توزیع پتو شادیلون گل برجسته

در ابتدای زندگی انسان ها اغلب پتوها از پشم حیوانات و ریسندگی با زحمت نخ بافته میشد، گاهی حتی صرفا از پوست حیوانات استفاده میکردند و در غارها تلاش میکردند تا دمای بدنشان را حفظ کنند. به مرور با توسعه علم انسان ریسندگی نخ و تولید پشم و استفاده از پر، آسان تر شد؛ اما مشکل دیگری وجود داشت، افزایش جمعیت باعث میشد این تولیدات کافی نباشد. پس انسان به سمت ایجاد چرخ تولیدی رفت که توانایی تولید انبوه با مواد جایگزین ولی سالم را داشته باشد. کارخانه شادیلون یکی از این کارخانه ها است که مفتخر است، نیاز ایران را به طور مناسبی در سراسر کشور پوشش دهد و توزیع پتو شادیلون گل برجسته را حتی در بازار عراق انجام دهد و درصدی از بازار کالای خواب این کشور را تصاحب کند.
این گروه صنعتی همواره کیفیت محصولات را اولویت خودشان قرار میدهند و در کنار آن قیمت مناسبی را هم ارائه میکنند. کارخانه شادیلون مدل های بسیاری دارد، مانند پتو شادیلون مدل نیکا، مدل های مختلف گل برجسته، پتو مدل کودک، پتو مسافرتی، پتو مدل آتیس، پتو مدل تیسا و انواع مختلف دیگری که هر کدام مناسب با نیازی طراحی شده اند. امروز در این مقاله میخواهیم راجع به پتو شادیلون مدل گل برجسته که پتو شادیلون جدید محسوب میشود صحبت کنیم، این پتو در دو حالت پتو شادیلون تک نفره و دو نفره تولید میشود که میتوانید از طریق مراجعه به سایت دیبافت این پتوها را سفارش دهید و درب منزل دریافت کنید.

مشخصات پتو شادیلون گل برجسته

مشخصات پتو شادیلون گل برجسته

گل ها و طراحی این پتو حالت برجسته دارد و اگر آن را ببینید یا روی آن دست بکشید، متوجه بالا و پایین بودن سطح پتو میشوید که جلوه خاصی به پتو داده است. در کارخانه با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته این فرم را ایجاد میکنند. پتو دو نفره شادیلون گل برجسته در ابعاد ۲۱۰ در ۲۳۰ سانتی متر و با وزن ۳۰۰۰ گرم بافته میشود. این پتو صد در صد بدون پرز است و از نخ پلی استر بافته میشود که تثبیت رنگ ها را به همراه دارد. شما میتوانید با خیال راحت این پتو را با ماشین لباسشویی بشویید و نگرانی از بابت خراب شدن دوخت دور پتو نداشته باشید. بسته بندی نهایی پتو هم در یک ساک دسته دار است که بهداشت را طی حمل و نقل تضمین میکند.

پتو شادیلون گل برجسته
پتو شادیلون مدل گل برجسته در رنگ های متنوعی طراحی و بافته شده تا برای تمام سلیقه ها و نیاز های مختلف خوشایند باشد. این پتو در رنگ های مختلفی تولید میشود و این ممکن است انتخاب را برای شما کمی سخت کند. برای اطمینان خاطر بیشتر از اینکه چه رنگ و طرحی مناسب تر خواهد بود، میتوانید به پرده های اتاق، رنگ دیوار یا کاغذ دیواری و طرح کمدها نگاه کنید، رنگی را انتخاب کنید که با توجه به آنها دکوراسیون را به هم نریزد؛ اگر اطلاعی از ترکیب رنگ ها ندارید، خوب است اندکی در این زمینه مطالعه کنید یا با مشورت با یک فرد متخصص در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی به راحتی بتوانید پتو مناسب را بخرید و آن را با دکوراسیون و دیزاین اتاقتان ست کنید.

قابلیت شست و شو پتو شادیلون مدل گل برجسته

قابلیت شست و شو پتو شادیلون مدل گل برجسته

شاید برای شما هم پیش آماده باشد در حال دیدن فیلم مورد علاقه تان، تنقلات محبوبتان را هم به تخت خواب ببرید و ناگهان متوجه شوید که پتوی شما کثیف شده است و تنها راهکارتان شست و شوی دستی یا رفتن به خشک شویی باشد که در اکثر مواقع خیلی هم نزدیک خانه نیست. البته تنها همین نیست، دلایل مختلفی برای این آلودگی ها وجود دارد، کافی است بچه کوچک داشته باشید، علاوه بر خوراکی خوردنش روی تخت لازم است به خاطر ضعیف تر بودن سیستم ایمنی و حساسیت پوست کودکان هر چند هفته پتو و رو تختی ها را بشویید، حتی در موقعیت فعلی کرونا اگر کرونا گرفته باشید برای تسریع بهبود حالتان باید پتو را بشویید و مسلما وقتی حالتان خوب شد، هم یک بار دیگر به شست و شو نیاز دارد و مطمئنا در این وضعیت اقتصادی نمیشود هر روز پتو را به خشک شویی برد تا پتو خراب نشود، این مشکل را پتوی شادیلون حل کرده است، این پتو را به علت دوخت بسیار محکم و جنس باکیفیت مرغوب، میتوانید در ماشین لباس شویی های معمولی بدون آسیب به رنگ و بافت بشویید.

راهنمای انتخاب پتوی شادیلون

راهنمای انتخاب پتوی شادیلون

برای انتخاب پتوی شادیلون باید به چند نکته دقت فرمایید، یکی از این نکته ها رنگ و طرح دکوراسیون و دیزاین اتاق شماست تا بتوانید بهتر و مورد پسندتر پتوی خود را انتخاب کنید تا با دکوراسیون اتاق، مانند دیزاین و رنگ کاغذ دیواری اتاقتان هماهنگ باشد. نکته دوم اندازه و سایز تخت شماست که شما باید آن را اندازه بزنید و حتما بررسی کنید تا با سایز تخت های استاندارد که سایز پتو دو نفره برای تخت های استاندارد ۲۳۰ در۲۱۰ سانتی متر است. همخوانی داشته باشد تا پتو برای تختتان کوچک یا بزرگ نباشد.
نکته سوم جنس پتو است تا به جنس آن حساسیت نداشته باشید و باعث آسیب به شما نشود که پتوهای شادیلون حساسیت برای شما به بار نمی آورد، زیرا در این پتوها از ۱۰۰٪ پلی استر استفاده شده و در آخر انتخاب فروشنده مناسب است که باید معتبر و با انصاف باشد و در کنار کالای اصلی که تحویل شما میدهد، سود آنچنانی دریافت نکند و بنا به مقدار نیاز شما که ممکن است بسیار زیاد باشد، گزینه فروش عمده را در اختیارتان بگذارد تا با تخفیف بالاتری خریدتان را انجام بدهید.

قیمت پتو شادیلون مدل گل برجسته

قیمت پتو شادیلون مدل گل برجسته

قیمت با توجه به امکاناتی که شما دریافت میکنید بسیار مهم است. این پتوها بدون ایراد به دست شما میرسند و کافی است مشخصات پتو شادیلون گل برجسته را مطالعه کرده تا اگر با نیازتان همخوانی داشت، با چند کلیک ساده آن را سفارش دهید. یکی از موارد مهم دیگر توزیع پتو شادیلون گل برجسته است که توسط کارخانه به خوبی انجام میشود. در کنار آن همانطور که میدانید وجود واسطه در روند عرضه و فروش باعث اختلاف بین قیمت شرکت و قیمت خریدار نهایی میشود، ولی شما با خرید از سایت دیبافت این واسطه ها را دور زده و قیمت پتو شادیلون به صورت منصفانه را برای خرید در اختیار خواهید داشت.

9

    • این چه وضعیه من از این پتو خرید داشتم نه رنگاش اون رنگایی هستش که من خریدم نه قیمتش مناسب بوده
      تازه بعد از کلی انتظار برام فرستادن

  1. سلام و وقت بخیر ، تنوع سایز های ارائه شده توسط این شرکت موجب ارتقای سهم بازار و سودآوری و در نتیجه اشتغال زایی برای کشور خواهد شد. باتشکر از شما که به اقتصاد کشور کمک میکنید.

  2. سلام وعرض احترام خدمت مرجع پتو شادیلون، از اینکه این چنین راحت به صورت تلفنی و بدون واسطه میشه از این سایت خرید کرد باعثه خوشحالیه.ممنون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما