قیمت پتو گلبافت نوجوان در بازار تهران

امروزه، تولید پتو تنوع بسیار فراوانی پیدا نموده است. انواع پتوهای گلبافت در طرح‌های گل برجسته و ساده وجود دارند.

 

تولید پتو متناسب با سلایق و نیاز افراد در انواع پتو سربازی، بچه‌گانه، بزرگسال و.. . در طراحی و رنگ‌های گوناگون انجام می‌شود. پتو گلبافت نوجوان دخترانه و پسرانه هم وجود دارد. قیمت پتو گلبافت نوجوان در بازار تهران با توجه به کیفیت بالا و مقاوم آن بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

 

 

قیمت پتو گلبافت نوجوان در بازار تهران

مدل‌های گوناگون پتو گلبافت نوجوان

پتو گلبافت نوجوان معمولا به صورت تک نفره تولید می‌شود و طراحی ظاهری آن در انواع کارتونی و فانتزی و در ترکیب‌های رنگ شاد و جذاب می‌باشد. نمونه‌های گل برجسته و ساده‌ی این پتوها نیز موجود است.

 

انواع پتو پسرانه گلبافت مخصوص نوجوانان در مدل‌ها و عکس‌های کارتونی، فوتبالیست، ساده تک رنگ و.. . همچنین در رنگ‌های آبی، سرمه‌ای و دیگر  رنگ‌های زیبا و جذاب وجود دارد که هر فردی بسته به نظر و سلیقه‌ی خود آن‌ها را انتخاب و خریداری می‌نماید.

 

پتو شادیلون مخصوص نوجوانان دختر، نیز تولید و به بازار عرضه می‌شود. این پتوها در طرح‌های فانتزی و عروسکی، همچون کیتی، میکی موس و یا گل دار و.. . همچنین در رنگ‌های صورتی، لیمویی و.. . وجود دارد. این پتوها نیز دارای مدل برجسته و ساده می‌باشند.

نمونه‌های تک رنگ و ساده‌ی پتوی نوجوان نیز بسیار پرطرفدار است. همه‌ی موارد نام برده شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در برابر شستشو مقاوم می‌باشند.

 

مدل‌های گوناگون پتو گلبافت نوجوان

خرید پتو گلبافت نوجوان از درب کارخانه

امروزه، خرید پتو بسیار آسان شده است. با روش خرید غیرحضوری و آنلاین، دیگر دغدغه‌ی حمل پتو، اتلاف انرژی و خرج هزینه‌های اضافی را نخواهید داشت. خرید پتو گلبافت نوجوان از درب کارخانه پتو گلبافت اصفهان با قیمت ارزان پذیرا می‌باشد.

با خرید از همین شرکت در واقع شما می‌توانید پتوهای گلبافت جدید و شیک نوجوان را به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده‌ی تخصصی و معتبر آن زیر قیمت بازار تهیه و خریداری نمایید.

 

این کارخانه، پتوهای باکیفیت را در جنس مقاوم و رنگ ثابت،عرضه می‌نماید و همواره مورد رضایت اغلب مشتریان قرار گرفته است.

 

خریداران و مشتریان عمده برای تهیه‌ی زیباترین نوع پتو نوجوان و در ترکیب رنگ‌های متنوع و جذاب، می‌توانند سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایند. محصول خریداری شده به تمام شهرها و استان‌های کشور قابل ارسال می‌باشد و از این نظر محدودیتی وجود نخواهد داشت.

 

شما مشتریان گرامی می‌توانید جهت انتخاب و سفارش این محصول با کیفیت با مشاوران ما در ارتباط باشید و پتوی گلبافت نوجوان را دریافت نمایید.

 

خرید پتو گلبافت نوجوان از درب کارخانه

6

    • سلام همراه گرامی
      برای اطلاع از قیمت ها لطفا فرم موجود در سایت را کامل کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

    • سلام وعرض ادب من پتودخترانه نوجوان میخواستم البته برای سیسمونی میخواستم بدونم ازنظرفیمت ومدل چجوری هستن واینکه خریدفقط عمده هستش یاتکی هم میفروشین ممنون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما