کارخانه تولید پتو گلبافت نرمینه

کارخانه تولید کالای خواب در ایران بسیار وجود دارد که بهترین نوع آنها پتوهای گلبافت نرمینه هستند که دارای انواع مختلفی هستند.

پتو دولایه گلبافت نرمینه توسط معتبر ترین مراکز تولیدکننده تحت عنوان کارخانه تولید پتو گلبافت نرمینه به تولید می ‌رسد. در واقع کارخانه تولید این محصول تمامی فرآیند تولید پتوی نرمینه را تحت نظر کارشناسان کنترل کیفی و با توجه به استاندارد های مشخص شده به انجام می‌ رساند. لذا همواره در نظر دارد تا از مرغوب ترین و بهترین الیاف در ساختار این محصول استفاده کند تا پتوی گلبافت نرمینه جایگاه ویژه‌ ای را در بازار به خود اختصاص دهد.

درباره پتو نرمینه چه می دانید؟

پتو پنبه ای نرمینه یکی از شناخته شده ترین و پر طرفدار ترین پتو هایی است که توسط تولید کنندگان ایرانی به تولید می ‌رسد. در واقع این پتو به دلیل سبکی و گرمادهی بسیار بالایی که دارد، جایگاه ویژه ‌ای را در بازار های مربوطه به خود اختصاص داده است. علاوه بر میزان گرما دهی آن نیز، از لطافت و نرمی فوق‌ العاده ‌ای بهره‌ مند است و این امر موجب شده است تا افراد با استفاده از این پتو خواب بسیار راحتی را تجربه کنند.

اکثر پتو های نرمینه، زمینه ساده با گل های برجسته دارند که ظاهر ساده این محصولات موجب شده است تا بتوانند با تمامی المان‌ های موجود در اتاق خواب هماهنگ شوند. لذا طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند.

انواع پتو های نرمینه در سایز های تک نفره، دو نفره و کودک تولید و به بازار عرضه می‌ شوند که نمونه ‌های پتو نرمینه کودک از لطافت بسیار بالاتری نسبت به نمونه های بزرگسال این محصولات، بهره‌ مند هستند و الیاف آن ها به گونه ‌ای در نظر گرفته شده است که با پوست کودکان سازگاری بالایی دارند و به هیچ عنوان موجب حساسیت نمی‌ شوند.

جدید ترین نمونه‌ های پتو های نرمینه تحت عنوان قابل شستشو به بازار عرضه می ‌شوند و عبارت قابل شستشو در ماشین لباسشویی بر روی بسته بندی آن ها درج شده است و افراد می ‌توانند به راحتی برای شستن پتو، آن را به ماشین لباسشویی بسپارند.

زیرا بافت این پتو بسیار مستحکم است و به هیچ عنوان دچار تغییر شکل نمی شود. همچنین رنگ به کار رفته در ساختار این پتو ها ثبات بالایی دارند و در برابر مواد شوینده قوی به هیچ عنوان دچار تغییر رنگ نمی شوند.

درباره پتو نرمینه چه می دانید؟

بررسی بازار داخلی پتو گلبافت نرمینه

با توجه به ویژگی هایی که از پتوی گلبافت نرمینه گفته شد، می توان نتیجه گرفت که این نوع پتو ها در بازار داخلی متقاضیان بسیاری را جذب خود می ‌کنند. امروزه نیز با پیشرفت علم و تکنولوژی بازار داخلی این محصول علاوه بر این که به صورت فیزیکی فعالیت می‌ کند به صورت غیر حضوری و آنلاین فعال است.

لازم به ذکر است که بازار های غیر حضوری این محصول امروزه مشتریان بیشتری را جذب خود می کنند. چرا که نمونه هایی که به صورت غیر حضوری عرضه می ‌شوند، قیمت بسیار نازل تری نسبت به نمونه ‌های مشابه موجود در بازار های فیزیکی دارند. از همین جهت اکثر افراد ترجیح می ‌دهند تا برای خرید پتو نرمینه ارزان به روش های خرید غیر حضوری این محصول رجوع کنند.

شرکت فروش پتو برتر برجسته گلبافت

در کارخانه‌ تولید پتو گلبافت نرمینه از نخ‌ ها و الیاف مرغوب مختلفی استفاده می ‌شود. از همین رو میزان کیفیت و قیمت برندهای مختلف پتو متفاوت است. یکی از منسوجات ایرانی باکیفیت پتو، پتوی نرمینه است. در کارخانه پتو گلبافت انواع پتوهای باکیفیت در ابعاد و اندازه یک ‌نفره، دو نفره و پتوی نوزاد و کودک تولید می ‌شود.

راهنمای خرید پتوی یک نفره
در کارخانه های پتوی گلبافت، پتوهای ژله ‌ای، حوله ‌ای، گل برجسته و… در طرح ‌ها و اندازه‌ های مختلف تولید می‌ شود. کارخانه های پتو نرمینه در تولید پتوها از الیاف و متریال مرغوب استفاده می‌ کنند. پتوهای نرمینه دارای لطافت و نرمی خاصی هستند و ماندگاری این محصول بسیار بالا است. از پرفروش ترین مدل های پتو نرمینه می‌ توان به پتوهای نسیم، نگین، سروین، رویال، نرمین، ترمه و… اشاره کرد. این پتوها از الیاف پلی‌ استر و نخ آکریلیک تهیه می‌ شوند. پتوهای نرمینه دارای کیفیت و طول عمر بالایی هستند.
کارخانه پتو گلبافت یکی از تولیدکنندگان بزرگ در ایران است. در مراکز خرید و فروشگاه های مختلف می توانید این پتو را خریداری کنید.

پتو گلبافت نرمینه

پتو گلبافت

یکی از بهترین پتوهایی است که در بازار کالای خواب موجود است و طرفداران زیادی دارد پتو گلبافت است. پتوهای گلبافت از دیرینه محبوب ایرانی ها بوده است. بسیار نرم و لطیف و از ماندگاری بالایی برخوردار هستند. امروزه در بازارها انواع مختلف پتو با برندهای مختلف وجود دارند، می توان بدون شک گفت پتوی گلبافت یکی از بهترین برندهای کالای خواب است که تا به حال توانسته پتوهایی درجه یک تولید کنند. گلبافت یکی از اصیل ترین برند پتو در ایران است به قدری کیفیت این محصول بالاست و تنوع و رنگ بندی بسیار بالایی دارد، این پتو حتی در خارج از کشور مورد استفاده افراد زیادی هست یکی از بزرگترین صادرکننده های پتو، پتو گلبافت است به دلیل لطافت و نرمی مورد توجه افرادی زیادی است.
پتوی دو نفره گلبافت ضخامت خوبی دارد و مناسب فصل های سرد سال هستند و برای افراد سرمایی گزینه ی مناسب است.
پتوهای گلبافت و نرمینه از الیاف ضدحساسیت تهیه می شوند و برای افرادی که دچار حساسیت هستند گزینه ی بسیار مناسبی است.

پتو گلبافت نرمینه

پتو نرمینه

یکی از منسوجات پر طرفدار کالای خواب پتوهای نرمینه هستند که جزو بهترین پتوهاست که دارای ابعاد و سایز استانداردی هستند و بهترین گزینه برای جهیزیه عروس است. محصولات پتو نرمینه به دو دسته تقسیم می شوند: پتو آکریلیک و پتو پلی استر، این دو پتو زیر شاخه هایی هم دارد که خرید را برای مشتریان راحت کند.
پتو آکریلیک نرمینه: پتو ترمه ساده، پتو وونلون جعبه ای نخ ژاپن، پتو سوپر برجسته جعبه ای، پتو کودک برشی و پتو نوزاد برشی.
پتو نرمینه پلی استر: پتو نگین، پتو نگین رویال، پتو نرمینه گلدار، پتو نرمینه ساده، پتو نسیم، پتو نسیم رویال، پتو سروین گلدار، پتو سروین ساده، پتو نرمینه عروسکی.
همه ی این پتوهایی که نام بردیم به صورت تک نفره و دو نفره موجود هستند. وزن و ضخامت آنها با هم مختلف هستند به همین دلیل قیمت آنها نیز با هم فرق دارند. کارخانه تولید پتو نرمینه کامل ترین پک های پتو را با بهترین کیفیت تولید می کند و در اختیار مردم عزیز قرار می دهند. پتو نرمینه توانسته به خوبی در کشور عراق جایگاه خوبی برای خود رقم بزند یکی از پتوهایی که در صادرات توانسته اعتماد مشتریانش را کسب کند پتو نرمینه است این پتو بسیار نرم و سبک است.
پتوهای نرمینه و گلبافت دارای انواع مختلفی هستند که از خرید و فروش ویژه پتو گلبافت گل برجسته برخوردار هستند. همچنین این پتوهای باکیفیت و پر طرفدار به کشورهای مختلف خارجی نیز صادرات بالایی دارد و با قیمت مناسبی در آنجا به فروش می رسند.
اندازه های پتو نرمینه که به فروش می رسد عبارت است از:

پتو دو نفره با سایز 240 در 220 و 240 در 200 سانتی متر
پتو یک نفره با سایز 160 در 220 و 240 در 200 سانتی متر
پتو کودک با سایز 80 در 110 و 110 در 140 سانتی متر هستند.

پتو گلبافت نرمینه

کارخانه تولید پتو

در شهرهای مختلف ایران کارخانه های پتو زیادی وجود دارند که از متریال روز دنیا برای تولید پتوها استفاده می شود و انواع مختلف این کالا را تولید می کنند. کارخانه پتو گلبافت یکی از برند معتبر مطرح کشور است که عرضه کنندگان زیادی این پتو را توسط نمایندگان به سراسر کشور به مغازه دار و فروشگاه های کالای خواب عرضه می کنند تا مشتریان بتوانند با دسترسی آسان از آنها خرید کنند.

 

کارخانه پتو نرمینه

یکی از بهترین کارخانه های پتو، کارخانه نرمینه است که با بهترین الیاف پتوهای باکیفیت تولید می کنند. پتو نرمینه یکی از برندهای معتبر ایرانی است که این کارخانه در شهر کاشان واقع شده است، کارخانه پتو نرمینه از مواد اولیه مرغوب برای تولید پتوها استفاده می کند در این کارخانه انواع پتوهای، ژله ای، گل برجسته، حوله ای و…. در اندازه و طرح های گوناگونی تولید می کنند. پتو نرمینه از پتوهای ارزان قیمت بازار است و برای سازمان هایی که قصد هدیه دادن به پرسنل خود را دارند گزینه ی بسیار مناسبی است.
امروزه پتو نرمینه یکی از محصول های پر فروش بازار است، این منسوج توسط ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته مختلف نساجی تولید می شود این کالا در مراکز خرید و فروش قابل مشاهده است.

پتو گلبافت نرمینه

کارخانه پتو گلبافت

یکی از کارخانه‌ های معروف و بزرگ ایران کارخانه پتو گلبافت است که انواع این پتو را با کیفیت عالی تولید می کند و توسط نمایندگان به دست مشتریان می رسانند. کارخانه پتو گلبافت نزدیک پنجاه سال است که در حوزه پتو فعالیت می کند و با پیشرفته ترین دستگاه ها و متد روز انواع مدل های پتو را تولید می کنند. انواع تولید شده پتو گلبافت شامل: بچگانه، نوجوان، گل برجسته، سفارشی، پرگلبافت، برتر، برتر پرسی.
اگر پتو را از درب کارخانه تهیه کنید قیمت آن نیز خیلی پایین تر است زیرا واسطه ها حذف می شوند. همچنین شما می توانید با مراجعه کردن به سایت دیبابافت نگار انواع پتوهای گلبافت را با طرح دلخواه خود به صورت آنلاین سفارش دهید و در صورت هر گونه سوال می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

296

  1. سلام وقت بخیر
    در کارخانه های پتوی گلبافت، پتوهای ژله ‌ای، حوله ‌ای، گل برجسته و… در طرح ‌ها و اندازه‌ های مختلف تولید می‌ شود که بسیار نرم و لطیف هستند و طرفداران زیادی دارد.

  2. سلام وقت بخیر
    از مرغوب ترین و بهترین الیاف در ساختار این محصول استفاده کند تا پتوی گلبافت نرمینه جایگاه ویژه‌ ای را در بازار به خود اختصاص دهد

  3. سلام وقت بخیر
    پتو گلبافت نرمینه از نخ‌ ها و الیاف مرغوب مختلفی تولید می شوند و باعث بهتر شدن کیفیت پتو می شوند.

  4. سلام وقت بخیر ارسال به بابل هم دارید؟
    ممنون میشم من را در زمینه ایفا و مواد و نخ بکار رفته راهنمایی کنید سپاس گذارم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  5. سلام وقت بخیر
    ظاهر ساده این محصولات موجب شده است تا بتوانند با تمامی المان‌ های موجود در اتاق خواب هماهنگ شوند. لذا طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند

  6. سلام وقت بخیر
    پتوی گلبافت نرمینه جایگاه ویژه‌ ای را در بازار به خود اختصاص داده است و قیمت مناسبی هم در این مجموعه دارد

  7. سلام وقت بخیر
    لطافت و نرمی فوق‌ العاده ‌ای بهره‌ مند است و این امر موجب شده است تا افراد با استفاده از این پتو خواب بسیار راحتی را تجربه کنند.

  8. سلام وقت بخیر
    پتو پنبه ای نرمینه یکی از شناخته شده ترین و پر طرفدار ترین پتو هایی است که توسط تولید کنندگان ایرانی به تولید می ‌رسد ارسال به یزد هم دارید

  9. سلام وقت بخیر
    قیمت پتو گلبافت در طرح های مختلف را ارسال بفرمایید؟
    اگر امکانش هست لیست قیمت و عکس محصولات را در ایمیل من ارسال کنید در برنامه های دیگر فعالیتی ندارم و پی از مشاهده حتما همکاری خواهیم داشت موفق باشید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  10. سلام وقت بخیر
    پنبه ای نرمینه یکی از شناخته شده ترین و پر طرفدار ترین پتو هایی است که توسط تولید کنندگان ایرانی به تولید می ‌رسد.

  11. سلام وقت بخیر
    پنبه ای نرمینه یکی از شناخته شده ترین و پر طرفدار ترین پتو هایی است که توسط تولید کنندگان ایرانی به تولید می ‌رسد.

  12. سلام لطف میکنین قیمت در کار خانه رو بگین
    وایا میشه هر ماه پنج عدد سفارش بدم
    به قیمت کارخانه
    قیمت یک نفر ودونفر رو هم به من بگین
    ممنونم که پاسخ بدین
    با سپاس

  13. سلام عرض ادب پتو های نرمینه دارای تراکم بالایی است وگرمای مطلوبی دارد و مناسب افراد سرمایی است

    • Adminسلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  14. سلام عرض ادب بافت این پتو بسیار مستحکم است و به هیچ عنوان دچار تغییر شکل نمی شود و همچنین رنگ به کار رفته در ساختار این پتو ها ثبات بالایی دارندممنون

  15. سلامپتو گلبافت نرمینه این محصول زیبا و مرغوب رو از سایتتون سفارش دادم‌. نوزادم خیلی توش راحته. ممنونم ازتون.

  16. سللام وقت بخیر
    شادیلون یکی از بهترین پتو ها بوده که از شرکت گل بافت نیز بهتر هست طرح، رنگ و بافت های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند

  17. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  18. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

  19. سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

  20. سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

  21. گلبافت نرمینه توسط معتبر ترین مراکز تولیدکننده تحت عنوان کارخانه تولید پتو گلبافت نرمینه به تولید می ‌رسد.

  22. اگر پتو را از درب کارخانه تهیه کنید قیمت آن نیز خیلی پایین تر است زیرا واسطه ها حذف می شوند. همچنین شما می توانید با مراجعه کردن به سایت دیبابافت نگار انواع پتوهای گلبافت را با طرح دلخواه خود به صورت آنلاین سفارش دهید

  23. سلام وقت بخیر
    قیمت پتو گلبافت در طرح های مختلف را ارسال بفرمایید؟
    اگر امکانش هست لیست قیمت و عکس محصولات را در ایمیل من یا در ایتا و واتساپ ارسال کنید.

    • Adminسلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  24. کارخانه تولید کالای خواب در ایران بسیار وجود دارد که بهترین نوع آنها پتوهای گلبافت نرمینه هستند که دارای انواع مختلفی هستند.

  25. حجم تولید هر مدل از محصول را با توجه به میزان تقاضای موجود تعیین می نمایند و با تشکر فراوان

  26. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  27. سلام وقت بخیر
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ارسال به هلند هم دارید؟

  28. پتوگلبافت بسیار نرم و لطیف می باشد که سایت آراد برندینگ نهایت تلاش خود را کرده است تا بتواند به شما در خریدی خوب کمک کند

  29. پتو مسافرتی باید سبک، کم حجم و قابل حمل باشد و در مسافرت بتوان به راحت ترین شکل ممکن از آن استفاده داشت

  30. افراد زیادی به اصطلاح بدخواب هستند و معمولا خواب رلحت و عمیق را خیلی کم تجربه میکنند .داشتن کالای خواب با کیفیت و راحت یک عامل موثر در کیفیت خواب است

  31. سلام خسته نباشید
    من تعریف شما را بسیار شنیدم خواستم اگر امکانش هست با شما حضوری صحبت کنم وخرید خودمو انجام بدم دفتر فروش شما در کدوم شهر است ؟

  32. پتو دولایه گلبافت نرمینه توسط معتبر ترین مراکز تولیدکننده تحت عنوان کارخانه تولید پتو گلبافت نرمینه به تولید می ‌رسد

  33. اگر پتو را از درب کارخانه تهیه کنید قیمت آن نیز خیلی پایین تر است زیرا واسطه ها حذف می شوند

  34. یکی از کارخانه‌ های معروف و بزرگ ایران کارخانه پتو گلبافت است که انواع این پتو را با کیفیت عالی تولید می کند و توسط نمایندگان به دست مشتریان می رسانند

  35. امروزه پتو نرمینه یکی از محصول های پر فروش بازار است، این منسوج توسط ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته مختلف نساجی تولید می شود این کالا در مراکز خرید و فروش قابل مشاهده است

  36. پتوهای نرمینه و گلبافت دارای انواع مختلفی هستند که از خرید و فروش ویژه پتو گلبافت گل برجسته برخوردار هستند

  37. یکی از بهترین کارخانه های پتو، کارخانه نرمینه است که با بهترین الیاف پتوهای باکیفیت تولید می کنند. پتو نرمینه یکی از برندهای معتبر ایرانی است

  38. پیشرفته ترین دستگاه ها و متد روز انواع مدل های پتو را تولید می کنند. انواع تولید شده پتو گلبافت شامل: بچگانه، نوجوان، گل برجسته، سفارشی، پرگلبافت، برتر، برتر پرسی.

  39. کارخانه پتو گلبافت نزدیک پنجاه سال است که در حوزه پتو فعالیت می کند و با پیشرفته ترین دستگاه ها و متد روز انواع مدل های پتو را تولید می کنند

  40. سلام عرض ادب خسته نباشید
    خواستم اگر امکانش هست با شما حضوری صحبت کن برای صادرات پتو به کشور هند.

  41. این نوع پتوها بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم

  42. من پتو شادیلون رو خریداری کردم و معتقدم که این پتو نسبت به محصولات دیگه خیلی باکیفیت تر هست.

  43. من پتو شادیلون رو خریداری کردم و معتقدم که این پتو نسبت به محصولات دیگه خیلی باکیفیت تر هست.ممنون

  44. پتو های شادیلون طرح ها و رنگ های مختلفی دارند من خیلی خوشم میاد چطوری میتونم از این سایت سفارش بدم

  45. تنوع بالا و طراحی های مدرن و همچنین کیفیت بالای این پتو ها باعث شده باب سلیقه خانواده ها باشد

  46. علاوه بر مناسب بودن سایز و سبک سنگینی پتو،پتو باید شکلی باشه که به راحتی قابل شستشو باشه،پتو رو ماهی یک بار باید شست،پتو اگر کثیف بمونه باعث آسیب رسوند به پوست بدن میشه

  47. این پتو ها از الیاف درجه یک و مرغوب تولید شده اند و خیلی نرم و لطیف هستند و تجربه خوابی لذت بخش و آرام را با آن ها خواهید داشت

  48. همانطور که میدانید ما انسان ها بیشتر طول عمر خود را در حالت خواب میگذرانیم و آنچه بر اساس گفته های متخصصان به گوش ما میرسد، این است که خواب تأثیر بسیار زیادی در سلامت جسمانی و روانی ما انسان ها میگذارد

  49. یکی ازمرغوبترین پتوهاپتوشادیلون درطرح هاومدلهای مختلف درسایزهای یکنفره ودونفره تولیدمیشوندکه بعلت تنوع بالایکی ازانتخابهای مصرف گنندگان است

  50. سلام وخسته نباشید
    پتو پنبه ای نرمینه یکی از شناخته شده ترین و پر طرفدار ترین پتو هایی است که توسط تولید کنندگان ایرانی به تولید می ‌رسدواقعا عالیست

  51. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  52. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب بسیار خوبی که داخل سایت قرار می دهید و اطلاعات ما را زیاد می کنید تشکر می کنم ممنون از سایت خوبتون.

  53. پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن،حتی میشه توی مسافرت هم ازشون استفاده کرد چون سایز کوچیک دارند
    پتوی دیبا بافت نگار به دلیل کیفیت بالایی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد

  54. این پتوها خیلی نرم و لطیفه و برای مهمانی و هدیه دادن ب نوعروس ها و نوزاد تازه ب دنیا اوده خیلی گذینه یه خوبیه و طرح و نقش های مختلف و جذاب زیادی داره

  55. در زمان های گذشته و هنگامی که پتو به شکل امروزی تولید نمی شد و کارخانجات نساجی به شکل مدرن و پیشرفته شروع به کار نکرده بودند، برای گرم شدن در فصول سرد از پتو های کلفت که به اصطلاح به آن ها لحاف گفته می شود استفاده می شد

  56. سلام وقت بخیر
    خوشبختانه در حال حاضر در ایران خیلی از پتو ها با جنس و رنگ و طرح اعلا درجه کیفی بالا در حال تولید می‌باشند

  57. پتوهایی که از جنس الیاف طبیعی باشه، بدون شک خیلی کیفیت خوبی دارن بخصوص اگه از پشم گوسفند باشه

  58. در شهرهای مختلف ایران کارخانه های پتو زیادی وجود دارند که از متریال روز دنیا برای تولید پتوها استفاده می شود و انواع مختلف این کالا را تولید می کنندبنده نیز تصمیم دارم یک کارخانه راه اندازی کنم مشاوره نیز دارید؟؟

  59. اکثر پتو های نرمینه، زمینه ساده با گل های برجسته دارند که ظاهر ساده این محصولات موجب شده است تا بتوانند با تمامی المان‌ های موجود در اتاق خواب هماهنگ شوند

  60. سلام وخسته نباشید نقش و برجستگی های ویژه ای روی این پتو ها موحود هست که این نمونه خاص کرده است

  61. سلام وقت بخیر آروزی موفقیت برای شما تاجر عزیز را دارم ان شاالله همیشه سلامت و موفق باشید
    پتوهایی که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن

  62. سلام وقت بخیر
    نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند کیفیت بسیار بالایی دارد و حتی داخل لباسشویی نیز کیفیت خودش را از دست نمی دهد

  63. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  64. سلام وقت بخیر
    من خودم به شخصه تا حالا از این مدل پتو خرید نکردم ولی تعریفش رو شنیدم که خیلی نرم و سبکه و ماندگاری خیلی بالایی دارند، فکر می‌کنم این پتوها انتخاب مناسبیه برای خرید عروس

  65. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما خرید کنم خرید از شما به چه صورت امکان پذیر است حضوری هم میتونم بیام خرید کنم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  66. سلام خسته نباشید روزتون بخیر
    لطفاً لیست قیمت هاتون را در واتساپ برایم ارسال کنید ممنونم از سایت خوبتون و اطلاعاتی که شرح می دهید برای اگاهی بشتر خریدار

  67. جدید ترین نمونه‌ های پتو های نرمینه تحت عنوان قابل شستشو به بازار عرضه می ‌شوند و عبارت قابل شستشو در ماشین لباسشویی بر روی بسته بندی آن ها درج شده است

  68. اکثر پتو های نرمینه، زمینه ساده با گل های برجسته دارند که ظاهر ساده این محصولات موجب شده است تا بتوانند با تمامی المان‌ های موجود در اتاق خواب هماهنگ شوند

  69. این پتو ، از نرمی و لطافت زیادی برخوردار است و رنگ بندی آن متنوع و فوق‌العاده شیک و مدرن می باشد.

  70. تولیدکنندگان این محصول تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا جهت رقابت با دیگر تولید کنندگان مططابق با سلایق مشتریان خود محصولات را به روز کرده تا همیشه بتوانند رضایت تمامی متقاضیان این محصول را جلب نمایند

  71. سلام وقتتون بخیر
    خواستم اگر امکانش هست حضوری شما رو ببینم و خریدم انجام بدم.
    راستی آدرس دفتر شما کجاست ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  72. سلام وقت بخیر پتو ها در این سایت فقط به صورت تک رنگ و ساده و یاگلدار هم ارائه می شوند.؟

  73. سلام عرض میکنم خدمتتون تشکر میکنم . این نوع محصولات نسبت به انواع پتوهای درست شده از الیاف های طبیعی و یا مدل های پلی استر و دارای وزن بیشتری هستند و زبر می باشند قابل توجه است. مسائل بسیار جدی ای بود و بنده از خواندن این محتوا خیلی راضی هستم زیرا به اطلاعاتم در خصوص پتو مسافرتی جدید و مشخصات پتو مسافرتی و افزوده شد. سایت شما عالی است

  74. سلام وقتتون بخیر
    پتو گلبافت نرمینه عمده در طرح های مختلفی تولید می شود که تمامی محصولات در پیج های اینستاگرامی دیبابافت قابل مشاهده است.

  75. این پتو ها در اندازه‌ های بسیار مناسبی تهیه شده‌اند و بسیار کارایی دارند و در رنگ و طرح های گوناگونی تولید می شود و بسیار مناسب می باشند. و در طرح های سه بعدی و ژله ای با تنوع و تراکم رنگ زیاد می توانند بازار فروش خوبی داشته باشند

  76. سلام وقت بخیر
    لطفاجهت تکمیل اطلاعات خود،فرم مشاوره ی موجود در سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت باشما تماس بگیرند

  77. سلام وقت شما خوش . می توان گفت که با توجه به اینکه انواع مختلفی از پتو ها توسط برندها و شرکت های مختلف تولید شده و به بازار ارائه می شود نمی توان مشخصات پتو مسافرتی را به چند مورد محدود نمود اما در قالب کلی همه ی این محصولات به یک شکل بوده و تفاوت در رنگ بندی این محصولات وجود دارد . آرزوی برکت برای کسب و کارتون

  78. سلام وقت تون بخیر باشه این نوع پتو ها گرما رادرون خود محبوس می‌کنند و مناسب افراد سرمایی هستند در طرح ها ورنگ های متفاوت نیز وجود دارند

  79. سلام روزبخیر
    گلبافت چندروزه به دستمون میرسه
    قیمتاشون به چه صورته
    میخوام با شادیلون مقایسه کنم
    ببینم اختلاف قیمتش زیاد نباشه گلبافت سفارش بدم

  80. سلام وقت بخیر
    پتوهای شادیلون خیلی نرم و با دوام هستند
    این پتوها خیلی جنسش خوبه و کیفیت بسیار بالایی داره و بسیار هم کارارایی خوبی داره و جنس نرم و لطیفه
    و از نظر اقتصادی هم خیلی مقرون

  81. با سلام و خسته نباشید
    تشکر میکنم از محصولات خوبتون من حساسیت پوستی داشتم ولی پتو های شما حساسیت پوستی من و تشدید نکرد

  82. سلام وقت بخیر دوستان عزیز
    داشتن یک پتوی خوب که از نظر طرح و رنگ متناسب با دکور اتاق شما باشه می‌تونه هارمونی زیبایی در محل استراحت شما ایجاد کنه
    ممنونم از مقاله های مفیدی که در سایتتون میزارید.

  83. سلام وقتتون بخیر
    من از طریق سایت شما سفارش روبالشتی دادم خواستم ببینم کی به دستم میرسه؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  84. سلام
    لازم به ذکر است که بازار های غیر حضوری این محصول امروزه مشتریان بیشتری را جذب خود می کنند به خاطر همین قیمت خوبی رویه محصول داردند

  85. سلام خسته نباشید
    افرادی که پوست حساسی دارند باید از پتو های پنبه ای و طبیعی استفاده کنند این پتوها دارای قیمت زیادی هستند و موقع شست و شو باید توجه فراوان داشت

  86. پتو پنبه ای نرمینه یکی از شناخته شده ترین و پر طرفدار ترین پتو هایی است که توسط تولید کنندگان ایرانی به تولید می ‌رسد

  87. در کارخانه‌ تولید پتو گلبافت نرمینه از نخ‌ ها و الیاف مرغوب مختلفی استفاده می ‌شود. از همین رو میزان کیفیت و قیمت برندهای مختلف پتو متفاوت است

  88. سلاموقت بخیر
    پتوها هم به دلیل استفاده از نخ های مختلف ثبات قیمت ندارند و با توجه بالا رفتن دلار قیمت این محصول هم بالا می رود.خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  89. این محصول در نوع برجسته و طرحدار می تواند ضخامت نازکی را داشته باشد که این امر توسط دستگاه های پیشرفته در این صنعت صورت می گیرد
    همواره در انتخاب پتو ها باید به سایز و کیفیت آن دقت کرد که این دو عامل از فاکتور های مهم در هنگام خرید یک پتو خوب می باشد. پتو نوعی پارچه تک‌لایه مستطیلی می باشد که در همه فصول به ‌خصوص پاییز و زمستان در هنگام استراحت یا خواب استفاده می‌شود

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  90. سلام وقت بخیر
    اگر پتو را به صورت آنلاین خریداری کنید قیمت آنها خیلی ارزان تر خواهد بود. این پتوها را می توان در همه ی شهرهای کشور خریداری کرد.

  91. سلام وقت بخیر
    پتوها هم به دلیل استفاده از نخ های مختلف ثبات قیمت ندارند و با توجه بالا رفتن دلار قیمت این محصول هم بالا می رود. می توان عمده خرید برای صرفه جویی در قیمت

  92. ممنونم بابت مطالب خوبتون . این موضوع که از مشهد به عنوان یکی از قطب های تولید پتو نام می برند که کارخانه تولید پتو شادیلون یکی از کارخانه های موفق این شهر می باشد
    امروز بسیاری از افراد خرید های خود را از طریق سایت های اینترنتی انجام می دهند که خیلی راحت می باشد خرید پتو را نیز از طریق سایت های اینترنتی انجام دهید

  93. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    چقدر طرح هاتون به روز و جدید هست و صد در صد میشه
    سودآوری خوبی روی این محصولات داشت. برای خرید عمده
    پتو میشه راهنمایی کنید باید چیکار کنیم؟

  94. سلام خدمت شما پتوهای نرمینه دارای کیفیت و طول عمر بالایی هستند و پاره نمیشه و پرز نمی دهد

  95. یکی از محصولاتی که در کشور ایران به طور بسیار گسترده تولید می شود ؛ انواع پتو ها است
    من از این پتوها خریداری کردم بسیار جنس و کیفیت عالی داشتند و ب بقیه دوستان هم پیشنهاد میکنم خریداری کنند

  96. عرض سلام وخسته نباشید
    به تیم کاریتون که واقعا بهترین سایت جامع وکاملی رو برایه توزیع یک محصول عالی طراحی کرده اید

  97. سلام و عرض ادب
    به عنوان یه خریدار باز هم انتخاب من شادیلون و نیکوبافت هست.
    گلبافت هم خوبه ولی واقعا کیفیت شادیلون و نیکوبافت بی نظیره.

  98. سلام وقت بخیر
    قیمت پتو با کیفیت بستگی به مواد اولیه استفاده شده در آن را دارد هر چه مواد اولیه کیفیت بیشتری داشته باشد قیمت آن هم افزایش پیدا می کند ولی پتو با قیمت مناسب و مواد اولیه متوسط هم خوبه

  99. زیرا بافت این پتو بسیار مستحکم است و به هیچ عنوان دچار تغییر شکل نمی شود. همچنین رنگ به کار رفته در ساختار این پتو ها ثبات بالایی دارند

  100. سلام وقت بخیر
    پتو از مهمترین کالاهای خواب محسوب میشه که جنسش خیلی مهمه و پتوها منسوجاتی پر اهمیت و پررنگ در بازارها تبدیل شده است قیمت مناسبی هم دارد

  101. سلام. جنس خیلی خوبی دارن و نرم و راحت هستن و از نظر زیبایی هم عالی هستن
    با طرح های بسیار جدید و خاص از برندهای محبوب من در تولید کالا خواب می باشد با سپاس

  102. سلام. جنس خیلی خوبی دارن و نرم و راحت هستن و از نظر زیبایی هم عالی هستن
    با طرح های بسیار جدید و خاص از برندهای محبوب من در تولید کالا خواب می باشد با سپاس

  103. سلام وقتتون بخیر
    پتوهای شما تصویر بسیار زیبا و جنس خوب دارند من اگر از این محصول شما به تعداد زیاد بخوام برام ارسال می کنید؟

  104. در واقع کارخانه تولید این محصول تمامی فرآیند تولید پتوی نرمینه را تحت نظر کارشناسان کنترل کیفی و با توجه به استاندارد های مشخص شده به انجام می‌ رساند

  105. سلام وقت بخیر
    پتوها هم به دلیل استفاده از نخ های مختلف ثبات قیمت ندارند و لی تفاوت قیمت در بین جنس های مختلف هست با توجه بالا رفتن دلار قیمت این محصول هم بالا می رود

  106. سلام وقت بخیر
    سفارش من دو روز پیش به دستم رسید خیلی راضی بودم مشتریا هم خیلی راضی بودن

  107. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  108. سلام پتو یکی از پر فروش ترین محصولات بازار است این کالا یکی از ضروریات همه منازل است به طوری اگر پتوها نباشند انسان ها نمی توانند استراحت کنند

  109. پتوها منسوجاتی پر اهمیت و پررنگ در بازارها تبدیل شده است. چرا که با وجود آنها نیاز های اساسی افراد از جمله استراحت و خواب تامین خواهد شد

  110. سلام و درود
    وقت شما بخیر
    میتونید قیمت پتوهای گلبافت نرمینه رو برام از طریق ایمیل بفرستین
    ممنون میشم ازتون

  111. سلام خدمت شما بافت این پتو بسیار مستحکم است و به هیچ عنوان دچار تغییر شکل نمی شود. همچنین رنگ به کار رفته در ساختار این پتو ها ثبات بالایی دارند

  112. پتوهای دیبا دارای تنوع طرح و رنگ هستند و با قیمت مناسبی که دارند.افراد زیادی خواهان این مجموعه هستند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  113. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  114. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  115. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  116. محصولات که از مجموعه شما خریداری کردم از نظر کیفیت و قیمت بسیار مقرون به صرفه و خرید خودم واقعا راضیم خسته نباشید میگم به شما تولید کننده گرامی

  117. پتو دولایه گلبافت نرمینه توسط معتبر ترین مراکز تولیدکننده تحت عنوان کارخانه تولید پتو گلبافت نرمینه به تولید می ‌رسد

  118. پتو پنبه ای نرمینه یکی از شناخته شده ترین و پر طرفدار ترین پتو هایی است که توسط تولید کنندگان ایرانی به تولید می ‌رسد

  119. دیبا بافت تولید کننده انواع پتوها به صورت یک ‌نفره و دو نفره است و همچنین پتوهای دیبا دارای تنوع طرح و رنگ هستند

  120. سلام وقت بخیر . پتوهای نرمینه دارای کیفیت و طول عمر بالایی هستند.
    کارخانه پتو گلبافت یکی از تولیدکنندگان بزرگ در ایران است

  121. سلام و خسته نباشید
    می خواستم بدونم شما کار به صورت سفارشی هم برای چاپ طرح رو بالش ها و پارچه آن قبول می کنید؟ راهنمای بفرمایید تعداد بالا می خواهم سفارشم محدود نیست.

  122. جدید ترین نمونه‌ های پتو های نرمینه تحت عنوان قابل شستشو به بازار عرضه می ‌شوند و عبارت قابل شستشو در ماشین لباسشویی بر روی بسته بندی آن ها درج شده است و افراد می ‌توانند به راحتی برای شستن پتو، آن را به ماشین لباسشویی بسپارند.

  123. سلام وقت بخیر
    برای خرید عمده این پتوها با وجود قیمت ارزان کیفیت وجنس مرغوبی دارد و زیبا هستند قیمت نسبتا خوبی دارد

  124. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب بسیار خوبی که در سایت خوبتون قرار می دهید تشکر کنم خیلی به ما در خرید پارچه کمک می کند ممنون از سایت خوبتون.

  125. سلام وقتتون بخیر
    لطفاً لیست قیمت تمام انواع مختلف پتوهاتون چه یک نفره و چه دونفره برام در روبیکا ارسال کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  126. سلام خسته نباشید
    از شما بابت محصول با کیفیتتون ممنونم فقط تایم ارسال خیلی طول کشید

  127. سلام وقتتون بخیر
    چقدر طرح های پتوهای شما جذاب و دلنشین است چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  128. به نظر من اگه پتو ها رو با قیمت عمده بزارید خریدار راحتر میتونه ازتون خرید کنه

  129. به نظر من اگه پتو ها رو با قیمت عمده بزارید خریدار راحتر میتونه ازتون خرید کنه اگه میشه لطف کنید تو روبیکا با همین شماره عکس کل پتو ها با قیمت عمده بفرستید من قصد خرید دارم از شهرستان مزاحم میشم

  130. سلام خسته نباشید بافت این پتو بسیار مستحکم است و به هیچ عنوان دچار تغییر شکل نمی شود. همچنین رنگ به کار رفته در ساختار این پتو ها ثبات بالایی دارند

  131. من ازپتوگلبافت زیادتوخونم دارم خیلی باکیفیته چندساله دارم نه رنگ وروش رفته نع خراب شده.

  132. سلام وقت بخیر بافت این پتو بسیار مستحکم است و به هیچ عنوان دچار تغییر شکل نمی شود. همچنین رنگ به کار رفته در ساختار این پتو ها ثبات بالایی دارند

  133. سلام وقت بخیر
    در واقع این پتو به دلیل سبکی و گرمادهی بسیار بالایی که دارد فروش بالایی در منطقه محل زندگی مادارد
    برای همین حجم بالایی سفارش دارم
    موجود دارید ؟؟

  134. سلام وقت بخیر
    خواستم ببینم چند روز کاری طول میکشه تا بار منو ارسال کنید؟من دیروز ثبت سفارش کردم.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  135. سلام و خسته نباشید
    می خواستم بدونم شما کار به صورت سفارشی هم برای چاپ طرح رو بالش ها و پارچه آن قبول می کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  136. پتو دولایه گلبافت نرمینه توسط معتبر ترین مراکز تولیدکننده تحت عنوان کارخانه تولید پتو گلبافت نرمینه به تولید می ‌رسد.

  137. پتوی گلبافت، پتوهای ژله ‌ای، حوله ‌ای، گل برجسته و… در طرح ‌ها و اندازه‌ های مختلف تولید می‌ شود. کارخانه های پتو نرمینه در تولید پتوها از الیاف و متریال مرغوب استفاده می‌ کنند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  138. دیبافت ، با هدف افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی، فعالیت های خود را در زمینه فروش و صادرات انواع پتو آغاز کرد.

  139. نرمینه یکی از شناخته شده ترین و پر طرفدار ترین پتو هایی است که توسط تولید کنندگان ایرانی به تولید می ‌رسد.

  140. نرمینه یکی از شناخته شده ترین و پر طرفدار ترین پتو هایی است که توسط تولید کنندگان ایرانی به تولید می ‌رسد.

  141. علاوه بر میزان گرما دهی آن نیز، از لطافت و نرمی فوق‌ العاده ‌ای بهره‌ مند است و این امر موجب شده است تا افراد با استفاده از این پتو خواب بسیار راحتی را تجربه کنند.

  142. دیبابافت نگار انواع پتوهای گلبافت را با طرح دلخواه خود به صورت آنلاین سفارش دهید و در صورت هر گونه سوال می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

  143. یکی از کارخانه‌ های معروف و بزرگ ایران کارخانه پتو گلبافت است که انواع این پتو را با کیفیت عالی تولید می کند

  144. سلام خسته نباشید
    به طور کلی بخوام بگم اصلا فکرشو نمیکردم محصولتن اینقدر خوب باشه با شک سفارش دادم ولی وقتی به دستم رسید خیلی خوشحال شدم از سفارشم و به همه دوستان پیشنهاد میکنم حداقل یکبار از محصولات خوب شما استفاده کنند

  145. سلام خسته نباشید ببخشید پتوی نرمینه ساده هم دارید بدون طرح میخواستم ممنون میشم راهنمایی کنید

  146. اکثر پتو های نرمینه، زمینه ساده با گل های برجسته دارند که ظاهر ساده این محصولات موجب شده است تا بتوانند با تمامی المان‌ های موجود در اتاق خواب هماهنگ شوند. لذا طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند.

  147. سلام وقت بخیر
    پتو پنبه ای نرمینه یکی از شناخته شده ترین و پر طرفدار ترین پتو هایی است که توسط تولید کنندگان ایرانی به تولید می ‌رسد ارسال به یزد هم دارید

  148. سلام وقت بخیر
    ظاهر ساده این محصولات موجب شده است تا بتوانند با تمامی المان‌ های موجود در اتاق خواب هماهنگ شوند. لذا طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند

  149. کارخانه تولید کالای خواب در ایران بسیار وجود دارد که بهترین نوع آنها پتوهای گلبافت نرمینه هستند که دارای انواع مختلفی هستند

  150. سلام خسته نباشید
    به طور کلی بخوام بگم اصلا فکرشو نمیکردم محصولتن اینقدر خوب باشه با شک سفارش دادم ولی وقتی به دستم رسید خیلی خوشحال شدم از سفارشم و به همه دوستان پیشنهاد میکنم حداقل یکبار از محصولات خوب شما استفاده کنند

  151. سلام وقت بخیر
    قیمت پتو گلبافت در طرح های مختلف را ارسال بفرمایید؟
    اگر امکانش هست لیست قیمت و عکس محصولات را در ایمیل من ارسال کنید در برنامه های دیگر فعالیتی ندارم و پی از مشاهده حتما همکاری خواهیم داشت موفق باشید

  152. علاوه بر میزان گرما دهی آن نیز، از لطافت و نرمی فوق‌ العاده ‌ای بهره‌ مند است و این امر موجب شده است تا افراد با استفاده از این پتو خواب بسیار راحتی را تجربه کنند.

  153. همه ی این پتوهایی که نام بردیم به صورت تک نفره و دو نفره موجود هستند. وزن و ضخامت آنها با هم مختلف هستند به همین دلیل قیمت آنها نیز با هم فرق دارند. کارخانه تولید پتو نرمینه کامل ترین پک های پتو را با بهترین کیفیت تولید می کند و در اختیار مردم عزیز قرار می دهند. پتو نرمینه توانسته به خوبی در کشور عراق جایگاه خوبی برای خود رقم بزند یکی از پتوهایی که در

  154. سلام وقت بخیر
    پتو گلبافت نرمینه از نخ‌ ها و الیاف مرغوب مختلفی تولید می شوند و باعث بهتر شدن کیفیت پتو می شوند.

  155. اگر پتو را از درب کارخانه تهیه کنید قیمت آن نیز خیلی پایین تر است زیرا واسطه ها حذف می شوند. همچنین شما می توانید با مراجعه کردن به سایت دیبابافت نگار انواع پتوهای گلبافت را با طرح دلخواه خود به صورت آنلاین سفارش دهید

  156. سلام وقتتون بخیر
    من از طریق سایت شما سفارش روبالشتی دادم خواستم ببینم کی به دستم میرسه؟

  157. سلام وخسته نباشید
    پتو پنبه ای نرمینه یکی از شناخته شده ترین و پر طرفدار ترین پتو هایی است که توسط تولید کنندگان ایرانی به تولید می ‌رسدواقعا عالیست

  158. سلام خسته نباشید
    من تعریف شما را بسیار شنیدم خواستم اگر امکانش هست با شما حضوری صحبت کنم وخرید خودمو انجام بدم دفتر فروش شما در کدوم شهر است

  159. سلام وقت بخیر
    از مرغوب ترین و بهترین الیاف در ساختار این محصول استفاده کند تا پتوی گلبافت نرمینه جایگاه ویژه‌ ای را در بازار به خود اختصاص دهد

  160. Fantastic beat I would like to apprentice while you amend your web site how could i subscribe for a blog site The account helped me a acceptable deal I had been a little bit acquainted of this your broadcast offered bright clear concept

  161. I’m often to blogging and i really appreciate your content. The article has actually peaks my interest. I’m going to bookmark your web site and maintain checking for brand spanking new information.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما