مرکز تولید پتو گلبافت بچه گانه

پتو گلبافت بچه گانه یکی از محبوب ترین پتو های موجود می باشد که نه تنها در بازار ایران بلکه در بازار خاورمیانه نیز بسیار معروف و مشهور شده است. مرکز تولید پتو گلبافت کودک با بهره گیری از بهترین آیتم ها و پارامتر ها با کیفیت ترین انواع پتو را تولید می‌ کند و در اختیار مشتریان قرار می ‌دهد تا رضایت مشتریان را به طور کامل جلب نماید.

مرکز تولید پتو گلبافت بچه گانه

مقایسه پتو خانگی و مسافرتی

مقایسه پتو خانگی و مسافرتی پتو گلبافت فانتزی خانگی و مسافرتی تفاوت ‌های زیادی با هم دارند که اصلی ترین تفاوت این دو نوع پتو با یکدیگر، وزن آنها می باشد. وزن پتوی مسافرتی به مراتب از نوع خانگی کمتر بوده و خیلی سبک تر است.

لازم به ذکر است که جنس پتو مسافرتی معمولاً نازک تر از نوع خانگی می باشد و بیشتر برای فصول گرم سال مورد استفاده قرار می‌ گیرد. اگر در مقاطعی از سال قصد سفر داشتید که سرمای شدید حاکم بود، بهتر است که پتوی خانگی ضخیم را نیز همراه خود داشته باشید.

همچنین شکل و شمایل و طرحی که در تولیدات انواع پتو خانگی به کار رفته به نسبت به نوع مسافرتی این اجناس بسیار مناسب تر و زیباتر می باشد.

خوشبختانه تولیدات انواع پتو در کشور ما به رشد و شکوفایی بسیار ایده آلی رسیده و به این ترتیب افراد می ‌توانند از هر یک از این پتوها استفاده در سطح مطلوبی داشته باشند.

فروش بهترین انواع پتو گلبافت بچه گانه

فروش بهترین انواع پتو گلبافت بچه گانه فروش بهترین انواع پتو گلبافت بچه گانه باید با توجه به مشخصات از پیش تعیین شده برای نوع با کیفیت این اجناس انجام شود. پتو گلبافت بچه گانه درجه یک از ابعادی در حدود ۷۰ در ۳۰ و در ۵ سانتی متر برخوردار است و وزن این پتو ها به حدود ۸۰۰ گرم می رسد.

جنس اکریلیک به کار رفته در تولید این پتو ها باعث می ‌شود تا حساسیت پوستی یا ریوی برای کودک به وجود نیاورده و سلامتی کودک در هنگام استفاده از این پتو ها به طور کامل حفظ شود.

پتو گلبافت کودک حال حاضر کشور ما از هر نظر کیفیت بسیار مناسبی دارد و حجم فروش بالای این اجناس در بازار داخلی و خارجی مهر تاییدی بر این امر می باشد. این پتو ها کاملاً قابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی هستند و دارای الیافی می باشند که خاصیت ضد آلرژی و ضد حساسیت دارد.

قیمت در نظر گرفته شده برای پتو های موجود در بازار کشور ما به نسبت کیفیت این اجناس بسیار مناسب می باشد و خریداران نیز بر این امر به طور کامل اشراف پیدا کرده اند. اگر چند عدد از این پتو ها تهیه شود طبیعتاً قیمت مناسب تری نیز محاسبه خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما