شرکت فروش پتو پریما یزد

هنگامی که قصد خرید پتو لیلیان پریما یزد را میکنید این خیلی مهم است که چه شرکتی فروش پتو پریما یزد را دارد و با چه قیمتی میتوان این منسوج را خریداری کرد. بدون تردید میتوانید قیمت مناسبی در کنار ویژگی های درجه یک این پتو پیدا کنید‌، مخصوصا اگر قصد خرید عمده داشته باشید، تنها با اندکی ارزان تر خریدن میتوانید، قیمت منصفانه را به مشتریان خود عرضه کنید. شما نیاز به یک مرکز خرید عمده دارید که در آن بتوانید، پتوهای دونفره و تک نفره شرکت فروش پتو پریما یزد را که از محصولات با کیفیت کارخانه نگار یزد است، خریداری کنید. دقت داشته باشید که فروشنده باید تا جای ممکن قیمت را نزدیک به قیمت کارخانه عرضه کند. توجه داشته باشید که تنوع محصولات این کارخانه در شاخه های پتو دو نفره، تک نفره، پتو نوجوان و پتو کودک به رنگ ها و مدل های گوناگونی منتهی می شود.
اگر قصد خرید پتو دارید جدای از زیبایی های طرح، جنس پتو و اندازه آن یک نکته مهم دیگر وجود دارد که نباید جا بیفتد و آن شرکت سازنده پتو است. فراموش نکنید شرکت نگار یزد از بهترین مواد نخی و پنبه ای استفاده میکند تا خوابی آرام و تنفسی بهتر را برای شما به ارمغان بیاورد، در حالی که نسبت به کالای عرضه شده که تولید داخلی است، بهترین قیمت را ارائه میکند و از نظر وزن، ابعاد استاندارد، طرح و رنگ به گونه ای با کیفیت کار میکند که نه تنها جوابگوی بهترین سلیقه های داخلی است بلکه مرغوبیت آن امروزه باعث صادرات هم شده است و همگی میدانیم استانداردهای صادرات در حد بسیار بالایی است.

 

معرفی پتو پریما یزد

معرفی پتو پریما یزد

کارخانه پریما یزد تمامی سعی خود را میکند تا محصولات خودش را به بهترین نحو تولید کند. این کارخانه از موادی استفاده میکند که با کیفیت و از نخ و پنبه هستند و همین موجب میشود حساسیت به کمترین حد خودش برسد و حین تنفس در خواب مخاط درونی بینی آلوده نشوند. یکی از مهم ترین دلایل آلرژی ها و بیماری های تنفسی وجود ریز گردهای خاص روی کالاهای خواب افراد مستعد است و پتویی که باید با گرمای خودش جلوی سرما خوردن یا افت دما در شب را بگیرد، به طور خاموشی حال انسان را بدتر میکند.
خوشبختانه تکنولوژی های امروز کمک میکنند، هوشمندانه تر این گونه معضلات را رفع کنیم و یکی از راه های خوبی که در این رابطه ارائه میشود، ساخت پتو به گونه ای است که توانایی شست و شو با ماشین لباسشویی و دست را بدون آسیب دیدن پتو به خوبی فراهم کند. این مورد هم باعث کمتر شدن ریز گردها در محیط خواب میشود و کمک کننده است. از طرفی حرفه ای ترین طراحان سعی میکنند با در نظر گرفتن بهترین حالت ترکیب رنگ ها و ادغام آن با بهترین طرح ها، کالای نهایی را به شیک ترین حد خودش برسانند.

مشخصات پتو طرح ویکتوریا سکرت

مشخصات پتو طرح ویکتوریا سکرت

اگر از جمله افرادی هستید که در فصل های گرم و سرد همواره دمای بدنی شما متفاوت از بقیه است و در زمستان علاقه ای به استفاده از لباس های خیلی گرم ندارید یا در تابستان که بیشتر افراد پتو را کنار میگذارند، شما از آن استفاده میکنید ولی شدیدا گرمتان میشود، لازم است بگویم مشکل حل شده است. پتو طرح ویکتوریا سکرت در ابعاد ۱۴۰ در ۱۹۰ سانتی متر است و برای چهار فصل بافته شده است. این پتو نرم و نازک بوده و در فصول مختلف دمای مناسبی را ایجاد میکنند. عده ای به دلیل احساس امنیت و خواب راحت تر نمیتوانند در فصول گرم تری مانند تابستان و بهار پتوی خودشان را رها کنند پس لازم است پتو خودشان را نازک تر کنند و از پتوهای for season استفاده کنند.
در رابطه با مشخصات بیشتر آن میتوان گفت در صورت کثیفی یا نیاز به شستن نباید نگران بود و این پتو قابليت شست و شو با ماشین لباسشویی را پشتیبانی میکند. وزن سبک این پتو باعث میشود گزینه شست و شو با ماشین لباسشویی راحت تر از پتوهای دیگر باشد، زیرا وزن آن ۵۰۰ گرم است. در مورد رنگ این برند باید گفت راه راه های سفید و صورتی در دنیا افراد آشنا با مد و لباس را یاد برند ویکتوریا سکرت می اندازد و این برند از این طرح در پتوهای خودش استفاده میکند. این پتوها ایجاد حساسیت نمیکنند و بعد از شست و شو پرز دهی و آب رفتی ندارند. دوخت آنها با ماشین آلات صنعتی پیشرفته ای انجام شده که حین شست و شو با دست هم آسیب نمیبیند، همچنین رنگ این پتو از بین نخواهد رفت و رنگ دهی حین شستن ندارد، بعد از استفاده هم همچنان با کیفیت قبلی باقی میماند.
جنس پارچه طوری است که در دمای ۳۰ تا ۴۰ درجه شست و شوی مناسبی خواهد داشت و حین استفاده نرمی و لطافت آن احساس خوبی به افراد میدهد؛ از طرف دیگر پرز دهی یا نخ کش شدن برایش اتفاق نمی افتد. جنس این محصول نخ پنبه است و باید بدانید که محصولی وارداتی است پس قیمت آن بستگی به دلار و هزینه های ارسال پستی از خارج دارد.

آشنایی با پتو ببعی آستر پشمی

آشنایی با پتو ببعی آستر پشمی

نام این پتو بسیار جالب است به طوری که منظور از ببعی در واقع پشمی است که از گوسفند تهیه میشود‌ و نام دیگر آن پتو گوسفندی است. این نوع از پتو گرم و نرم است و از طرفی مقدار حساسیت را کاهش میدهد. وزن این پتو در حالت دونفره تقریبا ۱۸۰۰ گرم است و بخش زیرین آن از پشم تهیه شده است که خواب آرام و آسوده ای را به ارمغان می آورد و این پتو قیمت مناسب را در کنار کارایی خوبش ارائه میکند.

توزیع کنندگان پتو پریما یزد

توزیع کنندگان پتو پریما یزد

این پتو توسط شرکت نگار یزد با بهترین دستگاه های روز دنیا بافته میشود و محصولی ایرانی است که با توجه به کیفیت و تنوع محصولات آن قیمت بسیار خوبی دارد. پس از تولید نوبت به توزیع محصولات به سراسر کشور میرسد، البته این شرکت صادرات هم دارد. فروشندگان حتی الامکان سعی میکنند، محصولات را به صورت عمده از کارخانه یا فروشنده دیگری که قیمت مناسبی دارد، خریداری کنند و به این صورت میتوان خرید را از فروشگاه های کالای خواب یا سایت های معتبر خریداری کرد.

بررسی قیمت انواع پتو پریما یزد

بررسی قیمت انواع پتو پریما یزد

وقتی بحث قیمت مطرح میشود، باید به ویژگی های یک کالا هم نگاه کرد، اینکه آیا اصیل و مرغوب است یا صرف فروش با قیمتی پایین کارخانه سازنده سعی کرده است از جنس های نامرغوب استفاده کند و به نوعی هزینه کمتری را که قرار است بگیرد، حین کار جبران کند، حال با دوخت های بد، جنس نامناسب، کپی کردن جنس های دیگر به طور ناشیانه به دلیل نداشتن دستگاه های مجهز و هر روش دیگری که شیادان از آن استفاده میکنند تا قیمت نهایی را پایین ببرند.
شرکت نگار یزد احترام به حقوق مصرف کننده را با ارائه محصولات درجه یک با طول عمر بالا در کارنامه کاری خودش همواره حفظ کرده است و آن را یکی از افتخارات خودش میداند که همواره در کنار جنس های کارآمد و بروز قیمت نهایی منصفانه و کمی را ارائه کند. خرید از یک کارخانه ایرانی باعث حمایت از هموطنان میشود و وقتی از برند مرغوبی حمایت کنید، مطمئن هستید کالای شما همواره جنس مرغوبی داشته و سالیان سال برای شما کار کرد.

عرضه کنندگان بزرگ پتو پریما یزد

عرضه کنندگان بزرگ پتو پریما یزد

این عرضه کنندگان به سه بخش حضوری، غیر حضوری یا هر دو تقسیم میشوند، به این صورت که گاهی شما با مغازه های زنجیره ای در بخش فروش کالای خواب مواجه میشوید که برندهای معتبری از جمله پریما یزد را به فروش میرسانند. گاهی یک سایت برای فروش بالاتر خودش از برندهای پرطرفدار استفاده میکند و بعد از ثبت سفارش و آدرس خریدها را درب منزل تحویل میدهد، گاهی هم یک مغازه همراه با فروش حضوری خودش سایتی را هم در گوگل طراحی و ایجاد میکند. اما بخش مهم تمامی این موارد این است که آیا به سراغ فروشنده معتبر برای خرید پتو لیلیان پریما یزد یا پتوهای مد نظر دیگرمان رفته ایم؟ نکته مثبت این است که زمانی که از یک عرضه کننده بزرگ خریداری میکنیم، تا حدی سابقه فروشنده مشخص است و میتوان با خیال جمع تری این کار را انجام داد.

پتو طرح ویکتوریا سکرت

پتو طرح ویکتوریا سکرت

از جمله پتوهای مدل جدید که در بازار وجود دارد، پتو طرح ویکتوریا سکرت است. این پتو در یک سمت طرح دارد و ویژگی که باعث میشود این پتو شدیدا کاربردی شود، امکان استفاده آن در تمامی فصول سال است؛ به طوری که نازک بودن آن گرمای نسبی خاصی را ایجاد میکند که در فصل های مختلف دمای بدن مناسب باشد. شرکت ویکتوریا سکرت در سال ۱۹۷۷ شروع به کار کرد و در بخش پوشاک فعالیت عمده خودش را بهبود بخشید و پنج سال بعد موفق شد ۵ فروشگاه تاسیس کند. برند این شرکت، طرح راه راه به رنگ سفید و صورتی است که طرح بسیار معروفی دارد.

4

  1. خیلی نازکه تراکم کمی داره و کیفیت دوختشم جالب نیست ، در ضمن صد در صد پلی استره

  2. سلام. تشکر میکنم بابت این محصولات که واقعا زیبا و با طراحی متنوع هستند و اطلاعات دقیقی که نسبت به هر محصول ذکر کردید ، انتخاب خرید محصول رو خیلی برامون راحت تر میکنه .ممنون میشم قیمت هر محصول هم کنارش درج کنید.

  3. سلام وقت بخیر
    ممنون از اینکه میتونیم بدون واسطه و به صورت مستقیم خرید کنیم
    و قیمت عمده ش خیلی خیلی مناسب و به صرفه است
    ممنون از پشتیبانی عالی تون ?

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما