آدرس کارخانه پتو شادیلون کجاست؟

پتو, یکی از مهمترین محصولاتی می‌باشد که افراد برای انتخاب آن زمان کافی اختصاص می‌دهند. چراکه، افراد در شبانه روز حداقل هشت ساعت از این محصول برای می‌باشدراحت و خواب خود می‌باشدفاده می‌نمایند. به همین دلیل تمایل دارند، پتویی نرم و با کیفیت را انتخاب نمایند تا هنگام می‌باشدفاده نمودن از آن دچار حساسیت نشوند.

علاوه بر این، لازم می‌باشد که پتوها از دوام بالایی برخوردار باشند تا در برابر شستشو و همچنین حین سفر در معرض آسیب دیدگی قرار نگیرند.

در این مقاله، به یکی از کارخانه‌هایی که در زمینه تولید پتو فعالیت دارند، اشاره خواهیم نمود. کارخانه پتو شادیلون، در کمتر از چهار ماه تاسیس، بر سر زبان‌ها افتاده  و مشتریان از آن استقبال ویژه‌ای نموده اند.

 

آیا شما مطلع هستید که کارخانه  شادیلون در کجا واقع می‌باشد؟ آیا اطلاعی راجب کارخانه تولید پتو شادیلون در اختیار دارید؟ با ما همراه باشید تا در این مقاله، این کارخانه و محصولاتش را به شما معرفی نماییم.

 

 

آدرس کارخانه پتو شادیلون کجاست؟

آدرس کارخانه پتو شادیلون در مشهد

 

یکی از کارخانه های معروف در زمینه بافت این محصول، کارخانه پتو شادیلون مشهد می‌باشد. این کارخانه اجناس متنوعی را تولید می‌نماید. کارخانه پتو مشهد، محصول با کیفیت نوبافت شادیلون را عرضه نموده و این محصولات از قبیل:

  • پتو چیکا
  • نیکا
  • آتیس
  • پتو روشا
  • گلدن می‌باشند.

یکی از محصولات بی‌نظیر این شرکت که طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده و به طور عمده به کشورهای دیگر صادر می‌شود، پتو شادیلون می‌باشد.

 

این مدل پتو در نمونه‌های دو نفره با کارتن هشت عددی و یک نفره با کارتن ده عددی عرضه می‌شود. شرکت نوبافت شادیلون در خراسان رضوی، ۴۵ کیلومتری جاده فریمان، شهرک صنعتی کاویان، واقع می‌باشد.

 

البته در شهرهای دیگر هم شعباتی را دارا می‌باشد. این شرکت به دلیل عرضه محصول با کیفیت به بازار، بسیار مورد استقبال  مشتریان قرار گرفته است.

اگر شما تمایل به خرید محصولات این شرکت را داشته باشید، می‌توانید به طور مستقیم و بدون واسطه، با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و این پتوی با کیفیت را سفارش دهید.

آدرس کارخانه پتو شادیلون در مشهد

تلفن کارخانه پتو شادیلون

مجموعه تولیدی شادیلون یکی از معدود کارخانجاتی می‌باشد که توانسته است،در مدت زمان کوتاهی پس از تاسیس به تولید انبوهی دست یابد و پس از چهارماه وارد فضای رقابتی با کارخانجات دیگر شود و جایگاه مناسبی را در میان آنان کسب نماید.

 

دلیل موفقیت کارخانه شادیلون در بازار، استفاده از ابزارهای خوب و باکیفیت در تولید پتو و همچنین دانش و زمان صرف شده‌ای می‌باشد که تولید کنندگان برای رضایت مشتری اختصاص می‌دهند.

اگر قصد ارتباط با کارخانه پتو شادیلون را دارید با شماره‌های تماس مندرج در این سایت ارتباط برقرار نمایید.

 

تلفن کارخانه پتو شادیلون

 

تلفن کارخانه پتو شادیلون مشهد

 

تنوع محصولات تولیدی توسط کارخانه شادیلون مشهد بسیار بالا می‌باشد. تولید کنندگان در تلاش هستند تا مطابق با سلایق مشتریان، محصولات شرکت خود را طراحی تا رضایت مشتری را جلب نمایند.

بعضی از پتوها در نوع ساده و تک رنگ و برخی دیگر با گل‌های برجسته تولید و عرضه می‌شوند. پتوی چیکا، پتوی نیکا، پتوی تیسا، پتوی پاپا، پتوی دیاموند، پتوی رز، پتوی مریم، پتوی آیلار و.. . از مدل‌های متنوع پتوهای تولید شده در کارخانجات شادیلون مشهد می‌باشد.

 

برای ارتباط با تولید کنندگان پتوهای مسافرتی و خانگی شادیلون مشهد می‌توانید با آنان تماس حاصل فرمایید. تلفن تماس این مجموعه در سایت ما قابل مشاهده می‌باشد.
شما می توانید برای ارتباط به مشاوران فروش کارخانه با شماره تماس های

  1. 09129677312
  2. 09129389211
  3. 09129726698
  4. 09120677104
  5. 09120657941
  6. 09120517960

تماس یا در شبکه های اجتماعی ارتباط بگیرید.

 

تلفن کارخانه پتو شادیلون مشهد

پتو شادیلون مشهد در دیجی کالا

ممکن است که شما قصد داشته باشید پتوهای شادیلون را به صورت آنلاین خریداری نمایید. بدین منظور می‌توانید پتوهای شادیلون را از طریق دیجی کالا هم سفارش نمایید.

دیجی کالا یکی از سایت‌های معتبر در زمینه فروش آنلاین می‌باشد. پتوهای شادیلون در طرح‌های متنوع و به صورت یک نفره و دو نفره از طریق دیجی کالا قابل عرضه برای مشتریان می‌باشد. شما می‌توانید با اطمینان خاطر این محصول را انتخاب و جلوی درب منزلتان تحویل بگیرید.

قیمت روز پتو شادیلون

 

شرکت پتو شادیلون در صدد می‌باشد که با کیفیت‌ترین و بهترین پتوهای راشل و معمولی را با استفاده از دستگاه‌های نساجی پیشرفته و به روز تولید نماید.

این مجموعه، محصولات خود را در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌نماید و هر روزه به تنوع مدل‌های آن افزوده می‌شود.

تولید کنندگان سعی می‌نمایند که پتوهای شادیلون را با قیمت مناسب و کیفیت بالایی در اختیار مشتریان قرار بدهند.

 

 

 

 

قیمت پتو نوجوان شادیلون

 

 

کارخانجات شادیلون، پتوی مخصوص نوجوانان را به صورت یک نفره و دو نفره به بازار عرضه می‌نمایند. به دلیل سلایق متفاوت نوجوانان، تولید کنندگان تلاششان بر این می‌باشد که پتوهایی با طرح‌های عروسکی، کارتونی و.. . تولید نمایند.

 

البته طرح‌های ساده هم در دسته بندی پتوهای نوجوانان قرار دارد. رنگ بندی مناسب و زیبایی بی‌نظیر این محصول، از مشخصه‌های پتوهای نوجوان شادیلون می‌باشد.

این مدل پتوها، تنوع و کیفیت بالایی را دارا می‌باشند و با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌گیرند.

برای سفارش عمده‌ی پتوهای نوجوان شادیلون، می‌توانید از طریق سایت فروش ما اقدام و با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

قیمت پتو نوجوان شادیلون

125

  1. با سلام و ارادت خدمت شما.

    ساکن فریمان هستیم و قصد خرید از درب کارخانه دارم برای مصرف شخصی. تعداد ۴ عدد تکنفره.
    لطفا راهنمایی کنید به چه طریق اقدام کنیم.
    فقط خواهشا نگید از بازار… قیمت درب کارخانه میخوام.

    ممنون و سپاسگزارم

  2. سلام وقت بخیر
    ساکن رفسنجان هستم و قصد خرید اجناس از درب کارخانه دارم فقط از درب کارخانه چون بنده پخش عمده دارم

  3. ضمن عرض سلام خدمت شما عزیزان،از بجنورد خدمتتون مزاحم میشم،مغازه ی لوازم خانگی دارم و در همین راستا تعدادی پتو برای مغازه خرید کردم،الان میخوام اگر بشه مستقیم از خود کارخانه یا دفتر فروش مرکزی مشهد خرید کنم اگه لطف کنید و راهنمایی کنید ممنون میشم.

  4. سلام خانوم منصوری هستم یه بار یه ترانزیت از کارخانه شما خرید کردم چند سال پیش بعد دیگه تو بازار خرید کردم حالا باز قصد خرید دارم راهنمایم کنید

  5. سلام من قبلن عمده فروشی پتو داشتم الان میخام مستقم از شرکت شادیلون درب کارخانه مستقم خرید بکنم

  6. سلام من قبلن عمده فروشی پتو داشتم الان میخام مستقم از شرکت شادیلون درب کارخانه مستقم خرید بکنم

  7. باسلام خسته نباشین عرض میکنم قلیزاده هستم از تبریز در مورد خرید پرز پتو هستم خواهشمند است راهنمایی کنید متشگرم از دفتر فروش

  8. سلام عزیزم ببخشین چکاوکم ازکرمان واتساپ گروه فروش دارم میخواستم قیمتاتونو بدونم بذارم گروهم برا فروش متشکرم. راهنمایی کنید لطفا

  9. سلام قصد خرید تعدادی پتو در سایزها و انواع مختلف از محصولات شرکت را از درب کارخانه دارم لطفاً راهنمایی بفرمایید
    سپاسگزارم

  10. سلام می خواهم مستقیم از کارخانه خرید کنم تا حالا از تهران بوده خریدکردم لطفاً راهنمایی کنید

  11. سلام وقت شما بخیر لطفا یه آدرس دقیق از کارخونه توی سایت بذارید
    شهرک صنعتی کاویان خب کدوم خیابون کدوم کوچه و لطفا اطلاعات رو بروز کنید
    سپاسگذارم

  12. سلام خانوم هنرمند هستم قبلا واسه جهیزیه دخترم چند تای خرید کردم الان به تعداد ۳۰ به بالا میخام اگر مرجوعی باشه که بهتره چون واسه مهمانپذیر میخام راهنماعیم کنید ممنون میشم

  13. سلام خسته نباشید ما پتو رو ازعمده فروشی همدان تهیه میکنیم به صورت چکی چک مارو میدن شرکت شما میخواهیم خودمون مستقیم ازشما خرید کنیم آیا امکانش هست

  14. سلام وقت بخیر.پتوی تک نفره و دونفره ازهر کدام ۱۰تا میخواستم.شایدم بیشتر‌لطفا راهنمایم کنید .میخوام ازخود کارخانه خرید کنم.از مغازه نمیخوام.قیمت کلی رو برام بگید.ممنونم

  15. سلام پتو تک نفره با تم دخت ر کفش دوزکی مبخوام
    ی پتو تک نفره باتم ادیداس میخوام
    از کجا میتونم تهیه کنم ممنون

    • سلام خسته نباشید میخواستم ده تا پتو یک نفره بخرم از کارخانه وده تا پتو بچگانه قیمت بدین لطفاً

  16. باسلام مهدی اسلامی هستم وشغلم پخش شادیلون هست راهنمایی کنیدتامستقیم خریدکنم ممنون

  17. سلام وقت بخیر موکت فروشی دارم میخاستم پتو هم در کناراین شغل داشته باشم ممنون میشم قیمت واگه بخام خرید کنم تا چند کارتن قیمت عمده میتونم سفارش بدم باتشکر همدان شهرستان فامنین

  18. سلام خسته نباشین من قرعه کشیه پتو دارم هر ماه پنج عدد لطف میکنین
    راهنمایی کنین که چطور باید از خود کارخانه خرید کنم به قیمت خود کارخانه ممنون اگه راهنمایی کنین

  19. سلام من قصد گرفتن نمایندگی فروش محصولات شادیلون را در شهرستان دارم لطفا راهنماییم کنید ممنون

  20. باسلام وخسته نباشید خدمت ادمین محترم. من حدود 80تا پتو دونفره پارمیدا باضمانت شستشو میخوام. به قیمت درب کارخانه. ممنون میشم راهنماییم کنید. یاحق

  21. سلام کارخانه که بیرون مشهد جاده فریمان است اگه حضوری خرید کنم و قیمت بدون تغییر باشد چکارکنم

  22. با سلام. وقتتون بخیر، قصد خرید عمده به تعداد زیاد از انواع پتو دارم،برای فروشگاه. قیمت روز پتوها از ضخیم و چهار فصل ۲ نفره رو میخواستم لطفا زودتر پاسخ دهید.

  23. با سلام. وقتتون بخیر، قصد خرید عمده به تعداد زیاد از انواع پتو دارم،برای فروشگاه. قیمت روز پتوها از ضخیم و چهار فصل ۲ نفره رو میخواستم لطفا زودتر پاسخ دهید . برای خرید حضوری ادرس میخواستم.با تشکر

  24. سلام ببخشید مدتی هست فروش خانگی پتو شادیلون را دارم،الان میخوام بدون واسطه از کارخانه خرید کنم باید چکار کنم؟

  25. سلام، خرید عمده پتوی یک نفره تک رنگ با جنس متوسط قیمتش چنده؟ البته این خرید تداوم داره. لطفا یه شماره تماس بدید که پاسخگو باشه.

  26. با عرض سلام وخسته نباشید من پتو کلی میخوام برا فروش عید چه تور باید با شما تماس بگیرم

  27. با سلام اگه برای مغازه کارتنی بخواهیم
    از درب کارخانه امکانش هست بفرستید به شهرستان تازه کار هستیم لطفا. جواب بدهید

  28. با سلام اگه برای مغازه کارتنی بخواهیم
    از درب کارخانه امکانش هست بفرستید به شهرستان تازه کار هستیم لطفا. جواب بدهید اولین بار پیام دادم

  29. با سلام اگه برای مغازه کارتنی بخواهیم
    از درب کارخانه امکانش هست بفرستید به شهرستان تازه کار هستیم لطفا. جواب بدهید اولین بار پیام دادم

  30. سلام، قصدخرید ۵۰ عدد پتو عمده از درب کارخانه رو دارم راهنمایی میخوام چیکارکنم؟ ساکن کرمانشاه هستم، درضمن میخوتم متعدد خریدکنم، قیمت دونفره و یک نفره عمده ایی چقدره؟

  31. سلام من تعدادی پتوبرای فروش خانگی بصورت فروش اقساطی وقرعه کشی دارم میخام کارخانگی فروش پتوقسطی راه بندازم وبصورت مداوم پتومیخام اگه بامن به قیمت کارخانه حساب کنین همیشگی وبصورت دائم ازشماخریدخاهم کردتمام محصولات این کارخیلی پتولازم دارم وتقریبابصورت نماینده فروش شماخواهم بود🥰 شمارالطفاهرچه سریعتربابنده تماس بگیریدمنتظرم

  32. سلام.تمام.ادرس.وشماره.تلفنها.ب.یک.جا.ختم.میشود.کارخانه.سایپا.هم.همین.طریق.میباسد.اسم.این.طریق.را.میدانید

  33. باسلام شکری هستم ازخرم آبادپتوی دونفره تک رنگ ورنگی عمده بالای چهارصدعددچند..ممنون

  34. سلام من یک مغازه داری هستم وخیلی از پیوهای شادیلان راضی هستم چجور باید با شما در تماس باشم برای خرید این محصول باشم

  35. سلام خسته نباشی خدمت شما میخوام واسه مغازه پتو خرید کنم چطوری باید تهیه کنم

  36. سلام وقتتون بخیر فروش خانگی دارم پتو تک رنگ شادیلون دونفره میخواستم یک کارتن باید چیکار کنم تا بتونم ماهیانه پتو مستقیم از کارخانه بخرم

  37. سلام‌ و‌ ارادت‌ خدمت‌ شما. ۴۰۰عدد‌ پتو‌ دونفره‌ ۳کیلویی‌ شادیلون‌ میخوام‌ قیمتش‌ چنده

  38. سلام خسته نباشید
    میخوام مغازه پتوفروشی بزنم
    میخوام سفرش بدم
    لطفا راهنمایی کنید

  39. سلام قیمت گشتم نبود از ساری مزاحم میشم مغازه پتو فروشی باز کردم خواستم مستقیم از شرکت خرید کنم بار اول خواستم حضوری مزاحم بشم تشکر

  40. سلام بنده در باز بزرگ عبدل آباد قسمت سیسمونی فروش ها ملک دارم که پایین خونه رو فروشگاه زدم فقط هم میخواهم به صورت کاملا اختصاصی رو روتختی و پتو و سرویس خواب نوزاد نوجوان کار کنم که چون اجاره هم نمیشدم میخوام شروع کارم تا آخر با کسانی باشه که بتونم از نظر کیفیت و قیمت برای مردم که برای خرید میان چه به صورت عمده و چه تکی سودمند باشه اگر شماره تلگرام و واتس اپ عنایت بفرمایید ارسال کنید من عکس های فروشگاه رو میفرستم براتون

  41. سلام لطفا قیمت عمده تک نفره و دو نفره را میخام پتوفروشی دارم در ضمن حداقل چه تعدادبایدخرید کنیم؟

  42. Fantastic beat I would like to apprentice while you amend your web site how could i subscribe for a blog site The account helped me a acceptable deal I had been a little bit acquainted of this your broadcast offered bright clear concept

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما