مرکز پخش پتوی شادیلون نوزاد

عرضه پتوی شادیلون نوزاد، پتو گلبافت عروس، پتو سربازی ارتشی و… به طرق مختلفی انجام میشود. مرکز پخش پتوی شادیلون نوزاد فروش هر یک از انواع مختلف پتو تولیدی پتو شادیلون، تولیدی پتو شیراز و انواع مختلف دیگری از تولیدی ها را در دستور کار خود دارد. هر یک از انواع مختلف را با کیفیت ها و قیمت های مختلف میتوانید از این مرکز تهیه کنید.

بهترین پارچه برای یک پتو خوب کدام است؟

بهترین پارچه برای یک پتو خوب کدام است؟

هر کدام یک از الیاف مورد استفاده برای تولید پتوها دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند. پس برای پاسخ به این سوال بهتر است هر کدام از الیاف مورد نظر را معرفی کرده و ویژگی های صآنها را نام ببریم تا موضوع به طور کامل روشن و باز شود. تفاوت الیاف طبیعی و مصنوعی در:
۱٫ منشأ آنها
۲٫ هزینه تولید
۳٫ دوام
۴٫ تجدیدپذیری
۵٫ قدرت جذب آب
۶٫ چروک پذیری و
۷٫ ایجاد حساسیت است.
ویژگی های الیاف طبیعی به این صورت است که مقاومت و استحکام کمتری نسبت به الیاف مصنوعی دارند چراکه از مواد شیمیایی و مصنوعی تولید نشده اند و به طور عادی در طبیعت موجود هستند. مانع ایجاد حساسیت میشوند. گرمای زیاد و قدرت جذب رطوبت بالایی دارند و مانع تعریق میشوند. نرم و لطیف بوده و وزن پایین و سبکی دارند. در شست و شوی آنها باید دقت لازم را داشته باشید چون پتوهای پنبه ای ممکن است پس از شستن گلوله گلوله شوند. الیاف طبیعی تجدید پذیر بوده و پس از استفاده به راحتی جذب طبیعت میشوند و به محیط زیست آسیب وارد نمیکنند. الیاف طبیعی شامل پنبه، پشم، ابریشم، کتان و… هستند. اما در مقابل آن الیاف مصنوعی هم دارای مزایا و معایب به خصوصی هستند که ساخته دست بشر بوده و به طور عادی در طبیعت موجود نیستند پس برای تولید آن هزینه بیشتری هم صرف میشود. استحکام و مقاومت آنها خوب است و دارای طول عمر بالا و از الیاف طبیعی ارزان تر و به صرفه تر هستند. نرم و لطیف بوده و دارای رنگ های جذاب و مختلف هستند. تجدیدپذیر نیستند و پس از استفاده به جذب محیط زیست نمیشوند. از الیاف طبیعی میتوان به پلی استر و آکریلیک اشاره کرد. اکثر پتوهای تولیدی از جنس پلی استر هستند. الیاف اکریلیک پرزدهی بیشتری دارند و جذب رطوبت آنها به طور نسبی است و احتمال رشد باکتری ها در آنها بیشتر است. تولیدی پتو شادیلون انواع مختلفی از پتو از جمله پتو سربازی ارتشی، پتو گلبافت عروس و… را از پارچه های مختلف تولید میکند و در مرکز پخش پتوی شادیلون نوزاد و دیگر مراکز خود ارائه میدهد.

آشنایی با مراحل تولید پتو

آشنایی با مراحل تولید پتوی شادیلون نوزاد

تولید پتو در تولیدی پتو شادیلون، تولیدی پتو شیراز و دیگر تولیدی ها مانند تولید انواع مختلفی از محصولات دیگر دارای مراحل مختلفی است که در نهایت کیفیت محصول را تضمین میکنند.
۱٫ مرحله ریسندگی: در ابتدای کار الیاف مورد استفاده برای تولید پتو به نخ تبدیل میشوند، خواه الیاف طبیعی باشند یا مصنوعی
۲٫ مرحله بافندگی: بافت آن در دو قسمت بافت زمینه و بافت پرزها انجام میشود. پس از بافت محصول تولیدی توسط دستگاه برش، در وزن و سایز مورد نظر بریده و آماده مرحله بعد میشود.
۳٫ مرحله چاپ: در این مرحله قسمت پرزدار پتو توسط دستگاه چاپ و شابلون های مورد نظر با توجه به ابعاد دو نفره، یک نفره، نوجوان، کودک و نوزاد طرح مورد نظر بر روی آن چاپ و بعد از آن تثبیت رنگ میشود. بعد از آن با آب گرم و مواد شوینده پتو شست و شو داده میشود و در نهایت نرم کننده زده و آبگیری شده و در دستگاه خشک کن خشک میشود.
۴٫ مرحله تکمیلی: در این مرحله قسمت پشتی پتو که دارای پرز کوتاه یا فاقد پرز است به وسیله دستگاه پرزگیری و سپس برای استحکام آن، نخ ها تاب داده شده و در نهایت با توجه به سایز پتو و کیفیت آن درجه بندی و دور دوزی میشود.
۵٫ مرحله نهایی بسته بندی: در این مرحله با توجه به درجه بندی پتوها بر اساس کیفیت از جمله نظم دوخت و طرح و… در بسته بندی های مختلف قرار گرفته و آماده ارسال میشود.

ویژگی های ظاهری پتو گل برجسته دو نفره

ویژگی های ظاهری پتو گل برجسته دو نفره

تولید پتوگل برجسته از سابقه ای طولانی برخوردار است و مشتریان مخصوص به خود را دارد. این نوع پتو مانند هر کالای خواب دیگری خصوصیات ویژه و منحصر به فرد خود را دارد که آن را از دیگر مدل ها متمایز کرده است و از پر طرفدارترین پتوهای موجود در بازار محسوب میشود. پتو طرح برجسته از زیبایی بصری خاصی برخورداراست و به دلیل برجسته بودن یک سری نقوش بر روی سطح پتو به این نام معروف است. قابلیت شست و شو دستی و همچنین در ماشین لباسشویی را دارد. یکی از بهترین ویژگی های این نوع پتو این است که رنگ دهی ندارد و بعد از شست وشو دچار افت کیفیت در رنگ نمیشود و همچنین آبرفت ندارد و سایز آن بعد از شسته شدن تغییر نمیکند. پتو طرح برجسته دارای نقش و طرح متنوع و رنگ های زیبا است. بافت این نوع پتو نرم و لطیف است و پرزهای آن بلند بوده که این باعث استحکام آن و بالا بردن کیفیت پتو میشود. در سایزهای مختلف تولید شده از جمله پتو نوجوان دخترانه و پسرانه، پتو کودک و همچنین دارای نشان استاندارد است. برای استفاده بر روی تخت به عنوان روتختی نیز مناسب است. پتو گل برجسته یکی از جدیدترین پتوهای ایرانی است که تولید کنندگان متعددی اقدام به تولید و عرضه آن کرده اند. این نوع پتو در سایزبندی های مختلف مناسب نوزادان، کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تولید میشود. طرح های مورد استفاده بر سطح پتوهای گل برجسته هم کلاسیک هستند و هم مدرن که میتوان هر یکی از آنها را بر اساس سلیقه و بودجه خود انتخاب کرد. این نوع پتو از جمله پرفروش ترین پتوهای بازار ایران و خارج از مرزها محسوب میشود. ضخامت آن عالی است و گرمای مطلوبی را ایجاد میکند. در سایزهای مختلف تولید شده و دارای نشان استاندارد هستند. برای استفاده بر روی تخت به عنوان روتختی نیز مناسب است. از زیباترین مدل آن میتوان به پتو گلبافت عروس اشاره کرد که در مرکز پخش پتوی شادیلون نوزاد و دیگر مراکز تولیدی پتو شادیلون موجود است.

توزیع بی واسطه پتوی شادیلون نوزاد

توزیع بی واسطه پتوی شادیلون نوزاد

مرکز پخش پتوی شادیلون نوزاد توزیع بی واسطه این نوع پتو و انواع مختلف دیگر از پتو از جمله پتو گلبافت عروس، پتو سربازی ارتشی و… را در سراسر کشور انجام میدهد. توزیع بی واسطه این محصولات و هر نوع محصول دیگری دارای مزایای بسیار است که از مهم ترین مزایای آن کنترل کیفی راحت تر محصول است. تولیدی پتو شادیلون، تولیدی پتو شیراز و بسیاری از تولیدی های دیگر با این مرکز همکاری دارند.

 

2

  1. با سلام از سایت خوبتون واقعا محتویات مفیدی بود بسیار تشکر می کنم از نویسندگان و گردآورندگان این سایت محصول را به طور کامل معرفی کردند و این جای خوشحالی داره.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما