مرکز خرید پتو مسافرتی حوله ای

پتو یکی از کالاهای ضروری برای خواب می‌ باشد که دارای انواع مختلفی بوده و با جنس ‌های مختلف و در طرح و رنگ‌ های گوناگونی تولید می‌ گردد، یکی از انواع پتو های پرکاربرد، پتو مسافرتی می‌باشد که بیشتر از جنس حوله ای است، در مرکز خرید پتو مسافرتی حوله ای، این محصول با تنوع رنگی بالا و با بهترین جنس و کیفیت و متناسب با سلیقه خریدار عرضه می گردد.

مرکز خرید پتو مسافرتی حوله ای

مقایسه پتو مسافرتی و خانگی

مقایسه پتو مسافرتی و خانگی همان‌طور که گفته شد پتو به ‌عنوان جزو لاینفک سرویس خواب محسوب می‌ شود و بسیاری از افراد علاقه وافری به پتو دارند و از آن برای رسیدن به یک خواب شیرین و باکیفیت توام با آرامش فراوان استفاده می‌ کنند.

پتو دارای انواع مختلفی از قبیل پتوی خانگی و پتوی مسافرتی می باشد که این دو با وجود اینکه تحت عنوان پتو به فروش می ‌رسند اما از تفاوت‌ هایی با یکدیگر برخوردار هستند که در این قسمت به مقایسه انواع مختلف پتوی مسافرتی و پتوی خانگی می ‌پردازیم.

پتو خانگی از کیفیت بالاتری نسبت به پتو مسافرتی برخوردار است زیرا از الیاف مرغوب ‌تر و بیشتری برای تولید آن استفاده شده است، بنابراین این نوع پتوها به دلیل دارا بودن کیفیت بیشتر مورد توجه و استقبال بیشتری قرار می‌ گیرند.

پتوهای مسافرتی شامل دو نوع پتو حوله ای و پتو نخ می باشند که هر کدام از کیفیت ‌های متفاوتی برخوردار هستند اما پتوهای حوله ‌ای از نرمی و لطافت بیشتری برخوردار می باشند در مقابل پتو های خانگی از جنس ‌های مختلف مانند پنبه ای، پلی استر، حوله ای و غیره ساخته می شوند و هر کدام از نرمی خاصی برخوردار می باشند.

از لحاظ وزن و سبکی پتو های مسافرتی دارای وزن کمتری نسبت به پتوهای خانگی برخوردار می ‌باشند.

از لحاظ تنوع در طرح و رنگ هردو دارای تنوع زیادی می باشند، اما تنوع در پتوهای خانگی به‌ مراتب بیشتر از نوع مسافرتی می باشد.

از لحاظ سایزبندی پتوهای خانگی شامل انواع یک ‌نفره و دو نفره می‌ باشند اما بیشتر پتوهای مسافرتی دارای سایز یک ‌نفره هستند.

از لحاظ قیمت پتوهای مسافرتی قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ تری دارا می ‌باشند.

پتوهای مسافرتی فضای کمتری را اشغال می‌ کنند و حمل و جابجایی آنها نسبت به پتوهای خانگی آسانتر می ‌باشد.

فروشندگان عمده پتو مسافرتی

فروشندگان عمده پتو مسافرتی

فروشندگان عمده پتو مسافرتی این کالا را در رنگ های  مختلف و با کیفیت های متعددی ارائه می‌کنند و در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهند.

اگر قصد خرید پتو مسافرتی ارزان را دارید بهتر است آن را از فروشندگانی که در زمینه فروش عمده این محصول فعالیت دارند خریداری نمایید، چرا که این افراد با فروش عمده خود باعث شکسته شدن قیمت‌ های تک فروشی شده و سبب ارزان شدن قیمت این محصول می‌ شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما