شرکت عرضه پتو زمرد یک نفره

پتو یکی از منسوجات مهم اتاق خواب است که رنگ و نقش هایش میتواند هارمونی جذابی با رنگ های دیگر ملزومات اتاق خواب داشته باشد. در عصر جدید باید ملزومات همین عصر و دوره مورد استفاده قرار بگیرد. شرکت عرضه پتو زمرد محصولات خود اعم از تک نفره و دو نفره را در طرح ها و رنگ های متنوع به بازار روانه کرده است. امروزه در هر خانه ای چند پتو متناسب با تعداد افراد خانه وجود دارد که در طرح ها و نقش های مختلفی خریداری شده اند. هر چند در عصر جدید هستیم ولی باز هم شاهد استفاده از لحاف در اکثر خانه ها هستیم. شاید شمایی که این پست را میخوانید تا به امروز از لحاف استفاده میکردید و مشخص است که با ورود به این سایت دیگر از دست لحاف های دردسر ساز خود خسته شده اید و میخواهید یک منسوج زیبا، نرم، بادوام و جدید را بخرید. شرکت عرضه پتو زمرد در این راستا در تلاش است تا رضایت مخاطبان خود را کسب کند.
چرا نباید از لحاف استفاده کرد؟ آیا لحاف طرح و نقش یک پتو را داراست؟ چه مشکلی در شست و شوی این کالای خواب وجود دارد؟ آیا نرم و لطیف است؟ آیا موجب گردش بهینه و درست هوای داخل و بیرون میشود؟ درست است که لحاف به هنگام خواب بدن را گرم نگه داشته و سنگینی اش موجب خواب بهتری میشود، اما دردسرهایی را دارد که خودتان نیز سال های سال است تجربه کرده اید و جواب همه این پرسش های مطرح شده را میدانید!

پتو زمرد یک نفره
استفاده از لحاف سختی هایی را هم دارد. به طور مثال هنگام شست و شوی این کالای خواب دردسرهای بسیاری وجود دارد، مانند شست و شوی پارچه لحاف، شستن پشم لحاف و علاوه بر اینها دوختن رویی اولی لحاف که کار بسیار سختی بود و این دوخت باید منظم و مرتب باشد و اگر شما این دوخت و دوز را بلد نباشید، باید هزینه پرداخت کرده و به شخصی کار بلد بسپارید و تحویل این دوخت و دوز حدود دو روز زمان میبرد. مشخص است که شما با آمدن به این وب سایت دیگر از مشکلات عمده لحاف به سطوح آمده و خسته شده اید و دنبال کالایی هستید که لطیف، نرم و بادوام بوده و شست و شوی آسانی دارد. شرکت دیبافت که سالیان سال است در زمینه تولید، عرضه و فروش پتو فعالیت دارد کالایی بادوام و در عین حال زیبا را به مشتریانش عرضه میدارد. این شرکت علاوه بر کیفیتی که برای محصولاتش در نظر می گیرد، کمیت را فراموش نکرده و در ایران شرکت بنامی محسوب میشود.
شرکت تولیدکننده پتو زمرد، یکی از بهترین منسوجات را تولید و به بازار عرضه کرده است. این شرکت علاوه بر توجه به دوام و ماندگاری پتوهایی که تولید میکند، به کیفیت و دوام کالا نیز توجه داشته و همواره سعی دارد کیفیتش را از قبل بهتر کرده و از طرح های جدیدی در نقش منسوجاتش استفاده نماید. پتو زمرد یک نفره یکی از پرطرفدارترین منسوجات خواب در بین قشر جوان بوده و این به آن دلیل است که این شرکت، به نقش و نگار و جوان پسند بودن منسوجات بسیار اهمیت میدهد.

مدل های مختلف پتو زمرد یک نفره

مدل های مختلف پتو زمرد یک نفره

پتو گل برجسته زمرد یکی از محبوب ترین پتوهای مورد پسند نوعروسان است. این پتو گل های برجسته و زیبایی دارد که میتواند با رنگ های خود، با لوازم دیگر اتاق ست شده و دکوراسیون اتاق شما را باشکوه نماید.

انواع سایز پتو زمرد

سایزهای پتو زمرد، مختلف بوده که ما در اینجا به بررسی سایز انواع پتو زمرد، اشاره خواهیم کرد:

پتو زمرد یک نفره

این منسوج حدود ۲۰۰۰ گرم وزن داشته و از جنس پلی استر در کارخانه تولید شده است. سایز این محصول گرم و نرم ۲۲۰ در ۱۶۰ سانتی متر بوده و این اندازه به عنوان روانداز خواب، برای یک نفر بسیار مناسب است. زیبایی بخصوصی که این منسوج به تخت های یک نفره میدهد، آرامش را به شما بانوان به ارمغان می آورد.

پتو زمرد دو نفره

پتو زمرد دو نفره

پتو دو نفره زمرد کالای خوابی است، که برای بانوانی که به دنبال جنس خوب و باکیفیت و ارزان برای جهیزیه خود هستند، بسیار مناسب و ایدئال است. جنسی که این منسوج دارد، طرح و نقش بی نظیرش، همه و همه این کالای نرم و لطیف را از دیگر برندها ممتاز کرده است. این پتو از الیاف پلی استر تهیه شده و سایز آن حدود ۲۴۰ در ۲۲۰ سانتی متر است.

پتو زمرد کودک

پتو زمرد کودک

اکثر مادران قبل از تولد فرزند خود، برای خرید لوازم کودکشان به سایت های مختلف رفته و دنبال بهترین برند برای خرید سیسمونی نوزاد خود هستند. شما با ورود به این سایت، نشان داده اید که وسواس زیادی در خرید سیسمونی نوزاد به خرج میدهید. همه مادران به دنبال بهترین اجناس برای خرید لوازم نوزاد خود هستند که تشکی که قرار است کودک دلبندشان بر روی آن بخوابد نرم و لطیف و باکیفیت باشد. اگر به دنبال این معیارها و مزیت ها هستید آدرس را درست آمده اید. شرکت پتوی دیبافت سال هاست که انواع پتوها را به صورت اینترنتی و حضوری فروخته و در این راه توانسته موفقیت های بسیاری را به دست آورد؛ از جمله تولید پتوی باکیفیت تا الیاف ۱۰۰% طبیعی این منسوج.
پتوی نوزاد را میتوان تا مدت های مدید برای نوزاد استفاده نموده و بعد از آن هم میتوانید پتو را تا کرده و در کمدتان نگه دارید. زیرا این پتو به قدری بادوام است که بعد از مدت ها استفاده مکرر، نیز میتواند این پتو را برای فرزند بعدی خود نگه داشته و برای کودک بعدی نیز دیگر نیاز به خرید پتو و صرف هزینه زیاد نداشته باشید؛ از طرفی از آنجا که این پتوی مرغوب همواره نو و جدید به نظر میرسد، میتوانید آن را به دوست یا آشنایان خود بدهید تا برای فرزندشان مجبور به خرید پتو نباشند.
سایز پتوی نوزاد زمرد ۱۰۰ در ۱۳۰ سانتی متر است. نگران شست و شوی مکرر آن نباشید، زیرا شرکت تولید کننده پتو زمرد این موضوع را در نظر گرفته که کودک بسیار سریع تر از بزرگسال پتوی خود را کثیف کرده و نیازمند شست و شوی بسیار است.

پتو زمرد مسافرتی

پتو مسافرتی زمرد نیز مانند پتوی یک نفره، ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر بوده و میتوان به راحتی در هنگام مسافرت، در صندوق عقب ماشین جا داده و راهی سفر شد.

مشخصات پتو زمرد یک نفرi

مشخصات این منسوج

پتو زمرد یک نفره طرح ها و نقش های زیبایی دارد و شرکت تولیدی این منسوج، کوشیده تا بروز ترین و زیباترین طرح ها را در این محصول به کار برده تا به فضای خانه زیبایی بخصوصی ببخشد و فضای اتاق را کلاسیک نماید. پتو زمرد یک نفره مانند دیگر منسوجات تولید این شرکت دوردوزی شده تا از پرزشدن منسوجات تولیدی خود، جلوگیری نماید.

توزیع کننده پتو زمرد یک نفره

توزیع کننده این کالا

شرکت پتو زمرد چند دهه است که در این زمینه، فعالیت داشته و همه روزه حدود ۲۰۰۰ پتو را تولید و روانه بازار مینماید. این شرکت در زمینه تولید پتو شرکت معروفی بوده و از روش های زیر اقدام به عرضه پتو میکند:
– فروش اینترنتی
روشی کم دردسر و در عین حال راحت بود و در زمان نیز صرفه جویی میشود. شما به راحتی میتوانید به سایت فروش اینترنتی پتوی دیبافت مراجعه کرده و سبد خرید خود را پر کنید.
– فروش حضوری
فروش حضوری میتواند یا از طریق کارخانه صورت گرفته یا با مراجعه به نمایندگی و مراکز اصلی فروش پتو صورت بگیرد.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما