در مدیریت کیفیت و از شرکت سوئیسی نام برد. همچنین پتو لاله دارای بهترین نشان مرغوبیت استاندارد در ایران است که این استاندارد شامل: ثبات رنگ، مالش و خشک شویی، ثبات ابعاد، مقاومت و استحکام دوخت و همچنین مقاومت در مقابل فشار و کشش است.
لازم به ذکر است افرادی که وقت کافی ندارند و تمایل به خرید غیر حضوری دارند میتوانند به صورت آنلاین و مجازی به سایت های اینترنتی فروش این پتو مراجعه کنند و پتوهای مورد نیاز خود را از بین انواع گوناگونی از پتوهای موجود، انتخاب کرده و به صورت مستقیم و با حذف واسطه و با قیمتی مقرون به صرفه و منصفانه، خریداری کنند.

1

  1. سلام وقتتون بخیر، رنگ بندی کارهاتون چطوره؟ کاتالوگ دارید که راحت تر ببینیم تنوع کارهارو؟ قیمت ها به چه صورته؟ همه ی عکس های در سایت موجودی دارند؟ ممنون از سایت خوبتون.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما