شرکت بازرگانی پتو یک نفره نیکوباف

امروزه شرکت بازرگانی پتو نیکوباف یکی از بهترین شرکت های تولید کننده پتو در ایران است که پتوهایی مرغوب، بادوام و نرمی را تولید کرده و به بازار روانه میکند. فروشگاه هایی در سطح ایران وجو دارند که از شرکت بازرگانی پتو یک نفره نیکوباف، پتوهای باکیفیت را خریداری میکنند و در بازار به صورت مستقیم به خریداران به صورت عمده و تکی به فروش میرسانند. قیمت عمده مناسب پتو کیفیت نیکوباف در رنگ ها و مدل های متنوع طرح دار، گل برجسته و تک رنگ یک نفره، دو نفره، پتو پلیسه، دخترانه، پسرانه مدل جدید و… باعث شده فروشندگان زیادی انواع پتو نیکوباف را به بازار آورده و در اختیار مردم عزیزمان قرار بدهند.

آشنایی با انواع پتو نیکوباف

آشنایی با انواع پتو نیکوباف

شرکت بازرگانی نیکوباف تولید کننده چندین مدل زیبا و دلنشین از پتو یک نفره و دو نفره، کودک و نوزادی است. این شرکت بازرگانی تولید کننده پتوهای متنوع با مدل ها و اسامی مختلف است که جهت آشنایی بیشتر با انواع پتو نیکوباف به معرفی چند نمونه از آنها میپردازیم.
– پتو الماس یک نفره و دو نفره
– پتو برلیان یک نفره و دو نفره
– پتو زمرد یک نفره و دو نفره
– پتو یاقوت یک نفره و دو نفره
– پتو پلیسه یک نفره
– پتو کودک
پتوهای نیکوباف را در بازار میتوانید با مناسب ترین قیمت و با بالا ترین کیفیت خریداری کنید. پتو نیکوباف ابعاد و طرح هایی مناسب تمامی سنین را تولید کرده و با خیال راحت میتوانید این منسوج را برای تمامی سنین و سلیقه ها خریداری کنید. قالب پتو یک نفره نیکوباف در ابعاد ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر و ۱۶۰ در ۲۰۰ سانتی متر و قالب پتو دو نفره نیکوباف در ابعاد ۲۳۵ سانتی متر در ۲۰۰ سانتی متر است و همچنین پتو کودک نیکوباف در ابعاد ۸۰ در ۱۰۰ سانتی متر تولید میشوند.

روش تشخیص پتو مرغوب

روش تشخیص پتو مرغوب

شرکت بازرگانی پتو یک نفره نیکوباف تولید کننده پتوهایی مرغوب است. میزان عرضه بسیار بالای پتو در این کارخانه و رضایت خریداران انواع پتو شرکت بازرگانی نیکوباف، نشانه تولید محصولات و منسوجات عالی این شرکت است. وقتی بهترین و معمولی ترین پتوها در بازار عرضه میشوند، تشخیص این دو نوع پتو نیاز به کمی تمرکز و آگاهی دارد. هر مدل پتو کارکرد مختص خود را دارد و نباید آن را نامرغوب دانست، اما در همین راستا در ادامه مطلب روش های تشخیص پتوی مرغوب از پتوی نامرغوب را برایتان تشریح میکنیم.
دقت کنید که مقاومت پرزهای این منسوج از اندازه ایده آل کمتر نباشد، یعنی با لمس دست و با کشیدن معمولی، پرزها از پتو جدا نشوند. ضخامت پتو متناسب با وزن آن باشد. پتوهایی که با وزن سبک به نظر ضخیم هستند، پس از شست و شو معمولا ضخامت ظاهری را از دست میدهند . تو پر بودن پرزهای پتو نشان دهنده تراکم واقعی پرزها است. وقتی پرزها به صورت یکنواخت بافته شده اند و زمینه پتو قابل تشخیص نباشد، تراکم پتو متناسب است. رنگ و طرح روی پتو باکیفیت باشد و نقصی در شکل و طرح پتو وجود نداشته باشد.
پتوهای تک رنگ باید با درجه کیفی بالایی رنگ شوند و اختلاف رنگ در اطراف پتو دیده نشود. اضلاع پتو کاملا درست باشند و پتو دقیقا حالت مستطیل داشته باشد. برای تشخیص درست بودن اضلاع پتو راس های زوایای پتو را روی هم قرار دهیم و وقتی با این کار پتو به درستی تا شد یعنی برش پتو درست است. نوار دوزی پتو کاملا سالم انجام شود و سر باز نداشته باشد و برای زیبایی پتو رنگ نوار دوخته شده دور پتو با رنگ پتو متناسب باشد.

بهترین مدل پتو برای کودکان

بهترین مدل پتو برای کودکان

شرکت بازرگانی پتو یک نفره نیکوباف تولید کننده پتوهای ممتازی است. میتوان بهترین مدل پتو برای کودکان را در طیف محصولات تولیدی این شرکت یافت. پتوهای زیبای کودک نیکوباف کاملا ضد حساسیت بوده و برای پوست لطیف و حساس کودکان بسیار مناسب است. پتو نیکوباف یک نفره کودکان در ابعاد ۸۰ در ۱۰۰ سانتی متر تولید میشود. برای خرید پتو نیکوباف مخصوص کودکانتان اندازه بسیار اهمیت دارد. رنگ بندی پتو و چاپ رنگ و طرح پتو بسیار اهمیت دارد. کیفیت پتو کودک نیکوباف باعث شده طرح و رنگ بسیار جذابی روی پتو ظاهر شود. دوام و ماندگاری پتو علاوه بر صاحبان پتو که کودکان عزیزتان هستند برای خریداران که در واقع شما پدر و مادرهای عزیز هستید بسیار اهمیت دارد؛ زیرا ماندگاری زیاد پتو باعث میشود که بعد از گذشت سال های زیادی، نیاز به خرید مجدد پتویی دیگر برای فرزندتان نداشته باشید. نرم بودن پتو و ضد حساسیت بودن مواد اولیه پتو از همه ویژگی های پتو بسیار مهم تر است، زیرا کودکان باید خواب راحت و اسوده ای داشته باشند.

فروش تضمینی پتو یک نفره نیکوباف

فروش تضمینی پتو یک نفره نیکوباف

شرکت بازرگانی پتو یک نفره نیکوباف جزو بهترین کارخانه های کالای خواب و پتو است که فروش پتوهای یک نفره و دو نفره خود را به صورت تضمینی انجام میدهد. فروشگاه دیبا بافت نگار قم با نام اختصاری دیبافت یکی از بهترین فروشگاه های کالای خواب در ایران است که سال هاست فعالیت های مثبت خود را در این زمینه ثابت کرده است. شرکت دیبافت با بهترین مدیریت، بهترین مشاوران خرید و کارآزموده ترین پرسنل اداره میشود و در تمام اوقات کاری، اطلاعات جامع و کامل خود را به مشتریان عزیز ارائه میدهد. اگر قصد خرید کالای خواب و پتو از جمله پتو پشم شیشه یک نفره و دو نفره، پتو نیکوباف یک نفره، دو نفره و مدل جدید، پلیسه و پتو با کیفیت، گل برجسته، دخترانه و… نیکوبافت را دارید، میتوانید با مراجعه به سایت شرکت دیبافت از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما