تولید کنندگان انواع پتو مسافرتی مدل آنتیک

تولید کنندگان انواع پتو مسافرتی مدل آنتیک همواره کیفیت و مرغوبیت را در اولویت اول برای تولید محصولات خود قرار میدهند و میکوشند کالایی را برای فروش به بازار عرضه کنند که بتواند رضایت تمامی خریداران را به خود جلب کند و بدین سبب جایگاه ویژه‌ ای را در بازار فروش پتو مسافرتی به دست بیاورند. تقریبا تمامی پتوهای مسافرتی پرز میدهند، اما تولید کنندگان انواع پتو مسافرتی مدل آنتیک در طراحی و تولید این کالای خواب از درجه یک ترین مواد اولیه استفاده کرده‌ اند، به‌ طوری‌ که این کالا به مقدار خیلی کم پرز میدهد و از عمری طولانی نیز برخوردار است. تولید کنندگان انواع پتو مسافرتی مدل آنتیک روابط خوبی با تاجران و بازرگانان بین ‌المللی دارند و کالاهای تولیدی خود را به کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان و کشورهای عرب زبان صادر میکنند. به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالا، این پتو به یکی از برندهای معتبر در این کشورها تبدیل‌ شده است و توانسته جایگاه ویژه‌ ای را در بازار خرید و فروش پتو در کشورهای خارجی نیز به دست بیاورد.

موارد استفاده از پتو مسافرتی

موارد استفاده از پتو مسافرتی

ساختار و طراحی پتو مخصوص سفر به‌ گونه ‌ای است که آن‌ را سبک و کم‌ حجم کرده و به یکی از ضروری ‌ترین وسایل در هنگام مسافرت تبدیل کرده‌ است. به‌ طوری‌ که اولین چیزی که در هنگام جمع کردن لوازم سفر باید به آن توجه شود پتو نازک سفری است. موارد استفاده از پتو مسافرتی زیاد است. یکی از مزایای استفاده از پتو نازک سفری در هنگام مسافرت، استفاده از آن به‌ عنوان زیرانداز است که میتواند از نفوذ رطوبت زمین به بدن شما جلوگیری کند. همچنین از پتو مسافرتی برای حمل افراد آسیب‌ دیده به‌ جای برانکارد میتوان استفاده کرد و در هنگام آتش ‌سوزی در صورتی‌ که کپسول آتش‌ نشانی در دسترس نباشد میتوان از آن برای مهار و خاموش کردن آتش استفاده کرد.
گفتنی است که پتوهای مسافرتی برای استفاده افرادی که همواره از پتوهای سنگین فراری اند و از ایجاد حس سنگینی بر روی خود در موقع خواب بیزار هستند انتخاب مناسبی است؛ چرا که به‌ علت سبکی خود میتواند حس راحتی و آرامش را در موقع خواب به ما ببخشد. همچنین تولید کنندگان انواع پتو مسافرتی مدل آنتیک این کالا را بیشتر در طرح های چهارخانه و در رنگ های تیره همچون قهوه‌ای، طوسی، بنفش و… برای فروش به بازار عرضه میکنند.

دسته بندی انواع پتو از نظر رنگ

دسته بندی انواع پتو مسافرتی مدل آنتیک از نظر رنگ

دسته بندی انواع پتو از نظر رنگ شامل موارد زیر است.
۱٫ رنگ سفید: یکی از رنگ های پر طرفدار در انتخاب پتو است. چرا که این رنگ به دلیل انعکاس بالای نور، آرامش را برای فرد به وجود می آورد.
۲٫ رنگ آبی: آبی یک‌ رنگ روحانی و آرامش‌ دهنده است که القا کننده امنیت و اعتماد است. ترکیب این رنگ با رنگ های خنثی مثل سفید ممکن است سبب ایجاد احساس یاس و ناامیدی در افراد شود.
۳٫ رنگ سبز: سبز یک‌ رنگ مثبت و آرامش‌ بخش و بسیار شادی‌ آفرین است. استفاده از رنگ سبز در کنار رنگ های خنثی یک ایده عالی برای رنگ بندی پتو است؛ چرا که جلوه و نمای زیبایی به اتاق‌ خواب میبخشد.
۴٫ رنگ زرد: رنگ زرد نشان دهنده خوش ‌بینی و اعتماد به‌ نفس و منطق است. استفاده از رنگ زرد که جزو رنگ های اصلی است در کنار رنگ های طوسی و خاکستری یک انتخاب زیبا و جذاب برای تزیینات دکوراسیون اتاق خواب است.
۵٫ رنگ ارغوانی: رنگ ارغوانی که رنگی سلطنتی است القا کننده تجمل و ثروت و مادی‌ گرایی است. ترکیب رنگ ارغوانی در کنار رنگ های طلایی و کرم یک‌ رنگ لوکس و تجملاتی برای تزیینات دکوراسیون اتاق‌ خواب به شمار می‌ آید.
۶٫ رنگ طوسی: رنگ طوسی نشانه بی‌ طرفی و آرامش‌ و سازش است. استفاده زیاد از رنگ طوسی در تزیینات اتاق‌ خواب باعث ایجاد احساس یأس و ناامیدی میشود، اما ترکیب رنگ طوسی در کنار رنگ هایی همچون سفید و زرد برای اتاق خواب، زیبایی و جذابیت را به وجود می ‌آورد.
۷٫ رنگ طلایی: رنگ طلایی یک‌ رنگ لوکس و سلطنتی است که از ترکیب رنگ زرد و کرم ایجاد میشود و نماد ثروت و تجملات، قدرت و پیروزی است.
۸٫ رنگ صورتی: صورتی یک‌ رنگ عاشقانه و آرامش‌ بخش است که بیشتر رنگی دخترانه و زنانه نیز به حساب می‌ آید و در کنار رنگ های سفید و طلایی بسیار لوکس و تجملاتی به نظر میرسد.

برندهای محبوب تولید کننده پتو در ایران

برندهای محبوب تولید کننده پتو مسافرتی مدل آنتیک در ایران

از برندهای محبوب تولید کننده پتو در ایران میتوان به پتو نرمینه و گلبافت اشاره کرد که در عین سبکی خود، گرمای لذت ‌بخش و دل نشینی را تولید میکنند و مصرف ‌کنندگان این پتو به‌ خاطر جنس مرغوب و باکیفیت، دچار هیچ ‌گونه حساسیت پوستی نمیشوند. یکی دیگر از پتوهای موجود در بازار پتو خارجی مرینوس است که با طراحی های زیبا و سه‌ بعدی خود توانسته توجه بسیاری از خریداران پتو را به خود جلب کند. یکی از مشتریان اصلی این پتوها نو عروس ها و زوج های جوان برای تهیه جهیزیه خود هستند؛ چرا که این پتوها با طراحی زیبای خود، نمایی دل نشین را به تزیینات اتاق‌ خواب میدهند و به‌ راحتی با دکوراسیون اتاق‌ خواب ست میشوند.

 پخش کنندگان برتر پتو مسافرتی مدل آنتیک
پخش کنندگان برتر پتو مسافرتی مدل آنتیک

پخش‌ کنندگان برتر پتو مسافرتی مدل آنتیک، این کالا را پس‌ از تولید در سراسر ایران حتی در دور افتاده ترین نقاط نیز پخش میکنند و همواره در این راستا با واسطه ‌ها مقابله کرده ‌اند؛ چرا که وجود واسطه ‌ها در بازار پخش و فروش پتو همواره باعث متغیر شدن قیمت پتو میشود و مردم را دچار نوعی سردرگمی میکند. خریداران پتو برای رفع این مشکل میتوانند به سایت های معتبر عرضه کننده پتو، همچون سایت شرکت نساجی دیبافت که به‌ طور مستقیم با تولید کنندگان در ارتباط هستند مراجعه و با دنیای گسترده و متنوعی از انواع پتوها در طرح و رنگ های گوناگون مواجه شوند و بتوانند از به روز ترین و منصفانه ترین قیمت ها در زمینه خرید پتو مطلع شوند و با آگاهی کامل فرآیند خرید خود را انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما