خرید آسان پتو شادیلون تیسا

پتو شادیلون در مدل های مختلف با کارایی متفاوت تولید شده است که یکی از این مدل ها، تیسا است. اگر طالب خرید آسان پتو شادیلون هستید، میتوانید به یکی از سایت های مراکز فروش منسوجات مراجعه کرده و سفارش این کالا را بدهید.
امروزه به دلیل مشغله های کاری فراوانی که بعضی از افراد دارند، وقت زیادی برای خرید پیدا نمیکنند. این امر ذاتی است که همه به دنبال زیبایی باشند و همه چیزهای خوب را برای خود بخواهند ولی به دلیل کارهای زیاد، بعضی افراد وقت کافی ندارند که دنبال کالای باکیفیت بگردند و مناسب ترین آن را انتخاب کنند. برای رفع این مشکلات مراکز فروش زیادی در حوزه عرضه به صورت اینترنتی فعالیت میکنند تا برای همه افراد این شرایط فراهم شود که کالایی مناسب و باکیفیت را با قیمت مناسب و صرف وقت کم تهیه کنند.
یکی از شرکت هایی که منسوجات خود را هم به صورت مستقیم و هم غیرمستقیم عرضه میکند، شرکت دیبافت است. این شرکت امکان خرید آسان را به مشتریانش پیشکش میکند و پتو شادیلون تیسا را با قیمت پایین تری از سایر مراکز عرضه در اختیار مشتری قرار میدهد.

همه چیز درباره پتو شادیلون تیسا

همه چیز درباره پتو شادیلون تیسا

پتو شادیلون تیسا یکی از مدل های برند شادیلون است. این پتو یک لایه بوده و وزنش نیز سبک است و به راحتی جا به جا میشود. جنس پتو شادیلون از الیاف پلی استر مرغوب و کیفیتش نیز مطلوب است.
پتو شادیلون هم تک رنگ است و هم از چند رنگ در تولید آن استفاده شده است. دوام و ماندگاری این محصول بالا بوده و قابل شست و شو با ماشین لباس شویی و با دست است.
پتو شادیلون انواع مختلفی دارد. از جمله مسافرتی، نوزادی، گل برجسته و… و در دو سایز یک نفره و دو نفره تولید میشود.
سایز یک نفره پتو شادیلون ۱۵۰ در ۲۲۰ بوده و وزنش نیز هزار و ۵۰۰ گرم است. در هنگام شست و شوی این منسوج، هیچ گونه تغییری در رنگ اصلی اش ایجاد نشده و پرزی روی پتو ایجاد نمیشود.
پتو شادیلون برای افرادی که اگزما یا حساسیت دارند گزینه بهتری بوده و حساسیت پوستی ایجاد نمینماید. این منسوج به خوبی هوا را داخل خود جریان داده و برای چنین افرادی بسیار مناسب است.
دوخت کناره پتو شادیلون محکم بوده و به موجب همین ویژگی این منسوج از دوام بسیار بالایی برخوردار است. این منسوج از لطافت و نرمی بسیار زیادی برخوردار بوده و به دلیل وزن کمی که دارد میتوان در هنگام مسافرت از آن به عنوان پتوی مسافرتی استفاده نموده و خیلی راحت این منسوج را با خود حمل کرد.
یکی از گزینه های مهمی که افراد در خرید خود دوست دارند تجربه نمایند، خرید آسان است. البته خرید آسان نباید به قیمت خریدن کالای نامرغوب و بی کیفیت تمام شود. برای تجربه خرید آسان کالای باکیفیت پتو شادیلون میتوانید به وب سایت یکی از مراکز بازرگانی مراجعه کرده و طعم خریدی لذت بخش و آسان را مزه کنید.

پتوی مناسب فصل تابستان کدام است

پتوی مناسب فصل تابستان کدام است

اکثر پتوها مناسب فصل خاصی از سال طراحی و تولید شده اند. برخی از پتوها خیلی ضخیم بوده و مناسب فصل زمستان و روزهای سرد هستند. در حالی که در فصل تابستان به علت تغییرات آب و هوا و گرمای زیاد نمیتوان از چنین پتوهایی استفاده کرد.
در فصل تابستان به دلیل اینکه دما به شدت بالا میرود، همه افراد کالای خوابی را دوست دارند استفاده کنند که سبک باشد و به راحتی بتوانند پتو را جا به جا کنند. اگر پتو زیاد سنگین باشد و ضخامتش مناسب نباشد، حس سنگینی به افراد دست داده و خوابی راحت و آسوده را در پی نخواهند داشت.
همه ما میدانیم که یک سوم عمر بشر در خواب سپری میشود. اگر خواب مناسبی داشته باشیم، صد در صد در طول روز انرژی بیشتری برای کار کردن و فعالیت خواهیم داشت. خواب کافی و مناسب مانند تغذیه صحیح دارای اهمیت بوده و کم توجهی کردن به کیفیت خواب، مشکلاتی را پیش خواهد آورد.
در این مقاله قصد داریم پتویی را به شما عزیزان معرفی کنیم که علاوه بر استفاده در فصل تابستان میتوانید از این کالای خواب در مسافرت خود نیز استفاده کنید. پتو شادیلون علاوه بر نرمی و لطافت خاصی که دارد، باکیفیت بوده و به دلیل اینکه یک لایه است، باعث گرمای زیاد در روزهای گرم نشده و با گردش هوای مناسبی که فراهم میکند، گزینه مناسبی برای استفاده در فصل تابستان است. این پتو برای افرادی که پوستشان دچار حساسیت میشود هم پیشنهاد میشود. خرید پتو شادیلون از طریق یکی از مراکز معتبر عرضه کشور امکان پذیر است. شما میتوانید این کالای باکیفیت و زیبا را به راحتی سفارش داده و از خواب خود در روزهای گرم سال لذت ببرید.

آشنایی با تولیدکنندگان پتو شادیلون

آشنایی با تولیدکنندگان پتو شادیلون

تولیدکنندگان زیادی اقدام به تولید انواع پتو با طرح های متنوع و با کیفیت های مختلف کرده اند. همه این افراد سعی کرده اند محصولی را تولید کنند که کیفیت زیادی داشته و در مقابل درصد فروش آن نیز خیلی بالا باشد. ولی همه محصولاتی که تولیدکنندگان تولید کرده اند، کیفیت بالایی ندارند، به همین دلیل کالاهایشان به کشورهای دیگر صادر نمیشود.
در بین تولیدکنندگان پتو، تولیدکنندگان پتو شادیلون توانسته اند با بهره گیری از فناوری جدید و استفاده از تجربیات افراد متخصص و کاربلد و همچنین با به کاربردن الیاف درجه یک در بافت پتو، کالایی را تولید کنند که از تمام استاندارهای لازم و مهم برخوردار بوده و به دلیل داشتن کیفیت بالا علاوه بر عرضه در سطح کشور خودمان، به کشورهای همسایه نیز صادر میشود. برند شادیلون به جز کشور ایران در کشورهای همسایه نیز شناخته شده است و افراد زیادی خواهان خرید کالا از این برند معتبر هستند.

قیمت انواع پتو شادیلون تیسا

قیمت انواع پتو شادیلون تیسا

قیمت کالاها با توجه به تورم و بالا و پایین شدن دلار همواره در حال تغییر است ولی برخی از مراکز عرضه هستند که قیمت های پیشنهادی که به مشتری میدهند خیلی مناسب بوده و خریدار نیز از خرید خود درنهایت راضی میشود. یکی از مراکز عرضه و فروش که قیمت کالاهایش خیلی مناسب تر از برخی از مراکز بازرگانی است، شرکت دیبافت کالا است.
برای اطلاع از قیمت انواع پتو شادیلون تیسا میتوانید به سایت این مرکز مراجعه کنید و با خریدی آسان، کالایی باکیفیت را تهیه نمایید.

1

  1. سلام ممنونم ازتون بابت این محصول باکیفیت، شما فروش به صورت عمده هم دارید؟ از تعداد چند تا خرید عمده محسوب میشود؟ هزینه باربری به چه صورت محاسبه میشود؟ باتشکر از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما