توزیع انواع پتو گوسفندی

در حال حاضر، پتوهای گوسفندی(ببعی) نسل جدید پتو هستند و انواع گوناگونی دارند. این پتوها به دلیل محبوبیت بالایی که در بین مردم دارند، توزیع کنندگان زیادی را به این عرصه وارد نموده اند. آیا میدانید بهترین توزیع کننده انواع پتو گوسفندی چه شرکتی است؟ اولین واسطه و توزیع کننده این منسوجات کدام مرکز است؟ فروشگاهی که قیمت پتو  خزدار گوسفندی را ارزان تر از بقیه ارائه میدهد، میشناسید؟ ما میخواهیم شما را با بهترین و خوش نام ترین توزیع کننده انواع پتو گوسفندی در ایران آشنا نماییم؛ شرکت دیبافت کالا، اولین واسطه و عرضه کننده پتو گوسفندی به حساب می آید و قیمت ارائه شده توسط این مرکز، بسیار ارزان تر و مناسب تر از فروشگاه های دیگر است. این شرکت محصولات خود را به صورت عمده و به دو روش مستقیم و اینترنتی، به مشتریان عرضه میدارد و انتخاب با شماست که میخواهید با کدام روش، خرید خود را از این توزیع کننده خوش نام انواع پتو گوسفندی انجام دهید.

آیا پتو گوسفندی را به خوبی میشناسید

آیا پتو گوسفندی را به خوبی میشناسید

از پتوهای گوسفندی چه میدانید؟ ما در این بخش شما را با این پتوها آشنا خواهیم نمود و هرچه لازم است در مورد طرح، رنگ و ویژگی این منسوجات بدانید، برای شما مشتری گرامی شرح میدهیم. ابتدا به وزن و ابعاد این پتوها اشاره خواهیم نمود:
ـ دو نفره
پتوهای گوسفندی دو نفره در رنگ های گوناگونی در بازار ایران وجود دارند و وزن خالص این محصولات ۲۵۰۰ گرم است. ابعاد پتوهای دو نفره گوسفندی ۲۲۰ در ۲۳۰ سانتی متر است و با توجه به وزنی که دارند، جزء پتوهای سبک به حساب می آیند. پتوهای دو نفره، همان گونه که از نامشان پیداست، مناسب تخت های دو نفره هستند و هنگام پهن نمودن بر روی تخت، زیبایی منحصر به فردی در اتاق به ارمغان می آورند.

ـ تک نفره
سایز تک نفره پتوهای گوسفندی، مناسب تخت های یک نفره است و در ابعاد ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر توسط کارخانجات تولیدی، ارائه میشوند.
از ویژگی منحصر به فرد پتوهای گوسفندی میتوان به خالص بودن الیاف آن اشاره نمود. اگر تا به حال این منسوجات را ندیده اید، بهتر است که در اینترنت به جست و جو بپردازید، خواهید دید که زیبایی این منسوجات تا چه اندازه با پتوهای دیگر متفاوت است و جلوه خاصی را به اتاق خواب میدهند. از دوام این کالا به جرأت میتوان گفت تا چند دهه میتوانند پاسخگوی شما باشند و به هیچ وجه در این منسوجات شاهد تغییر رنگ نخواهید بود. بخش پشتی این پتوها از خز پوشیده شده است و وقتی شما این منسوجات را بر روی خود می اندازید، حس مطلوبی توأم با نرمی و لطافت، به دست خواهید آورد.

وجه تمایز پتو ببعی نسبت به دیگر پتوها

وجه تمایز پتو ببعی نسبت به دیگر پتوها

ما در این بخش به مهم ترین وجه تمایز پتوهای ببعی یا همان گوسفندی با دیگر پتوها خواهیم پرداخت.
ـ تفاوت اول
اولین تفاوت این پتو گوسفندی با دیگر منسوجات، طرح آنهاست. حتما در تلویزیون یا در روستاها، گوسفندانی را دیده اید که بعد از قیچی کردن پشم هایشان، ارتفاع پشم آنها بالا و پایین شده و این روند بارها و بارها تکرار شده است. در قسمت رویی پتوهای گوسفندی نیز از این طرح الهام گرفته شده است و شما وقتی دست خود را بر روی بخش رویی این منسوجات میکشید، احساس میکنید دستتان بالا و پایین میشود، البته لازم به ذکر است که این اختلاف ارتفاع، با چشم نیز قابل مشاهده است. این طرح، جذاب ترین طرح بازار است و طرفداران زیادی دارد.
ـ تفاوت دوم
به دلیل وزن سبکی که پتو گوسفندی دارند، علاوه بر اتاق خواب میتوان در اتاق نشیمن نیز از این منسوجات بهره برد. شما میتوانید در روزهای سرد پاییزی و زمستانی بر روی مبل نشسته و این پتوها را بر روی خود بیندازید و به دلیل گرمای مطلوبی که دارند، هیچ گونه سرمایی را احساس نکنید. علاوه بر این، پتو ببعی را میتوان در مسافرت و پیک نیک نیز به همراه خود برد. چراکه وزن کمی دارند و راحت تا شده و جای کمی را اشغال مینمایند.
ـ تفاوت سوم
از بارزترین تفاوت پتوهای گوسفندی با دیگر نمونه ها، دوام بالا و قیمت مطلوب آنهاست. با توجه به کاربرد فراوان این منسوجات، دوام بالا و قیمت مناسبی دارند.

پتو گوسفندی چقدر گرمادهی دارد

پتو گوسفندی چقدر گرمادهی دارد

پتو گوسفندی از بهترین منسوجات پاییزی و زمستانی محسوب میشوند. الیاف منحصر به فردی که در تهیه و تولید این منسوجات به کار گرفته شده، موجب شده است تا در این فصول، سرما را احساس نکنید. اکنون در فصل پاییز و به زودی شاهد سرمای سوزناک زمستان هستیم و باید پتویی داشته باشیم که بتواند بدن ما را گرم نگه دارد. البته علاوه بر اینکه پتوهای ببعی، گرما را به خوبی نگه میدارند، موجب تعدیل بهینه هوای درون و بیرون خود نیز میشوند و این امر برای تنفس فرد بسیار حائز اهمیت است. پس در این شب های سرد، این منسوجات را خریداری نمایید و از سوز سرما در هنگام خواب شیرین خود در امان بمانید.

فروش فوق العاده انواع پتو گوسفندی

فروش فوق العاده انواع پتو گوسفندی

اکنون فروش فوق العاده انواع پتو گوسفندی در شرکت دیبافت کالا آغاز شده است و میتوانید این منسوجات را نسبت به قبل، با قیمت مناسب تری خریداری نمایید. فروش فوق العاده همان محصول تخفیف خورده و ارزان ترین قیمت یک محصول است. شما به دو روش میتوانید از این طرح استفاده نمایید: روش خرید مستقیم و خرید اینترنتی
اولین روش استفاده از فروش فوق العاده شرکت دیبافت، با خرید مستقیم است که در این روش به مرکز اصلی فروش شرکت دیبافت، مراجعه نموده و از نزدیک نسبت به کیفیت کالا اطمینان حاصل میکنید.
در خرید اینترنتی(روش دوم)، فرقی نمیکند که شما در کدام یک از شهرهای کشور پهناورمان ایران سکونت دارید، میتوانید به راحتی حتی از راه دور هم، از این فروش فوق العاده استفاده نمایید. کافی است به وب سایت اینترنتی دیبافت کالا مراجعه نموده و این منسوج را به صورت عمده خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما