مرکز اصلی فروش پتو نرمینه مدل نگین

پتو از ابزارهای اصلی کالای خواب در منزل است و حتی گاهی در محیط کار هنگامی که شیفت شب کار داریم، این منسوج در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید و به بازار عرضه میشود. پتو کم کم جزء وسایل شخصی به حساب آمده و از آن دسته وسایلی است که طرفداران زیادی دارد و تا به حال هیچ کالایی جایگزین آن نشده است. با داشتن پتویی مناسب هنگام خواب، راحتی و آسودگی خاطر، به شما دست میدهد. این محصولات دوست داشتنی در برندهای مختلفی تولید و عرضه میشوند. از جمله تولیدی های بزرگ و پیشرفته برای این محصول، کارخانه پتو نرمینه نگین است که یکی از معتبرترین و بنام ترین کارخانه های پتو در ایران به شمار میآید.

کارخانه تولید پتو نرمینه نگین
این کارخانه در حدود پانزده سال پیش یعنی در سال ۱۳۸۵ تأسیس شده و در این مدت توانسته است با تلاش پیگیر و مستمر، در نهایت افتخارات زیادی در زمینه بافت و تولید پتو به دست آورده و این منسوج را به تولید انبوه برساند. قیمت پتو نرمیه نگین بسیار مناسب بوده و هر قشر از وضعیت اقتصادی میتواند به راحتی این پتو را در سبد کالایی خویش قرار دهد، همچنین میتوانید رنگ بندی و طرح های زیبای آن را رؤیت کرده، انتخاب کنید و از تنوع آن بهره مند شوید. در بازار نیز شاهد افزایش روز افزون تنوع رنگ و جنس این کالا هستیم. طبق تحقیقات به عمل آمده بیشترین حجم از پتو را در بازار جنس های ایرانی و چینی از آن خود کرده اند. پتوی نرمینه گل بافت یکی از پتوهای ایرانی است که به علت طراحی و کیفیت به خصوصی که دارد، توجه بسیاری از خریداران را به سمت و سوی خود سوق داده است.
علاوه بر پتوهای ایرانی، پتوهای وارداتی مانند چین، ایتالیا، ترکیه هم طرفداران خاص خود را دارند، ولی هزینه زیاد برای یک پتو، مقرون به صرفه نبوده که چه بسا پتوهای ایرانی ارزان تر، خوش رنگ تر و متنوع تر از جنس های چینی بوده و با خرید این پتوهای نرمینه گل بافت، علاوه بر صرفه جویی در هزینه، میتوان به تولید داخلی نیز کمک شایانی کرد. مراکز اصلی عرضه پتو نرمینه مدل نگین، منسوجاتی را ارائه میدهند که کیفیت بسیار خوبی دارند. در طول زمان طولانی این پتوها تغییر رنگ نداده و بادوام هستند. شما مشتریان عزیز میتوانید برای خرید عمده پتو نرمینه مدل نگین، به صورت عمده به مراکز اصلی فروش مراجعه کنید، زیرا خرید عمده باعث میشود تا قیمت این پتوها برای شما تقاضا کنندگان عزیز ارزان تر حساب شده و برای هر دو طرف سودآور نیز باشد.

خصوصیات پتو نرمینه نگین

خصوصیات پتو نرمینه مدل نگین

پتو نرمینه مدل نگین دارای خصوصیاتی است که این ویژگی های مهم، پتو نگین را از دیگر پتوها متمایز میسازد. طرح و رنگ، کیفیت الیاف به کار رفته و همچنین تنوع قیمت ها بر اساس بودجه مشتری از مزیت هایی است که این پتو از آن برخوردار است. یکی از پر فروش ترین مدل های پتوی نرمینه، پتوی نگین است. این پتو در دو سایز دو نفره و یک نفره با وزن های متفاوتی تولید و به بازار نساجی عرضه میشود. استفاده از الیاف لطیف و نرم، کاربرد نخ پلی استر، دوام و ماندگاری بالا، دوردوزی حاشیه کناری پتو و رنگ ثابت در صورت شست و شو از ارزشمندترین خصوصیات پتوی نرمینه مدل نگین است.
وزن پتوی دو نفره مدل نگین ۳۵۰۰ گرم بوده و ابعاد آن حدود ۲۴۰ در ۲۰۰ سانتی متر است که همراه ساک پلاستیکی به بازار عرضه میشود. پتوی دونفره نگین دارای طرح ها و نقش های بروز و زیبا است و ظاهری مدرن و کلاسیک و بسیار رویایی به اتاق خواب منزل میدهد. این پتو دارای گل های برجسته و نقوش زیبایی است.
پتوهای نرمینه مدل نگین رنگ بندی جذاب و زیبایی داشته و بسیار متنوع هستند. در صورت خرید عمده از هزینه نهایی مقدار قابل توجهی برای بازاریان و خریدان کاسته میشود. همان طور که میدانید خرید عمده به نفع مشتری است. شایان ذکر است تمام پتوهای نرمینه دارای گواهینامه استاندارد ایزو بوده و همواره بهترین کیفیت را دارا هستند.

ابعاد پتو نرمینه نگین

ابعاد پتو نرمینه یک نفره

برای روزهای نه چندان سرد و معتدل شما به پتویی نیاز دارید که نرم، سبک و راحت باشد. یکی از بهترین و مرغوب ترین پتوهای ایران، پتوی نرمینه یک نفره مدل نگین است. پتوی یک نفره مدل نگین مشابه پتوهای مسافرتی بوده، اما پارچه ای، نرم و ضد حساسیت است. برای شست و شوی این پتو بهترین گزینه ماشین لباس شویی است. طرح این منسوج برجسته است و در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید و به بازار عرضه میشود. ابعاد پتوهای نرمینه مدل نگین ۲۱۰x160x2 سانتی متر و بسیار سبک، راحت و زیبا هستند.

انواع پتو نرمینه نگین

جدیدترین مدل های پتو نرمینه

نام برخی از محبوب ترین و جدیدترین مدل های پتو نرمینه نگین را عنوان کرده و توضیح مختصری را از این پتوها شرح خواهیم داد:

پتو نرمینه مدل کودک

پتو نرمینه مدل کودک

این پتو بسیار نرم و لطیف بوده و دارای تم و پس زمینه های جذاب و دوست داشتنی است. طرح پتوهای نرمینه کودک برجسته بوده و ابعاد آن ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر است که این ابعاد مختص کودکان است.

پتو نرمینه گل برجسته

پتو نرمینه گل برجسته

کالای خوابی که انتخاب میکنید، بر روی کیفیت خواب و نهایتا آرامش درونی شما تأثیر میگذارد. پس چه بهتر که در انتخاب و خرید کالایی که خریداری میکنید دقت به خرج داده و هوشمندانه عمل کنید. پتو نرمینه گل برجسته آنچنان که از اسمش برمیآید، برجسته بوده و طرح چشم نواز و فریبنده ای دارد. سایز این پتو دو نفره بوده و ابعاد آن ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر است.

شرکت های توزیع کننده پتو نرمینه

توزیع کننده پتو نرمینه

پتو نرمینه مدل نگین در مرکزهای توزیع به وفور یافت میشود که میتوان از مدل های متنوع و طرح های جذاب این پتوها دیدن کرد. برای اینکه این نوع کالاها مورد آلودگی واقع نشوند و پاکیزه بمانند، در بسته بندی های خوب و استاندارد گذاشته شده و راهی بازار میشوند. جنس پلاستیک های بسته بندی ضخامت زیادی داشته و دارای زیپ مخصوصی برای باز کردن و بستن پتو است.
اگر شما بخواهید نمونه های عالی و درجه یک را خریداری نمایید، باید با مجموعه پتو نرمینه مدل نگین تماس حاصل فرمایید. این تماس میتواند از طریق ارتباط مجازی در یکی از برنامه های ارتباط اینترنتی با فروشگاه یا از راه تماس با شماره تلفن های این مجموعه ارتباط برقرار کنید. شایان ذکر است که عرضه به صورت کلی و جزئی انجام میپذیرد. مدیریت و کارکنان نرمینه نگین از هرگونه پیشنهاد و انتقاد در زمینه تولید، توزیع و فروش منسوجات تولیدی این کارخانه استقبال به عمل میآورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما