پتو مسافرتی اعلا و مرکز عمده فروشی آن در کشور

آیا به دنبال پتو خزدار سبک، کم حجم و مقرون به صرفه می‌باشید؟ اگر می‌خواهید چنین کالای خوابی را با بهترین کیفیت به دست آورید، به مراکز فروش این محصول مراجعه نمایید.

مراکز عمده فروشی پتو، نوع اعلا این محصول را در سراسر کشور عرضه می‌نمایند. شما مشتریان عزیز می‌توانید با مراجعه به این مراکز فروش، به میزان مورد احتیاج خود این محصولات را خریداری نمایید.

از این مراکز، می‌توان پتو مسافرتی کوچک، متوسط و بزرگ را تهیه نمود و برای همه گروه‌های سنی نیز مناسب می‌باشند.

 

پتو مسافرتی اعلا و مرکز عمده فروشی آن در کشور

 

فروشگاه محصولات پتو ایرانی مرغوب

اگر شما به مراکز فروش پتو ایرانی مراجعه نمایید، به آسانی می‌توانید نوع با کیفیت این کالا را به در اختیار داشته باشید. شاید این سوال برای‌تان پیش بیاید که فروشندگان پتو مرغوب، چه کسانی هستند؟ پتو اعلا ایرانی چه ویژگی‌هایی را دارد؟

 

در این جا به چند موضوع اشاره می‌نماییم تا به شما کمک نماید یک خرید مطمئن و خوبی را داشته باشید. به این موارد توجه نمایید:

  • در زمان تهیه پتوها به برند تولید کننده توجه نمایید. برندهای نام آشنا را انتخاب نمایید.
  • پتوهای با کیفیت، حساسیت‌زا نیستند و از طرفی در هنگام شستشو رنگ‌شان ثابت باقی می‌ماند و همینطور اندازه‌شان تغییر نمی‌یابد
  • اگر در هنگام خرید آن‌ها را بکشید، نخ‌های زمینه‌ی آن‌ها مشخص نمی‌شوند.
  • به حاشیه‌های پتو توجه نمایید. چراکه نباید هیچگونه خوردگی و پارگی داشته باشند و در همین حال نخ آن هم از کیفیت خوبی برخوردار باشد.
  • و سایر موارد دیگر

 

فروشگاه محصولات پتو ایرانی مرغوب

 

پتو مسافرتی متری با قیمت ارزان

برای کسانی که خواستار کالای پتوی مسافرتی می‌باشند، توصیه می‌نماییم که نوع متری آن را تهیه نمایند. اینگونه خواهند توانست یک محصول با کیفیت را با قیمت مقرون به صرفه خریداری نمایند. روی هم رفته، پتوهای مسافرتی از جمله کالاهایی به شمار می‌رود که کارایی بالایی را دارا می‌باشد.

 

این گونه از پتوها را نه تنها در مسافرت‌ها می‌شود با خود حمل، بلکه می‌توان در فصول نه چندان سرد نیز از آن‌ها به عنوان رو انداز استفاده نمود. از این محصولات، می‌توان به عنوان زیرانداز نیز استفاده نمود. خلاصه، نوع مسافرتی پتوها از جمله کالاهایی محسوب می‌شود که موارد استفاده  آن گوناگون می‌باشد.

 

باید متذکر شد که این پتوها در تنوع بسیاری از قبیل: پتوهای مسافرتی نمدی، ژله ای، دونفره، مسافرتی و غیره در بازار موجود می‌باشند.

خرید پتو مسافرتی متری را به شکل آنلاین نیز می‌توان انجام داد. شما در هر نقطه از کشور که حضور داشته باشید، به آسانی می‌توانید این محصول را به شکل عمده و یا تکی، سفارش دهید.

 

پتو مسافرتی متری با قیمت ارزان

 

فروش پتو‌های ایرانی با طرح گلدار

پتو‌های ایرانی را از نظر طرح می‌توان به دو دسته اصلی تقسیم بندی نمود:

۱٫ نوع گل دار

۲٫ نوع ساده

این انواع از کالای خواب، فروش بسیاری را به همراه دارند و هر کسی بر اساس سلیقه‌ای که دارا می‌باشد، می‌تواند در هر طرح و مدلی آن را سفارش بدهد.

 

شرکت‌های تولید کننده، با در نظر داشتن سلایق مصرف کنندگان، این کالاها را طراحی و تولید می‌نمایند. این محصول را می‌توان در طرح‌هایی نظیر: گل‌های ریز، گل‌های درشت و همین طور در رنگ بندی‌های بسیار متفاوتی تهیه نمود.

 

یکی از موارد مهمی که بافندگان برای این محصول قائل می‌شوند، استفاده از الوان گوناگون در تولید این محصولات می‌باشد. باید متذکر شویم که این پتو‌ها نیز مانند سایر کالاهای مشابه، به شکل یک نفره و دو نفره تولید می‌شوند.

 

در هر صورت، طراحی‌های شیک در هر صنعتی می‌تواند باعث فروش بهتر کالا شود. این مسئله در عرصه بافت و تولید پتوها نیز حائز اهمیت می‌باشد. شرکت‌ها برای این که بتوانند از رقبای خود در بازار پیشی بگیرند، محصولات خود را همواره در مدل‌های جدیدی وارد بازار می‌نمایند.

 

فروش پتو های ایرانی با طرح گلدار

 

مرکز خرید پتو مسافرتی ضخیم با تخفیف

پتوهای مسافرتی تنها به شکل نازک ارائه نمی‌شوند. برخی از آن‌ها از ضخامت‌های بیشتری برخوردار می‌باشند. در مورد جنس آن‌ها نیز باید بگوییم که اغلب از پلی استر تولید می‌شوند.

 

این محصولات از جانب فروشندگان پتو مسافرتی به صورت کیلویی هم عرضه می‌گردند. البته می‌توان به شکل تخته‌ای نیز آن‌ها را در سایزهای متفاوتی تهیه نمود. قابل ذکر می‌باشد که جهت خرید، کافیست به مرکز فروش آن مراجعه نمود.

 

برای تهیه پتو با کیفیت ایرانی می‌توان نوع مسافرتی ضخیم را تهیه نمود. به همین منظور مراجع متفاوتی در سراسر ایران در این حوزه فعال می‌باشند. آن‌ها سعی می‌نمایند تا با ارائه قیمت‌های مقرون به صرفه، فروش خود را افزایش بدهند. ضمن اینکه با این نرخ‌های منصفانه، رضایت مشتریان نیز برآورده می‌شود.

 

قابل ذکر می‌باشد که شما عزیزان، می‌توانید پتو مسافرتی ضخیم را به صورت غیر حضوری و به شکل تکی یا کلی از سایت ما خریداری نمایید.

 

مرکز خرید پتو مسافرتی ضخیم با تخفیف

 

نمایندگی مستقیم پتو ایرانی

شرکت‌های گوناگونی در زمینه تولید انواع پتو ایرانی فعالیت می‌نمایند و سعی‌شان بر این می‌باشد تا به صورت مستقیم کالای خود را در اختیار مشتریان قرار بدهند.

آن‌ها از این طریق، خواهند توانست ارتباط متقابل را با خریدار برقرار و از طرف دیگر، نقص‌های محصولات‌شان را نیز به این شکل با نظراتی که عنوان می‌شود، بر طرف نمایند.

لازم به ذکر می‌باشد که در زمینه عرضه بدون واسطه، تولیدی‌ها از مراجع گوناگونی استفاده می‌نمایند. برای نمونه این مراکز تولیدی، شعب رسمی ایجاد می‌نمایند.

می توان در بیشتر شهرهای کشورمان، به نمایندگی پتو ایرانی مراجعه نمود و خرید را به هر میزانی که خواستار می‌باشیم، انجام بدهیم. این شعب، انواع کالا را برای مصرف کنندگان ارائه می‌دهند از قبیل:

  • پتوهای یک نفره
  • پتو‌های دو نفره
  • پتو‌های طرح‌دار
  • پتو‌های ساده
  • پتو‌های تولید شده از الیاف طبیعی
  • پتو‌های تولید شده از الیاف مصنوعی
  • و غیره

 

نمایندگی مستقیم پتو ایرانی

پتو ویژه نوزادی با کیفیت مرغوب

 

کارخانه‌های مختلفی، پتوهای ویژه نوزادی را نیز تولید می‌نمایند. از جمله ویژگی‌های این محصولات می‌توان به ابعاد کوچک و زیبا، طرح‌ها و رنگ‌های شاد آن اشاره نمود.

این پتوها در دو مدل ساده و کلاه‌دار ارائه می‌گردند که نوع دوم آن از فروش بالایی برخوردار می‌باشد و کاربردهای بیشتری هم در فصل سرما دارد.

پتو نوزادی کلاه دار و ساده، از جنس‌های خوبی برخوردار می‌باشند که به هیچ عنوان حساسیت‌های تنفسی و پوستی را ایجاد نمی‌نمایند.

این محصولات هم در انواع متنوعی تولید می‌شوند. برای نمونه، نوع کلاه‌دار، بیشتر به شکل‌های حیوانات گوناگون و بامزه ارائه می‌شوند. از طرفی خود پتوهای ساده نیز طرح‌هایی مانند ماشین مسابقه، باب اسفنجی، بانوی یخی و غیره را دارند.

آن چه بیشتر از همه در این پتوها به چشم می‌آید، رنگ بندی آن‌ها می‌باشد. البته نوع تک رنگ آن هم طرفداران بسیاری را در بازار دارا می‌باشد.

در هر حال، در زمان تهیه این گونه از محصول، توجه لازم را داشته باشید که برای حفظ سلامتی نوزادتان، پتو ویژه‌ی با کیفیت را از برندهای معتبر تولید کننده، خریداری نمایید.

چگونه پتو مسافرتی جنس خوب را بشناسیم؟

سوالی که ممکن است در ذهن بسیاری از خریداران پتو مسافرتی پیش بیاید، این می‌باشد که چگونه قادریم جنس خوب را بشناسیم و تهیه نماییم؟

برای پاسخ، باید به این نکته اشاره نمود: شما در گام اول، لازم می‌باشد، سعی نمایید که مراجع اصلی فروش این محصول را بیابید. امروزه برخی از فروشندگان نیز به نمایندگی از شرکت‌های خاصی، این کالاها را ارائه می‌نمایند.

 

شما می‌توانید کالای خود را به شکل تضمینی نیز از این نمایندگی‌ها تهیه نمایید. اما در زمان خرید، بهتر می‌باشد که به آرم و نشان استاندارد  کالا توجه نمایید.

به برچسب‌هایی که پشت پتو‌ها برای ارائه معلومات زده شده، دقت نمایید. آن‌ها را مطالعه و سپس بر اساس احتیاج‌تان اقدام به خرید آن‌ها نمایید.

 

طبعاً برای بسیاری از افراد عادی جامعه، تشخیص دادن جنس با کیفیت از نامرغوب کار بسیار سختی می‌باشد. لذا بهترین گزینه همان مراجعه به نمایندگی‌های معتبر می‌باشد.

 

چگونه پتو مسافرتی جنس خوب را بشناسیم؟

 

بهترین مرجع فروش پتو خانگی طرحدار

فروش پتو خانگی طرح‌دار، از جانب بهترین مراجع صورت می‌پذیرد. البته برای این که آگاهی یابید تا از کدام منابع بایستی خرید خود را انجام دهید، پیشنهاد ما این می‌باشد که اول مشخص نمایید به چه تعداد تخته پتو نیاز دارید؟ اگر تعداد بسیاری از این این پتو‌ها را می‌خواهید تهیه نمایید، لازم می‌باشد که به مراجع خاص عمده فروشی ما مراجعه نمایید که به آن‌ها اشاره نیز نمودیم.

برای تهیه تکی پتو، نیز می‌توانید به فروشگاه‌های حضوری و غیر حضوری کالای خواب مراجعه نمایید.

عموماً مرجع فروش، برای مرغوب بودن کالا و تنوع آن اهمیت بسیاری را قائل می‌شود. شما مشتریان عزیز می‌توانید پتو یک نفره خانگی و همین طور سایر محصولات را در طرح‌های زیر انتخاب و سفارش بدهید:

  • پتو در طرح فانتزی
  • پتو در طرح ساده
  • پتو در طرح رنگ‌های ترکیبی
  • پتو در طرح گل برجسته
  • پتو در طرح گل‌های ریز و درشت
  • و سایر طرح‌های جذاب دیگر

 

بهترین مرجع فروش پتو خانگی طرحدار

خریداران پتو به قیمت تولیدی در تهران

برای بسیاری از مشتریان، در کنار کیفیت پتوها، قیمت آن هم از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد. اغلب مشتریان می‌کوشند تا مراجعی را بیابند که پتو را با قیمت مقرون به صرفه‌ای در اختیارشان قرار دهند و هم این که آن را از لحاظ کیفی و تضمین شده به فروش برسانند.

 

خریداران پتو به قیمت تولیدی در تهران و شهرهای مختلف دیگر، می‌توانند در این خصوص به فروشگاه‌های آنلاین ما مراجعه نمایند. عرضه کنندگان، این محصول را در تنوع بالایی ارائه می‌دهند و ضمن اینکه تخفیف‌های ویژه‌ای را برای بازدید کنندگان در نظر می‌گیرند.

 

اغلب آن‌ها همکاری مستقیمی با شرکت‌های تولیدی دارند و با نرخ‌های مصوب کارخانه ای، محصول را ارائه می‌نمایند.

 

خریداران پتو به قیمت تولیدی در تهران

 

ارائه دهنده پتو‌های دو نفره مسافرتی

پتوهای دو نفره مسافرتی، در ابعاد بزرگتری به بازار ارائه میشوند. شرکت‌ها، این محصول را در سایزهای گوناگونی نیز تولید می‌نمایند و از جمله ارائه دهندگان اصلی این محصولات، همین کارخانجات می‌باشند. البته آن‌ها به شکل عمده‌ای نیز به عرضه کالاهایشان می‌پردازند.

 

پتو مسافرتی، بسیار سبک و کم حجم است و حمل و نقل آن بسیار آسان است. این پتو در رنگ‌ و طرح‌های مختلفی تولید می شود که می توانید با توجه به نیاز خود بهترین مدل را خریداری نمایید.

 

فراموش نکنید که علاوه بر طرح و رنگ مسائل دیگری نیز وجود دارند که باید هنگام خرید به آن ها توجه نمایید. این پتوها فضای کمتری را اشغال می‌نمایند و به راحتی نیز شستشو می‌شوند.

 

پتوهای مسافرتی از نظر نوع و شکل ظاهر نیز به دسته بندی زیر تقسیم می شوند:

حوله ای، ژله ای، مخملی و گل برجسته، پتوهای بافتنی، پتوهای ارگانیک و …

 

پتو‌های مسافرتی علی رغم نامی که دارند تنها کار پتو را در مسافرت انجام نمی‌دهند. این پتوها به عنوان زیراندازی نرم در مسافرت، یا به عنوان روتختی برای تخت‌های یک نفره و دو نفره یا به عنوان یک پتوی دم دستی بر روی مبل‌ها مصرف دارند. کارآیی این نوع پتوها بسیار است.

 

اگر به دنبال پتوی سبک و گرم هستید که به آسانی بتوانید آن را از مکانی به مکان دیگر حمل نمایید، پیشنهاد ما بازدید از سایت فروش محصولات ما می‌باشد.

شرکت تولیدی ما این محصول را در بازارهای گوناگون و در سراسر کشورمان ارائه می‌نماید. این پتوها نیز مانند سایر محصولات دیگر، از مدل‌ها و رنگ بندی‌های متنوعی برخوردار می‌باشد.

به همین منظور شما می‌توانید بهترین نوع این محصول را از طریق سایت فروش ما مشهاده نمایید و طبق سلیقه خودتان محصول را سفارش بدهید و در هر نقطه از مکانی که حضور دارید،پتوی مسافرتی را دریافت نمایید.

ارائه دهنده پتو های دو نفره مسافرتی

 

سفارش پتو‌های کادویی کیفدار

بیشتر پتوهایی که تولید می‌شوند، به همراه خود کیف‌هایی را دارند که برای محافظت از محصول و همین طور حمل ساده آن طراحی شده‌اند. برای سفارش این گونه از پتوها، می‌توان به مراجع متفاوتی مراجعه نمود.

پتو‌های کیف‌دار نیز به عنوان کادویی عالی برای هدیه دادن به عزیزانتان می‌باشد. شما قادر می‌باشید این محصول را در بازار با مشخصات زیر تهیه نمایید:

  • بیشتر برای تازه عروس‌ها از نوع کاغذی کیف‌دار می‌گیرند.
  • این کیف‌ها طراحی‌های زیبایی را دارند.
  • رنگ بندی‌های‌شان متفاوت می‌باشد.
  • دارای دسته‌هایی برای حمل راحت هستند.

 

سفارش پتو های کادویی کیفدار

کارخانه تولید پتو‌های طرح برجسته ایرانی

یکی از طرح‌های پرفروش پتوهای ایرانی که از جانب کارخانجات تولیدی گوناگونی بافته می‌شود، نوع گل برجسته می‌باشد. این محصول به آسانی قابل تشخیص می‌باشد. برخی از آنان، گل‌هایی با برآمدگی بیشتری دارند و حتی بدون لمس کردن نیز می‌شود تشخیص‌شان داد.

در هر صورت، یکی از جمله پتو ایرانی صادراتی، همین نوع می‌باشد که به کشورهای متفاوتی ارسال می‌گردد. شرکت‌های تولیدی این گونه از پتوها را در طرح‌های مختلفی به بازار ارائه می‌نمایند. این محصول را می‌توان از مراکز کالای خواب به شکل ژله‌ای، حوله‌ای، مسافرتی و غیره مشاهده و اقدام به خریدشان نمود.

 

شما مشتریان عزیز می‌توانید با مراجعه به سایت ما این محصولات با کیفیت و درجه یک و زیبا را انتخاب و سفارش دهید.

کارخانه تولید پتو های طرح برجسته ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما