خرید پتو لاله به قیمت عمده فروشی

پتوها از جمله محصولاتی به شماری می روند که کاربرد اصلی شان گرم نگهداشتن و محافظت بدن در برابر سرما می باشد. آن ها را در راسته کالای خواب قرار می دهند. عمدتاً پتوها جنسی نرم، لطیف و گرم دارند؛ اگر چه در ضخامت ها و همین طور کیفیت های متفاوتی در بازار پیدا می شوند. در کل، در این عرصه شرکت های متفاوتی فعالیت می نمایند. برای نمونه در این جا به پتو لاله فروشی اشاره می کنیم. این کالا را می توان به قیمت عمده فروشی ها از مراجع مختلفی در سطح شهر به دست آورد. 

خرید پتو لاله به قیمت عمده فروشی

فروشنده برتر بهترین محصولات برند لاله

فروشنده برتر بهترین محصولات برند لالهبرند لاله، یکی از مشهورترین مارک ها در زمینه پتو به شمار می رود. این شرکت نساجی بیش از دو دهه است که در این حوزه فعالیت می نمایند و محصولات گوناگونی را وارد بازار کرده است. در مراکزی که در آن کالای خواب عرضه می گردد، می توان فروشنده برتر بهترین محصولات برند لاله را پیدا کرد. 

آن ها انواع پتو لاله را در دسترس مشتریان خود قرار می دهند. خریدار پتو لاله می تواند این محصولات را به شکل عمده و جزئی از نمایندگی پتو لاله نیز تهیه کند که از جمله مراجع معتبر به شمار می رود. در کل، اگر به دنبال پتو جنس خوب هستید، بد نیست این برند را امتحان کنید. پتوهای ساخته شده این شرکت را می شود این گونه نام گرفت: 

  • پتو لاله زنبق 
  • پتو لاله مدل اسپانیایی 
  • پتو دونفره لاله 
  • پتو یک نفره لاله 
  • پتو لاله مدل کره ای 
  • پتو لاله مهرگان 
  • پتو راشل لاله 
  • و غیره 

انواع پتو های ایرانی درجه یک ویژه صادرات

انواع پتو های ایرانی درجه یک ویژه صادراتبا مراجعه به فروشگاه پتو صادراتی، می توان انواع این محصول را که توسط شرکت های ایرانی تولید شده به دست آورد. عمدتاً پتو درجه یک را جهت ارسال به کشورهای گوناگونی آماده می کنند. شما می توانید با سر زدن به مرکز پخش پتو نیز مراجعی را بیابید که این گونه از کالاها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. 

اما پتوهای ویژه صادرات با نوع عادی فرقی دارد؟ در موارد آری و در مواردی خیر! برخی از برندهای معروف، کالای خود را با همان کیفیت صادراتی تولید می نمایند و در داخل بازار ایران هم عرضه می کنند. البته بحث کیفیت به این مسئله ربط دارد که کشور وارد کننده در چه سطحی این کالای خواب را به شرکت سفارش داده است. 

همین طور بازارهای کشورهای مختلفی که به آن ها صادرات پتو انجام می شود در چه حدی هستند؟ آیا مردم رغبتی به خرید پتوهای درجه یک و گران نشان می دهند؟ این ها همه مواردی اند که صادر کنندگان پیش از ارسال محموله های آن، درباره شان بررسی را انجام داده و سپس به عرضه کالای خود می پردازند. 

در هر صورت، پتوهای صادراتی را کارخانه ها می کوشند بر اساس استانداردهای جهانی تولید کرده تا کیفیت خوبی داشته باشند. همچنین آنان به تنوع محصول هم بها می دهند. 

ارائه کننده پتو خانگی ایرانی گلدار

ارائه کننده پتو خانگی ایرانی گلدارپتوها یکی از ملزومات اصلی در هر خانه ای به شمار می روند. آن ها را می شود در طرح ها و مدل های گوناگونی از ارائه کنندگان گوناگون به دست آورد. این محصولات مشتریان زیادی دارد و به نوعی می توان این گونه مدعی شد که هر یک انسان، به یک عدد پتو جهت گرم نگهداشتن دمای بدن خود در زمستان نیاز دارد. 

از سوی دیگر، پتوهای را می توان به دو بخش اصلی از نظر طرح دسته بندی کرد که به گلدار و ساده تقسیم می شوند. نوع گلدار این محصول دارای نقوش درشت و ریزی می باشد. یکی از زیباترین ها به شمار می رود و در همین حال آن را هم به گل برجسته و معمولی بخش بندی می کنند که نوع برجسته مشتریان بیشتری دارد. 

می توان با مراجعه به بازارهای گوناگونی، از عرضه کنندگان مختلف پتو خانگی لاله و همین طور برندهای دیگری را به دست آورد. پتوهای گلدار، از رنگ های بسیار متنوعی هم برخوردار می باشند و به نحوی می توان گفت که هیچ یک از آنان یک رنگ نیستند و همین باعث تنوع بسیار زیادی در میان این مدل از کالا شده است. 

در کل، در این زمینه، خواهیم توانست به فروشگاه پتو ایرانی سر بزنید. آنان با نرخ های متفاوتی _بر اساس کیفیت، برند و غیره_ این کالا را در اختیار مشتریان می گذارند. 

فروش عمده ای پتو لاله مهرگان دو نفره

فروش عمده ای پتو لاله مهرگان دو نفرهکارخانه تولید کننده پتو لاله، محصولات خود را همان گونه که در بالا مشاهده کردیم، در تنوع بالایی عرضه می دارد که هر کدام از محصولات آن نام های ویژه خود را دارند. از طرف دیگر، فروش عمده ای پتو لاله مهرگان دو نفره را نیز شرکت انجام می دهد. این کار توسط واحدهای رسمی فروش و همین طور شعبه های خود صورت می گیرد. 

خریدارانی که به دنبال این محصول هستند، می توانند آن را در طرح های متفاوت و رنگ های گوناگونی تهیه کنند. عمدتاً آن شمار از افرادی که به دنبال تهیه کلی محصولات این برند معروف می باشند، فروشندگان جزئی در بازار هستند و یا این که مسافرخانه ها، هتل داران، سازمان های امداد رسانی و سایر مراجع دیگر. 

خرید به این شکل به دلیل این که می تواند به شدت هزینه ها را کاهش بیاید، از سوی کسانی که نیاز بیشتر به این کالای خواب دارند، انجام می پذیرد. در هر صورت، فروشنده عمده، تخفیف های ویژه ای را برای مشتریان عمده ای در نظر می گیرد که به این شکل کالا از نرخ پایین تری برخوردار می شود. 

روی هم رفته، پتوهای دونفره مناسب برای زوج ها می باشند. آن ها در ابعاد بزرگتری نسبت به انواع دیگر تولید می شوند و عرضه می گردند. 

مشخصات پتو با برند لاله

مشخصات پتو با برند لالهپتوهای برند لاله، مشخصات ویژه خود را دارند. این کارخانه با استفاده از مجرب ترین مهندسین و طراحان و همین طور به کار گرفتن دستگاه های پیشرفته، کالای خود را در مدل های بسیار متنوعی وارد بازار کرده و در دسترس مصرف کننده گذاشته است. از جمله مشخصات این پتو می توان به رنگبندی زیاد آن اشاره کرد. 

این تولیدی، ۱۴ رنگ با استفاده از خط چاپی را ساخته و در همین حال توانایی اسمی ۸ رنگ را دارا است. مسئله دیگر این است که کیفیت پتوهای این مارک، بر اساس استانداردهای جهانی می باشد و یکی از پتوهای صادراتی به شمار می رود. اما از دیگر ویژگی های پتوها با برند لاله را می توان این گونه اعلام کرد: 

  • از الیاف مصنوعی با کیفیت مانند آکریلیک در ساخت کالایش استفاده می کند. 
  • از رنگ هایی در بافت پتوها کار می گیرد که گواهی بهداشت و محیط زیست جهانی را دارند. 
  • از کشش فوق العاده ای برخوردار می باشند. این کار باعث می گردد تا پرزها از پتو جدا نشوند. 
  • در برابر شستشو مقاومت بالایی دارند. می توان آن ها را با دست و یا ماشین لباسشویی شستشو داد. 
  • دوخت نوار کناره پتو به روش دو سوزنه انجام می پذیرد که به حالت زیگزاگی است. 
  • و غیره موارد دیگر 

خریدار مستقیم پتو های عروسکی مخصوص کودک

خریدار مستقیم پتو های عروسکی مخصوص کودکپتو عروسکی مخصوص کودکان را می توان با مراجعه مستقیم به مراجع اصلی فروش تهیه کرد. خریدار این محصول قادر خواهد بود که این پتوها را به شکل عمده و یا تکی از شعب رسمی شرکت های تولیدی وارد کننده و همین طور سایت های اینترنتی مختلفی که در این حوزه فعال می باشند، به دست آورد. 

خریدار مستقیم کلی، قادر است که به خود شرکت هم سر بزند. به این ترتیب می تواند یک پتوی کاملاً با کیفیت را تهیه کرده و با قیمت های ارزانی نیز به دست آورد. پتو جنس مرغوب را می شود از این راه به آسانی خریداری نمود و مورد استفاده قرار داد. امروزه بیشتر شرکت های تولید کننده می کوشند تا به صورت مستقیم کالا را ارائه دهند. 

پتوهای عروسکی، در دو مدل کلاه دار و بی کلاه بافته می شوند. نوع کلاه دار این کالا، زیباترین طرح ها را دارا می باشد که اکثراً کلاه آن به شکل سر خرس، خرگوش و غیره عرضه می گردد. این پتو به خوبی دور کودک می پیچد و باعث می گردد تا به هیچ عنوان سرما به سر و صورت نوزاد رسوخ نکند. 

فروشندگان انواع پتو های گل برجسته

فروشندگان انواع پتو های گل برجستهپتوهای گلدار را در بالا به دسته بندی های متفاوتی تقسیم کردیم و گفتیم که یکی از انواع آن گل برجسته است. از ویژگی های این پتو می توان به برآمدگی هایی اشاره کرد که گل های آن دارد. با لمس دست روی پتو می شود به راحتی این برجستگی ها را احساس کرد. 

باید گفت، همین پتوها نیز خود دارای انواع گوناگونی اند که می شود با سر زدن به فروشندگان متعددی که در بازارهای مختلفی فعالیت می نمایند، آن ها را از نزدیک مشاهده کرد و به دست آورد. پتوهای گل برجسته از جمله پر فروش ترین محصولات به شمار می روند. 

آن ها را برندهای متفاوتی در ایران تولید می کنند و در الوان متنوعی روانه بازار می نمایند. 

پتو یکنفره لاله با بهترین کیفیت در بازار

پتو یکنفره لاله با بهترین کیفیت در بازاریکی از نمونه پتوهایی که در شرکت لاله آن را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کند، نوع یکنفره می باشد. این پتو از سایزبندی های استانداردی برخوردار است. آن را می تواند برای یک فرد جوان و یا بزرگسال تهیه کرد. البته در نظر داشته باشید که این پتوها از نظر رنگ و مدل با هم دیگر می توانند مختلف باشند. 

اصولاً یکی از پتوهایی که بیشتر مشتریان ترجیح می دهند آن را تهیه نمایند، همین نوع یک نفره است. این پتو را هر کسی می تواند استفاده کند. مدل های جدید این محصولات، در کنار لطافتی که دارا می باشند، سبک وزن هم هستند و به این ترتیب هم گرم اند و هم این که وزن زیادی را بدن نیاز نیست در هنگام استراحت تحمل کند. 

کارخانه بزرگ تولید انواع پتو مسافرتی

کارخانه بزرگ تولید انواع پتو مسافرتیدر اقصی نقاط کشورمان، کارخانه جات بزرگ تولیدی ای را می توان مشاهده کرد که پتو کوچک مسافرتی را می سازند. این گونه از محصول در انواع بسیار متنوعی بافته می شود که در بازار به راحتی می شود آنان را پیدا کرد. هر کدام از مدل ها و برندهای این پتوها، دارای کیفیت های متفاوتی است. 

از طرف دیگر، پتو مسافرتی طرحدار از رنگ بندی های متنوعی نیز برخوردار می باشد. می توان آن را در این رنگ ها و طرح ها از کارخانه جات سازنده تهیه نمود که عبارت می باشند از: 

  • پتو مسافرتی طرح شطرنجی 
  • پتو مسافرتی طرح راه راه 
  • پتو مسافرتی طرح گل دار 
  • پتو مسافرتی یک دست ساده 
  • پتو مسافرتی رنگ های ترکیبی 
  • و غیره محصولات دیگر 

پتو دخترانه با طرح جدید و قیمت استثنایی

پتو دخترانه با طرح جدید و قیمت استثناییکالاهایی که اصولاً برای دختر خانم ها تولید می شوند، از الوان شادتر و همین طور مدل های منحصر به فرد و خاصی ساخته می شوند. پتو ها نیز به همین گونه اند. 

اگر به دنبال پتو دخترانه با طرح جدید و قیمت استثنایی هستید، خوب است که سری به بازارهای گوناگونی بزنید. ما به شما پیشنهاد می دهیم که به بازدید از اینترنت بپردازید. سایت های زیادی را می توانید در کمتر از چند ثانیه بیابید که در این زمینه فعالیت می کنند. 

آن ها در تنوع بسیار بالایی به ارائه خدمات می پردازند. شما هر گونه مدل و طرحی از این پتوها را که بخواهید، در اینترنت با نرخ های فوق العاده خوب و کیفیت های عالی خواهید توانست پیدا کرده و سفارش آن را ارائه دهید. 

پتو های درجه یک صادراتی با برند ایرانی

پتو های درجه یک صادراتی با برند ایرانیپتوهایی که جهت صادرات از جانب برندهای ایرانی تولید می شوند، درجه یک هستند. عموماً کالاهایی از این دست به کشورهای همسایه صارد می گردند. در این عرصه شرکت های زیادی را می توان پیدا کرد که فعالیت گسترده ای دارند. از جمله مشخصاتی که کالاهای صادراتی این کارخانه ها دارد، می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  1. از الیاف خوبی تولید شده اند. 
  2. سایز، رنگ و طرح شان استاندارد است. 
  3. بسته بندی های شکیلی دارند. 
  4. در تنوع بالایی تولید می شوند. 
  5. آن ها را با نرخ های مناسبی عرضه می کنند. 
  6. و سایر موارد دیگر 

معرفی تمام محصولات برند پتو لاله

معرفی تمام محصولات برند پتو لالهدر بالا به برخی از محصولات برند پتو لاله اشاره کردیم و آنان را معرفی نمودیم. در این جا نیز به دیگر کالای این کارخانه بزرگ می پردازیم. این تولیدی علاوه بر پتوهایی که پیش از این نام بردیم، نوع طرح پوست، راشل، ساک پتو، پتو کودک، نوجوان، کلاسیک، نسترن، ارکیده و غیره را نیز وارد بازار می کند. 

با مراجعه به فروشنده پتو لاله می توان به راحتی این محصولات را مشاهده کرد. آنان پتو لاله ارزان را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. 

هر کدام از این محصولاتی که در این جا به آن اشاره کردیم، از تنوع بالای رنگ و مدل برخوردار می باشند و همین طور کیفیت های شان متفاوت است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما