گروه تولیدی پتو گلبافت پلنگی برجسته

گروه تولیدی  پتو گلبافت پلنگی برجسته در  انواع مدل ها و انواع نقش ها و سایز ها با طرح های فوق العاده شیک و خاص، این محصول با کیفیت را به بازار های فروش تمامی کشور با قیمت های فوق العاده عالی  بسیار مناسب ارسال می کند. این نوع از برند  معروف پتو توسط شرکت های تولیدی با نیروهای متخصص خبره در شرایط کاملا استاندارد  تهیه و تولید می شود

گروه تولیدی پتو گلبافت پلنگی برجسته

سایز بندی پتو گلبافت پلنگی برجسته

سایز بندی پتو گلبافت پلنگی برجسته سایزبندی پتو گلبافت پلنگی برجسته در سه مدل سایزی و اندازه می باشد که در سایز بچگانه، تکنفره و دونفره در رنگ بندی های متنوع عرضه می گردد.

این سایزهای پتو شامل 

  • سایز بچگانه در اندازه یک در یک و نیم متر
  • سایز تکنفره در اندازه دو در دو نیم متر
  • سایز دونفره در اندازه سه در دو نیم متر 

این نوع از پتو به علت سایز بندی دلخواه و استاندارد و کیفیت عالی و رنگ و و برجستگی جذاب و فوق العاده زیبا همواره مورد تقاضای سایر عروس خانوم ها جهت اضافه کردن به لیست و اقلام جهیزیه می باشد.

فروش پتو گلبافت پلنگی از درب کارخانه

فروش پتو گلبافت پلنگی از درب کارخانه

فروش پتو گلبافت پلنگی با مناسب ترین قیمت و کامل ترین سطح کیفیت از درب کارخانه برای تمامی مشتریان عزیز در سرتاسر کشور امکان پذیر می باشد. کارخانه پتو گلبافت مفتخر است بهترین نمونه از محصول بی نظیر و درجه یک تولیدی خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار شما خوبان قرار دهد. در تهبه این پتوها از برترین و درجه یک تربن نوع مواد اولیه جهت حفظ سلامت شما عزیزان به کار گرفته شده است. این نوع از پتو به علت اثبات کیفیت عالی و بی نظیرش علاوه بر بازار های داخلی نقش پررنگی را در صادرات پتوهای گلبافت به خارج از کشور ایفا می کند.

این پتو بسیار نرم و لطیف و با ضخامت بادوام بوده و جهت استفاده در تمامی سنین مناسب می باشد، دارای طول عمر بالا بوده و فاقد حساسیت برای هر نوع پوستی می باشد، در تنوع طرحی و رنگی فوق العاده زیاد و بینظیری تهیه می گردد، پرز دهی بسیار کمی داشته و از مرغوب ترین مواد درجه یک نخ پنبه و پلی استر تهیه شده است، دارای گرمای بسیار مناسبی بوده و دارای قیمتی بسیار ارزان می باشد.

 این نوع از پتوی گلبافت ضد چروک بوده و ضخیم و بسیار سبک می باشد. ابن محصول قابلیت شستشوی بسیار راحتی را دارا می باشد،  این نوع از پتو مناسب ترین ابزار گرمایی مناسب برای افراد بین که تحمل لحاف های سنگین و گرمای بیش از حد را ندارند.  مشخصات پتو گلبافت پلنگی بسیار ویژه و خاص و فراوان بوده و همواره از تقاضای زیادی برخوردار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما