قیمت خرید پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا

پتو، یکی از نیازهای اساسی در هر خانه ای است. برندهای گوناگونی از انواع پتو در بازار وجود دارد که قیمت و کیفیت آنها متفاوت است و بهترین مدل و منصفانه ترین آن متعلق به قیمت خرید پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا، است که بسیار شناخته شده است.
قیمت خرید پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا، به عوامل گوناگونی بستگی دارد که یکی از مهم ترین این عوامل، جنس مرغوب و الیاف درجه یک به کار رفته در این کالا است چرا که الیاف استفاده شده در این نوع پتوها توسط شرکت های معتبر در بازارهای جهانی تولید میشود و به دست تولید کنندگان این کالا میرسد.
کارشناسان پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا، برای افزایش فروش و رضایت مشتریان از خود در ایران و کشورهای دیگر، پتوهای تولیدی خود را در رنگ و طرح های متنوع تولید میکنند تا بتوانند رضایت و خشنودی مشتریان خود با سلایق و فرهنگ های متفاوت جلب کنند.
تولید کنندگان پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا برای تولید طرح های به کار رفته بر روی پتوهای خود، از رنگ های تولیدی شرکت های اروپایی استفاده میکنند که هم کیفیت بالایی را دارند و هم باعث افزایش کیفیت و طول عمر این محصولات میشود. استفاده از رنگ های تولیدی شرکت های معتبر اروپایی مزایای بسیاری را دارد که یکی از این امتیازات حفظ محیط زیست و عدم آسیب رسانی به محیط اطراف است که با استفاده از این محصولات مرغوب و باکیفیت میتوانیم، سهم کوچکی در حفظ محیط زیست خود داشته باشیم و محیط زیست را برای آیندگان سالم و سلامت نگه داریم.

اسپانیا
کیفیت و مرغوبیت پتوی لاله مهرگان مدل اسپانیا، آنچنان زیاد است که علاوه بر انحصار بازار داخلی توانسته بازارهای کشورهای خارجی نظیر عراق، افغانستان، پاکستان و کشورهای حوزه خلیج فارس را به تصرف خود درآورد و به یکی از پرفروش ‌ترین برندهای پتو در این کشورها تبدیل شود که این مسئله بر قیمت خرید پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا، بسیار تاثیر گذار بوده و باعث افزایش انگیزه و فعالیت پرسنل این کارخانه در جهت بهبود ارائه خدمات و کیفیت کالاهای تولیدی این کارخانه میباشد.
دولت همواره از موضوع صادرات پتو به کشورهای دیگر حمایت و پشتیبانی کرده است چرا که صادرات یک کالا همچون پتو، باعث رونق و رشد اقتصاد کشور صادر کننده میشود؛ طوری که چین را، به یکی از کشورهای بزرگ با اقتصاد رو به رشد در دنیا، تبدیل کرده است.
قیمت خرید پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا، برای زوجین جوان بسیار مهم است چرا که آنها یکی از مشتریان ثابت و اصلی این کالا هستند. از آنجایی که عروس خانم ها به زیبایی و تزئینات دکوراسیون اتاق خواب خود اهمیت زیادی میدهند و همواره به دنبال انتخاب پتویی زیبا و باکیفیت هستند که به راحتی با دکوراسیون اتاق خواب آنها ست شود، به پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا بسیار علاقه مند هستند؛ چرا که این پتو با طرح و رنگ های زیبا جلوه ای زیبا و خیره کننده را به دکوراسیون اتاق خواب میبخشد و میتوان از آن به عنوان روتختی نیز استفاده نمود.

مشخصات پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا

مشخصات پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا

پتو یکی از نیازهای اساسی و کاربردی در هر خانه ای است که افراد برای گرم کردن خود و دور کردن سرمای سوزنده، از آن استفاده میکنند. برندهای متنوعی از انواع پتو در بازار در دسترس خریداران وجود دارد که نمیتوانند برند مورد نظر خود را بیابند، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا یکی از بروز ترین و زیبا ترین برندهای پتوهای موجود در بازار را به همراه خصوصیاتی که این برند را نمونه کرده است، به شما معرفی کنیم.
پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا، یکی از باکیفیت ترین و زیبا ترین پتوهای موجود در بازار است که جنس بسیار مرغوبی دارد و از الیاف آکریلیک پلی استر ساخته شده است که این یکی از تعیین کننده ترین عوامل در قیمت خرید پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا است. این الیاف در افزایش سطح براقی پتو، افزایش کیفیت و همچنین افزایش وزن پتو بسیار موثر است.
از آنجایی که پتوهای تولیدی کارخانه لاله مهرگان، همگی از الیاف ارگانیک و درجه یک ساخته شده اند همه این محصولات ضدحساسیت هستند و از بروز بیماری ‌های پوستی تنفسی در مصرف کنندگان جلوگیری میکنند و برای استفاده افراد حساس، سالمندان و به ویژه کودکان بسیار با اهمیت هستند؛ چون که کودکان پوست حساسی دارند و به راحتی به جوش و بیماری های پوستی مبتلا میشوند.

مشخصات پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا
پتوها همچنین خاصیت جلوگیری از پیری زود رس و به وجود آمدن چین و چروک ها در پوست را دارند و افراد با استفاده از این پتوها متوجه گذران عمر خود و به وجود آمدن چین و چروک را نمیشوند و صورتی جوان و شاداب را خواهند داشت و این عامل در قیمت خرید پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا، تاثیر زیادی را دارد.
این پتو بسیار نرم و لطیف است و تراکم بالایی را دارد و بالاترین وزن را در بین همه تولیدات این شرکت دارد. گرمای زیادی را تولید میکند از این ‌رو یکی از بهترین گزینه ها برای فرار از سرمای سخت زمستان است.
پتوهای لاله مدل اسپانیا، در ابعاد متفاوت تک نفره، دو نفره و بچگانه تولید میشوند که پتو تک نفره دارای ابعاد ۲۲۰ در۱۶۰ و وزنی در حدود ۳ کیلو گرم و پتو دو نفره دارای ابعاد ۲۴۰ در۲۲۰ و وزنی در حدود ۵/۵ کیلو گرم و پتوهای کودکان نیز در ابعاد و وزن های متفاوتی تولید میشوند.
گفتنی است که پتوهای لاله مدل اسپانیا، به راحتی شسته و خشک میشوند و پس از شست و شوهای مکرر نیز رنگ و کیفیت خود را از دست نمیدهند، پرزهای پتو کنده نمیشود و مانند روز اول استفاده، نرم و لطیف باقی میمانند و دچار پارگی و چروکیدگی نمیشوند.

در انتخاب پتو دقت کنید

در انتخاب پتو دقت کنید

امروزه پتو یکی از مهم ترین وسایل مصرفی و کاربردی در هر خانه ای است و خریداران زیادی را دارد. پتو وسیله ای شخصی است و هر کسی پتوی مخصوص به خود را دارد. اگر به تازگی قصد خرید پتو را دارید و از قیمت ها و ویژگی ‌های برندهای پتوهای موجود در بازار آگاهی کافی را ندارید پیشنهاد میدهیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا نکات لازم در هنگام خرید پتو را برای تان بیان کنیم.
۱٫ ابعاد و اندازه: برای خرید پتوی مناسب ابتدا باید ابعاد و اندازه آن را در نظر گرفت مثلا: پتوهای دو نفره معمولا دارای ابعاد ۲۴۰ در ۲۲۰ و پتوی تک نفره دارای ابعاد ۲۲۰ در ۱۶۰ و اگر برای کودکتان مایل به خرید پتو هستید ابعاد استاندارد پتوی کودک بین ۱۳۵ در ۱۰۰ تا ۱۱۰ در ۱۴۰ است. پس قبل از خرید پتو باید به سایز و اندازه پتو دقت کنید و برای خود مشخص کنید که مایل به خرید پتو با چه ابعادی هستید چرا که پتوهای دو نفره قیمتی بیشتر از پتوهای تک نفره و بچگانه دارند.
۲٫ جنس پتو: سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که کیفیت و جنس خوبی را داشته باشد و از الیاف طبیعی و ارگانیک ساخته شده باشد چون که این الیاف ها نرمی و لطافت لازم را داشته و خوابی راحت و اطمینان بخش را برای شما به ارمغان می‌ آورند.
۳٫ قابلیت شست و شو پتو: همواره پتویی را انتخاب کنید که به راحتی شسته و خشک شود و با شست و شوهای مکرر رنگ و کیفیت خود را از دست ندهد و چروک نیز نشود و مانند روز اول استفاده، نرم و لطیف باشد.

در انتخاب پتو دقت کنید
۴٫ رنگ و طرح: لازم است بدانیم که رنگ و طرح اتاق خواب موضوعی شخصی و مربوط به سلیقه شما است؛ اما سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که به راحتی با وسایل اتاق خواب شما ست شود و رنگ و جلوه ای زیبا را به اتاق خواب شما ببخشد.
۵٫ قابلیت تحریک پوست: سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که حساسیت زا و محرک پوست نباشد و باعث بیماری های پوستی همچون آلرژی، اگزما، جوش و… نشود و سلامتی شما را به خطر نیندازد.
۶٫ برند پتو: سعی کنید پتوهای خود را از برندهای معروفی همچون پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا، پتوهای گلبافت، پتوهای نرمینه و… انتخاب کنید؛ چون که این برندها علاوه بر داشتن رنگ و طرح های زیبا از مواد مرغوب و درجه یک نیز ساخته شده اند.
۷٫ قیمت: سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که از نظر قیمت با بودجه شما متناسب باشد و از خرید پتوهای تقلبی و ارزان قیمت خودداری کنید، چرا که این پتوها سلامتی شما و خانواده تان را به خطر می اندازند.
لازم به ذکر است که قیمت خرید پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا، بسیار مناسب است و این پتو با داشتن تمامی نکات گفته شده یکی از پیشنهادات ما به شما برای خرید پتویی مرغوب و باکیفیت است.

چه طرح پتویی بخریم

چه طرح پتویی بخریم

امروزه پتو یکی از مهم ترین وسایل برای زندگی هر کسی به شمار می آید و چون پتو جزو وسایل شخصی هر کسی به شمار می آید، هر فردی پتوی مخصوص به خود را دارد. خرید پتو یکی از مهم ترین خریدهای هر فردی در طول زندگی است چون که باید پتو را مطابق سلیقه، ویژگی های خلقی و شخصیت و همینطور نحوه چیدمان دکوراسیون اتاق خواب در نظر گرفت و همواره سعی کنیم که پتویی را برای خود یا هر یک از اعضای خانواده انتخاب کنیم که با وسایل اتاق خواب به راحتی، ست شود و جلوه ای زیبا و دل نشین را به اتاق خواب بدهد.
دختر خانم ها معمولا در هنگام خرید پتو، به پتوهایی با تناژ رنگی صورتی، قرمز، نارنجی، یاسی و در نقش و طرح های قلب، عروسک، گل، شخصیت های کارتونی مورد علاقه دختران و… علاقه مند هستند و در بازار بیشتر تمایل به خرید این نوع از پتوها دارند.
والدین در هنگام خرید پتو برای پسران خود، با توجه به سلیقه و شخصیت فرزندان شان، بیشتر تمایل به خرید پتوهایی با تناژ رنگ قهوه ای، آبی و خاکستری که در طرح های موتور، ماشین، ورزشکاران معروف و… هستند علاقه مند اند.

تولید کنندگان پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا
خرید پتو برای جهیزیه یکی از سخت ترین انتخاب های زوجین جوان است چرا که باید پتویی را انتخاب کنند که مطابق با سلیقه عروس و داماد باشد و بتواند با دکوراسیون اتاق خواب به راحتی ست شود و نما و جلوه ای زیبا را به اتاق خواب ببخشد. از این رو بیشتر به پتوهایی با طرح های برجسته و گل دار و تولید برندهای معروفی مثل پتو لاله مهرگان مخصوصا مدل اسپانیا، پتو نرمینه، پتو گلبافت و همینطور با قیمت های ارزان و به صرفه از خود تمایل نشان میدهند.
لازم به ذکر است که در هنگام خرید پتو برای کودکان خود همواره از خرید پتوهایی با طرح های ترسناک و خشونت زا خودداری کرده و سعی کنید پتوهایی با طرح های دلپسند و رنگ های شاد خریداری کنید چرا که پتوهایی با طرح های ترسناک باعث به وجود آمدن استرس و کابوس های شبانه در کودکان میشود و بر رشد و تکامل کودکان اثرات نامطلوبی میگذارد.
گفتنی است که قیمت خرید پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا، بسیار مناسب است و این پتو در بردارنده تمامی انواع پتوهای ذکر شده و مناسب، برای تمامی اعضای خانواده ها میباشد و شما مشتریان عزیز همواره هنگام خرید میتوانید از کمک ها و راهنمایی های مشاوران، بخش فروش شرکت نساجی دیبافت، بهره مند شوید و پتویی مناسب و زیبا را خریداری نمایید.

تولید کنندگان پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا

تولید کنندگان پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا

امروزه پتو به یکی از کالاهای ضروری برای استراحت و خواب شبانه تبدیل شده است. پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا یکی از بهترين پتوهای موجود در بازار ایران است که حاصل‌ تلاش تولید کنندگان پتو لاله مهرگان است.
کارخانجات تولیدی پتو لاله مهرگان در شهر قم دایر میباشد و پرسنل زیادی را دارد که مشغول فعالیت و کار در این مراکز هستند و تمامی تلاش خود را در راستای بهبود ارائه خدمات و کیفیت کالاهای خود به مشتریان میکنند.
تولید کنندگان پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا، پتوهای خود را از مواد درجه یک و مرغوب تولید میکنند که در این زمینه به افتخارات زیادی نیز رسیده است که از جمله این افتخارات میتوان به دریافت نشان استاندارد iso 9008 در مدیریت کیفیت و از شرکت سوئیسی نام برد. همچنین پتو لاله دارای بهترین نشان مرغوبیت استاندارد در ایران است که این استاندارد شامل: ثبات رنگ، مالش و خشک شویی، ثبات ابعاد، مقاومت و استحکام دوخت و همچنین مقاومت در مقابل فشار و کشش است.
گفتنی است که تولید کنندگان پتو لاله مهرگان مدل اسپانیا، پتوهای خود را در انواع گوناگون پتو دو رنگ، پتو دو نفره با طرح برجسته، پتو دو نفره تک رنگ و… تولید میکنند و به راحتی در دسترس مشتریان خود قرار میدهند که مشتریان این کالاها میتوانند با مراجعه به نمایندگی های کارخانه ها و فروشگاه ‌های معتبر عرضه کننده این کالا، پتوهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.
لازم به ذکر است افرادی که وقت کافی ندارند و تمایل به خرید غیر حضوری دارند میتوانند به صورت آنلاین و مجازی به سایت های اینترنتی فروش این پتو مراجعه کنند و پتوهای مورد نیاز خود را از بین انواع گوناگونی از پتوهای موجود، انتخاب کرده و به صورت مستقیم و با حذف واسطه و با قیمتی مقرون به صرفه و منصفانه، خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما