پخش انواع پتو نرمینه مدل ونلون

مراکز پخش انواع پتو نرمینه مدل ونلون نمایندگی های معتبری هستند که این کالاهای باکیفیت خواب را به طور مستقیم در دسترس شما مشتریان محترم قرار میدهند. مراکز پخش و فروش این محصول مکانی برای مشاهده این منسوجات و معرفی آنها نیز است. مراکز پخش و فروش پتو نرمینه مدل ونلون، به معرفی این محصولات نیز میپردازند و از طریق کاتالوگ، نمونه محصولات کالاها را به خریداران گرامی معرفی کرده و اطلاعات مورد نیاز خریداران محترم را در اختیار آنها میگذارند.
شرکت نرمینه در شهرها و استان های مختلف ایران نمایندگی ها و مراکز پخش و فروش زیاد دارد که برای فروش محصولات این مکان ها تأسیس شده اند و از طریق مکان های ذکر شده ارسال محصولات مورد نیاز شما مشتریان محترم بسیار آسان شده است و یکی دیگر از دلایل تأسیس این مکان ها به این دلیل است که مشتریان محترم در هر نقطه ای از ایران که هستند دسترسی آنها برای خرید حضوری آسان تر باشد و قیمت این محصولات در نمایندگی ها و مراکز فروش بسیار قابل توجه و ویژه خواهد بود.

ونلونویژگی های پتو نرمینه مدل ونلون

ویژگی های پتو نرمینه مدل ونلون

یکی از ویژگی های این محصول مرغوب که جنس آن ساخته شده از پلی استر با الیاف ژاپنی است، قیمت بالای این محصول نسبت به سایر محصولات نرمینه است و یکی از کالاهای خواب با وزن بالا است. وزن این محصول یک نفره حدود ۳۰۰۰ گرم و وزن دو نفره این کالای باکیفیت حدود ۴۰۰۰ گرم است. این محصول تنوع رنگ بسیار خوب و شادی دارد از جمله: قهوه ای، قرمز، بنفش، گلبهی، عسلی، بژ و طوسی و… این کالا برای افرادی که دارای بیماری و حساسیت های پوستی هستند توصیه میشود، به این دلیل که این محصول ضد حساسیت است و به هیچ عنوان پرز نمیدهد و همینطور ظاهر شفاف، براق و بسیار زیبایی دارد. و قابل ذکر است این محصول برای تمام رده های سنی قابل استفاده است.

این محصول باکیفیت، گرما دهی بسیار خوب و قابل توجهی دارد و بسیار نرم و لطیف است؛ همینطور قابلیت شستن با ماشین لباس شویی و حتی دست را دارد. از آنجایی این محصول ماندگاری بالایی دارد و دارای عیار بالایی است، این محصول را هم میتوانید در منزل، هتل و مسافرخانه مورد استفاده قرار دهید. همینطور محصول بسیار مناسبی برای صادرات به کشورهای دیگر است. این کالا در سایزهای متفاوتی تولید و راهی بازار شده است، به همین دلیل برای همه رده های سنی قابل استفاده است.
جهت یادآوری میتوان گفت جنس این محصول ساخته شده از الیاف پلی استر با الیاف ژاپنی است و زمانی که محصولی از این الیاف ساخته شده باشد در میان مردم طرفداران بسیار زیادی دارد .پلی استر الیافی مانند اکریلیک الیاف مصنوعی به حساب می آید. پتو نرمینه مدل ونلون یکی از اعلا ترین کالاهای موجود در بازار ایران است و این محصول با ارزش با توجه به استقبال بسیار خوب مردم و کیفیت قابل توجه و به خاطر استفاده از مواد اولیه مرغوبی که دارد، یکی از بهترین محصولات نرمینه است. این محصول توسط بهترین دستگاه های بافتنی منسوج ساخته شده است که این مسئله بسیار قابل توجه و مهم است.

از پتو نرمینه عروسکی چه میدانید

از پتو نرمینه عروسکی چه میدانید

این محصول بسیار زیبا، مخاطب اصلی آن کودکان و نوجوانان هستند و طرفداران بسیار زیادی در این رده سنی دارد. بسیار لطیف و سبک است و از گرمای قابل توجهی نیز برخوردار. این منسوج زیبا، ظاهر مدرنی دارد و مانند پتوهای قدیمی موجود در بازار ایران چهره ای مانند پتوهای سنتی را ندارد. پتو نرمینه عروسکی، دارای زمینه ای ساده با گل ‌هایی برجسته و طرح های عروسکی زیبا بر روی این محصول است که باعث شده افراد زیادی جذب این محصول باکیفیت شوند و دارای رنگ های بسیار زیبا، دلنشین، شاد و آرامش بخش است.
از طرفی به علت وزن سبکی که دارد، دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای نسبت به سایر محصولات تولیدی است. تنوع طرح های این محصول بسیار بالاست و این محصول دارای طرح های عروسکی و کارتونی بسیار جذاب و زیبا است. شرکت نرمینه با تولید محصولاتی با طرح های عروسکی و کارتونی، بخش بسیار زیادی از نیاز امروز بازار ایران و سایر نقاط جهان را تأمین کرده است و از طریق مراکز فروش، شرکت های تولیدی و توزیع این محصول، سایت های مربوطه و معتبر میتوانید پتو نرمینه عروسکی را تهیه کنید و در کمترین زمان این محصول به دست شما مشتریان محترم میرسد.
با خرید پتو نرمینه زیبا و پرفروش از طریق سایت های معتبر به دلیل حذف واسطه ها، میتوانید با قیمت کمتری نسبت به فروشگاه های سنتی خریداری کنید. استفاده از این کالا حس بسیار خوبی به کودکان میدهد و خوابی راحت همراه با آرامش را برایشان به ارمغان می آورد.

ویژگی های پتو نرمینه عروسکی

ویژگی های پتو نرمینه عروسکی

قابلیت شست و شوی آسانی دارد، حجم بسیار کمی را اشغال کرده و بسیار سبک است، دارای بافتی بسیار محکم و دوام بالایی است، دارای طرح های بسیار متنوع، زیبا و مناسب برای کودکان (دختر و پسر) است ضد حساسیت بوده و پرز نمیدهد. بسیار نرم و لطیف و کم جا است.

پتو پنبه ای چه نوع پتویی است

این محصول باکیفیت، بسیار لطیف، نرم و گرم است و در مقایسه با سایر پتوها از جمله پتوهای پشمی پرز دهی کمتری دارد.
پتو پنبه ای وزن کمی دارد و بسیار سبک است و به دو صورت یک لایه و دو لایه برای فصول مختلف اعم از گرم و سرد تولید میشود. ولی امروزه در بازارهای موجود پتوی ۱۰۰ درصد پنبه به ندرت یافت میشود که غالبا به صورت ترکیبی از الیاف مصنوعی از جمله: پلی استر و آکریلیک به همراه نخ پنبه موجود هستند.
پتو پنبه ای بیشتر به کسانی پیشنهاد داده میشود که حساسیت زیادی نسبت به سرما دارند و از سرما فراری هستند و یکی از دلایل فروش خوب این کالای با کیفیت، ضد حساسیت و ضد باکتری بودن است، که افرادی زیادی به خاطر این مسئله جذب این محصول شده اند.

مراکز فروش پتو نرمینه مدل ونلون

مراکز فروش پتو نرمینه مدل ونلون

مراکز فروش پتو نرمینه، مراکز بسیار معتبری هستند و این محصول زیبا و باکیفیت را به طور مستقیم در اختیار مشتریان محترم قرار میدهند. فروش این کالای خواب ارزشمند و مطلوب با قیمت بسیار مناسب به صورت غیر حضوری و حضوری امکان پذیر است.
مراکز فروش این محصول به صورت غیر حضوری این امکان را به خریداران محترم میدهند تا بتوانند انواع طرح های پتو نرمینه را فقط با یک تماس سفارش دهند که در حقیقت کار را برای مشتریان محترم بسیار آسان شده و این امر باعث صرفه جویی در زمان شما عزیزان نیز شده است. کارخانه تولیدی این محصول دارای بهترین مراکز فروش پتو نرمینه مدل ونلون است و میتوانید این کالا را به صورت تکی یا عمده خریداری کنید.

مراکز عمده فروشی پتو نرمینه مدل ونلون

مراکز عمده فروشی پتو نرمینه مدل ونلون

به دلیل مطابقت این محصول با استانداردهای جهانی، طرفداران بسیار زیادی دارد و از این رو بسیاری از هتل ها، مسافرخانه ها و… این محصول باکیفیت را به صورت عمده خریداری میکنند. از طریق مراکز فروش به صورت عمده میتوانید این پتو نرمینه مدل ونلون را به صورت عمده خریداری کنید. اگر شما عزیزان مایل به خرید حضوری پتو نرمینه مدل ونلون به صورت حضوری هستید، میتواند از طریق مراکز فروش و نمایندگی های پخش معتبر این کالا برای خرید این محصول اقدام کنید .

پتو طرح سنتی

این محصول زیبا، باکیفیت، نرم و لطیف و با ضخامت مناسب و به دلیل اینکه از پلی استر تهیه شده، گرمای قابل توجهی دارد و گزینه بسیار مناسبی به خصوص برای فصل پاییز و فصول سرد برای شما عزیزان است. این محصول به راحتی قابل شست و شو است و جای هیچ نگرانی نیست. گاهی برای شما خریداران محترم امکان دارد سوال پیش بیاید که آیا این محصول بسیار زیبا با طرح سنتی که دارد صدمه ای به پوست میزند؟ قطعا خیر…. این پتو به دلیل جنس و بافتی که دارد به هیچ عنوان به پوست شما آسیب نمیزند و جای هیچ گونه نگرانی نیست. این محصول از بهترین الیاف تهیه شده و بسیار باکیفیت است و شما مشتریان محترم با این منسوج زیبا، خوابی بسیار آرام و راحت را تجربه خواهید کرد. ضخامت این محصول بسیار مناسب است و برای این مسئله نیز جای هیچ نگرانی نیست.

این محصول به دلیل تنوع رنگ بسیار زیادی که دارد مشتریان زیادی را به خود جلب کرده و علاقمندان زیادی نیز دارد. کالای خواب با طرح سنتی گزینه ای بسیار مناسب برای فضاهای کلاسیک بوده، قابل ذکر است این محصول کاملا قابل شست و شو است.

انواع پتو نرمینه

انواع پتو نرمینه

پتوی نرمینه بسیار متنوع است و انواع مختلف و بسیار زیبایی دارد که هر کدام از فروش فایل توجهی برخوردار بوده اند.
برخی از پتوهای نرمینه به شرح زیر است:
طرح برجسته، عروسکی، دخترانه و پسرانه، نوزادی نرمینه، نرمینه یک نفره نرمینه گل برجسته، نرمینه ساده، نوجوان نرمینه. از میان این محصولات، پتو نرمینه ساده فروش قابل توجه و بسیار خوبی دارد و با مراجعه به مراکز فروش این محصول باکیفیت چه به صورت حضوری یا غیر حضوری یا طریق سایت های فروش معتبر میتوانید این محصول را به قیمت کارخانه تهیه کنید.
چند نمونه از ویژگی های این محصولات عبارتند از:
این محصولات دارای جنسی بسیار نرم، لطیف و بسیار باکیفیت و مرغوب هستند. این منسوجات ذکر شده شست و شوی راحتی دارد و میتوانید توسط ماشین لباسشویی یا با دست این محصولات را مورد شست و شو قرار دهید. از طرح های بروز شده، زیبا و شیک، دارای طرح های برجسته برخوردارند و قابل استفاده برای تمامی سنین است. الیاف تشکیل دهنده پتوهای نرمینه مدل ونلون به صورت طبیعی یا مصنوعی مانند پلی استر و فیلامنت هستند.

انواع دیگر محصولات نرمینه به شرح زیر است

انواع دیگر محصولات نرمینه به شرح زیر است

منسوج ویژه کادو، کالای مخصوص نوزاد، منسوج خوش رنگ در دو سایز دو نفره و یک نفره، پتوی گل دار، منسوج نرمینه، رز، منسوج نرمینه صادراتی و در آخر یکی از مهم ترین و پر طرفدار ترین محصول نرمینه، میتوان به پتو نرمینه مدل ونلون اشاره کرد. این محصولات ایرانی، باکیفیت و مرغوب فقط بخشی از تولیدی های شرکت نرمینه است و برای مشاهده کامل انواع منسوجات مرغوب نرمینه میتوانید به صورت حضوری یا از طریق سایت های مربوطه معتبر مراجعه کرده تا با انواع مختلف محصولات نرمینه به طور کامل آشنایی پیدا کنید.

پتو نرمینه مدل جدید

پتو نرمینه مدل جدید

این مجموعه کاملا معتبر و حرفه ای روزانه مدل های بسیار جدید و متنوعی را رونمایی و روانه بازار میکند تا در دسترس شما خریداران محترم قرار بگیرد و طرح های جدید پتو نرمینه، در سایزهای مختلف و برای کودکان، نوجوانان، دخترانه، پسرانه، بزرگسالان و… تولید میشود و دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ های بسیار زیبا هستند.

این محصولات بسیار زیبا و جدید را هم از طریق نمایندگی های فروش و نیز از طریق سایت های مربوطه معتبر میتوانید تهیه کنید و برای مشاهده محصولات جدید شرکت نرمینه میتوانید به صورت حضوری به شرکت ها و نمایندگی های این محصول مراجعه کنید یا به صورت غیر حضوری از طریق وبسایت های معتبر طرح ها و مدل های جدید شرکت نرمینه را مشاهده کنید و در صورت تمایل سفارش دهید. این محصولات با طرح های جدید نیز مانند طرح های قبلی نرمینه دارای ویژگی هایی است که چند نمونه آن به شرح زیر است:
مقاومت زیاد در برابر چروک، دارای استحکام زیاد تار و پود و بافت یک پارچه بدون هیچ گونه گسستگی، وجود رنگ ‌های زیبا و آرامش بخش و طرح ‌های جدید، دارای رنگ ثابت و عدم رنگ دهی در هنگام شستن، توانایی خشک ‌شویی و شست و شوی بسیار راحت، همچنین دارای دوخت نوار دوزی بسیار مستحکم هستند.

پتو نرمینه مدل جدید برای کودکان و نوزادان

پتو نرمینه مدل جدید برای کودکان و نوزادان

انواع پتو مناسب برای این رده سنی روزانه با انواع مختلف و جدید طرح ها و رنگ های بسیار جذاب و زیبا تولید میشوند. این محصولات امنیت خواب فرزند دلبندتان را تضمین میکند و باعث آرامش و سلامت بیشتر کودکان عزیزتان میشود.
قابل توجه است بدانید که، نوزادانتان را نباید به هیچ وجه روی تشک نرم بگذارید و یکی از ویژگی های این محصول برای کودکان عزیزتان تخت و سفت بودن آن است که بسیار قابل توجه است و از خرید هر گونه پتویی دارای طرح های ترسناک خودداری کنید؛ همچنین یکی دیگر از ویژگی های پتو نرمینه جدید مخصوص کودکان و نوزادان طرح ها و رنگ های شاد و کودکانه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما