قیمت فروش عمده خارق العاده انواع پتوهای مسافرتی

پتوها انواع مختلفی دارند که یکی از مدل های معروف آن پتوی مسافرتی است. تقریبا در تمام خانه ها حداقل یک عدد پتوی مسافرتی یافته میشود، آیا میدانید چرا؟
– پتوی مسفرتی چیست؟
– دلیل محبوبیت پتوهای مسافرتی چیست؟
– آیا انواع مختلف پتوی مسافرتی را میشناسید؟
– خصوصیات پتوهای مسافرتی چیست؟
اگر در مورد پتوهای مسافرتی و خصوصیات آن کنجکاو هستید پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

پتوی مسافرتی چیست

پتو مسافرتی چیست

پتو مسافرتی به نوعی از پتو گفته میشود که سبک وزن است و به همان نسبت نیز حجم کمتری را نسبت به سایر پتوها اشغال میکند. همانطور که از نام پتوی مسافرتی معلوم است معمولاً از این پتو در زمان سفر استفاده میشود. اکثر افراد در هنگام خواب حتما از پتو استفاده میکنند و بدون پتو نمیتوانند بخوابند و این عادت ربطی به گرم بودن یا سرد بودن هوا ندارد، این موضوع باعث شده تا پتو یکی از وسایل جدا نشدنی در زمان سفر یا حتی زندگی عادی باشد. در فصول سرد سال مانند پاییز یا اواخر زمستان به دلیل افزایش مسافرت ها، استفاده از وسایل گرمایشی سبک، مانند پتو مسافرتی امری ضروری تلقی میشود.

پتوهای مسافرتی نه تنها در مسافرت، بلکه در خانه نیز کاربرد زیادی دارند، استفاده از این پتوها به عنوان رو تختی یا استفاده از آن در فصول گرم سال مانند تابستان یا اواسط بهار به عنوان رو انداز میتواند نمونه های کاربرد این پتوی محبوب در منزل باشد. پتوهای مسافرتی به دلیل سبکی و حجم کمی که دارند طرفداران زیادی را دارا است و همین دلیل باعث شده است تا یکی از معروف ترین مدل های پتوها به شمار بیاید.

انواع مختلف پتوهای مسافرتی با توجه به جنس

 

انواع مختلف پتوهای مسافرتی با توجه به جنس

پتوهای مسافرتی در دو نوع ایرانی یا خارجی با طرح ها و رنگ بندی های مختلفی در بازار عرضه میشود. پتوهای مسافرتی را میتوان از نظر جنس دسته بندی کرد ،چرا که از نظر سایز در اندازه های استاندارد یک نفره، دو نفره و بچه گانه تولید میشود. در ادامه به معرفی انواع مختلف پتوهای مسافرتی از نظر جنس میپردازیم:
– پتوهای مسافرتی پنبه ای: پتوهای مسافرتی پنبه ای از الیاف پنبه طبیعی و مصنوعی ساخته میشوند، البته در برخی از موارد آن تنها از الیاف پنبه ای طبیعی تولید میگردد، متاسفانه تشخیص اینکه پتوی انتخابی از جنس پنبه طبیعی است، کار بسیار سخت و دشواری است. ناگفته نماند که غالب نمونه های پتوهای مسافرتی پنبه ای موجود در بازار، کیفیت خوبی را دارند. پتو مسافرتی پنبه ای از نرمی و لطافت بی نظیری برخوردار است و برای خوابی راحت جزو مناسب ترین گزینه هاست. یکی دیگر از ویژگی های پتوهای مسافرتی پنبه ای گرمای مناسب و مطبوع آن است؛ این پتو به دلیل جنس پنبه ای خود گرما را به خوبی حفظ کرده و به همین دلیل نیز محبوبیت فراوانی را به دست آورده است.

– پتوهای مسافرتی پشمی: این پتوها یکی دیگر از مدل های پتوی سفری بوده که جنس این پتو از پشم است و علاوه بر سبکی و حجم کمی که دارد، عایق مناسبی برای عبور گرماست و به همین دلیل این پتو برای فصل های سرد مانند زمستان نیز بسیار مناسب است. شایان ذکر است که پتوهای مسافرتی پشمی در مقایسه با پتوهای مسافرتی پنبه ای وزن بیشتری دارند. نکته قابل توجه در مورد پتوهای مسافرتی پشمی این است که استفاده از آن برای افرادی که دچار حساسیت های پوستی هستند و همچنین کودکان توصیه نمیشود.

 

پتوهای مسافرتی ارگانیک– پتو مسافرتی ارگانیک: از مدل های دیگر پتو مسافرتی میتوان به پتوهای مسافرتی ارگانیک اشاره کرد، این پتو ضد حساسیت بوده و افرادی که به علت ناراحتی پوستی یا بیماری های مربوط به پوست نمیتوانند از پتو با جنس های دیگر استفاده کنند، میتوانند از این نوع پتو استفاده کنند، البته این پتوهای برای افراد خاص تولید میشود و مانند سایر نمونه های پتوهای سفری، حجم بالایی از آن در بازار ها عرضه نمیشود. به دلیل کمبود پتوهای مسافرتی ارگانیک در بازار و همچنین استفاده از مواد اولیه ارگانیک قیمت آنها نسبت به سایر پتوهای مسافرتی بالا بوده و تهیه آن راحت نخواهد بود.

پتوهای مسافرتی ژله ای

– پتوهای مسافرتی ژله ای: پتوهای سفری ژله ای را میتوان به عنوان محبوب ترین نمونه پتوهای مسافرتی معرفی کرد، این پتوها به دلیل لطافت و نرمی بی نظری که دارند، محبوبیت زیادی را در بین خریداران کسب نموده اند. پتوهای مسافرتی ژله ای در طرح ها و مدل های مختلف و زیبایی تولید میشوند، پتوهای نرمینه و پتوهای تیسا نمونه هایی از این پتوها هستند. از پتوهای ژله ای به دلیل نرمی و لطافت زیادی که دارند به عنوان پتوهای کودک یا نوجوان نیز استفاده میشود و گاهی به این اسم، از پتوهای ژله ای یاد میکنند.

– پتوهای ژله ای از الیاف پلی استر ساخته شده اند و به همین دلیل ضد حساسیت بوده و به راحتی شسته میشوند، این الیاف به دلیل استحکامی که دارند، باعث میشود تا پتو پرزهای خود را به راحتی از دست ندهد و بتوان با خیالی راحت آن را شست. طول عمر بالا، یکی دیگر از دلایل محبوبیت این پتوها تلقی میشود. زیبایی این پتوها باعث شده تا از آن به عنوان رو تختی نیز استفاده شود، اگر شما علاوه بر کیفیت، به دنبال زیبایی نیز هستید پتوهای ژله ای میتواند انتخاب هوشمندانه ای برای منزل باشد.

انواع پتوهای مسافرتی با توجه به ابعاد

انواع پتوهای مسافرتی با توجه به ابعاد

پتوهای مسافرتی با توجه به سایزی که دارند به سه قسمت یک نفره، دو نفره و بچه گانه تقسیم میشود.
۱٫ پتوهای مسافرتی یک نفره: شرکت های زیادی پتوهای مسافرتی را به بازار عرضه میکنند. از کاربردی ترین الیافی که در تولید پتوهای مسافرتی مورد استفاده قرار میگیرد، میتوان به الیاف پلی استر اشاره کرد، جدید ترین نوع پتوهای یک نفره یک لایه بوده و از الیاف پلی استر ساخته شده است. پتوهای یک نفره در انواع طرح و رنگ تولید میشود و اندازه استاندارد ارائه شده برای این پتوها، ۲۲۰ در ۱۶۰ سانتی متر است. این پتو سبک وزن بوده و وزن استاندارد آنها ۷۵۰ گرم است. ابعاد کم و سبکی این پتوها باعث شده است که به سادگی بتوان پتوهای یک نفره مسافرتی را با ماشین لباسشویی یا با دست، شست و شو داد.

۲٫ پتوهای مسافرتی دو نفره: پتوهای مسافرتی دو نفره، همچون پتوهای یک نفره غالبا از الیاف پلی استر ساخته میشوند و ضد حساسیت هستند، همچنین ابعادی بزرگ تر از پتوهای یک نفره داشته و سنگین تر هم هستند، البته این پتوها نسبت به پتوهای دو نفره معمولی، دارای وزن و حجم کمتری هستند. پتوهای دو نفره در انواع طرح و رنگ تولید شده و پاسخگوی تمام سلایق است.
۳٫ پتوهای مسافرتی بچه گانه: پتوهای بچه گانه با طرح های فانتزی و شاد تولید میشوند و جزو پرکارامد ترین نمونه های پتوهای مسافرتی هستند و همچنین دارای ویژگی های خاصی هستند مانند:
• دور دوزی بودن اطراف پتو
• وزن ۳۶۰ گرم
• ابعاد ۸۰ در ۱۱۰
• قابل شست و شو با دست و ماشین
• جنس میکروفایبر پلی استر
خرید عمده پتوهای مسافرتی برای فروش انبوه
برای خرید اول از همه باید برند مورد نظرتان را انتخاب نمایید. برند هایی که پتوهای مسافرتی را به بازار عرضه میکنند بسیار زیاد و متفاوت هستند که برای یک خرید خوب باید در انتخاب برند دقت زیادی داشت. پس از انتخاب برند میتوانید اقدام به خرید نمایید. برای خرید انبوه راه های زیادی وجود دارد اما بهترین راه حل برای خرید ارزان، خرید مستقیم از خود کارخانه است؛ شما با به حداقل رساندن یا حذف واسطه ها میتوانید خریدی ارزان و به صرفه داشته باشید. برای خرید مستقیم از کارخانه میتوانید با مراجعه به مراکز مستقیم آن کارخانه در شهر محل اقامتتان اقدام به خرید نمایید. یکی دیگر از راه های خرید عمده و مستقیم خرید از سایت های معتبر و زیر مجموعه کارخانه ها است؛ قبل از خرید از معتبر بودن سایت مطمئن شوید.

عوامل موثر بر قیمت پتوهای مسافرتی

عوامل موثر بر قیمت پتوهای مسافرتی

عوامل زیادی بر قیمت پتوهای سفری تاثیر دارند که در ادامه به معرفی بعضی از آنها می پردازیم.
۱٫ کیفیت: پتوها با توجه به کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آنها، دارای کیفیت های متفاوتی هستند، هر چه کیفیت محصول انتخابی بالاتر و بهتر باشد به همان اندازه نیز قیمت بالاتری خواهد داشت.
۲٫ جنس: همانطور که در بالا اشاره شد، پتوها جنس های متفاوتی دارند مانند پشمی، پنبه ای و… جنس پتوها نیز بر قیمت آن تاثیر بسزایی دارد.
۳٫ ابعاد: یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت پتوها سایز آنها است، پتوهای یک نفره، دونفره و بچه گانه دارای قیمت های مختلفی هستند.
۴٫ حجم خرید: از گزینه های موثر و مهم دیگر بر خرید، حجم خرید شماست، هر چه حجم پتوهای خریداری شده بیشتر باشد میزان مبلغ پرداختی برای هر عدد پتو کمتر خواهد بود.
۵٫ ساده یا گل برجسته بودن: پتوها دارای دو طرح ساده و گل برجسته هستند، مدل گل برجسته دارای محبوبیت بیشتری نسبت به مدل های ساده است. حال اینکه ساده بودن یا گل برجسته بودن پتو نیز بر قیمت نهایی آن تاثیر گذار است.

قیمت عمده انواع پتوهای مسافرتی

قیمت عمده انواع پتوهای مسافرتی

همانطور که پیش از این گفتیم عوامل زیادی بر قیمت پتوهای سفری تاثیر گذار است. با توجه به اینکه قیمت ها متغییر است، از ارائه قیمت در این مطلب معذوریم. شما میتوانید با مراجعه به سایت های فروش آنلاین معتبر یا مراکز خرید حضوری و با انتخاب برند مورد نظر خود از قیمت های نهایی آن محصولات آگاه شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما