صادرات پتو مینک اصفهان با قیمت عالی

پتو جزء کالای خواب محسوب می شود و تنوع زیادی از لحاظ جنس و شکل ظاهری دارد. پتو مینک اصفهان به دلیل کیفیت بالا و ممتاز در بازار داخلی و خارجی طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است. این پتو از الیاف مقاوم و لطیف تولید شده و نوار دوزی دور آن نیز دقیق و مقاوم می باشد. صادرات پتو مینک اصفهان با قیمت عالی و مقرون بصرفه توسط برترین تولید کنندگان آن انجام می شود. 

صادرات پتو مینک اصفهان با قیمت عالی

طرح های زیبای پتو مینک اصفهان

طرح های زیبای پتو مینک اصفهان انواع پتو مینک در طرح گل زرین، طرح قالیچه، عروسکی بچگانه، کارتونی و … تولید می شود. نمونه های تکاوری، ببری و انواع طرح گل آن بسیار پرطرفدار می باشند. نمونه های طرح غروب و طرح قالیچه ی شکوفه نیز بسیار جذاب و چشم نواز بوده و طرفدارن خاص خود را دارند. 

کارخانه ی تولید کننده ی پتو مینک اصفهان انواع این رواندازها را با استفاده از الیاف درجه یک و مقاوم تولید می کند. طرح های گل برجسته و ساده و نیز دیگر طرح های فانتزی و جذاب چشم هر بیننده ای را به خود خیره کرده و باعث محبوبیت بی نظیر این پتوها شده است.

انواع پتو بچه گانه و بزرگسال در نمونه های تک رنگ و طرح دار در این کارخانه تولید می شود. پتوهای تک نفره و دو نفره در طراحی جدید بوده و دارای الیاف نرم و سبک هستند. 

استفاده از انواع ترکیب رنگ شاد و جذاب زیبایی آنها را دو چندان کرده است. این پتوها مناسب نوعروسان نیز می باشد زیرا علاوه بر جنس با کیفیت و دوام بالا، بسیار شیک و مدرن هستند. 

خرید پتو مینک از درب کارخانه

خرید پتو مینک از درب کارخانه خرید پتو مینک با قیمت ویژه و ارزان به صورت مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه امکان پذیر می باشد. با خرید از این شرکت که عرضه کننده ی اصلی و اختصاصی پتو مینک می باشد، می توانید این محصول را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت تهیه و خریداری کنید. 

کارخانه پتو مینک این محصول را با کیفیت ممتاز و درجه یک در کل کشور توزیع و ارسال می کند. افراد متقاضی و مشتریانی که قصد خرید عمده ی این محصول را دارند با ثبت سفارش خود به صورت غیرحضوری و آنلاین می توانند آن را در اقصی نقاط کشور با توجه به محل کار و زندگی خود تحویل بگیرند. 

با توجه به کیفیت بالا و درجه یک پتو مینک اصفهان نه تنها طرفداران زیادی در بازار داخلی دارد، بلکه سالانه مشتریان خارجی زیادی انواع مختلف این محصول را به صورت عمده سفارش می دهند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما