مرجع عرضه پتو مدل مینک

شهر اصفهان، به عنوان مرجع عرضه و تولید انواع پتو مدل مینک و سربازی یکی از پرسابقه ترین هاست. امروزه هم بخش قابل توجهی از عرضه و پخش پتوهای ارزون قیمت توی بازار سراسر کشور از طریق همین شهر تامین می شه. اصفهان سال های ساله که به عنوان مرجع اصلی تولید پتو مینک شناخته شده که تونسته انواع مختلف این پتو رو توی سایز و طرح و وزن های متنوعی تولید و پخش کنه. در حال حاضر هم با راه اندازی پیشرفته ترین دستگاه های تولیدی و تجهیزات مدرن موفق شده که ظرفیت تولید پتو رو توی کارخونه ها و کارگاه های پتو بافی خودش افزایش بده و به تبع عرضه این پتوها مخصوصا پتو مدل مینک روز به روز بیشتر و آسون تر بشه.

مرکز توزیع مستقیم پتو مدل مینک
پتوهای مینک جزء پتوهای نمدی قرار می گیرن که بعد از بافت و تولید از دستگاه هایی به اسم مینک، برای پرز دار کردن و جلا دادنشون استفاده می شه. شرکت های زیادی در حال حاضر مجهز به ماشین های مینک هستند که با بهترین کیفیت و استانداردها، تولیدات خودشون رو عرضه می کنن. پتو مدل مینک اصفهان توی کشورهای دیگر هم شناخته شده ست و به همین خاطر هم، مرجع مناسبی برای عرضه پتو مدل مینک به حساب میاد.
با وجودی که تولید این پتو روز به روز بیشتر داره می شه، تقاضا برای عرضه و خرید بیشتر این محصول همچنان وجود داره. به همین دلیل، سایت های معتبری که نمایندگی اصلی فروش این مدل پتو رو دارن تونستن به عنوان مرجع اصلی عرضه پتو مدل مینک به حساب بیان و مشتری ها هم بتونن به قیمت ایدئال و رقابتی و مناسب به پتوهای مدل مینک دسترسی پیدا کنن.

پتو مدل مینک را بهتر بشناسید

پتو مدل مینک را بهتر بشناسید

پتوهای مینک زیر شاخه ای از پتوهای نمدی هستن که بعد از بافت و تولید از دستگاه هایی به اسم مینک، برای پرز دار کردن و جلا دادنشون استفاده می شه. شرکت های زیادی در حال حاضر مجهز به ماشین های مینک هستند که با بهترین کیفیت و استانداردها، تونستن تولید این نوع از پتوی ارزان و مقام و سبک رو افزایش بدن. این پتو از نخ های ۱۰۰% پلی استر مونو فیلامنت تهیه شده و تکنولوژی استفاده شده توی تولید پتو مینک باعث شده که کیفیت این پتو به بالاترین حد ممکن برسه و مصرف کنندگان، بتونن این پتو رو در تمام روزهای سال چه روزهای گرم و چه روزهای سرد استفاده بکنن.
پتو مینک در انواع یک نفره، دو نفره و پتو کودک فانتزی با طرح های متنوع چهارخونه، گل دار، ببری، تک رنگ، کماندویی و چریکی تولید و عرضه می شه. این پتو به خاطر حجم کم و کیفیت بالایی که برای شست و شو با ماشین داره بهترین نوع پتوی مصرفی در بیمارستان ها، اردوگاه ها، خوابگاه های سربازی و بیمارستان های صحرایی و کوهنوردی محسوب می شه. همچنین خیلی از خونواده ها به خاطر قیمت ارزون و مقرون به صرفه بودن پتو مینک، از این پتو به عنوان کالای خواب اصلی خودشون و پذیرایی از مهمون ها استفاده می کنن.

بهترین مدل پتو برای بیمارستان

بهترین مدل این منسوج برای بیمارستان

بهترین مدل پتو برای بیمارستان ها قطعا باید پتویی باشه که از الیاف پنبه طبیعی تولید شده باشه تا برای افراد که قطعا جزء بیماران هستند، حساسیت ایجاد نکنه. پتوهای بیمارستانی باید سبک باشن تا برای افراد بیمار ایجاد مزاحمت و سختی نکنن. با کیفیت باشه تا برای شست و شوهای مداوم قابلیت گرما بخشی خودش رو از دست نده و البته که ارزون باشه تا مراکز درمانی برای خریدش دچار مشکل نشن و همیشه بتونن پتو مدل مینک رو برای مصرف بیمارانشون تامین کنن.
پتو مینک به نظر می رسه تنها پتویی باشه که تمام این قابلیت ها رو یک جا داره. در واقع تولید کننده های پتو مینک بیمارستانی همیشه سعی کردن که مرغوب ترین و با کیفیت ترین الیاف و مواد اولیه رو توی تولید این پتو به کار ببرن تا بیماران و افرادی که این پتو رو روی بدن خودشون می ندازن در نهایت سلامت و آسایش از اون استفاده کنن.
به علاوه تولید کنندگان و عرضه کنندگان پتو مینک تلاش داشتن که مصرف کنندگان خودشون رو درگیر نگرانی های اقتصادی نکنن و به همین خاطر پتو مینک از لحاظ قیمت و کیفیت، مقرون به صرفه ترین پتو هست که می تونه بهترین گزینه انتخابی برای بیمارستان ها و مراکز درمانی باشه. همچنین پتو مینک تک نفره حدود ۲۰۰۰ گرم و پتو کودک ۱۵۰۰ گرم وزن داره و متناسب با سایز تخت های بیمارستانی هست که تمام سطح تخت رو می پوشونه، از این جهت هم بهترین انتخاب پرسنل و تامین کنندگان وسایل تجهیزات درمانی بیمارستان ها می تونه باشه.

مزایای خرید پتو مناسب

مزایای خرید پتو مدل مینک مناسب

هیچ چیز به اندازه یک خوابه آروم نمی تونه انرژیه از دست رفته آدم رو که طی فعالیت های روزانه یا شبانه داشته جبران کنه. خواب یک نیاز اساسی برای بدن هست که اهمیت بسیار زیادی برای زندگی و فعالیت در لحظات بیداری داره. کوچک ترین تغییر در فضایی که خواب هستیم، چه از لحاظ دما چه نور و چه صدا می تونه این خواب آروم رو از انسان بگیره و باعث به هم ریختگی تمام برنامه های زندگی بشه.
یکی از مهم ترین امکاناتی که برای خواب خوب و آروم لازمه یک پتوی مناسب هست. حالا اینکه چه پتویی برای هر فرد مناسبه کاملا بسته به کارکرد پتو، ویژگی بدنی و سن و جنس هر فرد داره. پتوها در انواع یک نفره، دو نفره، کادویی یا دخترانه و پسرانه و عروسکی بچگانه و حتی بسته به میزان گرمایی که تولید کنن به یک لایه و دو لایه تقسیم می شن. حتی اینکه فرد بدن حساسی داشته باشه یا نه! می تونه در انتخاب نوع پتو که پنبه ای، پشم شیشه، یا نمدی و پشم باشه تاثیر داره. پتوهای دو نفره در طرح و رنگ های بسیار متنوع و زیبا می تونه برای تخت های دو نفره زوج های جوون مناسب باشه و البته پتوهای مینک برای افراد میان سال که سنگینی پتو ممکنه اون ها رو اذیت بکنه.

مرکز توزیع مستقیم پتو مدل مینک

مرکز توزیع مستقیم پتو مدل مینک

توزیع مستقیم پتو مدل مینک رو سایت های معتبری که به دست همون کارخونه ها و کارگاه های پتو بافی راه اندازی یا پشتیبانی میشن به عهده دارن. پتوی بسیار مقاوم، ارزان و با کیفیت هست که تونسته مشتریان خودش رو از سراسر ایران نگه داره. توزیع مستقیم عمده مدل مینک یک نفره و دو نفره با قیمت بسیار مناسب و رقابتی شده توسط تمام مراکز فروش چه به صورت حضوری و چه به شکل اینترنتی انجام میشه. از بین همین تولید کنندگان پتو که در استان های کشور خصوصا استان اصفهان وجود دارن پتو مینک و پتو سربازی اصفهان، عرضه منحصر به فرد خودش رو همواره داشته و سعی کرده همیشه با دسترسی آسونی که داره رقابت خیلی خوبی با برندهای هم تراز خودش پیدا کنه.
پتو مینک طرح و نقش های متنوعی داره که تقریبا می شه گفت برای رقابت با سایر پتوهای سبک و ارزان قیمت انتخاب خیلی مناسبیه. پتو مینک وزن کاملا سبک و حجم کمی داره که علاوه بر اون، به خاطر مقرون به صرفه بودنش همیشه جزو انتخاب های اوله بیمارستان ها، مراکز درمانی، خوابگاه ها، اردوگاه های نظامی، بیمارستان های صحرایی، مراکز امداد صلیب سرخ و هلال احمر و حتی مصارف خانگی برای خانوم های با سلیقه ایرانی هست. عرضه مستقیم پتو مدل مینک از تمامی سایت های معتبر که زیر نظر کارخونه های تولید کننده هستن به راحتی امکان پذیره.

مرکز توزیع مستقیم پتو مدل مینک

سخن آخر

پتو مدل مینک به خاطر وزن کم و قابلیت حمل آسونی که داره تونسته به عنوان پتو بیمارستانی و پتو سربازی کاربرد بسیار زیادی در کشور داشته باشه. پتو مینک اصفهان، پتو مینک نگین و پتو مینک گلبافت جزو برندهای محبوب این پتو در مراکز عرضه پتو مدل مینک هستن که با وجود تولید مداومی که دارن توی کیفیت و دوام این پتو تاثیر نامطلوبی نداشتن. تمامی سایت های اینترنتی معتبر که زیر نظر نمایندگی پتو مینک هستن به عنوان مرجعی مناسب برای عرضه پتو مدل مینک می تونن باشن.

6

  1. پتوی مینک برای تخت دونفره هست برای بیمارستان ها هم استفاده میشه این پتو خیلی محبوب هست و خیلی استفاده میشه

  2. این پتو برای استفاده ی بیماران دربیمارستان بسیارمناسبه وکیفیت بی نظیری داره.

  3. هزینه ی حمل ونقل به تعداد سفارش بستگی داره یا مقصد؟ایابرای مسیرهای نزدیک تخفیف مدنظرتون هست؟

  4. محصولات این فروشگاه از لحاظ کیفیت عالیه و نحوه برخورد با مشتریشون هم خیلی خوبه. من خرید از این فروشگاه رو به همه پیشنهاد میکن

  5. درود.سود آوری حاصل از صادرات این محصول به رقابت پذیری صنایع و رعایت الزامات مبدا و مقصد دارد. تولید کننده محترم به خوبی به این نکته توجه کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما