مراکز پخش پتو درخشان قم

پتو درخشان قم یکی از معتبر ترین و بهترین برندهای پتو ایرانی است. شرکت تولید کننده این نوع پتو برای فروش بیشتر، راحت تر و بهتر محصولات خود نمایندگی های مختلفی در سطح کشور دایر کرده است. مراکز پخش پتو درخشان قم در اکثر شهرهای کشور مشغول به فعالیت در این زمینه هستند و انوع مدل¬ های آن از جمله: پتو نمدی درخشان، پتو درخشان اصل و… را عرضه میکنند. برای خرید عمده یا جزئی پتو مارک درخشان میتوانید به مراکز پخش پتو درخشان قم مراجعه کنید و هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری محصول مورد نظر خود را متناسب با سلیقه و بودجه خود خریداری نمایید.

ویژگی های پتو درخشان قم

ویژگی های پتو درخشان قم

پتو درخشان قم یکی از بهترین و مرغوب ترین پتوهای ایرانی است که میتوان گفت یکی از نمونه های پتو صادراتی ایرانی بوده و از باسابقه ترین پتو های تولیدی ایران محسوب میشود. یکی از ویژگی های پتو درخشان قم این است که این پتو دارای ضخامت و گرمای مناسبی است.

پتو مارک درخشان دارای طرح های مختلف از جمله طرح های نوستالژی بوده و در رنگ های متنوعی تولید میشود. پرزدهی آنها کم بوده و مانع از ایجاد حساسیت های پوستی و تنفسی میشود. این منسوجات قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی و به صورت دستی را دارند و بعد از شست و شو دچار آب رفت و رنگ رفتگی نمیشوند. چهار ضلع پتو کاملا دور دوزی شده است و مناسب برای هر سایز و اندازه ای است؛ چرا که در سایز های استاندارد و مختلف تولید میشود.

یک پتو خوب چه ویژگی هایی دارد

یک پتو خوب چه ویژگی هایی دارد

برای اینکه بدانید یک پتوی خوب چه ویژگی هایی دارد به طور مختصر و کلی میتوان گفت که ویژگی یک پتو خوب این است که پرزهای آن دارای استقامت متعادل باشند و با یک کشش ساده با دست از پتو جدا نشوند. ضخامت آن متناسب با وزن آن باشد. تراکم پرزها در همه قسمت های پتو یکسان و یکنواخت باشد و زمینه پتو از لا به لای پرزها دیده نشود.

رنگ آن در همه قسمت ها یکسان بوده و اختلافی نداشته باشد. اندازه چهار گوشه و اضلاع آن یکسان و منظم باشد. دوردوزی آن سالم و رنگ آن متناسب با زمینه پتو باشد، اما در نگاهی ریزبینانه تر و جزئی تر میتوان به مواردی دیگر نیز تحت عنوان ویژگی های یک پتو خوب اشاره نمود از جمله:
۱٫ آرم و نشان استاندارد داشته باشد.
۲٫ به خوبی گرما را در خود حبس کند.
۳٫ نرم و لطیف باشد.
۴٫ حساسیت های پوستی و تنفسی ایجاد نکند.
۵٫ وزن آن متناسب باشد.
۶٫ قابلیت شست و شوی دستی و ماشینی را داشته باشد.
۷٫ دارای رنگ دلنشین باشد.
۸٫ اندازه آن مناسب قد فرد و مکان مورد استفاده باشد.
۹٫ ثبات رنگ و اندازه را پس از شست و شو داشته باشد.
۱۰٫ دارای جنس با دوام و مرغوب باشد.
۱۱٫ دارای طرح زیبا، خلوت و جذاب باشد.
۱۲٫ برای کودکان دارای رنگ های شاد و مفرح و فاقد طرح حیوانات ترسناک و شخصیت های کارتونی خشن باشد.
۱۳٫ رنگ آن متناسب با سایر بخش های اتاق خواب و دکوراسیون اتاق خواب باشد.
۱۴٫ قیمتی متناسب با کیفیت داشته باشد.

پتو الیاف طبیعی بخریم یا مصنوعی

پتو الیاف طبیعی بخریم یا مصنوعی

هر کدام از الیاف مورد استفاده برای تولید پتوها دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند. پس برای پاسخ به سوال پتو الیاف طبیعی بخریم یا مصنوعی، بهتر است هر کدام از الیاف مورد نظر را معرفی کرده و ویژگی های آنها را نام ببریم تا موضوع به طور کامل روشن و باز شود. تفاوت الیاف طبیعی و مصنوعی در ۱٫ منشأ آنها ۲٫ هزینه تولید ۳٫ دوام ۴٫ تجدید پذیری ۵٫ قدرت جذب آب ۶٫ چروک پذیری ۷٫ ایجاد حساسیت است. ویژگی های الیاف طبیعی به این صورت است که مقاومت و استحکام کمتری نسبت به الیاف مصنوعی دارند؛ چرا که از مواد شیمیایی و مصنوعی تولید نشده اند و به طور عادی در طبیعت موجود هستند.

مانع ایجاد حساسیت میشوند. گرمای بالایی دارند. قدرت جذب رطوبت بالایی دارند و مانع تعریق میشوند. نرم و لطیف بوده و وزن پایین و سبکی دارند. در شست و شوی آنها باید دقت لازم را داشته باشید؛ چون پتوهای پنبه ای ممکن است پس از شست و شو گوله گوله شوند. الیاف طبیعی تجدید پذیر بوده و پس از استفاده، به راحتی جذب طبیعت میشوند و به محیط زیست آسیب وارد نمیکنند. الیاف طبیعی شامل پنبه، پشم، ابریشم، کتان و… هستند، اما در مقابل آن الیاف مصنوعی هم دارای مزایای و معایب بخصوصی هستند که عبارتند از: ساخته دست بشر بوده و به طور عادی در طبیعت موجود نیستند؛ پس برای تولید آن هزینه بیشتری هم صرف میشود. استحکام و مقاومت آنها خوب است و دارای طول عمر بالایی هستند، این الیاف از الیاف طبیعی ارزان تر و به صرفه تر هستند، نرم و لطیف بوده و دارای رنگ های جذاب و مختلف هستند، تجدید پذیر نیستند و پس از استفاده به جذب محیط زیست نمیشوند، از الیاف طبیعی میتوان به پلی استر و آکریلیک اشاره کرد. اکثر پتوهای تولیدی از جنس پلی استر هستند. الیاف اکریلیک پرزدهی بیشتری دارند و جذب رطوبت آنها به طور نسبی است و احتمال رشد باکتری ها در آنها بیشتر است.

شرکت ارائه دهنده پتو درخشان قم

شرکت ارائه دهنده پتو درخشان قم

شرکت ارائه دهنده پتو درخشان قم علاوه بر ارائه پتوهایی با کیفیت بالا، شرایط مناسبی را برای فروش محصولات خود فراهم کرده است. شرکت پتو مارک درخشان یکی از مطرح ترین کارخانه هایی است که تولید پتو را به انجام میرساند و از طرفی هم محصولات متنوع ارائه نموده تا بتواند در جهت رفع نیازهای بازار گام بردارد. علاوه بر فروش مستقیم پتو درخشان اصل در مراکز داخلی، عرضه آن در خارج از مرزها نیز انجام میشود و مراکز پخش پتو درخشان قم این امر را بر عهده دارند.

1

  1. سلام خسته نباشید
    من مدتی هست که به طور اتفاقی با سایت شما آشنا شدم از شما بابت کیفیت و قیمت بسیار مناسب و عالی تون بسیار سپاسگزارم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما