قیمت پتو گلبافت اصل سایز ۲۲۰*۱۶۰

قیمت پتو گلبافت اصل، به کیفیت و نرمی و لطافت آن بستگی دارد. این محصول در سایز ۲۲۰*۱۶۰ جزء پتو‌های تک نفره می‌باشد که سایز کوچکتری را نسبت به پتو‌های دو نفره دارد. به طبع، قیمت این نوع پتو‌های گلبافت تک نفره کمتر از پتو‌های دو نفره می‌باشد.

 

قیمت پتو گلبافت اصل سایز 220*160

 

مشخصات پتو گلبافت اصل سایز ۲۲۰*۱۶۰

پتو یکی از کالا‌های اساسی در اتاق خواب و منزل می‌باشد. یکی از انواع پتو‌های با کیفیت و پر طرفدار، پتوی گلبافت می‌باشد. پتوی گلبافت از لحاظ کیفیت، طرح، رنگ و سایز انواع مختلفی را شامل می‌شود. پتوی گلبافت اصل، دارای لطافت و نرمی فوق العاده‌ای می‌باشد و کیفیت آن نیز در سطح بسیار بالایی می‌باشد.

 

این نوع پتو‌ها دارای طرح‌های برجسته و ساده می‌باشند. پتو گلبافت اصل سایز ۲۲۰*۱۶۰، از جمله پتو‌هایی می‌باشد که طرفداران بسیاری را به خود اختصاص می‌دهد.

پتو‌های گلبافت تک نفره نیز دارای اقسام مختلفی می‌باشند. راه‌های شناخت انواع پتو گلبافت اصل را به اختصار در اینجا برای شما یاد آور می‌شویم.

 

نکته بسیار مهم در انتخاب پتوی گلبافت، تراکم و ازدیاد پرز‌های این محصول می‌باشد. پرز‌ها باید در همه‌ی قسمت‌های پتو به طور یکنواخت و منظم وجود داشته باشند.

استقامت پرز‌ها از نکات بسیار ضروری می‌باشد. این پرز‌ها با استفاده‌ی مداوم، نباید به آسانی از هم جدا نشوند. ضمن اینکه، ضخامت پتو و وزن آن باید متناسب باشند.

 

برخی از پتو‌ها بر خلاف وزن سبکی که دارند ، ضخامت ظاهری بیشتری دارند. این نوع از پتو‌ها پس از شستشوی، به مرور زمان ضخامت خود را از دست می‌دهند.پتو‌های اصل و با ضخامت واقعی، توپر و دارای استحکام بالایی می‌باشند. پتوی گلبافت اصل دارای رنگ ثابت و با کیفیت می‌باشد و با شستشوی مداوم از بین نمی رود.

 

پرز پتوهای اصل، به مرور زمان و با استفاده مداوم به هم نمی چسبند و در هم نمی پیچند. برخی از پتو‌های موجود در بازار، کیفیت مناسبی را ندارند و دارای پرز‌های ناچیز و تنک می‌باشند. لذا به علت تنک بودن ،لایه‌ی زیر پرز‌ها به آسانی مشهود می‌باشد.

 

پتوی گلبافت اصل دارای پرز‌های منسجم و پر می‌باشد و تمام خواص یک پتوی با کیفیت و کاملا مرغوب را دارا می‌باشد. شما با اطمینان کامل و با رعایت نکات ذکر شده می‌توانید این محصول را انتخاب نمایید.

 

مشخصات پتو گلبافت اصل سایز 220*160

 

فروشگاه انواع پتو گلبافت درجه یک

فروشگاه پتو گلبافت، این محصول را در طرح‌های متنوع و با کیفیتی، ارائه می‌نماید. از این رو، شما مشتریان عزیز می‌توانید، از طریق فروشگاه‌های اینترنتی معتبر پتوی مورد احتیاج خود را خریداری نمایید.

 

فروشگاه انواع پتو گلبافت درجه یک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما